[Artykuł] Chevrolet G-20 Van. Nic nie zastąpi pojemności
-
Topic author - Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
[Artykuł] Chevrolet G-20 Van. Nic nie zastąpi pojemności
http://www.roadrunners.pl/artykuly/238- ... nosci.html
Hej. Troszkę to wszystko trwało jako, że niełatwo umieścić tekst napisany dla gazety na stronie internetowej nie pozbawiając go sensownego układu zdjęć i ramek. Jakoś wyszło choć zapewne mogłoby być jeszcze lepiej.
Przede wszystkim dziękuję autorowi tekstu Jackowi Ambrozikowi za zgodę na publikację tego tekstu na naszej stronie, jak i kolejnych, które były kiedyś opublikowane w czasopiśmie Auto po gwarancji, którego pan Jacek był redaktorem naczelnym. Aktualnie mozna poczytać jego teksty na portalu http://www.noweauto.com.pl.
Dziękuję także glapsonowi z forum Flaming Wheels (http://www.flamingwheels.pl) za wyszukanie tej gazetki gdzieś w stosie wielu innych i zeskanowaniu artykułów dotyczących amerykańskich samochodów oraz Bartkowi V8 za regularną publikację kolejnych artów na forum FW.
Dziękuję także naszemu redakcyjnemu koledze Cezaremu za mozolną pracę przepisania artykułu oraz drobne korekty.
Co do samego wozu? Bardzo lubię amerykańskie vany. Chciałbym kupić sobie jakiegoś w przyszłości choć zamiast popularnej salonki wolałbym coś co ma zwykłą przestrzeń użytkową jak opisane auto no i koniecznie ten model Cheviego który ma te pionowe okienka. Uwielbiam je.
Hej. Troszkę to wszystko trwało jako, że niełatwo umieścić tekst napisany dla gazety na stronie internetowej nie pozbawiając go sensownego układu zdjęć i ramek. Jakoś wyszło choć zapewne mogłoby być jeszcze lepiej.
Przede wszystkim dziękuję autorowi tekstu Jackowi Ambrozikowi za zgodę na publikację tego tekstu na naszej stronie, jak i kolejnych, które były kiedyś opublikowane w czasopiśmie Auto po gwarancji, którego pan Jacek był redaktorem naczelnym. Aktualnie mozna poczytać jego teksty na portalu http://www.noweauto.com.pl.
Dziękuję także glapsonowi z forum Flaming Wheels (http://www.flamingwheels.pl) za wyszukanie tej gazetki gdzieś w stosie wielu innych i zeskanowaniu artykułów dotyczących amerykańskich samochodów oraz Bartkowi V8 za regularną publikację kolejnych artów na forum FW.
Dziękuję także naszemu redakcyjnemu koledze Cezaremu za mozolną pracę przepisania artykułu oraz drobne korekty.
Co do samego wozu? Bardzo lubię amerykańskie vany. Chciałbym kupić sobie jakiegoś w przyszłości choć zamiast popularnej salonki wolałbym coś co ma zwykłą przestrzeń użytkową jak opisane auto no i koniecznie ten model Cheviego który ma te pionowe okienka. Uwielbiam je.
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
- Posty: 233
- Rejestracja: 13 sty 2010, 22:32
- Samochód: Oldsmobile Cutlass Supreme
- Skąd: Koszalin / England
Re: [Artykuł] Chevrolet G-20 Van. Nic nie zastąpi pojemności
...Vany sa Cool ! Ciekawe czy ten zoltek jeszcze jezdzi wygladal na przemeczonego . Ja szukam akurat Astro 1 generacji najlepiej do polowy oszklony albo caly blaszak no i jak by mial czarny albo bialy kolor to wogole juz w deche , niestety ciezko takie znalezc w Polsce . Radek cos dla ciebie http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll? ... ink:top:en troche pracy i Vanik jak trzeba , ciekawe za ile pojdzie
93' Oldsmobile Cutlass SUPREME 3.1 V6
93' Oldsmobile Cutlass Supreme Convertible 3.1 V6
00' Honda HRV 1.6 :-)
93' Oldsmobile Cutlass Supreme Convertible 3.1 V6
00' Honda HRV 1.6 :-)
-
Topic author - Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: [Artykuł] Chevrolet G-20 Van. Nic nie zastąpi pojemności
Kurde fajny ale przywiezienie go na IOM to spory koszt. Szkoda ze nie jezdzi.
