LPG w V8, na co zwrócić uwagę?
-
Topic author
Re: LPG w V8, na co zwrócić uwagę?
sprzedam ci swoje bravo, chodzi bez zarzutu i bez ciągłego kombinowania
-
- Posty: 129
- Rejestracja: 27 wrz 2011, 21:38
- Samochód: Chevy Tahoe 2001, Chevy G20 1986, GMC Savana 2000
- Skąd: Hrubieszów
- Kontakt:
Re: LPG w V8, na co zwrócić uwagę?
Radek teraz mam problem ze skrzynia to znaczy że automaty są do dupy ano nie naprawię i dalej nie chce manuala chyba że w Viperze. LPG jest mega dobra alternatywą i innej nie chce
Chevy Tahoe 5.3 2001r., GMC Savana 5.7 2000r., Chevy G20 5.7 1986r.
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: LPG w V8, na co zwrócić uwagę?
Stenn masz pecha. Ja miałem 4 auta w automacie (Taurus, Subaru, Vicki, Honda) i z żadnym nie miałem problemu. Miałem 2 auta w gazie i z każdym miałem problem. To są moje doświadczenia i na nich opieram swoją opinię. Może cie mnie wszyscy naokoło przekonywać, że się mylę i biorę pod uwagę to, że mogę być w błędzie, ale swoje zdanie zmienię jeżeli czegoś innego doświadczę a nie bo ktoś gada Jak na razie mam 2 złe doświadczenia z LPG z dwóchstenn pisze:Radek teraz mam problem ze skrzynia to znaczy że automaty są do dupy ano nie naprawię i dalej nie chce manuala chyba że w Viperze. LPG jest mega dobra alternatywą i innej nie chce
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
Topic author
Re: LPG w V8, na co zwrócić uwagę?
ok, mylisz sięRadAg! pisze:Może cie mnie wszyscy naokoło przekonywać, że się mylę i biorę pod uwagę to, że mogę być w błędzie, ale swoje zdanie zmienię jeżeli czegoś innego doświadczę a nie bo ktoś gada
jak pewien Tomasz, nie zobaczy nie uwierzy
-
- Posty: 129
- Rejestracja: 27 wrz 2011, 21:38
- Samochód: Chevy Tahoe 2001, Chevy G20 1986, GMC Savana 2000
- Skąd: Hrubieszów
- Kontakt:
Re: LPG w V8, na co zwrócić uwagę?
ja Radek mam złe wspomnienia po rudych dziewczynach ale nadal mnie kręcą
Chevy Tahoe 5.3 2001r., GMC Savana 5.7 2000r., Chevy G20 5.7 1986r.
-
Topic author
Re: LPG w V8, na co zwrócić uwagę?
.
Ostatnio zmieniony 05 lut 2018, 16:51 przez seba4x4, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 695
- Rejestracja: 13 paź 2006, 18:55
- Samochód: Astro, Camaro, Firebird, Sable
- Skąd: Lublin
Re: LPG w V8, na co zwrócić uwagę?
W mojej opinii przy monowtrysku i V8 dużym problemem będzie założenie instalacji sekwencyjnej. W tym silniku masz dwa wtryskiwacze - czyli każdy "obsługuje" pojemność blisko dwa razy większą od typowego auta europejskiego a do takich są głównie przystosowane dostępne na rynku zestawy. Dużym problemem będzie znalezienie odpowiedniego miejsca na lokalizację dysz wtryskiwaczy, kolejnym problemem jest to, że z samochodu można pobrać tylko impulsy sterowania dla dwóch wtryskiwaczy (małą precyzyjność układu). Dla takiego silnika instalacja mikserowa to tragedia - zwężka w dolocie obniży osiągi silnika. Sekwencja niesie sporo problemów - kompromisem może być instalacja II-gen z wwiertkami w okolicach przepustnicy (dysze w formie rurek umieszczone w okolicach wtryskiwaczy benzyny) - wymaga to sporego doświadczenia gazownika ale efekt może być niezły.
Przy takim silniku poszukałbym zakładu, gdzie założą IMPCO (podobno jest w Krakowie).
Przy takim silniku poszukałbym zakładu, gdzie założą IMPCO (podobno jest w Krakowie).
