Strona 1 z 1

pneumatyka CV/GM/TC

: 10 cze 2019, 17:59
autor: Atropos
Przymierzam się do odwrotnej konwersji tylnego zawieszenia w moim MGM - ze sprężyn na pneumatykę. Mam nowy kompresor, miechy i klipsy. W związku z tym, że gdy odbierałem auto po imporcie/naprawie sprężyny były już założone, to nie wiem jak miechy mają być podłączone. A w zasadzie - do czego mają być podłączone ? W miech wchodzi zawór, a zawór w co ? Nie widzę tam żadnych przewodów. Może ktoś je przy montażu sprężyn wyciął ? Może są puszczone w ramie..? Jakaś podpowiedź i/lub zdjęcia bardzo by mi pomogły :)

Re: pneumatyka CV/GM/TC

: 29 cze 2019, 10:04
autor: Atropos
Czy ktoś może podzielić się doświadczeniem z różnicy w komforcie przy konwersji pneumatyki na sprężyny lub odwrotnie ? Ja mam u siebie jeszcze sprężyny (kupione w Brodmir, wiem, że chłopaki stosują je też do limo TC, więc muszą być twarde) i właśnie wymieniłem tylne stabilizator z 15 na 17 mm i amortyzatory KYB dedykowane do Interceptorów i TAXI (dokładnie te, które sprzedaje ADTR). Różnica w prowadzeniu jest kosmiczna - zakręty i machanie ogonem, ale różnica w komforcie jest znaczna.. Niedługo będę wracał do pneumatyki i zastanawiam się jak to wpłynie na komfort, czy tył trochę zmięknie.

Re: pneumatyka CV/GM/TC

: 29 cze 2019, 15:16
autor: wojtekrobert
Ja miałem MGM na poduszkach a teraz mam CV na sprężynach, według mnie zaraz po przesiadce było czuć, że zawieszenie jest nieco twardsze i sztywniejsze, na nierównościach trochę rzucało nadwoziem na boki.

Re: pneumatyka CV/GM/TC

: 29 cze 2019, 20:04
autor: Atropos
Czyli jest szansa, że twardsze amory i bardziej miękkie miechy jakoś się zrównoważą. W najgorszej opcji wrócę do cywilnych amortyzatorów, na szczęście są w pełni sprawne.