pneumatyka CV/GM/TC
Regulamin forum
Prosimy o rzeczową dyskusję. Posty nie wnoszące nic do tematu będą usuwane lub przenoszone. Wątki dotyczące konkretnej marki lub modelu także będą przenoszone do działów tematycznych. To jest forum OGÓLNO-TECHNICZNE.
Prosimy o rzeczową dyskusję. Posty nie wnoszące nic do tematu będą usuwane lub przenoszone. Wątki dotyczące konkretnej marki lub modelu także będą przenoszone do działów tematycznych. To jest forum OGÓLNO-TECHNICZNE.
-
Topic author - Posty: 192
- Rejestracja: 28 kwie 2018, 21:31
- Samochód: Grand Marquis 09'
- Skąd: Ustroń
pneumatyka CV/GM/TC
Przymierzam się do odwrotnej konwersji tylnego zawieszenia w moim MGM - ze sprężyn na pneumatykę. Mam nowy kompresor, miechy i klipsy. W związku z tym, że gdy odbierałem auto po imporcie/naprawie sprężyny były już założone, to nie wiem jak miechy mają być podłączone. A w zasadzie - do czego mają być podłączone ? W miech wchodzi zawór, a zawór w co ? Nie widzę tam żadnych przewodów. Może ktoś je przy montażu sprężyn wyciął ? Może są puszczone w ramie..? Jakaś podpowiedź i/lub zdjęcia bardzo by mi pomogły
-
Topic author - Posty: 192
- Rejestracja: 28 kwie 2018, 21:31
- Samochód: Grand Marquis 09'
- Skąd: Ustroń
Re: pneumatyka CV/GM/TC
Czy ktoś może podzielić się doświadczeniem z różnicy w komforcie przy konwersji pneumatyki na sprężyny lub odwrotnie ? Ja mam u siebie jeszcze sprężyny (kupione w Brodmir, wiem, że chłopaki stosują je też do limo TC, więc muszą być twarde) i właśnie wymieniłem tylne stabilizator z 15 na 17 mm i amortyzatory KYB dedykowane do Interceptorów i TAXI (dokładnie te, które sprzedaje ADTR). Różnica w prowadzeniu jest kosmiczna - zakręty i machanie ogonem, ale różnica w komforcie jest znaczna.. Niedługo będę wracał do pneumatyki i zastanawiam się jak to wpłynie na komfort, czy tył trochę zmięknie.
-
- Posty: 841
- Rejestracja: 09 lis 2014, 17:41
- Samochód: Ford Crown Victoria V8
- Skąd: Opole
Re: pneumatyka CV/GM/TC
Ja miałem MGM na poduszkach a teraz mam CV na sprężynach, według mnie zaraz po przesiadce było czuć, że zawieszenie jest nieco twardsze i sztywniejsze, na nierównościach trochę rzucało nadwoziem na boki.
1998 Ford Crown Victoria LX 4.6 V8
Był: 1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8
Był: 1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8
-
Topic author - Posty: 192
- Rejestracja: 28 kwie 2018, 21:31
- Samochód: Grand Marquis 09'
- Skąd: Ustroń
Re: pneumatyka CV/GM/TC
Czyli jest szansa, że twardsze amory i bardziej miękkie miechy jakoś się zrównoważą. W najgorszej opcji wrócę do cywilnych amortyzatorów, na szczęście są w pełni sprawne.