Strona 2 z 2

Re: Olej do tylnego mostu

: 28 kwie 2017, 02:57
autor: JEDI_V
crownvictoriase pisze: 27 kwie 2017, 20:54
RadAg! pisze: 27 kwie 2017, 20:37 Spalić kapcia, rozkodowac naklejke drzwiowa lub tabliczke znamionowa mostu.
Friction modifier to dodatek. Kupujesz osobno i dodajesz do odpowiedniego oleju w odpowiedniej ilości lub kupujesz olej z już z tym dodatkiem czyli olej do mostow Limited Slip
A jak po spaleniu kapcia mam to poznać czy jest szpera?
Naklejka jest, czego mam szukać na tej naklejce?
Podnosisz tyl auta, podstawiajac lewarek pod dyfer, krecisz jednym z tylnych kol np. do przodu, jesli drugie kreci sie w tym samym kierunku to masz szpere(dyfer o ograniczonym poslizgu), jesli kreci sie w przeciwna to nie masz.
Do szpery stosuje sie specjalny dodatek tzw. LSD.
Naklejka nie zawsze mozna sie sugerowac, bo np. poprzedni wlasciciel wymienil most na taki ze szpera a z naklejki wynika inaczej.
Moj kapec fabrycznie byl bez szpery, a ktos mu wrzucil pakiet police/taxi, a wiec szpera i bebny 11".

Re: Olej do tylnego mostu

: 28 kwie 2017, 05:17
autor: crownvictoriase
Dziekuje za pomoc i rady
A nie spadnie samochod z lewarka? :x

Re: Olej do tylnego mostu

: 28 kwie 2017, 05:54
autor: JEDI_V
Przod podklinuj

Re: Olej do tylnego mostu

: 28 kwie 2017, 12:30
autor: saint benji
LSD do nazwa mostu ze szperą (limited slip differential), a dodatek do mostu to friction modifier.

Re: Olej do tylnego mostu

: 28 kwie 2017, 12:41
autor: RadAg!
saint benji pisze: 28 kwie 2017, 12:30 LSD do nazwa mostu ze szperą (limited slip differential), a dodatek do mostu to friction modifier.
Dokładnie.
Piotrek najlepiej wczołgaj się pod auto, weź nafte albo WD40 i szmatę i odczytaj po oczyszczeniu tabliczke znamionową mostu. Chociaż ja polecam palenie kapcia bo się nie ubrudzisz :D

Re: Olej do tylnego mostu

: 28 kwie 2017, 19:22
autor: JEDI_V
Przeciez podalem przyklad a wy mu kazecie pod auto wchodzic i czytac tabliczki, ktorych moze juz nie byc :what: