Strona 1 z 1

Pomysł na przeróbkę lamp :D zdjęcia :D

: 24 sty 2009, 12:14
autor: Civiczek
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

: 24 sty 2009, 13:39
autor: RadAg!
Ale uzyles silikonu odpornego na wysokie temperatury?

: 24 sty 2009, 16:51
autor: piotrekzet
Każdy silikon jest odporny na wysokie temperatury, tylko niektóre na jeszcze wyższe:) O ile dobrze pamiętam 200 stopni to z palcem w nosie każdy, 250 większość, a powyżej 250 niektóre :) I tak prze 200 stopniach to zacznie się topić cały plastik naokoło :)

: 24 sty 2009, 17:29
autor: brolcio
Coś jest nie do końca dobrze z tymi reflektorami - na podstawie ostatniej fotki przypuszczam, że masz reflektory w wersji "angielskiej" - za wysoko świecą po lewej , niedoświetlaja po prawej lub są tragicznie ustawione.
Jakiej użyłeś soczewki - jest ona serio mała (pierwsze skojarzenie z Hellą ale wydaje mi się, że nie jest to wersja Bi-Hx).

: 24 sty 2009, 19:59
autor: RadAg!
Zapytalem bo my w pracy czesto uzywamy wysokotemperaturowego silikonu gdyz ten zwykly, sanitarny zaczyna mieknac przy ilus stopniach, ale fakt, nie wiem przy ilu...

: 24 sty 2009, 20:40
autor: Bogdan
OK Civiczek - teraz podprowadz jeszcze troche ten temat.
Co to za soczewa? zapewne jest "dociągana" wykorzystując otwór po żarówce? bo samo elastyczne podłoże (choćby ten silkon) to chyba za mało.


Nie przyszło mi do głowy, aby w jakichkolwiek przypadkach stosowania silikonów w naprawach /uszczelnieniach+mocowaniach/ przy samochodzie używać sanitarnych silikonów. Od zawsze mam w samochodzie właśnie tzw. wysokotemperaturowy którym uszczelniam łączenia (termostat) i inne. Już spotkałem nawet nazwę "elastyczna uszczelka" - to chyba ten sam rodzaj masy, ale ze wskazaniem.

: 24 sty 2009, 21:07
autor: brolcio
Do "majsterkowania" przy reflektorach używam kleju motoryzacyjnego do wklejania szyb - jest mocny, ma świetną przyczepność do wielu rodzajów podłoża i jest odporny na czynniki atmosferyczne oraz występujące temperatury.

: 24 sty 2009, 22:40
autor: Civiczek
Witam ponownie. Zdjęcia są autorstwem mojego znajomego ze Stanów.

Użyte tam soczewki to : HELLA LOW BEAM 90 MM

Obrazek

z Zainstalowany zestawem HID 5000 K

Oto jego opis na przygotowanie takiej lampy. bardzo prosty! Ja się za niego niedługo zabieram :D

http://www.taurusclub.com/forum/index.p ... t&id=24054

pozdrawiam

: 25 sty 2009, 06:06
autor: brolcio
Przegladałemi ten opis - i tu ponownie reflektory nieprawidłowo oswietlają drogę (chyba, że to angielska wersja lub odbicie lustrzane zdjęcia).
Ten moduł Helli jest serio OK - wymiary niewielkie, jest w ofercie wersja bi-xenon itd, W ofercie Helli są jeszcze fajniejsze reflektory Premium 50 mm.
Wracając do aspektu bezpieczeństwa - jeżeli masz tyko wersje xenon to nie masz świateł drogowych (wymaganych w przepisach), oczywiście nie masz systemu myjącego reflektor (czyli bedziesz innych oślepiał po nawet niewielkim zabrudzeniu reflektora), nie masz systemu automatycznego poziomowania reflektora - ponownie ryzyko oslepiania innych - i oczywiście niezgodność z obowiązującymi przepisami.
Aby uniknąć atrakcji z przepisami wystarczy się ograniczyć do modułu w wersji na H7 (odpada system myjący i system autopoziomowania) a reflektorek i tak będzie przyzwoicie oświetlał drogę, pozstaje problem montażu świateł drogowych - tu mozna pokombinować z montażem halogenów dalekosieżnych np. z Wesemu (podobne do modułu Helli) - jednak jest problem z miejscem montażu bo w reflektorze to już się nie zmieści, a nisko w zderzaku jest po prostu zbyt nisko.