kecaj73 pisze:temat woda...
No a okres produkcji?
Czy chevrolet z lat 40-50/itp/ był lepszy/gorszy niż europejski ,,odpowiednik,, z tego okresu?
Nie tylko z własnościami jezdnymi ale i z wykonaniem, wyposażeniem?
Continental pisze:Ja tam miałem na myśli właściwości jezdne, zachowanie auta, przyczepność itd.
Niezależnie które auto kupie... Impala 59, Continental 79, Firebird IV, Caprice III i IV (możliwe że wszystkie;) to na starcie zrobię lepsze hamulce....co jak co ale Amerykanie i Japończycy nie dorównują Niemcom.
Produkując np Impale w 1959 nie myślano o hamulcach na 2013 rok! i co tu porównywać do obecnych wymagań?
Zresztą właściwości jezdne ogólnie moim zdaniem co kto wymaga od auta.
Mieszamy w to Japończyków...chmmm impreza wrx, sti, mitsubishi evo, czy zwykłe corolle, inne tam, twierdzisz nie dorównują niemieckim, ich ,,odpowiednikom,,?
Nie jeden amerykaniec zawstydzi europejczyka i odwrotnie. Nie jeden japoniec zawstydzi niemca, itd
I całe szczęście mamy wybór
1. Jak porównam Lincolna Continentala IV do ówczesnego Merca klasy S, BMW itd., to wg mnie tworzywa, wykładziny, obicia drzwi, wstawki z drewna itd są dużo przyjemniejsze w Linku.
Ale jak porównam ładnego wizualnie dla mnie Cadillaca DTS z 2007 ''wstawionego' w segmencie F do Merca klasy S z 2007 roku, to Ska wygrywa w cuglach szlachetnością wykonania.
Tak samo Impala z 94-96 jest o niebo lepsza w wykończeniu od obecnej Impali która już odchodzi na emeryturę (lada moment nowy model).
2. Jak porównasz testy hamowania Merca E, BMW 5 i Lexusa GS i Cadillaca CTS to na pewno Lexus i Cadi będą w tyle....
Tak samo mimo Lex jest pionierem jeśli chodzi o LEDowe lamy przednie to lepiej w nocy świecą lampy w BMW 6 (ten model wygrał test), Audi A7 i w Merc CLS.
Mówię o wersjach bez ksenonów, sama technika LED w światłach mijania i długich.
Opinia na podstawie testów naszych tygodników motoryzacyjnych.
Ok, powiesz że Lexa GS trzeba porównywać do Merca E, Audi A6 i BMW 5 ale tak się składa że te lampy są dostępne tylko z drogim wspakietem który powoduje że auto z silnikiem 208 KM kosztuje ok 280 tys zł więc to już półka CLSa.
Reasumując, amerykanie i Japończycy nigdy nie przywiązywali tak dużej wagi do bezpieczeństw jak Europejczycy.
Wiadomo, ze nie ma co porównywać np. jakości światła w lampach w autach z lat 50 do aut z XXI wieku
Ale sami amerykanie ocknęli się kiedyś i przyznali że poszli w stylistykę ale zapomnieli o prowadzeniu....a u nas w EU? Merc jako pierwszy stworzył poduszkę powietrzną dla pasażera a później również dla kierowcy....dalej, Volvo jako pierwsze pasy bezpieczeństwa
Tak wiec najlepiej mieć nowe auto to na co dzień a legendę w garażu