Lampy przednie
Regulamin forum
Prosimy o rzeczową dyskusję. Posty nie wnoszące nic do tematu będą usuwane lub przenoszone. Wątki dotyczące konkretnej marki lub modelu także będą przenoszone do działów tematycznych. To jest forum OGÓLNO-TECHNICZNE.
Prosimy o rzeczową dyskusję. Posty nie wnoszące nic do tematu będą usuwane lub przenoszone. Wątki dotyczące konkretnej marki lub modelu także będą przenoszone do działów tematycznych. To jest forum OGÓLNO-TECHNICZNE.
-
Topic author - Posty: 52
- Rejestracja: 22 lis 2006, 13:53
- Skąd: Iława
Lampy przednie
Jestem od niedawna posiadaczem F.T. który ma przerobione lampy przednie. Zrobili to dość nieudolnie /są soczewki/ i światło wychodzące jest jak w maluchu. Czy jest jakiś tani sposób na wymianę lub poprawienie warunków sprawności reflektorów. Czy za oryginalne lampy czepia sie policja?
-
- nasz człowiek z Chicago
- Posty: 468
- Rejestracja: 16 paź 2006, 20:51
- Skąd: Chicago
Re: Lampy przednie
A z jakiego powodu mieliby sie czepiac jesli wolno wiedziec??? O ile wiem to w stanach sa tez swiatla z oswietleniem asymetrycznym skierowanym na prawa strone drogiAndrzej pisze:Jestem od niedawna posiadaczem F.T. który ma przerobione lampy przednie. Zrobili to dość nieudolnie /są soczewki/ i światło wychodzące jest jak w maluchu. Czy jest jakiś tani sposób na wymianę lub poprawienie warunków sprawności reflektorów. Czy za oryginalne lampy czepia sie policja?
Pozdro
1991 Ford Taurus GL Wagon;
1988 Ford Taurus GL Wagon;
1986 FORD TAURUS LX
1988 Ford Taurus GL Wagon;
1986 FORD TAURUS LX
-
- Sheriff
- Posty: 12237
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Z tego co ja wiem to w USA są światła symetryczne, poza tym postojówki są pomarańczowe. Ja mam też oryginały tylko że ustawione asymtrycznie i nigdy nie miałem problemów z policją, choć przegląd zawsze robię u znajomego...
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
- Posty: 219
- Rejestracja: 11 paź 2006, 21:28
- Skąd: Zamość
i ja tez jezdze juz 6 rok z lampami orginalnym i jak do tej pory to ostatnio przypomnialo mi sie ze kiedys zlapali mojego ojca za swiatla, a mianowice za kierunkowskazy ze one migaja raz zewnetrzny raz wewnetrzny, wiecie o co chodzi. ale biedne miski nie mogli znalesc paragrafu na takie kierunki i dali sobie spokoj porzyczuli mu tylko szerokiej drogi, tak wiec mozna jezdzic,
Ford Taurus 3.0V6 1988
Chrysler Intrepid 3.3V6 1994
Chrysler Intrepid 3.3V6 1994
-
- Sheriff
- Posty: 12237
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Tak będzie chyba najlepiej. Sporo lepiej wyglądają te samochody z oryginalnym oświetleniem.Andrzej pisze:Dziękuję wszystkim za odpowiedzi, pozostaje mi tylko wymienic lampy na oryginalne. A
Masz oryginalne lampy czy będziesz zamawiał?
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
- Sheriff
- Posty: 12237
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Niestety pomimo szczęścia jakie mnie spotykało do tej pory związanego z posiadaniem w moim Taurusuie oryginalnych swiateł z przodu będę chyba w końcu zmuszony zmienić światła na standard europejski.
