Przeróbka układu wydechowego na "dual straight pipe"
Regulamin forum
Prosimy o rzeczową dyskusję. Posty nie wnoszące nic do tematu będą usuwane lub przenoszone. Wątki dotyczące konkretnej marki lub modelu także będą przenoszone do działów tematycznych. To jest forum OGÓLNO-TECHNICZNE.
Prosimy o rzeczową dyskusję. Posty nie wnoszące nic do tematu będą usuwane lub przenoszone. Wątki dotyczące konkretnej marki lub modelu także będą przenoszone do działów tematycznych. To jest forum OGÓLNO-TECHNICZNE.
-
Topic author
Przeróbka układu wydechowego na "dual straight pipe"
.
Ostatnio zmieniony 05 lut 2018, 16:53 przez seba4x4, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 695
- Rejestracja: 13 paź 2006, 18:55
- Samochód: Astro, Camaro, Firebird, Sable
- Skąd: Lublin
Re: Przeróbka układu wydechowego na "dual straight pipe"
Pierwsza sprawa to X-pipe lub H-pipe - musisz połączyć ze sobą obie strony wydechu bo brzmienie będzie nieciekawe (bardziej jak pierdzące R4 a nie mruczące V8) i podobno gorzej pracuje silnik (chodzi o wyrównanie ciśnień i podobno coś z zjawiskami falowymi). Co do tłumików przelotowych to wiele zależy od ich typu - jak chcesz uzyskać coś w rodzaju dudnienia z wydechu to uciekaj w dużą średnicę rur, chcesz wyciszyć - robisz kilka zakrętów itd. Sam miałem zakładać do Camaro zamiast tłumika rezonator Flowmaster delta flow 10 ale na razie sobie odpuściłem ze względu na uciążliwość, wcześniej planowałem 40 -kę - ale odsprzedałem kumplowi - w sumie fajnie brzmi i nie jest upierdliwa.