-
- Posty: 142
- Rejestracja: 24 lut 2013, 16:40
- Samochód: Ogór 91, GMC Vandura 87, GMC Vandura 1974
- Skąd: Witowice
- Kontakt:
Re: LPG w V8, na co zwrócić uwagę?
grusiak pisał coś o palniku od bigrama, może do niego uderz.
Buick REW 1995
Chevrolet Caprice 1991
GMC Vandura 1987
Chevrolet Transsport 2000
Chevrolet Caprice 1991
GMC Vandura 1987
Chevrolet Transsport 2000
-
- Posty: 655
- Rejestracja: 10 lut 2015, 12:39
- Samochód: Ford Crown Victoria
- Skąd: Warszawa
Re: LPG w V8, na co zwrócić uwagę?
Te opinie na podstawie dwóch aut z gazem to tak, jakby już więcej seksu nie uprawiać, bo pierwszy raz był chujowy i skończył się po 17 sekundach, a dziewczynę bolało.
A teraz do rzeczy - czy jest tu ktoś, kto ma podtlenek przy gaźnikowym dużym (powyżej 5.0l) silniku i może się wypowiedzieć co do ekonomiki jazdy, kosztów zamontowania i utrzymania instalacji, ewentualnego spadku wartości samochodu itd.?
A teraz do rzeczy - czy jest tu ktoś, kto ma podtlenek przy gaźnikowym dużym (powyżej 5.0l) silniku i może się wypowiedzieć co do ekonomiki jazdy, kosztów zamontowania i utrzymania instalacji, ewentualnego spadku wartości samochodu itd.?
-
- Posty: 2057
- Rejestracja: 18 maja 2010, 15:29
- Samochód: 1996 Lincoln Town Car 4.6 V8 spełnione marzenie :)
- Skąd: Kalisz
Re: LPG w V8, na co zwrócić uwagę?
Michał,zamontowanie zwykłej instalki to koszt około 2000zł-2500zł w dobrym,polecanym zakładzie.Spalanie myślę,że do 25l/100km przy gaźniku.Możliwe,że będzie wyczuwalny spadek mocy na LPG niż na benzynie.Pozdr
Obecnie:
2005 Cadillac SRX 3.6 V6
2003 Lincoln Town Car "L" 4.6 V8
2007 Chrysler 300C 5.7 V8 HEMI
1996 Lincoln Town Car 4.6 V8
1976 Lincoln Continental Mark IV 7.5 V8
Ex:
1991 Lincoln Town Car 5.0 V8
1993 Chevrolet G20 5.7 V8
1999 Chrysler Town & Country 3.8 V6
2000 Chrysler Sebring Conv. 2.5 V6
1997 Jeep Grand Cherokee 5.2 V8
1998 Chrysler Concorde 3.2 V6
1995 Chevrolet C1500 Pickup 4.3 V6
1998 Chrysler LHS 3.5 V6
1991 Chevrolet Caprice Classic 5.0 V8
1998 Lincoln Town Car 4.6 V8
2005 Chrysler Town&Country 3.8 V6
2005 Chrysler Sebring Conv. 2.4 R4
1999 Chrysler LHS 3.5 V6
2005 Chrysler Town&Country 3.8 V6
1992 Mercury Grand Marquis 4.6 V8
2001 Lincoln Town Car 4.6 V8
2002 Chevrolet Avalanche Z71 5.3 V8
2005 Chrysler 300C 3.5 V6
2001 Chrysler Town&Country 3.8 V6
2001 Chrysler LHS 3.5 V6
2002 Chrysler Grand Voyager 3.3 V6
2005 Cadillac SRX 3.6 V6
1999 Lincoln Town Car 4.6 V8
2003 Lincoln Town Car 4.6 V8
2005 Ford Crown Victoria 4.6 V8 - P71
2005 Cadillac SRX 3.6 V6
2003 Lincoln Town Car "L" 4.6 V8
2007 Chrysler 300C 5.7 V8 HEMI
1996 Lincoln Town Car 4.6 V8
1976 Lincoln Continental Mark IV 7.5 V8
Ex:
1991 Lincoln Town Car 5.0 V8
1993 Chevrolet G20 5.7 V8
1999 Chrysler Town & Country 3.8 V6
2000 Chrysler Sebring Conv. 2.5 V6
1997 Jeep Grand Cherokee 5.2 V8
