Lisiu- Cadillac DTS 2008
-
Topic author - Posty: 89
- Rejestracja: 24 lip 2012, 22:21
- Samochód: Cadillac DTS 08' i Vette C4 LT1
- Skąd:
Lisiu- Cadillac DTS 2008
Witam. Dziś po 1,5 miesiąca walki z urzędasami i rejestracją auta odebrałem swojego DTSa
Kilka suchych faktów
Cadillac DTS
2008
52 tys km przebiegu
Wersja Luxury III łącznie z podgrzewaną kierownicą
Kolor niebieska perła( auto całe świeżo lakierowane)
Dach ze "szamacjaną" nakładką
Krótko mówiąc auto bajka, technicznie to niemalże nowe auto, kolor genialny, wnętrze jak nowe i ten komfort podróżowania. Niejeden nowy europejczyk klasy premium może się schować.
Jutro wrzucę kilka zdjęć, dziś dopiero go odstawiłem do garażu.
Generalnie cieszę się że po rozstaniu z Mark VIII powróciłem na właściwą drogę
Kilka suchych faktów
Cadillac DTS
2008
52 tys km przebiegu
Wersja Luxury III łącznie z podgrzewaną kierownicą
Kolor niebieska perła( auto całe świeżo lakierowane)
Dach ze "szamacjaną" nakładką
Krótko mówiąc auto bajka, technicznie to niemalże nowe auto, kolor genialny, wnętrze jak nowe i ten komfort podróżowania. Niejeden nowy europejczyk klasy premium może się schować.
Jutro wrzucę kilka zdjęć, dziś dopiero go odstawiłem do garażu.
Generalnie cieszę się że po rozstaniu z Mark VIII powróciłem na właściwą drogę
-
- Posty: 3658
- Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
- Skąd: Górny Śląsk
Re: Lisiu- Cadillac DTS 2008
gratuluję i posmaruj jakimiś fotami
-
- Posty: 214
- Rejestracja: 30 lip 2011, 12:26
- Samochód: DODGE DURANGO 4,7 l 2003
- Skąd: WROCŁAW
- Kontakt:
Re: Lisiu- Cadillac DTS 2008
Smaruj foty ! (cieplona kierownica...miodzio ;-) )
http://www.ekojarmarki.pl" - to co robię w pracy ...
-
- Posty: 518
- Rejestracja: 05 lip 2013, 23:21
- Samochód: PTS '90
- Skąd: Aktualnie: Hoge Hexel, NL
Re: Lisiu- Cadillac DTS 2008
Witaj! Powodzenia w eksploatacji, to prawie nowe auto więc kłopotów nie powinno być i życzę Ci by dłuuugo ich nie było.
Pełen wypas!
Pełen wypas!
Nie lubisz wozów z oryginalnym lakierem?Lisiu pisze:Kolor niebieska perła( auto całe świeżo lakierowane)
-
- Posty: 271
- Rejestracja: 15 lis 2009, 20:31
- Samochód: Dodge Aries LE 89, Jeep ZJ LX 98r.
- Skąd: Mińsk Mazowiecki
Re: Lisiu- Cadillac DTS 2008
Doczekamy się fotek wozu?
1989 Dodge Aries 2,2
1996 Chevrolet Caprice 5,7 LT1
1998 Jeep Grand Cherokee 5,9
1996 Chevrolet Caprice 5,7 LT1
1998 Jeep Grand Cherokee 5,9
-
- Posty: 266
- Rejestracja: 30 paź 2012, 12:06
- Samochód: '89 Cadillac Fleetwood; '97 Dodge Grand Caravan
- Skąd: Kębłowo/ Wolverhampton
Re: Lisiu- Cadillac DTS 2008
Lisiu tak się zajarał autem, że do dziś mu się ręce trzęsą i aparatu nie może utrzymać
-
Topic author - Posty: 89
- Rejestracja: 24 lip 2012, 22:21
- Samochód: Cadillac DTS 08' i Vette C4 LT1
- Skąd:
Re: Lisiu- Cadillac DTS 2008
Zajarany jestem to fakt Fotograf ze mnie żaden więc zdjęcia będą jak jakąś sesje ogarnę.
Co do samego auta- bajka. Samochód po prostu płynie, kultura pracy northstara jest genialna, cicho, płynnie, po przesiadce z A6ki to dzień do nocy
Co do samego auta- bajka. Samochód po prostu płynie, kultura pracy northstara jest genialna, cicho, płynnie, po przesiadce z A6ki to dzień do nocy
-
- Posty: 74
- Rejestracja: 15 lis 2011, 22:53
- Samochód: Chrysler Concorde LTD
- Skąd: Dolny Śląsk
Re: Lisiu- Cadillac DTS 2008
Co z fotami? Emocje powinieneś już opanować przez tyle czasu Poprosimy o nie plus o opis uczuć, jak wam ze sobą przez ten czas?
-
Topic author - Posty: 89
- Rejestracja: 24 lip 2012, 22:21
- Samochód: Cadillac DTS 08' i Vette C4 LT1
- Skąd:
Re: Lisiu- Cadillac DTS 2008
Dobrze nam
Bezawaryjne zrobiłem 70 tys.
Jedynie układ hamulcowy jest za mały w porównaniu do gabarytów auta.
Dwa razy zmieniałem już przednie tarcze bo po prostu się przegrzewają i biją przy hamowaniu.
Kupiłem sobie też felgi bling bling ale niestety nie nadają się one za bardzo na nasze drogi więc zakłada je tylko okazjonalnie
Bezawaryjne zrobiłem 70 tys.
Jedynie układ hamulcowy jest za mały w porównaniu do gabarytów auta.
Dwa razy zmieniałem już przednie tarcze bo po prostu się przegrzewają i biją przy hamowaniu.
