Magnaflow w Cadillacu Seville IV V8 4.6

Dział poświęcony zagadnieniom technicznym w samochodach. Mechanika i elektryka mają swoje miejsce. Poruszamy tutaj tematy dotyczące ogólnych zagadnień dotyczących wszystkich samochodów bez podziału na marki.
Regulamin forum
Prosimy o rzeczową dyskusję. Posty nie wnoszące nic do tematu będą usuwane lub przenoszone. Wątki dotyczące konkretnej marki lub modelu także będą przenoszone do działów tematycznych. To jest forum OGÓLNO-TECHNICZNE.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika

Topic author
emilianox
Posty: 428
Rejestracja: 05 mar 2015, 18:08
Samochód: Ford Explorer II '96 4.0 OHV V6
Skąd: Piotrków Trybunalski

Magnaflow w Cadillacu Seville IV V8 4.6

Post autor: emilianox »

Witam, korci mnie w przyszłości wypruć seryjne tłumiki końcowe i wstawić w ich miejsce jakąś przelotówki, np Magnaflow. Miałem takie coś w Jeepie Grand Cherokee I V8, brzmienie przemiłe dla ucha, katalizatora już nie było jak go kupiłem, jedynie końcowy tłumik seryjny, po zmianie na magnaflow. Na osiągach czy spalaniu jakoś różnicy nie zauważyłem na gorsze. Ciekaw jestem jak sprawa miała by się w przypadku Cadillaca, czy taki zabieg wpłynął by jakoś negatywnie np na spalanie czy osiągi? W Cadillacu mam obecnie seryjny układ wydechowy.
W amcarach nie liczy się spalania, to spalanie liczy pojemność twojego portfela... XD

Obecnie:
Ford Explorer II '96 4.0 V6

Ex:
Cadillac Seville '97 4.6 V8
Jeep Grand Cherokee I '96 5.2 V8

ODPOWIEDZ