Mój Taurus miał badanie techniczne na Isle of Man. Zgłosiłem się na takie badanie gdyż policja stara się mnie zmusić do przerejestrowania auta na tablice z wyspy. W końcu się ugiąłem, kiedy zaczęli mnie straszyć zatrzymaniem auta i dowodu rejestracyjnego. Byłem na tym badaniu. Jego zaliczenie jest warunkiem złożenia wniosku o rejestrację auta na wyspie. Dopieprzyli się do minimalnego luzu w ukł. kierowniczym i coś wg nich jest nie tak z przewodami hamulcowymi. Generalnie pierdoły. Zrobiłbym je wcześniej czy później. Niestety światła. Muszą być białe postojówki i przeciwmgielne z tyłu.
O ile czerwone przeciwmgielne z tyłu można założyć to cholernie wzbraniam się przed zmianą świateł przednich. Teraz pytanie. Czy jest jakaś mozliwośc przerobienia śwateł tylko na badanie, zupełnie o partacku, żeby świeciły jak miały świecić a po zaliczeniu badania ustawieniu wszystkiego jak było? Taki mam pomysł generalnie
Na czym polega zmiana swiateł. Do tej pory się tym nie interesowałem bo i po co...
Sama zmiana żarówek na białe w postojówkach nie wystarczy bo będą mrugać białe postojowe na zmiane z kierunkowsazem. Jak to zrobić??? Żeby postojowe sobie świeciło na biało a kierunkowskaz sobie mrugał sam? albo inaczej...PRzerobić kierunki tak żeby mrugał postojowy na zmianę z tym narożnikowym, ale żeby żarówka w postojowym nie świeciła normalnie jak są włączone lampy postojowe, i przerobić wtedy lampy mijania na postojowe-mijania...
Mój Taurus miał badanie techniczne na Isle of Man. Zgłosiłem się na takie badanie gdyż policja stara się mnie zmusić do przerejestrowania auta na tablice z wyspy. W końcu się ugiąłem, kiedy zaczęli mnie straszyć zatrzymaniem auta i dowodu rejestracyjnego. Byłem na tym badaniu. Jego zaliczenie jest warunkiem złożenia wniosku o rejestrację auta na wyspie. Dopieprzyli się do minimalnego luzu w ukł. kierowniczym i coś wg nich jest nie tak z przewodami hamulcowymi. Generalnie pierdoły. Zrobiłbym je wcześniej czy później. Niestety światła. Muszą być białe postojówki i przeciwmgielne z tyłu.
O ile czerwone przeciwmgielne z tyłu można założyć to cholernie wzbraniam się przed zmianą świateł przednich. Teraz pytanie. Czy jest jakaś mozliwośc przerobienia śwateł tylko na badanie, zupełnie o partacku, żeby świeciły jak miały świecić a po zaliczeniu badania ustawieniu wszystkiego jak było? Taki mam pomysł generalnie
Na czym polega zmiana swiateł. Do tej pory się tym nie interesowałem bo i po co...
Sama zmiana żarówek na białe w postojówkach nie wystarczy bo będą mrugać białe postojowe na zmiane z kierunkowsazem. Jak to zrobić??? Żeby postojowe sobie świeciło na biało a kierunkowskaz sobie mrugał sam? albo inaczej...PRzerobić kierunki tak żeby mrugał postojowy na zmianę z tym narożnikowym, ale żeby żarówka w postojowym nie świeciła normalnie jak są włączone lampy postojowe, i przerobić wtedy lampy mijania na postojowe-mijania...
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
- Posty: 450
- Rejestracja: 06 lis 2006, 19:45
- Skąd: Warszawa
Radek,
Nie robiłem tego wprawdzie, ale na pierwszy rzut oka sprawa wygląda na prostą. W tym wewnętrznym żółtym światełku masz dwuwłóknową żarówkę - jedno włókno dla DRL, drugie dla kierunku. Więc wydaje się, że jak włożysz białą żarówkę i podłączysz tylko obwód od DRL'i, albo włożysz żarówkę żółtą i podłączysz tylko kierunki, to będzie git.
Przyjrzyj się jak Ci tam kable dochodzą do reflektora...
Nie robiłem tego wprawdzie, ale na pierwszy rzut oka sprawa wygląda na prostą. W tym wewnętrznym żółtym światełku masz dwuwłóknową żarówkę - jedno włókno dla DRL, drugie dla kierunku. Więc wydaje się, że jak włożysz białą żarówkę i podłączysz tylko obwód od DRL'i, albo włożysz żarówkę żółtą i podłączysz tylko kierunki, to będzie git.
