CHEVROLET
-
Topic author - Posty: 630
- Rejestracja: 11 gru 2010, 10:42
- Skąd:
CHEVROLET
/.../ zapraszam do obejrzenia kilku zdjęć:
W 1949 roku do sprzedaży trafił nowy model z modną pontonową karoserią, która z niewielkimi zmianami produkowana była aż do 1954 roku.
W 1949 roku do sprzedaży trafił nowy model z modną pontonową karoserią, która z niewielkimi zmianami produkowana była aż do 1954 roku.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
MOPAR - My Old Plymouth Always Runs
-
Topic author - Posty: 630
- Rejestracja: 11 gru 2010, 10:42
- Skąd:
Re: CHEVROLET
Następny cykl produkcji był już krótszy i trwał trzy lata - 1955-57. Nowa, atrakcyjna stylistyka i dostepne od 1955 roku silniki V-8 bardzo się spodobały. Samochody sprzedawały się tak dobrze, że koncern przespał ruch konkurencji w 1957 roku prezentując lekko przestylizowaną karoserię, podczas gdy Ford i Chrysler przedstawiły całkowicie nowe konstrukcje. Mimo tego nikt nie był w stanie zagrozić koncernowi, który zajmował dominującą pozycję na rynku. Dzisiaj szefowie GM zapewne z rozrzewnieniem wspominają tamte czasy.
Prezes GM Harlow H. Curtice stoi na końcu linii montażowej Chevroleta w fabryce w Flint z okazji wyprodukowania 50-milionowego samochodu (23 listopada 1954) Chevrolet wyposażony w nowy silnik widlasty był odpowiednim kandydatem do poprowadzenia wyścigu Indianapolis 500 kierowca wyscigowy, dwukrotny mistrz serii NASCAR - Herb Thomas jadący Chevroletem 150 oraz replika jego samochodu tyle części chromowanych miał na sobie Chevy '55 Reklamy z 1955 roku zachęcające do zakupu nowego Chevroleta. Jakie spokojne i sielskie wydają się lata '50, ciekawe czy takie były w rzeczywistości. Czy za 50 lat nasze czasy także będą wydawały się takie kolorowe?
Prezes GM Harlow H. Curtice stoi na końcu linii montażowej Chevroleta w fabryce w Flint z okazji wyprodukowania 50-milionowego samochodu (23 listopada 1954) Chevrolet wyposażony w nowy silnik widlasty był odpowiednim kandydatem do poprowadzenia wyścigu Indianapolis 500 kierowca wyscigowy, dwukrotny mistrz serii NASCAR - Herb Thomas jadący Chevroletem 150 oraz replika jego samochodu tyle części chromowanych miał na sobie Chevy '55 Reklamy z 1955 roku zachęcające do zakupu nowego Chevroleta. Jakie spokojne i sielskie wydają się lata '50, ciekawe czy takie były w rzeczywistości. Czy za 50 lat nasze czasy także będą wydawały się takie kolorowe?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
MOPAR - My Old Plymouth Always Runs
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: CHEVROLET
Hmmm, moj Vic ma troche mniej Ale Karlone starszy o 3 lata ma troche wiecej niz mojBOB pisze:tyle części chromowanych miał na sobie Chevy '55
Na pewno nasze lata za 50 lat beda wspominane jako cudowne i kolorowe choc lata 50-te XX wieku beda wtedyt wspominane jako jeszcze bardziej "spokojne i sielskie" niz terazBOB pisze:Reklamy z 1955 roku zachęcające do zakupu nowego Chevroleta. Jakie spokojne i sielskie wydają się lata '50, ciekawe czy takie były w rzeczywistości. Czy za 50 lat nasze czasy także będą wydawały się takie kolorowe?
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
- Posty: 439
- Rejestracja: 18 sty 2011, 20:35
- Samochód: 1991 Chevy Camaro Z/28, 1972 Chevy Chevelle
- Skąd:
Re: CHEVROLET
Bardzo bym chciał kiedyś mieć jednego z Tri-Chevy (55, 56, 57), ale jak na razie to strasznie choruję na Impalę z 58 roku. Obejrzałem sobie osatanio DVD z filmem American Graffiti i tam właśnie jest taka Impala. Już od kilu dni gorączkowo przeglądam amerykańskiego ebay'a ale większość z nich jest poza moim zasięgiem cenowym...
