Pomysł na przeróbkę lamp :D zdjęcia :D

Dział poświęcony zagadnieniom technicznym w samochodach. Mechanika i elektryka mają swoje miejsce. Poruszamy tutaj tematy dotyczące ogólnych zagadnień dotyczących wszystkich samochodów bez podziału na marki.
Regulamin forum
Prosimy o rzeczową dyskusję. Posty nie wnoszące nic do tematu będą usuwane lub przenoszone. Wątki dotyczące konkretnej marki lub modelu także będą przenoszone do działów tematycznych. To jest forum OGÓLNO-TECHNICZNE.
ODPOWIEDZ

Topic author
Civiczek
Posty: 28
Rejestracja: 11 gru 2008, 13:46
Skąd: Chełm

Pomysł na przeróbkę lamp :D zdjęcia :D

Post autor: Civiczek »

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika

RadAg!
Sheriff
Posty: 12237
Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Skąd:
Kontakt:

Post autor: RadAg! »

Ale uzyles silikonu odpornego na wysokie temperatury?
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<


piotrekzet

Post autor: piotrekzet »

Każdy silikon jest odporny na wysokie temperatury, tylko niektóre na jeszcze wyższe:) O ile dobrze pamiętam 200 stopni to z palcem w nosie każdy, 250 większość, a powyżej 250 niektóre :) I tak prze 200 stopniach to zacznie się topić cały plastik naokoło :)


brolcio
Posty: 695
Rejestracja: 13 paź 2006, 18:55
Samochód: Astro, Camaro, Firebird, Sable
Skąd: Lublin

Post autor: brolcio »

Coś jest nie do końca dobrze z tymi reflektorami - na podstawie ostatniej fotki przypuszczam, że masz reflektory w wersji "angielskiej" - za wysoko świecą po lewej , niedoświetlaja po prawej lub są tragicznie ustawione.
Jakiej użyłeś soczewki - jest ona serio mała (pierwsze skojarzenie z Hellą ale wydaje mi się, że nie jest to wersja Bi-Hx).

Awatar użytkownika

RadAg!
Sheriff
Posty: 12237
Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Skąd:
Kontakt:

Post autor: RadAg! »

Zapytalem bo my w pracy czesto uzywamy wysokotemperaturowego silikonu gdyz ten zwykly, sanitarny zaczyna mieknac przy ilus stopniach, ale fakt, nie wiem przy ilu...
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<

Awatar użytkownika

Bogdan
Posty: 131
Rejestracja: 16 gru 2006, 14:41
Skąd: Mielec

Post autor: Bogdan »

OK Civiczek - teraz podprowadz jeszcze troche ten temat.
Co to za soczewa? zapewne jest "dociągana" wykorzystując otwór po żarówce? bo samo elastyczne podłoże (choćby ten silkon) to chyba za mało.


Nie przyszło mi do głowy, aby w jakichkolwiek przypadkach stosowania silikonów w naprawach /uszczelnieniach+mocowaniach/ przy samochodzie używać sanitarnych silikonów. Od zawsze mam w samochodzie właśnie tzw. wysokotemperaturowy którym uszczelniam łączenia (termostat) i inne. Już spotkałem nawet nazwę "elastyczna uszczelka" - to chyba ten sam rodzaj masy, ale ze wskazaniem.
Bogdan


brolcio
Posty: 695
Rejestracja: 13 paź 2006, 18:55
Samochód: Astro, Camaro, Firebird, Sable
Skąd: Lublin

Post autor: brolcio »

Do "majsterkowania" przy reflektorach używam kleju motoryzacyjnego do wklejania szyb - jest mocny, ma świetną przyczepność do wielu rodzajów podłoża i jest odporny na czynniki atmosferyczne oraz występujące temperatury.


Topic author
Civiczek
Posty: 28
Rejestracja: 11 gru 2008, 13:46
Skąd: Chełm

Post autor: Civiczek »

Witam ponownie. Zdjęcia są autorstwem mojego znajomego ze Stanów.

Użyte tam soczewki to : HELLA LOW BEAM 90 MM

Obrazek

z Zainstalowany zestawem HID 5000 K

Oto jego opis na przygotowanie takiej lampy. bardzo prosty! Ja się za niego niedługo zabieram :D

http://www.taurusclub.com/forum/index.p ... t&id=24054

pozdrawiam


brolcio
Posty: 695
Rejestracja: 13 paź 2006, 18:55
Samochód: Astro, Camaro, Firebird, Sable
Skąd: Lublin

Post autor: brolcio »

Przegladałemi ten opis - i tu ponownie reflektory nieprawidłowo oswietlają drogę (chyba, że to angielska wersja lub odbicie lustrzane zdjęcia).
Ten moduł Helli jest serio OK - wymiary niewielkie, jest w ofercie wersja bi-xenon itd, W ofercie Helli są jeszcze fajniejsze reflektory Premium 50 mm.
Wracając do aspektu bezpieczeństwa - jeżeli masz tyko wersje xenon to nie masz świateł drogowych (wymaganych w przepisach), oczywiście nie masz systemu myjącego reflektor (czyli bedziesz innych oślepiał po nawet niewielkim zabrudzeniu reflektora), nie masz systemu automatycznego poziomowania reflektora - ponownie ryzyko oslepiania innych - i oczywiście niezgodność z obowiązującymi przepisami.
Aby uniknąć atrakcji z przepisami wystarczy się ograniczyć do modułu w wersji na H7 (odpada system myjący i system autopoziomowania) a reflektorek i tak będzie przyzwoicie oświetlał drogę, pozstaje problem montażu świateł drogowych - tu mozna pokombinować z montażem halogenów dalekosieżnych np. z Wesemu (podobne do modułu Helli) - jednak jest problem z miejscem montażu bo w reflektorze to już się nie zmieści, a nisko w zderzaku jest po prostu zbyt nisko.

ODPOWIEDZ