Wymiana paska rozrządu - jak?
Regulamin forum
Prosimy o rzeczową dyskusję. Posty nie wnoszące nic do tematu będą usuwane lub przenoszone. Wątki dotyczące konkretnej marki lub modelu także będą przenoszone do działów tematycznych. To jest forum OGÓLNO-TECHNICZNE.
Prosimy o rzeczową dyskusję. Posty nie wnoszące nic do tematu będą usuwane lub przenoszone. Wątki dotyczące konkretnej marki lub modelu także będą przenoszone do działów tematycznych. To jest forum OGÓLNO-TECHNICZNE.
-
Topic author - Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: Wymiana paska rozrządu - jak?
Dobra, udało się dziś odkręcić mechanikowi. Zostawiłem więc u niego auto i powiedziałem żeby zrobił resztę. Mi się odechciało
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
Re: Wymiana paska rozrządu - jak?
Radek - nigdy, przenigdy nie zakładaj przedłużki na grzechotkę, jeśli nie chcesz się z nią rozstać... Luzuj śrubę samym kwadratem z przedłużką, wychodzi dużo taniej
-
Topic author - Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: Wymiana paska rozrządu - jak?
Dzięki Piotrek, szkoda że piszesz po fakcie
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
Re: Wymiana paska rozrządu - jak?
Well... ale teraz już nie będziesz tego próbować, a gdybym nie napisał, to by Cię korciło... Na pocieszenie powiem Ci, że sam rozstałem się z super grzechotką w ten sposób, pomimo wiedzy na ten temat Wszystko przez lenistwo.
-
Topic author - Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: Wymiana paska rozrządu - jak?
Jak kupiłem sobie zestaw kluczy DRAPERa to zacinała mi się mała grzechotka (3/8). Napisałem do producenta i zaproponowali mi zestaw naprawczy mechanizmu grzechotki. Wysłali zupełnie za darmo, musiałem sobie to tylko złożyć (dziecinnie proste). Myślę że rozbiorę tę uszkodzoną grzechotkę (1/2) i zobaczę co się połamało, może uda się to jakoś naprawić a jak nie to napiszę do DRAPERa o nowy mechanizm grzechotki, tym razem pewnie będę musiał zapłacić...
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
Re: Wymiana paska rozrządu - jak?
Połamała Ci się zębatka od zmiany kierunku Ale podsunąłeś mi pomysł, ja mam NEO, podobno z 25 letnią gwarancją, tyle że w sklepie mieli problem, bo nie miałem paragonu. Zgodnie z prawem już wcale nie muszę, ale nie chce mi się ciągać po sądach dla stu kilkunastu pln. Napiszę do producenta, nawet fotki dołączę