Coś jest nie tak z zapłonem? Aerostar
Regulamin forum
Prosimy o rzeczową dyskusję. Posty nie wnoszące nic do tematu będą usuwane lub przenoszone. Wątki dotyczące konkretnej marki lub modelu także będą przenoszone do działów tematycznych. To jest forum OGÓLNO-TECHNICZNE.
Prosimy o rzeczową dyskusję. Posty nie wnoszące nic do tematu będą usuwane lub przenoszone. Wątki dotyczące konkretnej marki lub modelu także będą przenoszone do działów tematycznych. To jest forum OGÓLNO-TECHNICZNE.
-
- Posty: 695
- Rejestracja: 13 paź 2006, 18:55
- Samochód: Astro, Camaro, Firebird, Sable
- Skąd: Lublin
-
Topic author - Posty: 1246
- Rejestracja: 16 wrz 2007, 11:38
- Samochód: MERCURY SABLE 3.8L / 95r - RadAg-a - Thank you !!!
- Skąd: Bielsko-Biala
E raczej chyba nie kombinowana ale na benzynie jeszcze gorzej jest niż na gazie i raczej to chyba krokowy - zobaczę co sie będzie działo jak odłączę go i podkręcę śrubkę na przepustnicy - u rodziców ta metoda w Daewoo Nubirze się sprawdza
Pozdrówka
@@@ JEŻELI BOISZ SIĘ GŁOSIĆ PRAWDĘ - JUŻ JESTEŚ NIEWOLNIKIEM @@@
Henryk Pająk
Można znieść obrażenia aż do momentu,kiedy nie czuje się nic... W ten sposób postępują ludzie,którzy ranią innych po tym jak ich wrażliwość jest martwa.....
@@@ JEŻELI BOISZ SIĘ GŁOSIĆ PRAWDĘ - JUŻ JESTEŚ NIEWOLNIKIEM @@@
Henryk Pająk
Można znieść obrażenia aż do momentu,kiedy nie czuje się nic... W ten sposób postępują ludzie,którzy ranią innych po tym jak ich wrażliwość jest martwa.....
-
- Posty: 30
- Rejestracja: 23 gru 2007, 20:47
- Skąd: Mielec
Bardzo podobne objawy daje niesprawność przepływomierza (MAF sensor) - silnik głupieje na wolnych obrotach (po odłączeniu wtyczki od MAF-a na obiegu jałowym chodzi stabilnie ale obroty rosną do ok. 2 tys./min.).
Niesprawność MAF-a to najczęściej zwykłe zabrudzenie układu pomiarowego - wystarczy go wyczyścić spirytusem (trochę szkoda, ale czym innym lepiej nie próbować!).
Czujnik MAF-a trzeba odłączyć od obudowy (przykręcony na 4 śruby gwiazdki z otworem) i sprawdzić czy 2 termistory nie są zanieczyszczone. Jeśli są OK to powinny być srebrne, ale najczęściej ten przy ściance jest szary lub czarny od brudu i fałszywie mierzy przepływ powietrza. Wtedy trzeba bardzo, bardzo, bardzo ostrożnie (są b.delikatne i dotknięciem czymś innym niż mięciutki pędzelek zmoczony w spirytusie łatwo je uszkodzić) umyć spirytusem termistory. Potem poczekać aż wyschną i ponownie skręcić do obudowy przepływomierza. Odłączyć na chwilę klemę od akumulatora i spróbować zapalić. Jeśli wszystko było wykonane dokładnie to teraz powinno być OK.
Jeśli podasz maila to mogę przesłać dokładną instrukcją (po angielsku) jak to się robi.
Niesprawność MAF-a to najczęściej zwykłe zabrudzenie układu pomiarowego - wystarczy go wyczyścić spirytusem (trochę szkoda, ale czym innym lepiej nie próbować!).
Czujnik MAF-a trzeba odłączyć od obudowy (przykręcony na 4 śruby gwiazdki z otworem) i sprawdzić czy 2 termistory nie są zanieczyszczone. Jeśli są OK to powinny być srebrne, ale najczęściej ten przy ściance jest szary lub czarny od brudu i fałszywie mierzy przepływ powietrza. Wtedy trzeba bardzo, bardzo, bardzo ostrożnie (są b.delikatne i dotknięciem czymś innym niż mięciutki pędzelek zmoczony w spirytusie łatwo je uszkodzić) umyć spirytusem termistory. Potem poczekać aż wyschną i ponownie skręcić do obudowy przepływomierza. Odłączyć na chwilę klemę od akumulatora i spróbować zapalić. Jeśli wszystko było wykonane dokładnie to teraz powinno być OK.
Jeśli podasz maila to mogę przesłać dokładną instrukcją (po angielsku) jak to się robi.
-
Topic author - Posty: 1246
- Rejestracja: 16 wrz 2007, 11:38
- Samochód: MERCURY SABLE 3.8L / 95r - RadAg-a - Thank you !!!
- Skąd: Bielsko-Biala
-
Topic author - Posty: 1246
- Rejestracja: 16 wrz 2007, 11:38
- Samochód: MERCURY SABLE 3.8L / 95r - RadAg-a - Thank you !!!
