Strona 2 z 2

Re: PLYMOUTH 1928 - 2001

: 10 lip 2012, 23:15
autor: BOB
ciąg dalszy z poprzedniej strony;

Tak wygladało zdemontowane nadwozie podczas restauracji. Na zdjęciu już po lakierowaniu
XNR-00061.JPG

Re: PLYMOUTH 1928 - 2001

: 10 lip 2012, 23:23
autor: BOB
Jeszcze garść zdjęć historycznych

szkic
XNR-00083.JPG
kopyto
XNR-00081.JPG
podczas testow, z lewej V. Exner
XNR-00084.JPG
prezentacja na targach
XNR-00085.JPG
XNR-00095.JPG
XNR-00082.JPG
z broszury
XNR-00071.JPG
XNR-00072.JPG
XNR-00073.JPG
XNR-00074.JPG

Re: PLYMOUTH 1928 - 2001

: 11 lip 2012, 00:33
autor: RadAg!
Był taki ostatnio na necie concept Chargera pokazywany, z 60 któregoś roku. Bardzo mi się podobał ale ten GNX wygląda jeszcze lepiej. Po prostu niesamowity i fajne jest to że napędza go rzędowa 6-ka. Jest bardziej egzotycznie. Dzięki BOB :)

Re: PLYMOUTH 1928 - 2001

: 11 lip 2012, 22:02
autor: BOB
RadAg! pisze:Był taki ostatnio na necie concept Chargera pokazywany, z 60 któregoś roku. Bardzo mi się podobał ale ten GNX wygląda jeszcze lepiej. Po prostu niesamowity i fajne jest to że napędza go rzędowa 6-ka. Jest bardziej egzotycznie. Dzięki BOB :)

O tym Chargerze mowa?

Obrazek

Pamietam, kiedyś był o nim artykuł na stronie, ale nie znalazłem. Zupełnie nie wiem do czego przykleić tego GNX-a? Masz na mysli wspomnianego przeze mnie XNR-a?

Jeszcze taka ciekawostka nazwa wozu XNR jest fonetycznym zapisem nazwiska projektanta. Jeśli przeczytamy nazwę "ciurkiem" a nie jako iks-en-er, to zabrzmi ona jak nazwisko Exner.

Re: PLYMOUTH 1928 - 2001

: 11 lip 2012, 23:05
autor: RadAg!
No tak. Byłem chyba zmęczony jak to pisałem. :) Chodziło mi o tego Chargera i o XNR-a a nie GNX-a. Na stronie powinno być w archiwum.