Dobra ludki to może pokażę co ostatnio wykminiłem
No dobra to od początku jako, że F body nigdy nie miałem to teraz mam
Pontiac Trans Am WS6 2002r.
Stockowy LS1 raczej mnie nie zadowalał no to naknuliśmy
Silnik: liftersy GM RACING ls9/lsx, laski popychaczy TSP hardned steel, łancuch rozrządu podwójny Trick Flow, Pompa Oleju high Pressure SLP, kolektor 96mm Ls2 Typhoon, Przepustnica 92mm PTM, przepływka LS2, wałek TSP MS3 , głowice PCE American speedmaster CNC 3 angle valve job.(nie mylić z blow job ),wysokoprzepływowe aluminiowe listwy paliwowe CMB Racing, podwójne sprężyny zaworowe Precision Race Components 675, tytanowe talerzyki sprężyn, szpilki głowic ARP i uszczelki głowic MLS Victor Reinz
wtryski Bosch TRE green 42 LB/hr high impendance injectors,pompa paliwa high flow Granatelli Motorsports 255 lph HP,motorad 160 termostat
Volant CAI twin filters, Linelock SLP, NX Nitorus System. , sprzęgło GMPP LS7 lżejsze kolo zamachowe Crom-moly steel, wysprzęglik pomocniczy GMPP, Long Tube Hooker Headers
Hamulce: przód corvette Z06 C6 brakety hamulcowe kingtech performance no i oplot.
tył: konwersja 2 tłoczkowych przednich zacisków z WS6 plus tarcze Corvette C6 Z51
Zawieszenie: amortyzatory KYB 8 stopniowe regulowane, sprężyny obniżające Vogtland, tylne wahacze BMR regulowane, brackety obniżające wahacze BMR oraz drążek panharda BMR i Panhard Relocation Kit by TK Motorsport.
Wnętrze: kubły Dodge Viper, kierownica OMP, 4 punktowe pasy OMP, gała HURST, akumulator przeniesiony do tyłu, klatka TK Motorsports, słupek na 3 zegary Autometer , zegar ciśnienia paliwa Autometer, zegar cisnienia nitro Autometer, sonda szerokopasmowa AEM, linelock SLP.
Wydech: MG MOTORSPORT True Duals 3'' tylko na rezonatorach i 4' calowe czarne końcówki by MG MOTORSPORT
Dyfer: przełożenie 4.10:1 Motive Gear i komplet instalacyjny Ratech.
Koła Tenzo R 19'' x 8.5 i 10.
Rozrusznik od Trucka nie pękający :lol: i pewnie parę innych pierdół o których zapomniałem.
Więcej filmów jak dotrę most.
Pontiac T/A WS6 RED AGGRESSOR
-
Topic author - Posty: 65
- Rejestracja: 21 paź 2010, 20:43
- Samochód: HRT
- Skąd: Dolny Śląsk
Pontiac T/A WS6 RED AGGRESSOR
Corvette C4R LS7
GMC TYPHOON
GMC SUBURBAN 454
Cherokee XJ 4.0
GMC TYPHOON
GMC SUBURBAN 454
Cherokee XJ 4.0
-
- Posty: 203
- Rejestracja: 08 maja 2011, 22:03
- Skąd:
Re: Pontiac T/A WS6 RED AGGRESSOR
Wariat....
Re: Pontiac T/A WS6 RED AGGRESSOR
strach się bać
widać kupę dobrej roboty
gdzie dorwałeś siedzenia?
widać kupę dobrej roboty
gdzie dorwałeś siedzenia?
-
Topic author - Posty: 65
- Rejestracja: 21 paź 2010, 20:43
- Samochód: HRT
- Skąd: Dolny Śląsk
Re: Pontiac T/A WS6 RED AGGRESSOR
Zielona Góra.kecaj73 pisze:gdzie dorwałeś siedzenia?
Corvette C4R LS7
GMC TYPHOON
GMC SUBURBAN 454
Cherokee XJ 4.0
GMC TYPHOON
GMC SUBURBAN 454
Cherokee XJ 4.0
-
- Posty: 412
- Rejestracja: 18 wrz 2011, 17:56
- Samochód: Chrysler Newport 1972, Pontiac Firebird 1991
- Skąd:
Re: Pontiac T/A WS6 RED AGGRESSOR
zaj@bisty!!! ładnie to zapie@dala
gratki
gratki
-
- Posty: 266
- Rejestracja: 30 paź 2012, 12:06
- Samochód: '89 Cadillac Fleetwood; '97 Dodge Grand Caravan
- Skąd: Kębłowo/ Wolverhampton
Re: Pontiac T/A WS6 RED AGGRESSOR
No niezły killer
-
- Posty: 1423
- Rejestracja: 10 paź 2010, 19:43
- Samochód: Obecnie Volvo 850 :D
- Skąd: Kanie
Re: Pontiac T/A WS6 RED AGGRESSOR
No cóż, generalnie to miażdży Brzmi mega, jedzie mega, suuuper! A co to za patent z tym linelockiem, że się światła stopu nie świecą? Myślałem, że to po prostu wyłącza tylne hamulce?
Sprzedane:
'99 Cadillac Seville SLS (L37 swap)
'98 Oldsmobile Aurora Autobahn
'93 Pontiac Trans Sport SE 3.8
'99 Cadillac Seville SLS (L37 swap)
'98 Oldsmobile Aurora Autobahn
'93 Pontiac Trans Sport SE 3.8