- Skąd: Bielsko-Biala
Tak cały czas jest aktualny i aktywny - dziwne......
Może się później uda?
Może się później uda?
Pozdrówka
@@@ JEŻELI BOISZ SIĘ GŁOSIĆ PRAWDĘ - JUŻ JESTEŚ NIEWOLNIKIEM @@@
Henryk Pająk
Można znieść obrażenia aż do momentu,kiedy nie czuje się nic... W ten sposób postępują ludzie,którzy ranią innych po tym jak ich wrażliwość jest martwa.....
@@@ JEŻELI BOISZ SIĘ GŁOSIĆ PRAWDĘ - JUŻ JESTEŚ NIEWOLNIKIEM @@@
Henryk Pająk
Można znieść obrażenia aż do momentu,kiedy nie czuje się nic... W ten sposób postępują ludzie,którzy ranią innych po tym jak ich wrażliwość jest martwa.....
-
- Posty: 30
- Rejestracja: 23 gru 2007, 20:47
- Skąd: Mielec
Nic z tego nie będzie - cały czas wyświetla mi taki błąd:
Nie można wysłać wiadomości, ponieważ jeden z odbiorców został odrzucony przez serwer. Odrzucony adres e-mail to: „mardan03@gmail.com”. Temat 'instrukcja nt MAF sensora', Serwer: 'poczta.interia.pl', Protokół: SMTP, Odpowiedź serwera: '554: Client host rejected: Access denied', Port: 25, Zabezpieczenie (SSL): Nie, Błąd serwera: 554, Numer błędu: 0x800CCC79.
Czy masz inne konto mailowe na polskich serwerach, bo tamto jest jakieś trefne?
Nie można wysłać wiadomości, ponieważ jeden z odbiorców został odrzucony przez serwer. Odrzucony adres e-mail to: „mardan03@gmail.com”. Temat 'instrukcja nt MAF sensora', Serwer: 'poczta.interia.pl', Protokół: SMTP, Odpowiedź serwera: '554: Client host rejected: Access denied', Port: 25, Zabezpieczenie (SSL): Nie, Błąd serwera: 554, Numer błędu: 0x800CCC79.
Czy masz inne konto mailowe na polskich serwerach, bo tamto jest jakieś trefne?
-
Topic author - Posty: 1246
- Rejestracja: 16 wrz 2007, 11:38
- Samochód: MERCURY SABLE 3.8L / 95r - RadAg-a - Thank you !!!
- Skąd: Bielsko-Biala
Nie mam innego konta a dla próby wyślę Ci mail-a
Cały czas mam aktywne - przychodzą do mnie i wysyłam - wszystko gra?!
Ciekawe czy dojdzie do Ciebie ode mnie
Cały czas mam aktywne - przychodzą do mnie i wysyłam - wszystko gra?!
Ciekawe czy dojdzie do Ciebie ode mnie
Pozdrówka
@@@ JEŻELI BOISZ SIĘ GŁOSIĆ PRAWDĘ - JUŻ JESTEŚ NIEWOLNIKIEM @@@
Henryk Pająk
Można znieść obrażenia aż do momentu,kiedy nie czuje się nic... W ten sposób postępują ludzie,którzy ranią innych po tym jak ich wrażliwość jest martwa.....
@@@ JEŻELI BOISZ SIĘ GŁOSIĆ PRAWDĘ - JUŻ JESTEŚ NIEWOLNIKIEM @@@
Henryk Pająk
Można znieść obrażenia aż do momentu,kiedy nie czuje się nic... W ten sposób postępują ludzie,którzy ranią innych po tym jak ich wrażliwość jest martwa.....
-
Topic author - Posty: 1246
- Rejestracja: 16 wrz 2007, 11:38
- Samochód: MERCURY SABLE 3.8L / 95r - RadAg-a - Thank you !!!
- Skąd: Bielsko-Biala
HA ! Żeton!! teraz mi mail od Ciebie doszedł
Wysłałeś go 2 dni temu i po błądzeniu w "wirtualnym świecie" znalazł odbiorce - przypomina mi to Pocztę Polską
Zaraz ją przeglądnę..........
Dzięki Żeton!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wysłałeś go 2 dni temu i po błądzeniu w "wirtualnym świecie" znalazł odbiorce - przypomina mi to Pocztę Polską
Zaraz ją przeglądnę..........
Dzięki Żeton!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pozdrówka
@@@ JEŻELI BOISZ SIĘ GŁOSIĆ PRAWDĘ - JUŻ JESTEŚ NIEWOLNIKIEM @@@
Henryk Pająk
Można znieść obrażenia aż do momentu,kiedy nie czuje się nic... W ten sposób postępują ludzie,którzy ranią innych po tym jak ich wrażliwość jest martwa.....
@@@ JEŻELI BOISZ SIĘ GŁOSIĆ PRAWDĘ - JUŻ JESTEŚ NIEWOLNIKIEM @@@
Henryk Pająk
Można znieść obrażenia aż do momentu,kiedy nie czuje się nic... W ten sposób postępują ludzie,którzy ranią innych po tym jak ich wrażliwość jest martwa.....
