Przeglądając najnowsze propozycje rdzennych amerykańskich producentów nasuwa się jeden wniosek - kanty powracają pełną parą.
Chrysler prezentuje koncept nowego Rama, określanego jako "long hauler pickup". Ale to nie jedyne "long" z jakim ma być kojarzony, bo na równi ma go określać pojęcie "long distance cruiser". Ten gigantyczny pikcup był tworzony we współpracy z użytkownikami takich pojazdów i ma przede wszystkim służyć do ciągnięcia wszelkich zwierząt, łodzi oraz lawet z wyścigówkami. Kabina zostało dodatkowo przedłużona by zapewnić więcej wygody na tylnym rzędzie. "Paka" ma 2,44 m długości, a cały pojazd ma długość 7,32 m. O szerokości nic nie piszą, można jednak przyjąć, że w europejskich warunkach musiałby być zarejestrowany jako pojazd specjalny poruszający się po drogach publicznych na żółtych "kogutach". Auto posiada dwa zbiorniki paliwa o łącznej pojemności nieco ponad 160 galonów (ok 600 Litrów). Ma to zapewnić pokonanie przeszło 2500 km bez tankowania. W amerykańskich warunkach pozwala to przejechać z Nowego Jorku do San Francisco na jednym międzytankowaniu, dwóch kierowców da radę przejechać tę trasę w 42 godziny.
Ford prezentuje nowego F150 - ten producent już przyzwyczaił do tego że produkuje oszczędne pod względem zużycia paliwa auta. Nie inaczej jest tym razem. Pojawia kilka nowinek nigdy wcześniej nie stosowanych w pojazdach - nazwijmy to - cywilnych. Większości z tych rozwiązań tylko się domyślam co to tak na prawdę jest:
active grille shutters, active wheel shutters, a drop-down air dam, power running boards, dynamic hitch assist, hidden cargo ramps, and a point of view camera. Zapraszam do dyskusji, pewnie każdy coś dorzuci... W tym modelu Forda mają być zastosowane jak to nazwano "super ekologiczne silniki", najnowocześniejsze materiały (włączając w to superlekkie nadwozie)
Krótko jeszcze o propozycjach od GM: modele Silverado i Sierra oznaczone jako 2014 oczywiście będą jeszcze bardziej ekologiczne niż poprzednicy. Zgodnie z trendem kanciatość króluje w liniach nadwozia. Co prawda producent zapewnia że rama pozostaje ale nadwozie jak u konkurencji zostało odchudzone. Silverado będzie miał dłużą przestrzeń ładunkową (2,01m) w stosunku do poprzednika (1,70m). Z kolei Sierra zaoferuje większe koła i zmienione zawieszenie zapewniające lepszy komfort. Siła wspomagania kierownicy ma zapewniać znacznie lepsze wyczucie auta.
[News] Kanciasta uroda pickupów
-
Topic author - Posty: 3658
- Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
- Skąd: Górny Śląsk
[News] Kanciasta uroda pickupów
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 1423
- Rejestracja: 10 paź 2010, 19:43
- Samochód: Obecnie Volvo 850 :D
- Skąd: Kanie
Re: [News] Kanciasta uroda pickupów
Jak się na nie patrzy to nie sposób się nie zgodzić z sivym - wyglądają rewelacyjnie W ogóle to co mnie się bardzo podoba w nowych amerykańskich samochodach (znaczy tych fajnych - czyli pickupy, SUVy, muscle i parę wyjątków) to że stylistycznie są takie "zabawkowe" - wyglądają jakby je narysował jakiś 6-latek. Są coraz większe, coraz bardziej świecące i generalnie to olśniewają
Gwoli podsumowania: CHCĘ TO SILVERADO!
Gwoli podsumowania: CHCĘ TO SILVERADO!
Sprzedane:
'99 Cadillac Seville SLS (L37 swap)
'98 Oldsmobile Aurora Autobahn
'93 Pontiac Trans Sport SE 3.8
'99 Cadillac Seville SLS (L37 swap)
'98 Oldsmobile Aurora Autobahn
'93 Pontiac Trans Sport SE 3.8
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: [News] Kanciasta uroda pickupów
RAM powala, Ford średnio, GMC fajny ale to w sumie wsio zależy od ujęcia na zdjęciu. Nie będę się rozwodził na temat poszczególnych modeli, za to smuci mnie, że tylko rynek pick-upów rozwija się w tę stronę, która wszystkim nam, czyli miłośnikom amerykańskiej motoryzacji, się podoba. Tego nie rozumiem, ekologia, oszczędne silniki, lekkie małe nadwozia, hybrydy, normy zderzeniowe itp., itd. wszystko to omija szerokim łukiem rynek półciężarówek, który ma się świetnie. Niestety poza pickupami nie ma już w USA amerykańskich samochodów, wszystko co się produkuje woła o pomstę do nieba, przykład C7
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
- Posty: 3056
- Rejestracja: 28 lip 2010, 19:04
- Samochód: brak amcara
- Skąd: Bierutów, dolnośląskie/opolskie
Re: [News] Kanciasta uroda pickupów
RAM, za bardzo się nie zmienił. Jest już nieco nudny.
Ford, troche za bardzo kosmiczny.
Silverado jest wyjebany w kosmos. Fajnie, że powrócili do podwójnych reflektorów.
Jednak jego piękno, lepiej oddaje to zdjęcie:
Moim zdaniem, jest taki jaki pickup powinien być. Duży, masywny i "groźny"
Ford, troche za bardzo kosmiczny.
