Stukające liftery/popychacze/dźwigienki w silniku
Regulamin forum
Prosimy o rzeczową dyskusję. Posty nie wnoszące nic do tematu będą usuwane lub przenoszone. Wątki dotyczące konkretnej marki lub modelu także będą przenoszone do działów tematycznych. To jest forum OGÓLNO-TECHNICZNE.
Prosimy o rzeczową dyskusję. Posty nie wnoszące nic do tematu będą usuwane lub przenoszone. Wątki dotyczące konkretnej marki lub modelu także będą przenoszone do działów tematycznych. To jest forum OGÓLNO-TECHNICZNE.
-
Topic author - Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Stukające liftery/popychacze/dźwigienki w silniku
Silnik 4,6 Modular Forda w mojej Crown Victorii. Pytam na ogólnym forum technicznym bo udzielone tu wskazówki będą uniwersalne.
Stukają liftery, dość głośno. Problem się pojawił jakieś półtora roku temu kiedy zalałem silnik olejem mineralnym Penzoil 5W20. Jeśli problem występował wcześniej to albo nie zdawałem sobie z tego w ogóle sprawy albo był mało słyszalny.
Potem zalałem syntetyczny 5W30 Valvoline i było ok, potem półsyntetyczne Valvoline DuraBlend i MaxLife na zmianę i było ok, ostatnio zalałem 5W30 syntetyczny Valvoline i co dzisiaj słyszę rano? Pieprzone liftery... WTF?
Liftery stukają na zimnym silniku, terkotają jak maszyna do szycia (dosłownie). Dźwięk narasta a po chwili całkowicie, momentalnie znika, po kilku chwilach znowu narastające stukanie i ciach, znika. Jak się rozgrzeje jest już ok.
Moje wnioski: robi się zimniej z dnia na dzień, temp. na pewno ma wpływ na szybkość rozprowadzania się oleju. Może warto na zimę zalać 5W20 (oba oleje, zarówno 5W20 i 5W30 są dedykowane dla tych silników). Rzadszy olej powinien być ciut lepszy na zimę. Z drugiej strony musi być przytkany jakiś kanalik w silniku którym rozprowadzany jest olej. Znacie jakieś dobre preparaty, dość popularne w Stanach, które dolewa się do oleju przed wymianą? Przejeżdża się z tym w silniku ok 100 mil, potem robi się standardową wymianę oleju. Preparat ten dodany do oleju przed wymianą powoduje wypłukanie syfu z silnika. Nie szukałem zbyt dokładnie ale wszędzie widzę tylko preparaty do benzyny do czyszczenia wtrysków.
A może inne rozwiązania? Regulacja luzu, ale jak skoro jest regulowany samoczynnie? Co robić? Pomóżcie
Stukają liftery, dość głośno. Problem się pojawił jakieś półtora roku temu kiedy zalałem silnik olejem mineralnym Penzoil 5W20. Jeśli problem występował wcześniej to albo nie zdawałem sobie z tego w ogóle sprawy albo był mało słyszalny.
Potem zalałem syntetyczny 5W30 Valvoline i było ok, potem półsyntetyczne Valvoline DuraBlend i MaxLife na zmianę i było ok, ostatnio zalałem 5W30 syntetyczny Valvoline i co dzisiaj słyszę rano? Pieprzone liftery... WTF?
Liftery stukają na zimnym silniku, terkotają jak maszyna do szycia (dosłownie). Dźwięk narasta a po chwili całkowicie, momentalnie znika, po kilku chwilach znowu narastające stukanie i ciach, znika. Jak się rozgrzeje jest już ok.
Moje wnioski: robi się zimniej z dnia na dzień, temp. na pewno ma wpływ na szybkość rozprowadzania się oleju. Może warto na zimę zalać 5W20 (oba oleje, zarówno 5W20 i 5W30 są dedykowane dla tych silników). Rzadszy olej powinien być ciut lepszy na zimę. Z drugiej strony musi być przytkany jakiś kanalik w silniku którym rozprowadzany jest olej. Znacie jakieś dobre preparaty, dość popularne w Stanach, które dolewa się do oleju przed wymianą? Przejeżdża się z tym w silniku ok 100 mil, potem robi się standardową wymianę oleju. Preparat ten dodany do oleju przed wymianą powoduje wypłukanie syfu z silnika. Nie szukałem zbyt dokładnie ale wszędzie widzę tylko preparaty do benzyny do czyszczenia wtrysków.