-
Topic author - Posty: 1246
- Rejestracja: 16 wrz 2007, 11:38
- Samochód: MERCURY SABLE 3.8L / 95r - RadAg-a - Thank you !!!
- Skąd: Bielsko-Biala
Instrukcja jest extra !!! Dokładna i najlepsze jest to,że zdjęcia są wyraźne !!
Tylko kurde... te cholerne śrubki.... muszę gdzieś znaleźć takie klucze - przymierzałem się do kupna takich naście razy ale zawsze se ględziłem,że "AAA-dam se rade - Polak potrafi" ale jak zauważyłem to większość duperelek jest takimi właśnie przykręcona i możliwe,że to najwyższy czas aby wreszcie kupić taki komplecik i mieć spokój.
Tylko kurde... te cholerne śrubki.... muszę gdzieś znaleźć takie klucze - przymierzałem się do kupna takich naście razy ale zawsze se ględziłem,że "AAA-dam se rade - Polak potrafi" ale jak zauważyłem to większość duperelek jest takimi właśnie przykręcona i możliwe,że to najwyższy czas aby wreszcie kupić taki komplecik i mieć spokój.
Pozdrówka
@@@ JEŻELI BOISZ SIĘ GŁOSIĆ PRAWDĘ - JUŻ JESTEŚ NIEWOLNIKIEM @@@
Henryk Pająk
Można znieść obrażenia aż do momentu,kiedy nie czuje się nic... W ten sposób postępują ludzie,którzy ranią innych po tym jak ich wrażliwość jest martwa.....
@@@ JEŻELI BOISZ SIĘ GŁOSIĆ PRAWDĘ - JUŻ JESTEŚ NIEWOLNIKIEM @@@
Henryk Pająk
Można znieść obrażenia aż do momentu,kiedy nie czuje się nic... W ten sposób postępują ludzie,którzy ranią innych po tym jak ich wrażliwość jest martwa.....
-
- Posty: 30
- Rejestracja: 23 gru 2007, 20:47
- Skąd: Mielec
-
Topic author - Posty: 1246
- Rejestracja: 16 wrz 2007, 11:38
- Samochód: MERCURY SABLE 3.8L / 95r - RadAg-a - Thank you !!!
- Skąd: Bielsko-Biala
I tak raczej zrobię - no chyba,że będę woził te ze sobą - Aero ma trochę miejsca na graty
Dzięki jeszcze raz Żeton!!!
Dzięki jeszcze raz Żeton!!!
Pozdrówka
@@@ JEŻELI BOISZ SIĘ GŁOSIĆ PRAWDĘ - JUŻ JESTEŚ NIEWOLNIKIEM @@@
Henryk Pająk
Można znieść obrażenia aż do momentu,kiedy nie czuje się nic... W ten sposób postępują ludzie,którzy ranią innych po tym jak ich wrażliwość jest martwa.....
@@@ JEŻELI BOISZ SIĘ GŁOSIĆ PRAWDĘ - JUŻ JESTEŚ NIEWOLNIKIEM @@@
Henryk Pająk
Można znieść obrażenia aż do momentu,kiedy nie czuje się nic... W ten sposób postępują ludzie,którzy ranią innych po tym jak ich wrażliwość jest martwa.....
-
- Posty: 30
- Rejestracja: 23 gru 2007, 20:47
- Skąd: Mielec
Jeszcze jedna uwaga, bo w podpisie zauważyłem, że jeździsz na gazie (tak jak ja).
Fordowskie V6 "nie lubią" gazu, bo ich cewki maja niskie napięcie (dobre na benzynę ale na gaz już nie za bardzo) i silnik na gazie traci moc oraz na wolnych obrotach zwłaszcza przy wciśniętym hamulcu (np. na światłach lub w korku) często chodzi nierówno - tylny rząd cylindrów (tj. bank 2) gubi zapłony.
Dlatego na gazie zamiast zwykłych lub platynowych świec lepiej stosować irydowe z cienką elektrodą (0.4 lub 0.6 mm). Są extra !!!. Silnik na wolnych chodzi równo a wysokich to jak rakieta !
Ja od lat stosuję NGK TR5IX (tanie to nie są, ale w najlepszych cenach są w sieci InterCars) - opis masz na mailu.
Fordowskie V6 "nie lubią" gazu, bo ich cewki maja niskie napięcie (dobre na benzynę ale na gaz już nie za bardzo) i silnik na gazie traci moc oraz na wolnych obrotach zwłaszcza przy wciśniętym hamulcu (np. na światłach lub w korku) często chodzi nierówno - tylny rząd cylindrów (tj. bank 2) gubi zapłony.
Dlatego na gazie zamiast zwykłych lub platynowych świec lepiej stosować irydowe z cienką elektrodą (0.4 lub 0.6 mm). Są extra !!!. Silnik na wolnych chodzi równo a wysokich to jak rakieta !
Ja od lat stosuję NGK TR5IX (tanie to nie są, ale w najlepszych cenach są w sieci InterCars) - opis masz na mailu.