Widzialem za to inne ciekawe auto na angielskim ebayu. Econoline 4x4 Tyle ze ten jest na norweskich tablicach z kolei. Dla mnie idealne jako ze chcialbym kupic albo salonke albo 4x4 a tu mam wszystko w jednym
http://cgi.ebay.co.uk/FORD-ECONOLINE-19 ... 3a61b7c53a
Widzialem za to inne ciekawe auto na angielskim ebayu. Econoline 4x4 Tyle ze ten jest na norweskich tablicach z kolei. Dla mnie idealne jako ze chcialbym kupic albo salonke albo 4x4 a tu mam wszystko w jednym
http://cgi.ebay.co.uk/FORD-ECONOLINE-19 ... 3a61b7c53a
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
- Posty: 233
- Rejestracja: 13 sty 2010, 22:32
- Samochód: Oldsmobile Cutlass Supreme
- Skąd: Koszalin / England
Re: [Artykuł] Chevrolet G-20 Van. Nic nie zastąpi pojemności
no tez Go ogladalem w necie , zwrocil moja uwage przez to zawieszenie bardzo wysoko siedzi , wersja 4X4 chyba nie czesto sie pojawia , ale chyba nie latwo bedzie Go zarejestrowac w Anglii , jakie koszty masz na mysli , chodzilo ci o transport promem , wacha ?
93' Oldsmobile Cutlass SUPREME 3.1 V6
93' Oldsmobile Cutlass Supreme Convertible 3.1 V6
00' Honda HRV 1.6 :-)
93' Oldsmobile Cutlass Supreme Convertible 3.1 V6
00' Honda HRV 1.6 :-)
-
Topic author - Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: [Artykuł] Chevrolet G-20 Van. Nic nie zastąpi pojemności
No przede wszystkim laweta...
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
- Posty: 3658
- Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
- Skąd: Górny Śląsk
Re: [Artykuł] Chevrolet G-20 Van. Nic nie zastąpi pojemności
dla mnie najbardziej porządaną wersją vana jest GMC G15
-
Topic author - Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: [Artykuł] Chevrolet G-20 Van. Nic nie zastąpi pojemności
Klona A-team vana mamy na IOM choc osobiscie mi sie nie podoba (przerobka z G20 na szybko).
A-team van to wlasnosc kolesia ktory sprzedal mi Vic-a.
A-team van to wlasnosc kolesia ktory sprzedal mi Vic-a.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
- Posty: 3658
- Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
- Skąd: Górny Śląsk
Re: [Artykuł] Chevrolet G-20 Van. Nic nie zastąpi pojemności
uwielbiam podwójne, prostokątne lampy z przodu
-
- Posty: 630
- Rejestracja: 11 gru 2010, 10:42
- Skąd:
Re: [Artykuł] Chevrolet G-20 Van. Nic nie zastąpi pojemności
Econoline jest fajny. Jest taki jeden 4x4 van niedaleko mnie ale nie jeździ od długiego czasu. Jak będę kiedyś w okolicy zrobię fotkę.
MOPAR - My Old Plymouth Always Runs
-
Topic author - Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: [Artykuł] Chevrolet G-20 Van. Nic nie zastąpi pojemności
Hej! Hodik zwrocil mi uwage ze w artykule jest blad. Otoz nastepca Chevroleta G20 i GMC Vendura byl Chevrolet Express/GMC Savana. Chevy Astro natomiast byl mid-size vanem ktorego produkcje rozpoczeto w 1985 roku (produkcje vanow serii G GM zakonczyl w 1995 Astro wiec juz istnial na rynku 10 lat wiec nie mogl byc bezposrednik sukcesorem G20).