Kupiłem sobie też felgi bling bling ale niestety nie nadają się one za bardzo na nasze drogi więc zakłada je tylko okazjonalnie
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 430
- Rejestracja: 05 mar 2015, 18:08
- Samochód: Ford Explorer II '96 4.0 OHV V6
- Skąd: Piotrków Trybunalski
Re: Lisiu- Cadillac DTS 2008
Już mi się podoba Serducho masz pod machą mocne i szybkie. Dbaj o Northstar'a, o ile wiem to chyba masz L37, co prawda usprawnionego w stosunku do L37 z lat '90, ale jak się zaniedba to naprawa zaczyna być nie opłacalna.
W amcarach nie liczy się spalania, to spalanie liczy pojemność twojego portfela... XD
Obecnie:
Ford Explorer II '96 4.0 V6
Ex:
Cadillac Seville '97 4.6 V8
Jeep Grand Cherokee I '96 5.2 V8
Obecnie:
Ford Explorer II '96 4.0 V6
Ex:
Cadillac Seville '97 4.6 V8
Jeep Grand Cherokee I '96 5.2 V8
-
- Posty: 3658
- Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
- Skąd: Górny Śląsk
Re: Lisiu- Cadillac DTS 2008
Po prostu gównianie tarcze. Kup porządne zamienniki albo najlepiej oryginały. Jeśli kupujesz w EU, to już wiem wszystko o jakości tych tarcz i klocków. Wątpię by we współczesnym aucie tarcze były za małe... Chyba nie jeździsz po górskim terenie...Lisiu pisze:Dobrze nam
Bezawaryjne zrobiłem 70 tys.
Jedynie układ hamulcowy jest za mały w porównaniu do gabarytów auta.
Dwa razy zmieniałem już przednie tarcze bo po prostu się przegrzewają i biją przy hamowaniu.
Kupiłem sobie też felgi bling bling ale niestety nie nadają się one za bardzo na nasze drogi więc zakłada je tylko okazjonalnie
-
Topic author - Posty: 89
- Rejestracja: 24 lip 2012, 22:21
- Samochód: Cadillac DTS 08' i Vette C4 LT1
- Skąd:
Re: Lisiu- Cadillac DTS 2008
Oznaczenie mojego silnika to LD8- czego on jest ewolucją, nie wiem. Działa bardzo dobrze, zmieniam tylko olej i filtry jak komputer krzyczy że już czas;)
Co w tych silnikach pada najczęściej?
Co do spowalniaczy, miałem już i jakieś badziewne tarcze z ebay i teraz mam oryginały GM. Te badziewne wytrzymały miesiąc i je wyrzuciłem, oryginały znacznie lepiej ale i tak moim zdaniem słabo z ich wytrzymałością.
Nie jeżdżę po górach ale np. trasa Poznań-Warszawa zrobiona z nieco nieprzepisową predkością gdzie trzeba kilka razy ostro wyhamować bo tiry zaczynają się wyprzedzać przerasta układ hamulcowy tego auta. Może trzeba by go zeswapować na coś ale CTS-V
Co w tych silnikach pada najczęściej?
Co do spowalniaczy, miałem już i jakieś badziewne tarcze z ebay i teraz mam oryginały GM. Te badziewne wytrzymały miesiąc i je wyrzuciłem, oryginały znacznie lepiej ale i tak moim zdaniem słabo z ich wytrzymałością.
Nie jeżdżę po górach ale np. trasa Poznań-Warszawa zrobiona z nieco nieprzepisową predkością gdzie trzeba kilka razy ostro wyhamować bo tiry zaczynają się wyprzedzać przerasta układ hamulcowy tego auta. Może trzeba by go zeswapować na coś ale CTS-V
-
- Posty: 430
- Rejestracja: 05 mar 2015, 18:08
- Samochód: Ford Explorer II '96 4.0 OHV V6
- Skąd: Piotrków Trybunalski
Re: Lisiu- Cadillac DTS 2008
Na temat Northstarów masz trochę https://en.wikipedia.org/wiki/Northstar_engine_series prawdy i mity http://www.carrollcustomcadillac.com/pa ... specs.aspx
W amcarach nie liczy się spalania, to spalanie liczy pojemność twojego portfela... XD
Obecnie:
Ford Explorer II '96 4.0 V6
Ex:
Cadillac Seville '97 4.6 V8
Jeep Grand Cherokee I '96 5.2 V8
Obecnie:
Ford Explorer II '96 4.0 V6
Ex:
Cadillac Seville '97 4.6 V8
Jeep Grand Cherokee I '96 5.2 V8
-
- Posty: 207
- Rejestracja: 27 maja 2015, 17:05
- Samochód: 2002 Chevy Tahoe
- Skąd: Poznań
Re: Lisiu- Cadillac DTS 2008
Te felgi i ten dach - zakochałem się
-
Topic author - Posty: 89
- Rejestracja: 24 lip 2012, 22:21
- Samochód: Cadillac DTS 08' i Vette C4 LT1
- Skąd:
Re: Lisiu- Cadillac DTS 2008
Witajcie. Czy ktoś z Was kombinował jakiś ciekawszy wydech do DTS/Devilla?
Trochę mi ta cisza zaczęła przeszkadzać i chętnie bym trochę bulgotu z tyłu posłuchał;)
Gotowych zestawów nie ma więc trzeba coś samemu zdłubać. Polecicie jakieś konkretne modele tłumików?
Trochę mi ta cisza zaczęła przeszkadzać i chętnie bym trochę bulgotu z tyłu posłuchał;)
Gotowych zestawów nie ma więc trzeba coś samemu zdłubać. Polecicie jakieś konkretne modele tłumików?