Lampy przednie
Regulamin forum
Prosimy o rzeczową dyskusję. Posty nie wnoszące nic do tematu będą usuwane lub przenoszone. Wątki dotyczące konkretnej marki lub modelu także będą przenoszone do działów tematycznych. To jest forum OGÓLNO-TECHNICZNE.
Prosimy o rzeczową dyskusję. Posty nie wnoszące nic do tematu będą usuwane lub przenoszone. Wątki dotyczące konkretnej marki lub modelu także będą przenoszone do działów tematycznych. To jest forum OGÓLNO-TECHNICZNE.
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
A nie jest tak ze masz automatycznie wlaczane swiatla i masz taki suwak ktory reguluje wlaczanie sie swiatel przy odpowiedniej ciemnosci na dworze. Moze ci sie przesunal i swiatla sie pala non stop? A gasna po prostu dopiero chyba po kilku minutach jak zgasisz silnik? Moze wylacznik sie spieprzyl ale to i tak powonny gasnac jak zgasisz silnik? Sprawdz czy nie zgasna same po jakims czasie od przekrecenia kluczyka...Chyba ze juz to sprawdziels. Wczesniej bylo OK i teraz sie tak zjebalo czy masz auto od niedawna i dopiero je poznajesz?
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
- Posty: 1246
- Rejestracja: 16 wrz 2007, 11:38
- Samochód: MERCURY SABLE 3.8L / 95r - RadAg-a - Thank you !!!
- Skąd: Bielsko-Biala
jest jeszcze czujnik światła dziennego po prawej stronie na desce z przodu pod szybą. Może masz zaklejony - ja mam zaklejony ale działa mi ten suwak co opisał RadAg. W sumie przełącznik mam włączony na kokpicie cały czas a wyłączam i włączam światła tym suwakiem.
Pozdrówka
@@@ JEŻELI BOISZ SIĘ GŁOSIĆ PRAWDĘ - JUŻ JESTEŚ NIEWOLNIKIEM @@@
Henryk Pająk
Można znieść obrażenia aż do momentu,kiedy nie czuje się nic... W ten sposób postępują ludzie,którzy ranią innych po tym jak ich wrażliwość jest martwa.....
@@@ JEŻELI BOISZ SIĘ GŁOSIĆ PRAWDĘ - JUŻ JESTEŚ NIEWOLNIKIEM @@@
Henryk Pająk
Można znieść obrażenia aż do momentu,kiedy nie czuje się nic... W ten sposób postępują ludzie,którzy ranią innych po tym jak ich wrażliwość jest martwa.....
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
On ma trzecia generacje i to jeszcze koncowke. Cholera wie jak to tam zrobili...
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
- Posty: 1246
- Rejestracja: 16 wrz 2007, 11:38
- Samochód: MERCURY SABLE 3.8L / 95r - RadAg-a - Thank you !!!
- Skąd: Bielsko-Biala
Bardzo dziękuję za rady, tak dopiero poznaję ten samochód, aczkolwiek mam dwa Taurusa i Merkurego i w obu nie mam świateł na stałe, do niedzieli było wszystko okej, po wyłączeniu świateł i po wyjęciu kluczyka światła gasły, teraz świecą cały czas, jest to możliwe aby światła miały coś wspólnego z zużytymi klockami hamulcowymi (zaczęły mi trzeć) dziś będą wymienione klocki, ciekawy jestem czy to jest przyczyną.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Nie no raczej niemozliwe zeby klocki mialy wplyw na swiatla. Sprobuj poszukac tego suwaka. Moze to on sie przesunal i swiatla sie nie wylaczaja. W 2 gen. jest po lweej stronie kierownicy, lekko ponizej pokretla do rozjasniania/przyciemniania deski rozdzielczej (DIMMER). Ty masz 3 gen. ale moze jest w podobnym miejscu...
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Innych pomyslow nie mam, ale sprawdz ten przelacznik...Jaka masz wersje? GL? LX?
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
- Posty: 131
- Rejestracja: 16 gru 2006, 14:41
- Skąd: Mielec
Dość prawdopodobnym miejscem jest przełacznik świateł, a raczej to co pod panelem na którym jest ten przełącznik i DIMMER. Sprawdz czy plastik obok pokretła nie jest rozgrzany, gorący lub wręcz parzący. Jest na forum taki zapis, iż zdarzyło się (komuś) oczywista oczywistość w postaci stopienia PCV.
Ja również mam tak min. 80 stopni - na "oko" bo zbyt długo nie utrzymam palca.
2 m-ce temu podczas przyciemniania tablicy pod lekkim naciskiem zapadł się w głąb deski aczkolwiek nie na tyle aby nie mozna go było nadal kręcić.
Od tego czasu nie działa zapalniczka i podświetlenie popielniczki. Coś się spięło, zgrzało (strach zaglądać!) ze jakimś sterowaniem bo żarówka świeci z 15-20 sek i przełącza się na minimum (ale nie gaśnie) i to samo dzieje się z zapalniczką.
Bogdan
Ja również mam tak min. 80 stopni - na "oko" bo zbyt długo nie utrzymam palca.
2 m-ce temu podczas przyciemniania tablicy pod lekkim naciskiem zapadł się w głąb deski aczkolwiek nie na tyle aby nie mozna go było nadal kręcić.
Od tego czasu nie działa zapalniczka i podświetlenie popielniczki. Coś się spięło, zgrzało (strach zaglądać!) ze jakimś sterowaniem bo żarówka świeci z 15-20 sek i przełącza się na minimum (ale nie gaśnie) i to samo dzieje się z zapalniczką.
Bogdan
Bogdan
Nie wiem jak to wygląda w III gen, ale spróbuj wyjąć ten plastik na którym masz dimmer i po prostu go odłącz. Wtedy sprawdź czy świecą światła. Wiem, że już w II gen zrezygnowano ze sprężynki z drutu oporowego, która chyba zawsze się urywa i zrobili inny układzik. Ale może zwiera albo robi cokolwiek...
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
No skoro to Mercury LS, czyli wyzsza wersja wyposazenia. Znaczy to ze masz na pewno ten suwaczek. znalazles go?Albo sam czujnik zmierzchu. moze cos na nim lezy albo jest zasloniety?
Ostatnio zmieniony 19 mar 2008, 22:37 przez RadAg!, łącznie zmieniany 1 raz.
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<