A może inne rozwiązania? Regulacja luzu, ale jak skoro jest regulowany samoczynnie? Co robić? Pomóżcie
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
Re: Stukające liftery w silniku OHC
Ja kiedyś w taurusie zalałem full syntetyk mobila 0W50, wymieniłem po ok 2kkm, wypłukało mi sporo syfu, bo dedykowany byl mineralny, potem zalałem jeszcze raz 0W50, po jakimś 1000 km mi też zaczęło stukać. Wymieniłem na mineralny i wszystko wróciło do normy. Możesz spróbować wymienić na najrzadszy syntetyk, tylko obawiam się, że jeśli ciągle jeździsz na syntetyku to niewiele zmieni...
Sprawdź czy nie masz luzu na łańcuchu rozrządu - duża nasadka na wał korbowy i spróbuj poruszyć kluczem. Jeśli się da to niedobrze. Mam nadzieję, że jasno napisałem, ale na wszelki wypadek rozwinę - zakładasz nasadkę na nakrętkę na wale korbowym, trzymającą koło pasowe. Wkładasz w nią grzechotkę i próbujesz poruszyć w prawo i lewo
Sprawdź czy nie masz luzu na łańcuchu rozrządu - duża nasadka na wał korbowy i spróbuj poruszyć kluczem. Jeśli się da to niedobrze. Mam nadzieję, że jasno napisałem, ale na wszelki wypadek rozwinę - zakładasz nasadkę na nakrętkę na wale korbowym, trzymającą koło pasowe. Wkładasz w nią grzechotkę i próbujesz poruszyć w prawo i lewo
-
- Posty: 3289
- Rejestracja: 19 lut 2008, 15:03
- Samochód: 2008 Jeep Compass Sport 2,4L
- Skąd: Opole
- Kontakt:
Re: Stukające liftery w silniku OHC
W ubiegłym roku mój kolega zastosował poniższe w swoim samochodzie - Opel Vectra, 1999r. silnik 1,8 beznyna.
Engine Flush
Preparat do wewnętrznego czyszczenia silnika
http://www.motochemica.pl/produkty/prep ... ine-flush/" onclick="window.open(this.href);return false;
Hydraulic Lifter Care
Preparat wspomagający pracę popychaczy hydraulicznych
http://www.motochemica.pl/hydraulic-lifter-care/" onclick="window.open(this.href);return false;
Słyszałem efekty przed zalaniem tych preparatów i po.
Była wyraźna różnica, czyli po zalaniu normalna praca.
Nie wiem czy to popychacze terkotały, czy zawory, ale preparat zadziałał.
I nie wiem jak jest dzisiaj, na ile to czyszczenie/płukanie pomogło.
Engine Flush
Preparat do wewnętrznego czyszczenia silnika
http://www.motochemica.pl/produkty/prep ... ine-flush/" onclick="window.open(this.href);return false;
Hydraulic Lifter Care
Preparat wspomagający pracę popychaczy hydraulicznych
http://www.motochemica.pl/hydraulic-lifter-care/" onclick="window.open(this.href);return false;
Słyszałem efekty przed zalaniem tych preparatów i po.
Była wyraźna różnica, czyli po zalaniu normalna praca.
Nie wiem czy to popychacze terkotały, czy zawory, ale preparat zadziałał.
I nie wiem jak jest dzisiaj, na ile to czyszczenie/płukanie pomogło.
Jest:
2008 Dodge Nitro 4.0 V6 R/T 4WD 256 KM
Były:
1996 Ford Taurus GL 3.0 V6
1995 Dodge Stratus SE 2.0 R4
2000 Chrysler PT Cruiser Touring Edition 2.0 R4
1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8
2006 Jeep Grand Cherokee Limited WK Series 4.7 V8
2004 Ford Taurus SES 3.0 V6
2008 Jeep Compass Sport 2,4L
2008 Dodge Nitro 4.0 V6 R/T 4WD 256 KM
Były:
1996 Ford Taurus GL 3.0 V6
1995 Dodge Stratus SE 2.0 R4
2000 Chrysler PT Cruiser Touring Edition 2.0 R4
1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8
2006 Jeep Grand Cherokee Limited WK Series 4.7 V8
2004 Ford Taurus SES 3.0 V6
2008 Jeep Compass Sport 2,4L
-
Topic author - Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: Stukające liftery w silniku OHC
Zakupiłem już sobie preparat do silników Liqui Moly i dodam go krótko przed wymianą:
http://www.autochemia24.pl/product-pol- ... 500ml.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Zdania są podzielone na temat tego typu preparatów, z drugiej strony uważam, że Liqui Moly to firma, której można zafać, dlatego zdecydowałem się na preparat ich produkcji.
