Ford Crown Victoria '93
-
Topic author - Posty: 840
- Rejestracja: 23 cze 2011, 20:55
- Samochód: Grand Prix '88, Camaro '94 i 125p
- Skąd: Ostrowiec Św.
Re: Ford Crown Victoria '93
Też bym obstawiał, że nie ma linki. Zauważyłem, że jaja dzieją się po deszczach, więc to chyba problem jakiejś zamokniętej kostki.
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: Ford Crown Victoria '93
Gdzieś jest czujnik prędkości na skrzyni, musi się brudzić/moczyć. Zobaczę gdzie jest u mnie i dam znać, może mamy w tym samym miejscu
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: Ford Crown Victoria '93
Za prędkościomierz odpowiedzialny jest Output shaft speed sensor (OSS) umieszczony na końcu skrzyni zaraz jak wychodzi z niej końcówka do wału napędowego
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
Topic author - Posty: 840
- Rejestracja: 23 cze 2011, 20:55
- Samochód: Grand Prix '88, Camaro '94 i 125p
- Skąd: Ostrowiec Św.
Re: Ford Crown Victoria '93
Dzięki Radek, wjadę na kanał i zobaczę co tam się dzieje.
-
Topic author - Posty: 840
- Rejestracja: 23 cze 2011, 20:55
- Samochód: Grand Prix '88, Camaro '94 i 125p
- Skąd: Ostrowiec Św.
Re: Ford Crown Victoria '93
Jak to jest z napinaczami pasów w Crown Victoriach? W europejskich autach jak pociągniesz mocno pasem to się blokuje, a tu ani w jednej, ani w drugiej nie da się zablokować żadnego pasa... też tak macie?
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: Ford Crown Victoria '93
Czasami pojawiaja się to pytanie wśród laikow ale taki wyga żeby o to pytał? Nie blokują się bo masz wóz powypadkowy
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
Topic author - Posty: 840
- Rejestracja: 23 cze 2011, 20:55
- Samochód: Grand Prix '88, Camaro '94 i 125p
- Skąd: Ostrowiec Św.
Re: Ford Crown Victoria '93
Coś mi Twoja odpowiedź nie pasuje. Przecież miałem wiele europejczyków po wypadkach i pas nie przestawał się blokować. Jedynie co to jak był napinacz przy fotelu to go wciągało. U Ciebie w CV się blokują?
-
- Posty: 949
- Rejestracja: 16 sie 2013, 22:28
- Samochód: 1992 Mercury Grand Marquis
- Skąd: Ostrowiec Św.
Re: Ford Crown Victoria '93
Moim zdaniem, to i w powypadkowych powinien się zablokować, ale głowy sobie uciąć nie dam
Masz 2 Crown Victorie? Czyżby jakiś nowy nabytek?krzemien323 pisze:a tu ani w jednej, ani w drugiej nie da się zablokować żadnego pasa
1998 Jeep Grand Cherokee 5.2 Limited-EX
2000 Jeep Grand Cherokee 4.7 Limited-EX
2004 Ford Explorer Sport Trac 4.0 XLS-EX
2001 Dodge Durango 5.9 SLT PLus-EX
1995 Jeep Grand Cherokee 4.0 Limited-EX
2003 Chevrolet Avalanche 5.3 4x4-EX
2003 Chrysler 300M 3.5 H.O.-EX
2000 Jeep Grand Cherokee 4.0 Laredo-EX
1992 Buick Park Avenue 3.8-EX
1992 Jeep Cherokee 4.0 Limited-EX
1992 Mercury Grand Marquis
2000 Jeep Grand Cherokee 4.7 Limited-EX
2004 Ford Explorer Sport Trac 4.0 XLS-EX
2001 Dodge Durango 5.9 SLT PLus-EX
1995 Jeep Grand Cherokee 4.0 Limited-EX
2003 Chevrolet Avalanche 5.3 4x4-EX
2003 Chrysler 300M 3.5 H.O.-EX
2000 Jeep Grand Cherokee 4.0 Laredo-EX
1992 Buick Park Avenue 3.8-EX
1992 Jeep Cherokee 4.0 Limited-EX
1992 Mercury Grand Marquis
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: Ford Crown Victoria '93
W amerykańcach po wypadku pasy nigdy nie działają już, to taki system, że wiadomo że auto powypadkowe..
... a poważnie to w amerykańskich autach pasy są bezwładnościowe i blokują się podczas wypadku, rozpędź auto i ostro zahamuj to się przekonasz. Tylko w europejsko/japońsko/koreańskich gównach trzeba się szarpać z pasami na postoju
... a poważnie to w amerykańskich autach pasy są bezwładnościowe i blokują się podczas wypadku, rozpędź auto i ostro zahamuj to się przekonasz. Tylko w europejsko/japońsko/koreańskich gównach trzeba się szarpać z pasami na postoju
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
Topic author - Posty: 840
- Rejestracja: 23 cze 2011, 20:55
- Samochód: Grand Prix '88, Camaro '94 i 125p
- Skąd: Ostrowiec Św.
Re: Ford Crown Victoria '93
Nic nie kupiłem, mam kontakt z nowym właścicielem mojej byłej CV - jest teraz w PoznaniuLucas pisze:Masz 2 Crown Victorie? Czyżby jakiś nowy nabytek?
-
- Posty: 949
- Rejestracja: 16 sie 2013, 22:28
- Samochód: 1992 Mercury Grand Marquis
- Skąd: Ostrowiec Św.