Przyjrzyj się jak Ci tam kable dochodzą do reflektora...
-
- Sheriff
- Posty: 12237
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Hmmm...
Mam w tej chwili białe ale dwuwłóknowe w zapasie, tego samego typu co te pomarańczowe. Musiałbym poszukać odpowiedniej żarówki jednowłóknowej...Poza tym prawdopodobnie kiedy odłączysz obwód kierunkowskazów od tej wewnętrznej lampy, kierunki na narożnikach migają wtedy 2-krotnie szybciej...
Mam w tej chwili białe ale dwuwłóknowe w zapasie, tego samego typu co te pomarańczowe. Musiałbym poszukać odpowiedniej żarówki jednowłóknowej...Poza tym prawdopodobnie kiedy odłączysz obwód kierunkowskazów od tej wewnętrznej lampy, kierunki na narożnikach migają wtedy 2-krotnie szybciej...
Ostatnio zmieniony 15 gru 2006, 15:23 przez RadAg!, łącznie zmieniany 1 raz.
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
- Posty: 450
- Rejestracja: 06 lis 2006, 19:45
- Skąd: Warszawa
Kurcze, a spróbuj zamiast szukać jednowłóknowej (i tak nie wiesz KTÓRE to akurat byłoby włókno!) pomanipulować kablami... Może da się tam odłączyć jeden obwód? (przypuszczam że są trzy kabelki, z czego jeden jest nam niepotrzebny w tym momencie).RadAg! pisze:Mam w tej chwili białe ale dwuwłóknowe, tego samego typu co te pomarańczowe. Musiałbym poszukać odpowiedniej żarówki jednowłóknowej...
A tego nie byłbym pewien. Kasia miała kiedyś przepalony kierunek (tylko ten drugi, zblokowany z side marker'em) i zdaje się że było normalnie. A jak się przepalił z tyłu, to faktycznie - migało 2 razy szybciej.RadAg! pisze:Poza tym prawdopodobnie kiedy odłączysz obwód kierunkowskazów od tej wewnętrznej lampy, kierunki na narożnikach migają wtedy 2-krotnie szybciej...
-
- Sheriff
- Posty: 12237
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Czyli podsumujmy, żebym się nie pogubił...Wsadzam białe żarówki w to miejsce wewnętrznych lamp. Odłączam od nich obwód kirunkowskazów i mam i białe postojowe i kierunki?
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
- Posty: 450
- Rejestracja: 06 lis 2006, 19:45
- Skąd: Warszawa
Rozważamy wariant gdzie wewnętrzna lampka ma się zmienić w białą postojówkę (bez kierunku). Możesz:RadAg! pisze:Czyli podsumujmy, żebym się nie pogubił...Wsadzam białe żarówki w to miejsce wewnętrznych lamp. Odłączam od nich obwód kirunkowskazów i mam i białe postojowe i kierunki?
(a) spróbować włożyć tam białą jednowłóknową - być może da się to zrobić i być może akurat do tego włókna będzie podpięty obwód od postojówek
(b) jeśli nie, to spróbowałbym włożyć tą białą dwuwłóknową którą masz i pokombinować po kolei z kablami idącymi do lampy (nie wiem na ile da się je odpiąć "nieniszcząco"). Po trafieniu na ten od kierunków powinno być to o co nam chodzi.
Tak myślę, bo jak mówię sam tego nie ćwiczyłem (ale studiowało się 2 lata na Wydziale Elektrycznym PW - nauka nie poszła w las ).
-
- Sheriff
- Posty: 12237
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Obymichal_5000 pisze:(...)studiowało się 2 lata na Wydziale Elektrycznym PW - nauka nie poszła w las .
ale nie uważasz że gdyby to było tak proste nie byłoby takiego szumu wokół przerabiania świateł??
Spróbuję przy okazji to zrobić...
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<