Na FB niektórzy doradzali mi przejście na gęstszy olej 10/w40 ale osobiście uważam, że jeśli stukot lifterów pojawia się TYLKO na zimnym silniku to jest to raczej problem rozprowadzania oleju a nie zużycia i powiększonych luzów.
Jeżeli po płukaniu nie będzie zmian to rozważę ten Hydraulic Lifter Care jako kolejny krok, ale myślę że samo "przeczyszczenie" silnika powinno pomóc. Oby się nie rozszczelnił
http://www.autochemia24.pl/product-pol- ... 500ml.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Zdania są podzielone na temat tego typu preparatów, z drugiej strony uważam, że Liqui Moly to firma, której można zafać, dlatego zdecydowałem się na preparat ich produkcji.
Na FB niektórzy doradzali mi przejście na gęstszy olej 10/w40 ale osobiście uważam, że jeśli stukot lifterów pojawia się TYLKO na zimnym silniku to jest to raczej problem rozprowadzania oleju a nie zużycia i powiększonych luzów.
Jeżeli po płukaniu nie będzie zmian to rozważę ten Hydraulic Lifter Care jako kolejny krok, ale myślę że samo "przeczyszczenie" silnika powinno pomóc. Oby się nie rozszczelnił
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
- Posty: 3289
- Rejestracja: 19 lut 2008, 15:03
- Samochód: 2008 Jeep Compass Sport 2,4L
- Skąd: Opole
- Kontakt:
Re: Stukające liftery w silniku OHC
O właśnie - zapomniałem napisać o Liqui Moly - też jest polecany.
A właściwie, to skąd wiesz, że to popychacze? Masz to jakoś potwierdzone? Jestem ciekaw, tak ogólnie, z ciekawości
A właściwie, to skąd wiesz, że to popychacze? Masz to jakoś potwierdzone? Jestem ciekaw, tak ogólnie, z ciekawości
Jest:
2008 Dodge Nitro 4.0 V6 R/T 4WD 256 KM
Były:
1996 Ford Taurus GL 3.0 V6
1995 Dodge Stratus SE 2.0 R4
2000 Chrysler PT Cruiser Touring Edition 2.0 R4
1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8
2006 Jeep Grand Cherokee Limited WK Series 4.7 V8
2004 Ford Taurus SES 3.0 V6
2008 Jeep Compass Sport 2,4L
2008 Dodge Nitro 4.0 V6 R/T 4WD 256 KM
Były:
1996 Ford Taurus GL 3.0 V6
1995 Dodge Stratus SE 2.0 R4
2000 Chrysler PT Cruiser Touring Edition 2.0 R4
1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8
2006 Jeep Grand Cherokee Limited WK Series 4.7 V8
2004 Ford Taurus SES 3.0 V6
2008 Jeep Compass Sport 2,4L
-
Topic author - Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: Stukające liftery w silniku OHC
Popychaczy jako takich tam nie ma w sumie, wałek rozrządu pracuje bezpośrednio na lifterach (chyba że myślimy o tym samych, ale mi popychacze kojarzą się z silnikami OHV). Dlaczego podejrzewam liftery? Bo dźwięk dobiega z góry, poza tym czytając różne fora, zauważyłem że to właśnie liftery najczęściej powodują ten taki dźwięk, no i mam też filmik na YT gdzie większość komentarzy potwierdza, że to liftery:
Najlepiej słychać na słuchawkach, charakterystyczny dźwięk jakby maszyny do szycia, który momentalnie znika, potem pojawia się narastająco znowu...
Najlepiej słychać na słuchawkach, charakterystyczny dźwięk jakby maszyny do szycia, który momentalnie znika, potem pojawia się narastająco znowu...