Re: Ford Crown Victoria '93
Właśnie widziałem, że z allegro zniknęła. Przeszła jakieś poprawki od czasu kiedy ją sprzedałeś czy nic się nie zmieniło?
1998 Jeep Grand Cherokee 5.2 Limited-EX
2000 Jeep Grand Cherokee 4.7 Limited-EX
2004 Ford Explorer Sport Trac 4.0 XLS-EX
2001 Dodge Durango 5.9 SLT PLus-EX
1995 Jeep Grand Cherokee 4.0 Limited-EX
2003 Chevrolet Avalanche 5.3 4x4-EX
2003 Chrysler 300M 3.5 H.O.-EX
2000 Jeep Grand Cherokee 4.0 Laredo-EX
1992 Buick Park Avenue 3.8-EX
1992 Jeep Cherokee 4.0 Limited-EX
1992 Mercury Grand Marquis
2000 Jeep Grand Cherokee 4.7 Limited-EX
2004 Ford Explorer Sport Trac 4.0 XLS-EX
2001 Dodge Durango 5.9 SLT PLus-EX
1995 Jeep Grand Cherokee 4.0 Limited-EX
2003 Chevrolet Avalanche 5.3 4x4-EX
2003 Chrysler 300M 3.5 H.O.-EX
2000 Jeep Grand Cherokee 4.0 Laredo-EX
1992 Buick Park Avenue 3.8-EX
1992 Jeep Cherokee 4.0 Limited-EX
1992 Mercury Grand Marquis
-
Topic author - Posty: 840
- Rejestracja: 23 cze 2011, 20:55
- Samochód: Grand Prix '88, Camaro '94 i 125p
- Skąd: Ostrowiec Św.
Re: Ford Crown Victoria '93
Praktycznie nic, pociągnęli tylko błotnik i założyli nowe lampy i kierunki , które dodałem do auta. I założyli dwie słabe opony.
-
- Posty: 24
- Rejestracja: 20 paź 2013, 23:02
- Samochód: Trans Am, Caprice
- Skąd: Cieszyn
Re: Ford Crown Victoria '93
czasami wystarczy jak fura stoi dziobem w dół wzniesieniaRadAg! pisze:... a poważnie to w amerykańskich autach pasy są bezwładnościowe i blokują się podczas wypadku, rozpędź auto i ostro zahamuj to się przekonasz. Tylko w europejsko/japońsko/koreańskich gównach trzeba się szarpać z pasami na postoju
często mnie to denerwuje
albo jak chcesz sie wychylić żeby zobaczyć czy masz wolne dojeżdżając do skrzyżowania... hamujesz i nie możesz sie oderwać od fotela
-
- Posty: 13
- Rejestracja: 12 lis 2013, 22:28
- Samochód: Ford Crown Victoria '93
- Skąd: Poznań
Re: Ford Crown Victoria '93
Witam, od 9.listopada jestem nowym właścicielem CV. Kupilem go od ludzi którzy kupili go od Krzemienia. Dużo nie jeździli bo niecałe 800km. Ja już zrobiłem kolejne 800km. Jeździ się rewelacyjnie. Silnik, skrzynia są idealnie dobrane. Ma delikatne niedomagania: luzy na gumach stabilizatora z przodu i z tyłu, jakieś tam niekontaktowanie elektrycznej szyby przedniej etc. ale nic poważnego. Licznik przestał się zacinać. Krzemień robiłeś coś z tym w końcu? Centralny naprawiłem oraz wydech. Silnik jest suchy, idealnie odpala i się wkręca do odcięcia. Skrzynia też sucha. Mocy jest wystarczająco.
Mam jednak problem do którego jeszcze nie zabrałem się na poważnie a jest wkurzający. Kiedy samochód się rozgrzeje, i stoję na świetłach (około 1-2min) i jestem na biegu (wciśnięty hamulec nożny) to słyszę i czuję jak po jakiś 20-30sek obroty spadają i zaczyna nierówno pracować. Obroty tak zaczynają spadać że samochód gaśnie. Planuję niedługo wymienić świece, przewody, filtr powietrza. Jednak nie sądzę żeby to było uwarunkowane przez to. Bo na początku silnik pracuje równo a nagle zaczyna kuleć. Sprawdziłem dolot powietrza od filtra do przepustnicy. Uszczelniłem te odmy i znalazłem jedną nieszczelność przy samej przepustnicy (w tej plastikowej rurze), uszczelniłem to i nic. Jak sądzicie co może być przyczyną?
Mam jednak problem do którego jeszcze nie zabrałem się na poważnie a jest wkurzający. Kiedy samochód się rozgrzeje, i stoję na świetłach (około 1-2min) i jestem na biegu (wciśnięty hamulec nożny) to słyszę i czuję jak po jakiś 20-30sek obroty spadają i zaczyna nierówno pracować. Obroty tak zaczynają spadać że samochód gaśnie. Planuję niedługo wymienić świece, przewody, filtr powietrza. Jednak nie sądzę żeby to było uwarunkowane przez to. Bo na początku silnik pracuje równo a nagle zaczyna kuleć. Sprawdziłem dolot powietrza od filtra do przepustnicy. Uszczelniłem te odmy i znalazłem jedną nieszczelność przy samej przepustnicy (w tej plastikowej rurze), uszczelniłem to i nic. Jak sądzicie co może być przyczyną?
-
- Posty: 1426
- Rejestracja: 25 wrz 2012, 23:06
- Samochód: Azul grande, El Bandito
- Skąd: Łódź
Re: Ford Crown Victoria '93
silnik krokowy?