1972 Chevrolet Chevelle 350
1991 Chevrolet Camaro Z/28 305 TPI
2002 Fiat Punto Sporting 1.2
1991 Chevrolet Camaro Z/28 305 TPI
2002 Fiat Punto Sporting 1.2
-
Topic author - Posty: 630
- Rejestracja: 11 gru 2010, 10:42
- Skąd:
Re: CHEVROLET
Skoro podobają Ci się Tri-Chevy może zainteresują Cie te zdjęcia. Jak już wspomniałem, w latach '55-57 samochody poddano jedynie kosmetycznym zmianom. Oto bardzo ciekawe zdjęcia, prezentujące propozycje takich zmian. Na pierwszej fotografii widać model '55 ze zmienionym dachem i dorysowanym oststecznym kształtem wycięcia tylnego nadkola.
Następne zdjęcia przedstawiają model z właściwymi dla rocznika '56 tylnymi lampami, lecz olistwowanie, ozdoby i wycięcie tylnego nadkola są inne
tu logo na klapie bagażnika pochodzi wprost z modelu rocznik '55
Finalnie wóz rocznika 1956 prezentował się tak:
linia produkcyjna
...i ponownie Herb Thomas, tym razem startujący Chevroletem rocznik 1956
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
MOPAR - My Old Plymouth Always Runs
-
Topic author - Posty: 630
- Rejestracja: 11 gru 2010, 10:42
- Skąd:
Re: CHEVROLET
Rok 1957 przyniósł troche więcej zmian. Nowa deska rozdzielcza z okrągłymi zegarami, zmieniony grill oraz powiekszone ogony.
Na zdjęciu widoczny moment przekazania partii samochodów i motocykli policjii z Arcadii, California. oraz zdjęcia z linii produkcyjnej Rok 1958 to całkowicie nowa karoseria. Michał (Z/28), Impala z dedykacją dla Ciebie, choć nie wiem czy ta królewna jest w Twoim guście
Na zdjęciu widoczny moment przekazania partii samochodów i motocykli policjii z Arcadii, California. oraz zdjęcia z linii produkcyjnej Rok 1958 to całkowicie nowa karoseria. Michał (Z/28), Impala z dedykacją dla Ciebie, choć nie wiem czy ta królewna jest w Twoim guście
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
MOPAR - My Old Plymouth Always Runs
-
- Posty: 439
- Rejestracja: 18 sty 2011, 20:35
- Samochód: 1991 Chevy Camaro Z/28, 1972 Chevy Chevelle
- Skąd:
Re: CHEVROLET
Impala zajebista!!!!!!!
Dzieki za zdjęcie.
Ja zakochałem się w nim po oglądaniu tego auta w akcji. Podoba mi się to połączenie starego auta, bardzo dostojnego z dużymi oponami i lekko sportowym zacięciem... Jak już go kupię to zrobię z niego prawdziwego "sleeper'a".
Dzieki za zdjęcie.
Ja zakochałem się w nim po oglądaniu tego auta w akcji. Podoba mi się to połączenie starego auta, bardzo dostojnego z dużymi oponami i lekko sportowym zacięciem... Jak już go kupię to zrobię z niego prawdziwego "sleeper'a".
1972 Chevrolet Chevelle 350
1991 Chevrolet Camaro Z/28 305 TPI
2002 Fiat Punto Sporting 1.2
1991 Chevrolet Camaro Z/28 305 TPI
2002 Fiat Punto Sporting 1.2
-
- Posty: 3658
- Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
- Skąd: Górny Śląsk
Re: CHEVROLET
Rzeczywiście ten model charakteryzuje się niezwykle spójną linią nadwozia, wszystko pasuje, wszystko na miejscu i o odpowiednim rozmiarze. Drzwudrzwiowe sedany zajmują szczególne miejsce na mojej liście życzeń i marzeń.
-
Topic author - Posty: 630
- Rejestracja: 11 gru 2010, 10:42
- Skąd:
Re: CHEVROLET
Wolicie wersję z kierownicą czy bez ?