Silverado jest wyjebany w kosmos. Fajnie, że powrócili do podwójnych reflektorów.
Jednak jego piękno, lepiej oddaje to zdjęcie:
Moim zdaniem, jest taki jaki pickup powinien być. Duży, masywny i "groźny"
Były:
2015 Chrysler Town&Country 3.6 V6
1991 Chevrolet Caprice Classic 5.0 V8
2007 Chevrolet Express CargoVan 4.8 V8
1993 Cadillac Fleetwood 5.7 V8
2005 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1997 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 Chrysler Voyager LE 3.0V6
2000 Chevy Tahoe LT 5.3 V8 Vortec
1986 Mercury Grand Marquis 5.0 V8
1993 Chrysler Le Baron Cabrio 3.0 V6
1996 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 GMC Vandura 5.7 V8 Explorer
2000 Chevrolet Impala 3.4 V6
1998 Chevrolet Blazer LT 4.3 V6
1989 Plymouth Grand Voyager SE 3.0 V6
2000 Chrysler 300M 3.5 V6
1999 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1999 Chrysler Grand Voyager LX 3.3 V6
2015 Chrysler Town&Country 3.6 V6
1991 Chevrolet Caprice Classic 5.0 V8
2007 Chevrolet Express CargoVan 4.8 V8
1993 Cadillac Fleetwood 5.7 V8
2005 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1997 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 Chrysler Voyager LE 3.0V6
2000 Chevy Tahoe LT 5.3 V8 Vortec
1986 Mercury Grand Marquis 5.0 V8
1993 Chrysler Le Baron Cabrio 3.0 V6
1996 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 GMC Vandura 5.7 V8 Explorer
2000 Chevrolet Impala 3.4 V6
1998 Chevrolet Blazer LT 4.3 V6
1989 Plymouth Grand Voyager SE 3.0 V6
2000 Chrysler 300M 3.5 V6
1999 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1999 Chrysler Grand Voyager LX 3.3 V6
-
Topic author - Posty: 3658
- Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
- Skąd: Górny Śląsk
Re: [News] Kanciasta uroda pickupów
jak dla mnie to trochę za mały profil opony ale to szczegół do łatwego ogarnięcia. Też wybrałbym chevoleta, przyjemny środek...
-
- Posty: 214
- Rejestracja: 30 lip 2011, 12:26
- Samochód: DODGE DURANGO 4,7 l 2003
- Skąd: WROCŁAW
- Kontakt:
Re: [News] Kanciasta uroda pickupów
Faktycznie. Pikapy są wciąż tradycyjnymi kanciakami - na szczęście ! A opony to dla nich to trochę przymałe :-)
http://www.ekojarmarki.pl" - to co robię w pracy ...
-
- Posty: 485
- Rejestracja: 24 paź 2010, 11:58
- Samochód: Dodge Viper Burago
- Skąd: Bielsko-Biała
Re: [News] Kanciasta uroda pickupów
Zgadzam się z tym, że RAM to żadna świeżość. Ford mi się nie podoba, tak samo jak nie podoba mi się F150 Raptor. Jakoś tak odstaje od reszty, według mnie w złym kierunku. Natomiast Chevy i GMC wyglądają świetnie.
Cóż tu dużo mówić - rynek amerykańskich wozów rozwija się tak, żeby ludzie samochody kupowali. A jeśli chcą mieć lekkie nadwozia, hybrydy i niskie spalanie, to to właśnie dostają. Pretensje można mieć tylko do nabywców. Niech chociaż rynek pickupów pozostanie taki jak być powinien
Cóż tu dużo mówić - rynek amerykańskich wozów rozwija się tak, żeby ludzie samochody kupowali. A jeśli chcą mieć lekkie nadwozia, hybrydy i niskie spalanie, to to właśnie dostają. Pretensje można mieć tylko do nabywców. Niech chociaż rynek pickupów pozostanie taki jak być powinien
-
- Posty: 35
- Rejestracja: 07 sty 2013, 19:20
- Samochód: 1995 Primera SLX
- Skąd: Warsaw City, PL
Re: [News] Kanciasta uroda pickupów
Ford jest jakiś taki plastikowy, ale w sumie to jeszcze projekt - wszystko się może zmienić, mam nadzieję, że na lepsze
Dodge zawsze podobał mi się najbardziej, ale tym razem styliści za bardzo się nie postarali, bo widocznych zmian nie ma.
Natomiast GMC i Chevy, a szczególnie ten drugi to majstersztyki Oby tylko pod maską zostały męskie silniki, a nie jakieś modne ostatnio 2.0 czy 3.0 Turbo...
W sumie to dziwie się producentom - mercedes jakoś w swoim nowym S-coupe ma zastosować 6-cio litrowe V12 i 5,5- litrowe V8 i jakoś nie ma problemów z normami ekologicznymi, tym bardziej, że w europie są bardziej restrykcyjne niż w USA. Da się? Da się !
Dodge zawsze podobał mi się najbardziej, ale tym razem styliści za bardzo się nie postarali, bo widocznych zmian nie ma.
Natomiast GMC i Chevy, a szczególnie ten drugi to majstersztyki Oby tylko pod maską zostały męskie silniki, a nie jakieś modne ostatnio 2.0 czy 3.0 Turbo...
W sumie to dziwie się producentom - mercedes jakoś w swoim nowym S-coupe ma zastosować 6-cio litrowe V12 i 5,5- litrowe V8 i jakoś nie ma problemów z normami ekologicznymi, tym bardziej, że w europie są bardziej restrykcyjne niż w USA. Da się? Da się !