Astro 1996
Express 1996
Mysle ze odpowiednia informacje warto umiescic takze w tekscie
Astro 1996
Express 1996
Mysle ze odpowiednia informacje warto umiescic takze w tekscie
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
- Posty: 666
- Rejestracja: 16 cze 2010, 18:38
- Samochód: Oldsmobile Cutlass 79'
- Skąd: WrocLove ( Tel: 661-219-855 )
Re: [Artykuł] Chevrolet G-20 Van. Nic nie zastąpi pojemności
No tak, to takie moje małe spostrzeżenie na temat artykułu, który i tak mi się podoba
Oldsmobile Cutlass Calais 5.0 V8 79'
-
- Posty: 450
- Rejestracja: 06 lis 2006, 19:45
- Skąd: Warszawa
Re: [Artykuł] Chevrolet G-20 Van. Nic nie zastąpi pojemności
Małe sprostowanie do tych "pionowych okienek"... Wg mojej wiedzy nie jest to żadna "wersja" (w rozumieniu opcji fabrycznej) - tylko właśnie jeden z możliwych elementów "salonki".
Tytułem wyjaśnienia: to co w PL nazywa się "salonkami" (a w US "conversion vans") jest robione ze zwykłych dostawczaków przez niewielkie wyspecjalizowane firmy (Starcraft, Dixie Vans i takie tam). Oczywiście co klient sobie zamówi to mu zrobią. Jedną z często wykonywanych przeróbek jest właśnie wycinanie okien w różnych kształtach i ilościach.
Co do Astro - 100% racji. To raczej taki Aerostar, podczas gdy G10/20/30 był odpowiednikiem Econoline.
Tytułem wyjaśnienia: to co w PL nazywa się "salonkami" (a w US "conversion vans") jest robione ze zwykłych dostawczaków przez niewielkie wyspecjalizowane firmy (Starcraft, Dixie Vans i takie tam). Oczywiście co klient sobie zamówi to mu zrobią. Jedną z często wykonywanych przeróbek jest właśnie wycinanie okien w różnych kształtach i ilościach.
Co do Astro - 100% racji. To raczej taki Aerostar, podczas gdy G10/20/30 był odpowiednikiem Econoline.
'00 BMW 740i, cosmosschwarz
Ex: '96 BMW 740i, cosmosschwarz
Ex: '91 Mercedes-Benz 560 SEC, perlmuttgrau
Ex: '96 BMW 740i, cosmosschwarz
Ex: '91 Mercedes-Benz 560 SEC, perlmuttgrau
-
- Posty: 271
- Rejestracja: 15 lis 2009, 20:31
- Samochód: Dodge Aries LE 89, Jeep ZJ LX 98r.
- Skąd: Mińsk Mazowiecki
Re: [Artykuł] Chevrolet G-20 Van. Nic nie zastąpi pojemności
Marzenie z dzieciństwa...KARLone pisze:dla mnie najbardziej porządaną wersją vana jest GMC G15
1989 Dodge Aries 2,2
1996 Chevrolet Caprice 5,7 LT1
1998 Jeep Grand Cherokee 5,9
1996 Chevrolet Caprice 5,7 LT1
1998 Jeep Grand Cherokee 5,9
-
Topic author - Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: [Artykuł] Chevrolet G-20 Van. Nic nie zastąpi pojemności
Hmmm. Wlasnie te okienka widzialem czesto w RAMach takze, potem w Chevych, nigdy w fordach i zawsze mialem problem z dopasowaniem ich do konkretnego rocznika....i modelu. Czyli generalnie przy przerabianiu auta z 'dostawczaka' mowisz 'chce takie i takie okienka' - czy jak?michal_5000 pisze:Małe sprostowanie do tych "pionowych okienek"... Wg mojej wiedzy nie jest to żadna "wersja" (w rozumieniu opcji fabrycznej) - tylko właśnie jeden z możliwych elementów "salonki".
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
- Posty: 630
- Rejestracja: 11 gru 2010, 10:42
- Skąd:
Re: [Artykuł] Chevrolet G-20 Van. Nic nie zastąpi pojemności
MOPAR - My Old Plymouth Always Runs