Na przełomie lat '50/'60 program AHS (Automated Highway Systems) był dość mocno zaawansowany i prezentowana Impala jeździła na odcinku testowym. Ze względu na koszty nic z tego nie wyszło. Może to dobrze, bo przyjemnie usiąść za kierownicą...
Więcej informacji o programie można przeczytać TU
Na przełomie lat '50/'60 program AHS (Automated Highway Systems) był dość mocno zaawansowany i prezentowana Impala jeździła na odcinku testowym. Ze względu na koszty nic z tego nie wyszło. Może to dobrze, bo przyjemnie usiąść za kierownicą...
Więcej informacji o programie można przeczytać TU
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
MOPAR - My Old Plymouth Always Runs
-
Topic author - Posty: 630
- Rejestracja: 11 gru 2010, 10:42
- Skąd:
Re: CHEVROLET
Jeśli lubisz lekkie wozy o lekkiej sylwetce i wielkich ogonach, rocznik 1959 jest dla ciebie stworzony. To jeden z najbardziej znanych i pożądanych samochodów zbudowanych przez Chevroleta. Oto jak powstawał:
czy to prawdziwa koncepcja, czy zmyłka dla konkurencji?
czy to prawdziwa koncepcja, czy zmyłka dla konkurencji?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
MOPAR - My Old Plymouth Always Runs
-
Topic author - Posty: 630
- Rejestracja: 11 gru 2010, 10:42
- Skąd:
Re: CHEVROLET
Tu przejazd w wykonaniu Ari Vatanena
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
MOPAR - My Old Plymouth Always Runs
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: CHEVROLET
Szok....
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
Topic author - Posty: 630
- Rejestracja: 11 gru 2010, 10:42
- Skąd:
Re: CHEVROLET
Corvette – nazwa znana chyba wszystkim… W 1952 roku zbudowano samochód koncepcyjny oznaczony EX 122. Został on zaprezentowany w styczniu 1953 roku na wystawie Motorama w Nowym Jorku. Już 30 czerwca tego samego roku pierwsza Corvette opuściła linie produkcyjna zakładów Flint, Michigan.Można było ją nabyć za 3498$. W pierwszym roku produkcji powstało 300, częściowo ręcznie zbudowanych egz. Od EX 122 rózniły się tylko kilkoma detalami. To niewielkie auto, o długości nieco ponad 4 metrów, wyposażono w 6-cylindrowy rzędowy silnik, zasilany trzema jedno-gardzielowymi gaźnikami Cartera i dwubiegowy automat. Do wyboru był lakier koloru białego lub białego oraz czerwone wnętrze. Większy wybór kolorów zaoferowano w 1954 roku. Nowa linię produkcyjną opuściło 3640 sztuk. Jedna z nich o numerze 4034 znajduje się w Polsce! W 1955 roku zaoferowano silnik V8, równocześnie obniżając podstawowa cenę do 2934$. Mimo tych zabiegów sprzedano tylko 700 egz. W 1956 roku przestylizowano nadwozie, sprzedaż zaczęła stopniowo rosnąć, w 1963 nastąpiła kolejna zmiana nadwozia, a potem było już tylko lepiej…
testy: piersza Corvette opuszcza linię produkcyjną:
testy: piersza Corvette opuszcza linię produkcyjną:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
MOPAR - My Old Plymouth Always Runs
-
Topic author - Posty: 630
- Rejestracja: 11 gru 2010, 10:42
- Skąd:
Re: CHEVROLET
1956:
jedna z wczesnych propozycji, niemieckie wozy uznano za wzór godny naśladowania
prace na rocznikiem 1963
...a mogło skończyć się tak...
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
MOPAR - My Old Plymouth Always Runs
-
Topic author - Posty: 630
- Rejestracja: 11 gru 2010, 10:42
- Skąd:
Re: CHEVROLET
małe uzupełnienie do serii zdjęć z taśmy produkcyjnej z 1959 roku;
ciekawy sposób prezentacji modeli 1960 ...i Corvair podczas montażu rok 1964
ciekawy sposób prezentacji modeli 1960 ...i Corvair podczas montażu rok 1964
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
MOPAR - My Old Plymouth Always Runs