1998 Chrysler Concorde 3.2 V6
1995 Chevrolet C1500 Pickup 4.3 V6
1998 Chrysler LHS 3.5 V6
1991 Chevrolet Caprice Classic 5.0 V8
1998 Lincoln Town Car 4.6 V8
2005 Chrysler Town&Country 3.8 V6
2005 Chrysler Sebring Conv. 2.4 R4
1999 Chrysler LHS 3.5 V6
2005 Chrysler Town&Country 3.8 V6
1992 Mercury Grand Marquis 4.6 V8
2001 Lincoln Town Car 4.6 V8
2002 Chevrolet Avalanche Z71 5.3 V8
2005 Chrysler 300C 3.5 V6
2001 Chrysler Town&Country 3.8 V6
2001 Chrysler LHS 3.5 V6
2002 Chrysler Grand Voyager 3.3 V6
2005 Cadillac SRX 3.6 V6
1999 Lincoln Town Car 4.6 V8
2003 Lincoln Town Car 4.6 V8
2005 Ford Crown Victoria 4.6 V8 - P71
-
- Posty: 655
- Rejestracja: 10 lut 2015, 12:39
- Samochód: Ford Crown Victoria
- Skąd: Warszawa
Re: LPG w V8, na co zwrócić uwagę?
Jeśli oryginalnie benzyny pali 25, to nie sądzę, żeby tyle samo palił gazu Jaki jest koszt tej instalacji IMPCO? Próbuję znaleźć jakieś info w necie, ale ciężko z tym.
-
- Posty: 695
- Rejestracja: 13 paź 2006, 18:55
- Samochód: Astro, Camaro, Firebird, Sable
- Skąd: Lublin
Re: LPG w V8, na co zwrócić uwagę?
Problemy z instalacjami IMPCO są takie:
- po pierwsze z ich legalizacją;
- po drugie musisz zdecydować czy chcesz jeździć na gazie czy na benzynie i gazie (demontowany jest oryginalny gaźnik i zamiast jest montowany gaźnik gazowy lub gaźnik gazowo-benzynowy).
- po pierwsze z ich legalizacją;
- po drugie musisz zdecydować czy chcesz jeździć na gazie czy na benzynie i gazie (demontowany jest oryginalny gaźnik i zamiast jest montowany gaźnik gazowy lub gaźnik gazowo-benzynowy).
-
- Posty: 3658
- Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
- Skąd: Górny Śląsk
Re: LPG w V8, na co zwrócić uwagę?
chcesz założyć gaz do Forda? Dobrze zrozumiałem?saint benji pisze:[...]
A teraz do rzeczy - czy jest tu ktoś, kto ma podtlenek przy gaźnikowym dużym (powyżej 5.0l) silniku i może się wypowiedzieć co do ekonomiki jazdy, kosztów zamontowania i utrzymania instalacji, ewentualnego spadku wartości samochodu itd.?
-
- Posty: 655
- Rejestracja: 10 lut 2015, 12:39
- Samochód: Ford Crown Victoria
- Skąd: Warszawa
Re: LPG w V8, na co zwrócić uwagę?
Źle zrozumiałeś, gdzie gaźnik w crownie z 1998 roku Rozmyślam natomiast nad zakupem czegoś starego i dużego i zastanawiam się jak wtedy z gazem i kosztami jazdy, bo jednak te gnojki co palą ponad 20 litrów beny w trasie mnie przerażają. Więc tak rozmyślam czy lepiej mi kupić klasyka starego, który jest super, czy coś młodszego, ale już nie tak fajnego, za to już z nowocześniejszym silnikiem, który będzie palił nie 25, ale 12-15 litrów.
BTW. W Crownie mam gaz i pracuje to bardzo dobrze.
BTW. W Crownie mam gaz i pracuje to bardzo dobrze.
-
Topic author
Re: LPG w V8, na co zwrócić uwagę?
.
Ostatnio zmieniony 05 lut 2018, 16:49 przez seba4x4, łącznie zmieniany 1 raz.