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
- Posty: 3289
- Rejestracja: 19 lut 2008, 15:03
- Samochód: 2008 Jeep Compass Sport 2,4L
- Skąd: Opole
- Kontakt:
Re: Stukające liftery w silniku OHC
ok
Silnik OHV: Silnik DOHC: Zatem co tam u Ciebie stuka?...
Z mojego słownika wynika (nieomylny nie jestem ):
battery - akumulator
bearing - łożysko
cam - krzywka
camshaft - wałek rozrządu
carburator - gaźnik
catalytic converter - katalizator
coil - cewka (ignition coil - cewka zapłonowa)
connecting rod - korbowód
coolant - płyn chłodniczy
crankcase - skrzynia korbowa
crankshaft, connrod - wał korbowy
distributor - aparat zapłonowy
exhaust - wydech
fan - wentylator
flywheel - koło zamachowe
fuel injector - wtrysk paliwa
gasket - uszczelka (np. head gasket - uszczelka głowicy)
gear - koło zębate
grommet - uszczelka gumowa (oring)
head - głowica
intake - wlot powietrza
manifold - kolektor, rura rozgałęźna
muffler - tłumik
oil gallery - przewod olejowy / kanał oleju
oil pan (oil sump) - miska olejowa
oil pump - pompa paliwa
piston - tłok
radiator - chłodnica
spark plug - świeca zapłonowa
seal - uszczelniacz np. uszczelniacz wału
sprocket - koło zębate (w rozrządzie łańcuchowym)
tappets - popychacze zaworów (hydraulic tappets - hydrauliczne, mechanical tappets - mechaniczne)
lifters - inne określenie na popychacze zaworów
pusch rod - laska popychacza
pulley - koło pasowe albo koło wałka rozrządu (w napędzie paskowym)
throttle - przepustnica
timing belt - pasek rozrządu
timing chain - łańcuch rozrządu
tensioner - napinacz np. paska rozrządu
valve - zawór
valve seat - gniazdo zaworowe
washer - podkładka metalowa pod śrubę
water pump - pompa wody
wires - przewody zapłonowe
Silnik OHV: Silnik DOHC: Zatem co tam u Ciebie stuka?...
Z mojego słownika wynika (nieomylny nie jestem ):
battery - akumulator
bearing - łożysko
cam - krzywka
camshaft - wałek rozrządu
carburator - gaźnik
catalytic converter - katalizator
coil - cewka (ignition coil - cewka zapłonowa)
connecting rod - korbowód
coolant - płyn chłodniczy
crankcase - skrzynia korbowa
crankshaft, connrod - wał korbowy
distributor - aparat zapłonowy
exhaust - wydech
fan - wentylator
flywheel - koło zamachowe
fuel injector - wtrysk paliwa
gasket - uszczelka (np. head gasket - uszczelka głowicy)
gear - koło zębate
grommet - uszczelka gumowa (oring)
head - głowica
intake - wlot powietrza
manifold - kolektor, rura rozgałęźna
muffler - tłumik
oil gallery - przewod olejowy / kanał oleju
oil pan (oil sump) - miska olejowa
oil pump - pompa paliwa
piston - tłok
radiator - chłodnica
spark plug - świeca zapłonowa
seal - uszczelniacz np. uszczelniacz wału
sprocket - koło zębate (w rozrządzie łańcuchowym)
tappets - popychacze zaworów (hydraulic tappets - hydrauliczne, mechanical tappets - mechaniczne)
lifters - inne określenie na popychacze zaworów
pusch rod - laska popychacza
pulley - koło pasowe albo koło wałka rozrządu (w napędzie paskowym)
throttle - przepustnica
timing belt - pasek rozrządu
timing chain - łańcuch rozrządu
tensioner - napinacz np. paska rozrządu
valve - zawór
valve seat - gniazdo zaworowe
washer - podkładka metalowa pod śrubę
water pump - pompa wody
wires - przewody zapłonowe
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Jest:
2008 Dodge Nitro 4.0 V6 R/T 4WD 256 KM
Były:
1996 Ford Taurus GL 3.0 V6
1995 Dodge Stratus SE 2.0 R4
2000 Chrysler PT Cruiser Touring Edition 2.0 R4
1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8
2006 Jeep Grand Cherokee Limited WK Series 4.7 V8
2004 Ford Taurus SES 3.0 V6
2008 Jeep Compass Sport 2,4L
2008 Dodge Nitro 4.0 V6 R/T 4WD 256 KM
Były:
1996 Ford Taurus GL 3.0 V6
1995 Dodge Stratus SE 2.0 R4
2000 Chrysler PT Cruiser Touring Edition 2.0 R4
1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8
2006 Jeep Grand Cherokee Limited WK Series 4.7 V8
2004 Ford Taurus SES 3.0 V6
2008 Jeep Compass Sport 2,4L
-
Topic author - Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: Stukające liftery w silniku OHC
Prosze
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
- Posty: 3289
- Rejestracja: 19 lut 2008, 15:03
- Samochód: 2008 Jeep Compass Sport 2,4L
- Skąd: Opole
- Kontakt:
Re: Stukające liftery w silniku OHC
dźwigienka zaworowa!
