Silnik LS1 - co sie z czym je :)
: 26 lip 2014, 10:31
Siema siema siema,
Od paru dni, bardzo intensywnie chodzi mi po głowie pozbycie się Żuka i przytulenie Caprice z LS1, którego budowało HPG dla Marcina Brańki (MarcinV8 z Detroit Iron).
Auto jest do sprzedania taniej niż sprzedawał je Marcin. Większość rzeczy już wiem, bo gadałem z Marcinem.
Tylko dzisiaj zastanowiło mnie samo LS1.
Silnik zaawansowany, w sumie dość nowy technologicznie (w moim mniemaniu).
Czy graty eksploatacyjne są dostępne w Polandzie tak jak do innych 5.0/5.7 GM ?
Czy to jest może jakiś finansowy kosmos jeśli chodzi o wszelakie działania ?
Teoretycznie silnik wydawałby się niezajebliwy. Czy może tak nie jest ?
Pytania może wydają się laickie, ale ja nigdy nie miałem nic z takim powerem i zawsze ceniłem sobie prostotę i tutaj zastanawiam się czy też tak jest
Od paru dni, bardzo intensywnie chodzi mi po głowie pozbycie się Żuka i przytulenie Caprice z LS1, którego budowało HPG dla Marcina Brańki (MarcinV8 z Detroit Iron).
Auto jest do sprzedania taniej niż sprzedawał je Marcin. Większość rzeczy już wiem, bo gadałem z Marcinem.
Tylko dzisiaj zastanowiło mnie samo LS1.
Silnik zaawansowany, w sumie dość nowy technologicznie (w moim mniemaniu).
Czy graty eksploatacyjne są dostępne w Polandzie tak jak do innych 5.0/5.7 GM ?
Czy to jest może jakiś finansowy kosmos jeśli chodzi o wszelakie działania ?
Teoretycznie silnik wydawałby się niezajebliwy. Czy może tak nie jest ?
Pytania może wydają się laickie, ale ja nigdy nie miałem nic z takim powerem i zawsze ceniłem sobie prostotę i tutaj zastanawiam się czy też tak jest