Przy zmianie trybu skrzyni R-OD-R-OD
-
Topic author - Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Przy zmianie trybu skrzyni R-OD-R-OD
http://video.google.com/videoplay?docid ... 6091&hl=en
Bylem dzis na wycieczce. Po powrocie przy parkowaniu auta zauwazylem ze przy zmianie trybu pracy skrzyni wsteczny-przod-wsteczny-przod (czesta konfiguracja podczas parkowania w ciasnym miejscu) slychac po wrzuceniu OD stukniecie...Dosc glosne. Wyszedlem z auta i poprosilem zone zeby pomajtala troche dzwignia R-OD-R-OD... a ja w tym czasie obserwowalem silnik. Widac ze sie przemieszcza ale tego stukania przy zalaczaniu OD nie slychac pod maska, wewnatrz auta slychac...Widac to na filmiku jaki zrobilem na predce. Czy takie przemieszczanie sie silnika jest w normie czy raczej wskazywaloby to na koniecznosc wymiany poduszek pod silnikiem i skrzynia?
Druga kwestia to koncowki amortyzatorow w gniazdach amortyzatorow (nie wiem jak to sie nazywa, widac dokladnie na samym koncu filmiku). Czy one moga tak latac? Dzis to zauwazylem, tzn. juz kiedys zwrocilem uwage na to ze te gumy tam sa zrypane ale duzo osob mi mowilo ze mam sie tym nie przejmowac, ze to normalne...
Co o tym sadzicie.
Prosze o obejrzenie filmiku, jest naprawde krotki, a cos niecos napewno mi sprawe rozjasnicie....
Bylem dzis na wycieczce. Po powrocie przy parkowaniu auta zauwazylem ze przy zmianie trybu pracy skrzyni wsteczny-przod-wsteczny-przod (czesta konfiguracja podczas parkowania w ciasnym miejscu) slychac po wrzuceniu OD stukniecie...Dosc glosne. Wyszedlem z auta i poprosilem zone zeby pomajtala troche dzwignia R-OD-R-OD... a ja w tym czasie obserwowalem silnik. Widac ze sie przemieszcza ale tego stukania przy zalaczaniu OD nie slychac pod maska, wewnatrz auta slychac...Widac to na filmiku jaki zrobilem na predce. Czy takie przemieszczanie sie silnika jest w normie czy raczej wskazywaloby to na koniecznosc wymiany poduszek pod silnikiem i skrzynia?
Druga kwestia to koncowki amortyzatorow w gniazdach amortyzatorow (nie wiem jak to sie nazywa, widac dokladnie na samym koncu filmiku). Czy one moga tak latac? Dzis to zauwazylem, tzn. juz kiedys zwrocilem uwage na to ze te gumy tam sa zrypane ale duzo osob mi mowilo ze mam sie tym nie przejmowac, ze to normalne...
Co o tym sadzicie.
Prosze o obejrzenie filmiku, jest naprawde krotki, a cos niecos napewno mi sprawe rozjasnicie....
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
- Posty: 450
- Rejestracja: 06 lis 2006, 19:45
- Skąd: Warszawa
No trochę rzeczywiście skacze (u mojego ojca było podobnie), chociaż trudno mi powiedzieć czy to już na tyle żeby poduszka była do wymiany...
Jeśli tak, to raczej pod skrzynią się nie zużywa, generalnie jakaś tam jedna z trzech pod silnikiem zwykle szwankuje (przynajmniej w SHO).
Jeśli tak, to raczej pod skrzynią się nie zużywa, generalnie jakaś tam jedna z trzech pod silnikiem zwykle szwankuje (przynajmniej w SHO).
'00 BMW 740i, cosmosschwarz
Ex: '96 BMW 740i, cosmosschwarz
Ex: '91 Mercedes-Benz 560 SEC, perlmuttgrau
Ex: '96 BMW 740i, cosmosschwarz
Ex: '91 Mercedes-Benz 560 SEC, perlmuttgrau
-
- Posty: 2419
- Rejestracja: 16 paź 2006, 13:05
- Samochód: FORD kurwa!
- Skąd:
-
- Posty: 136
- Rejestracja: 10 maja 2007, 06:42
- Skąd: Warszawa - Grochów
Może to wygląda jakby się samochód rozpadał, ale u mnie to samo, ale nigdy tego nie widziałem, mechanik mówił, że strasznie silnik lata. Wychodzi na to, że:
a) to normalne
b) w każdym Taurusie tak jest
Co do tych 'końcówek' nie wiem, czy to nie gumy mocowania drążka rekcyjnego. Jeżeli lekko stuka Ci przód na małych wybojach, przy hamowaniu czujesz wibracje pod nogami, to może być np to. Spróbuj oprzeć nogę na bierzniku i pchnąć w przód, jak koło będzie latało, to nawet napewno to.
