Zamek centralny z Allegro

Dział poświęcony zagadnieniom technicznym w samochodach. Mechanika i elektryka mają swoje miejsce. Poruszamy tutaj tematy dotyczące ogólnych zagadnień dotyczących wszystkich samochodów bez podziału na marki.
Regulamin forum
Prosimy o rzeczową dyskusję. Posty nie wnoszące nic do tematu będą usuwane lub przenoszone. Wątki dotyczące konkretnej marki lub modelu także będą przenoszone do działów tematycznych. To jest forum OGÓLNO-TECHNICZNE.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika

Topic author
cezar62
Posty: 3273
Rejestracja: 19 lut 2008, 15:03
Samochód: 2008 Jeep Compass Sport 2,4L
Skąd: Opole
Kontakt:

Zamek centralny z Allegro

Post autor: cezar62 »

Montowałem też w swoim Scorpio centralny z Allegro.
Prosty patent, łatwy montaż (sprzedawca dawał instrukcję z prawdziwymi zdjęciami).
Działa bezproblemowo do dziś.
Jest:
2008 Jeep Compass Sport 2,4L

Były:
1996 Ford Taurus GL 3.0 V6
1995 Dodge Stratus SE 2.0 R4
2000 Chrysler PT Cruiser Touring Edition 2.0 R4
1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8
2006 Jeep Grand Cherokee Limited WK Series 4.7 V8
2004 Ford Taurus SES 3.0 V6


piotrekzet

Re: 2005 2.0 ZX4 ford focus sedan gl

Post autor: piotrekzet »

Kiedyś kupiłem centralny z pilotem, przy czym zależało mi tylko na pilocie i centralce bez siłowników, bo mam :cool: . No i niestety miałem problem, mianowicie wszystko pięknie podłączyłem, dziecko z drugiego końca podwórka włączało i wyłączało centralny, ale wysiadając wcisnąlem pipek od drzwi, więc chciałem je otworzyć "tradycyjnie" klawiszem na podłokietniku i... sfajczyła mi się centralka :( Niby przekaźniki łapią, ale nie "przekazują". W związku z tym jeśli ktoś ma centralny i chce założyć sopbie cudo na pilota to zalecam zwiekszoną czujność i ostrożność. Cały układ był przez bezpiecznik, ale ten przetrwał nienaruszony. Ta przyjemność kosztowała mnie 70 zł, na szczęście zostały mi siłowniki, w tym jeden "master", więc może coś jeszcze z nich zrobię :)

Awatar użytkownika

RadAg!
Sheriff
Posty: 12237
Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Skąd:
Kontakt:

Re: 2005 2.0 ZX4 ford focus sedan gl

Post autor: RadAg! »

No wlasnie mam pytanie jak to ustrojstwo integruje sie z ukladem oryginalnym?
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<

Awatar użytkownika

KARLone
Posty: 3657
Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
Skąd: Górny Śląsk

Re: 2005 2.0 ZX4 ford focus sedan gl

Post autor: KARLone »

kiedyś tam założyłem alarm do fordziastego, głównie dlatego, żeby otwierać drzwi z pilota i bagażnik. To bardzo łopatologiczny układ. Zero elektroniki, żeby się podpiąć. Nie do końca jestem zadowolony, mimo tego, że zrobiłem to najlepiej jak potrafiłem. Czasami któryś z zamków się nie otworzy, a jak otwieram z drzwi to wszystko pięknie działa. Nie wiem, może przerobię to na te chińskie siłowniki, one nie zżerają tyle prądu co oryginały.


piotrekzet

Re: 2005 2.0 ZX4 ford focus sedan gl

Post autor: piotrekzet »

RadAg! pisze:No wlasnie mam pytanie jak to ustrojstwo integruje sie z ukladem oryginalnym?
No było dobrze zintegrowane do momentu skorzystania z oryginalnego układu :razz:
Nie miałem problemu z tym, że nie otwierało któregoś zamka, bo podpiąłem sie zaraz przy przełączniku "ręcznym" W sumie to do tej pory nie rozumiem dlaczego to padło... Może poszło za duże obciążenie? Albo akurat w momencie gdy kliknąłem "ręczny" to córka też kliknęła na pilocie tylko odwrotnie? Nie mam pojęcia.

Awatar użytkownika

KARLone
Posty: 3657
Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
Skąd: Górny Śląsk

Re: 2005 2.0 ZX4 ford focus sedan gl

Post autor: KARLone »

u mnie też właśnie koło przycisku na drzwiach jest porządnie przylutowane a mimo to, jak używam pilota to wszystko w aucie przygasa, jest bezpiecznik, wszystko po bożemu, nawet schemat studiowałem i funkcje nóżek przełącznika i nie działa to tak jak bym sobie to wyobrażał, nie wiem, może gdzieś popełniłem błąd, wiel błąd ;)


piotrekzet

Re: 2005 2.0 ZX4 ford focus sedan gl

Post autor: piotrekzet »

KARLone pisze:u mnie też właśnie koło przycisku na drzwiach jest porządnie przylutowane a mimo to, jak używam pilota to wszystko w aucie przygasa, jest bezpiecznik, wszystko po bożemu, nawet schemat studiowałem i funkcje nóżek przełącznika i nie działa to tak jak bym sobie to wyobrażał, nie wiem, może gdzieś popełniłem błąd, wiel błąd ;)
Big mistake, mister Jones ;)

Może to wina któregoś z siłowników? Wiem, że to kupa roboty, ale może spróbuj odpinać po jednym siłowniku jednorazowo i sprawdzaj czy działa dobrze? A podłączyłeś zasilanie do "grubych" kabli? Co prawda nie wiem jaką centralkę kupiłeś, ja za swoją z siłownikami dałem ok. 70 PLN i to chyba razem z kosztami przesyłki, ale nie było żadnych problemów z przygasającymi światłami itp...

Awatar użytkownika

KARLone
Posty: 3657
Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
Skąd: Górny Śląsk

Re: 2005 2.0 ZX4 ford focus sedan gl

Post autor: KARLone »

wszystko jest zrobione na przekaźnikach, przewody przylutowane do grubych przewodów, nie wiem, może faktycznie któryś z siłowników wprowadza jakąś niesymetrię w zasilaniu, temat zostawiam do wiosny bo teraz nie mam za bardzo gdzie majstrować.

ODPOWIEDZ