Nie w fabryce tylko w serwisach Forda przy montazu nowej glowicy, nie dotyczy to nowego silnika. W fabryce robia to wszystko jakies madre roboty pewniepiotrekzet pisze: Radek opisał jak robią to w fabryce.
Uszczelka głowicy - Nubira-Mondeo
Regulamin forum
Prosimy o rzeczową dyskusję. Posty nie wnoszące nic do tematu będą usuwane lub przenoszone. Wątki dotyczące konkretnej marki lub modelu także będą przenoszone do działów tematycznych. To jest forum OGÓLNO-TECHNICZNE.
Prosimy o rzeczową dyskusję. Posty nie wnoszące nic do tematu będą usuwane lub przenoszone. Wątki dotyczące konkretnej marki lub modelu także będą przenoszone do działów tematycznych. To jest forum OGÓLNO-TECHNICZNE.
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: Uszczelka głowicy - Nubira-Mondeo
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
Re: Uszczelka głowicy - Nubira-Mondeo
W fabryce pewnie tak samo, tyle że roboty, no i nie czytaja instrukcjiRadAg! pisze:Nie w fabryce tylko w serwisach Forda przy montazu nowej glowicy, nie dotyczy to nowego silnika. W fabryce robia to wszystko jakies madre roboty pewniepiotrekzet pisze: Radek opisał jak robią to w fabryce.
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: Uszczelka głowicy - Nubira-Mondeo
Myslisz ze w fabryce tak samo? Nie, glowica pewnie jest wycinana frezarka z bloku juz na bloku a uszczelka jest wprowadzana pomiedzy blok i glowice metoda cisnieniowa 1000 mln atmosferpiotrekzet pisze:W fabryce pewnie tak samo, tyle że roboty, no i nie czytaja instrukcjiRadAg! pisze:Nie w fabryce tylko w serwisach Forda przy montazu nowej glowicy, nie dotyczy to nowego silnika. W fabryce robia to wszystko jakies madre roboty pewniepiotrekzet pisze: Radek opisał jak robią to w fabryce.
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: Uszczelka głowicy - Nubira-Mondeo
Wiedzialem ze w koncu nie wytrzymasz i zaczniesz byc powaznypiotrekzet pisze:Ale po co te złośliwości?
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
Re: Uszczelka głowicy - Nubira-Mondeo
Tylko sprawiłem takie wrażenie, poważny bedę w trumnieRadAg! pisze:Wiedzialem ze w koncu nie wytrzymasz i zaczniesz byc powaznypiotrekzet pisze:Ale po co te złośliwości?