Jest:
2008 Dodge Nitro 4.0 V6 R/T 4WD 256 KM
Były:
1996 Ford Taurus GL 3.0 V6
1995 Dodge Stratus SE 2.0 R4
2000 Chrysler PT Cruiser Touring Edition 2.0 R4
1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8
2006 Jeep Grand Cherokee Limited WK Series 4.7 V8
2004 Ford Taurus SES 3.0 V6
2008 Jeep Compass Sport 2,4L
2008 Dodge Nitro 4.0 V6 R/T 4WD 256 KM
Były:
1996 Ford Taurus GL 3.0 V6
1995 Dodge Stratus SE 2.0 R4
2000 Chrysler PT Cruiser Touring Edition 2.0 R4
1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8
2006 Jeep Grand Cherokee Limited WK Series 4.7 V8
2004 Ford Taurus SES 3.0 V6
2008 Jeep Compass Sport 2,4L
-
Topic author - Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: Stukające liftery w silniku OHC
albo rocker arms, mój bład
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
- Posty: 55
- Rejestracja: 31 maja 2013, 10:22
- Samochód: Ford Taurus III 3.0 Vulcan
- Skąd:
Re: Stukające liftery w silniku OHC
Co do Engine Flusch używałem w każdym swoim samochodzie nigdy nic się nie rozszczelniło zawsze wypłukało spoko syfu zwłaszcza zalecane przy zmianie lepkości oleju bądź jak się kupuję auto i nie wiadomo co tam było zalane, mieliśmy w firmie szkolenia z olei oraz różnych dodatków, i ponoć nie można tego stosować do samochodów przed 1995 rokiem jeśli nie miały wymienianych uszczelniaczy, bo kiedyś uszczelniacze były robione z innego materiału i środek ten może je uszkodzić po 1995 spokojnie można stosować bądź wymienić uszczelniacze i stosować do woli
-
Topic author - Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: Stukające liftery w silniku OHC
Zestaw myjąco-smarujący na najbliższy weekend
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
Topic author - Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: Stukające liftery w silniku OHC
Zrobione, ale bez zmian, nadal stuka na zimnym
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
- Posty: 3289
- Rejestracja: 19 lut 2008, 15:03
- Samochód: 2008 Jeep Compass Sport 2,4L
- Skąd: Opole
- Kontakt:
Re: Stukające liftery w silniku OHC
Z tego co wiem, to trzeba trochę pojeździć. Coś około 200 km i dopiero wtedy mogą być efekty.
Jest:
2008 Dodge Nitro 4.0 V6 R/T 4WD 256 KM
Były:
1996 Ford Taurus GL 3.0 V6
1995 Dodge Stratus SE 2.0 R4
2000 Chrysler PT Cruiser Touring Edition 2.0 R4
1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8
2006 Jeep Grand Cherokee Limited WK Series 4.7 V8
2004 Ford Taurus SES 3.0 V6
2008 Jeep Compass Sport 2,4L
2008 Dodge Nitro 4.0 V6 R/T 4WD 256 KM
Były:
1996 Ford Taurus GL 3.0 V6
1995 Dodge Stratus SE 2.0 R4
2000 Chrysler PT Cruiser Touring Edition 2.0 R4
1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8
2006 Jeep Grand Cherokee Limited WK Series 4.7 V8
2004 Ford Taurus SES 3.0 V6
2008 Jeep Compass Sport 2,4L
-
Topic author - Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: Stukające liftery w silniku OHC
Już zrobiłem 300
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<