IMG_20191219_151347.jpg (51.12 KiB) Przejrzano 2331 razy
Wysłane z mojego ANE-LX1 przy użyciu Tapatalka
Były:
2007 Chevrolet Express CargoVan 4.8 V8
1993 Cadillac Fleetwood 5.7 V8
2005 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1997 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 Chrysler Voyager LE 3.0V6
2000 Chevy Tahoe LT 5.3 V8 Vortec
1986 Mercury Grand Marquis 5.0 V8
1993 Chrysler Le Baron Cabrio 3.0 V6
1996 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 GMC Vandura 5.7 V8 Explorer
2000 Chevrolet Impala 3.4 V6
1998 Chevrolet Blazer LT 4.3 V6
1989 Plymouth Grand Voyager SE 3.0 V6
2000 Chrysler 300M 3.5 V6
1999 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1999 Chrysler Grand Voyager LX 3.3 V6
Usunąłem logo dilera, stosując płyn Goo Gone. Rozmiękczył on trochę klej i zeszło bez uszkodzeń lakierniczych.
Oprócz tego wyposażyłem się w klucz dynamometryczny, bo pierwszy raz w życiu mam zimówki i letnie na osobnych felgach. Wszystkie śruby dociągnięte do 110 stopofuntów!
2012 Dodge Challenger R/T 5.7 V8 HEMI
2015 Chrysler Town & Country 3.6 V6 Pentastar
ex. 2013 Kia Forte5 SX 2.4
ex. 2009 Pontiac Montana 3.9 V6
ex. 2010 Dacia Logan MCV 1.6 16V
ex. 1999 Citroen Berlingo 1.4
A tymczasem mój Challenger ma z powrotem letnie laczki za fabrycznych felgach dla wersji "R/T classic", oraz żaluzję z tyłu. Musiałem zerwać i przykleić od nowa dwa punkty mocujące.
Jakieś lepsze zdjęcia "profilowe" się pojawią jak pojadę gdzieś w plener.
IMG_20200503_131944.jpg (336.8 KiB) Przejrzano 1180 razy
IMG_20200503_131957.jpg (498.38 KiB) Przejrzano 1180 razy
2012 Dodge Challenger R/T 5.7 V8 HEMI
2015 Chrysler Town & Country 3.6 V6 Pentastar
ex. 2013 Kia Forte5 SX 2.4
ex. 2009 Pontiac Montana 3.9 V6
ex. 2010 Dacia Logan MCV 1.6 16V
ex. 1999 Citroen Berlingo 1.4
Założyłem dziś Markizowi kompletny dolot z Interceptora i wgrałem nowy program przygotowany dla mnie przez Marthy'ego z Mo's Speed Shop. Dolot trzeba było wpisać do programu, żeby ECU jarzyło ilości powietrza. Przy tej okazji auto zostało przeprogramowane na benzynę 91, czyli w zasadzie na nasze 95. Zmieniłem też oprogramowanie skrzyni. Trochę później zmienia biegi, same zmiany są szybsze, reakcja na kickdown natychmiastowa. Muszę trochę teraz pojeździć, nauczyć się skrzyni i sprawdzić spalanie. Po krótkiej przejażdżce zauważyłem, że auto jest zauważalnie szybsze przy wyższych obrotach, mocniej słychać dolot w kabinie, wydaje mi się, ze wydech też.
Załączniki
IMG_20200521_175621117_HDR.jpg (432.06 KiB) Przejrzano 729 razy
IMG_20200521_171148755.jpg (325 KiB) Przejrzano 729 razy
98585413_1688904234597651_5006948156416458752_n.jpg (275.01 KiB) Przejrzano 725 razy
Dedykowane pod konkretne auto. Z warsztatu dostałem informację co jest możliwe, wybrałem to co chciałem. Musiałem odpowiedzieć na 10 pytań. Na tej podstawie Marty napisał dla mnie program, który wgrał na urządzenie. Koszt programu to 150 $, sterownik 400 $.