Tak swoją drogą, to myślałem, że tylko mój silnik tak 'śpiewa' jak słowik, ale to widzę, w każdym
Aż chyba sam zobaczę jak to u mnie lata, bo się wystraszyłem jak zobaczyłem ten filmik...
a) to normalne
b) w każdym Taurusie tak jest
Co do tych 'końcówek' nie wiem, czy to nie gumy mocowania drążka rekcyjnego. Jeżeli lekko stuka Ci przód na małych wybojach, przy hamowaniu czujesz wibracje pod nogami, to może być np to. Spróbuj oprzeć nogę na bierzniku i pchnąć w przód, jak koło będzie latało, to nawet napewno to.
Tak swoją drogą, to myślałem, że tylko mój silnik tak 'śpiewa' jak słowik, ale to widzę, w każdym
Aż chyba sam zobaczę jak to u mnie lata, bo się wystraszyłem jak zobaczyłem ten filmik...
EX '94 Ford Taurus 3.0 V6 St. Wagon GL
'97 Peugeot 406 1.8 ST 16v HKS Turboed (118kW, 230Nm)
'97 Peugeot 406 1.8 ST 16v HKS Turboed (118kW, 230Nm)
-
Topic author - Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
U mnie tak lata od poczatku jak mam auto. nie mocniej, nie slabiej...Nigdy mi to nie przeszkadzalo ale teraz pojawilo sie pojedyncze stukniecie przy wrzucaniu OD, nie wiem czy dzwiek dobywa sie z samej skrzyni czy tez gdzie tam z komory silnika...I to tez nie zawsze...A te koncowki drazka reakcyjnego to widac na filmiku ze sa niestabilne ale nic nie stuka i nie wibruje przy hamowaniu. Kumpel jeden mi mowil ze tam jeszcze sa lozyska bo caly mcpherson ponoc sie na nich obraca jak sie skreca kola i lozyska moga byc wyjebane....ale on sie zna na alfach bardziej
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
- Posty: 136
- Rejestracja: 10 maja 2007, 06:42
- Skąd: Warszawa - Grochów
Z tym latającym silnikiem to nie mam pojęcia, ale końcówki nie powinny tak latać. Myślę, że wstępnie powinieneś gumy wymienić i zastanowić się dopiero nad łożyskiem. W Warszawie za wymianę gum życzą sobie koło 200-250 zł
EX '94 Ford Taurus 3.0 V6 St. Wagon GL
'97 Peugeot 406 1.8 ST 16v HKS Turboed (118kW, 230Nm)
'97 Peugeot 406 1.8 ST 16v HKS Turboed (118kW, 230Nm)
-
Topic author - Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Ale z gumami? Czy sama robocizna, zreszta ja musze wszystko sam zamawiac i jezdzic potem do mechanika i mu po angielsku kurna tlumaczyc o co mi chodzi Nie jest lekko...No i ceny maja inne za robocizne...
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
- Posty: 136
- Rejestracja: 10 maja 2007, 06:42
- Skąd: Warszawa - Grochów
Komplet, dwie gumy z robocizną. Ale coś czuję, że mnie w balona robią, bo własnie na Allegro znalazłem za 40 zł sztuka takie gumy... wejdź TUTAJ. Myślę, że najlepiej będzie Ci kupić te i pojechać do mechanika
EX '94 Ford Taurus 3.0 V6 St. Wagon GL
'97 Peugeot 406 1.8 ST 16v HKS Turboed (118kW, 230Nm)
'97 Peugeot 406 1.8 ST 16v HKS Turboed (118kW, 230Nm)
-
Topic author - Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Musze zobaczyc ile by bylo na rockauto. co jest kurna w tym wszystkim najsmieszniejsze i najbardziej absurdalne to to ze za zamowieniem z USA czekam tydzien a z Polski czasem i 2-3 tygodnie...
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
- Posty: 136
- Rejestracja: 10 maja 2007, 06:42
- Skąd: Warszawa - Grochów
-
Topic author - Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Dzis dalem auto do mechanika. Ma zrobic stabilizatory z tylu (jeden wyrwany), sprawdzic mi czemu mi piszcza poloski z przodu i zlikwidowac nieszczelnosc w ukladzie chlodzenia. Potem sie znowu umowie na wymiane tlumika (mam juz nowy sprowadzony) i zrobienie tych mcpersonow co tak w gniazdach lataja (pokazywalem na filmiku). Jak kolesiowi pokazywalem jak to chodzi byl troche wstrzasniety...jak rowniez tym ruszaniem sie samego silnika podczas zmiany biegow...ale mo powiedzialem ze z tym silnikiem to ponoc normalne
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
Topic author - Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Jak ci sie nie uruchomil to nie masz jakies wtyczki, chyba quicktim'a. spuboj to sobie zainstalowac:
http://www.free-codecs.com/download/Qui ... native.htm
http://www.free-codecs.com/download/Qui ... native.htm
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<