Magnaflow w Cadillacu Seville IV V8 4.6
Regulamin forum
Prosimy o rzeczową dyskusję. Posty nie wnoszące nic do tematu będą usuwane lub przenoszone. Wątki dotyczące konkretnej marki lub modelu także będą przenoszone do działów tematycznych. To jest forum OGÓLNO-TECHNICZNE.
Prosimy o rzeczową dyskusję. Posty nie wnoszące nic do tematu będą usuwane lub przenoszone. Wątki dotyczące konkretnej marki lub modelu także będą przenoszone do działów tematycznych. To jest forum OGÓLNO-TECHNICZNE.
-
Topic author - Posty: 428
- Rejestracja: 05 mar 2015, 18:08
- Samochód: Ford Explorer II '96 4.0 OHV V6
- Skąd: Piotrków Trybunalski
Magnaflow w Cadillacu Seville IV V8 4.6
Witam, korci mnie w przyszłości wypruć seryjne tłumiki końcowe i wstawić w ich miejsce jakąś przelotówki, np Magnaflow. Miałem takie coś w Jeepie Grand Cherokee I V8, brzmienie przemiłe dla ucha, katalizatora już nie było jak go kupiłem, jedynie końcowy tłumik seryjny, po zmianie na magnaflow. Na osiągach czy spalaniu jakoś różnicy nie zauważyłem na gorsze. Ciekaw jestem jak sprawa miała by się w przypadku Cadillaca, czy taki zabieg wpłynął by jakoś negatywnie np na spalanie czy osiągi? W Cadillacu mam obecnie seryjny układ wydechowy.
W amcarach nie liczy się spalania, to spalanie liczy pojemność twojego portfela... XD
Obecnie:
Ford Explorer II '96 4.0 V6
Ex:
Cadillac Seville '97 4.6 V8
Jeep Grand Cherokee I '96 5.2 V8
Obecnie:
Ford Explorer II '96 4.0 V6
Ex:
Cadillac Seville '97 4.6 V8
Jeep Grand Cherokee I '96 5.2 V8