Jeep Grand Cherokee WJ 4.7 Limited
-
Topic author - Posty: 949
- Rejestracja: 16 sie 2013, 22:28
- Samochód: 1992 Mercury Grand Marquis
- Skąd: Ostrowiec Św.
Re: Jeep Grand Cherokee WJ 4.7 Limited
AŻ TAKIEJ nie, ale wygląda trochę inaczej no i oryginalnie tak to właśnie miało być, dlatego mocowania są na małą blachę a nie na długiego polskiego jamnika Jest to też kwestia wizualna, mnie się po prostu bardziej z taką mniejszą podoba
1998 Jeep Grand Cherokee 5.2 Limited-EX
2000 Jeep Grand Cherokee 4.7 Limited-EX
2004 Ford Explorer Sport Trac 4.0 XLS-EX
2001 Dodge Durango 5.9 SLT PLus-EX
1995 Jeep Grand Cherokee 4.0 Limited-EX
2003 Chevrolet Avalanche 5.3 4x4-EX
2003 Chrysler 300M 3.5 H.O.-EX
2000 Jeep Grand Cherokee 4.0 Laredo-EX
1992 Buick Park Avenue 3.8-EX
1992 Jeep Cherokee 4.0 Limited-EX
1992 Mercury Grand Marquis
2000 Jeep Grand Cherokee 4.7 Limited-EX
2004 Ford Explorer Sport Trac 4.0 XLS-EX
2001 Dodge Durango 5.9 SLT PLus-EX
1995 Jeep Grand Cherokee 4.0 Limited-EX
2003 Chevrolet Avalanche 5.3 4x4-EX
2003 Chrysler 300M 3.5 H.O.-EX
2000 Jeep Grand Cherokee 4.0 Laredo-EX
1992 Buick Park Avenue 3.8-EX
1992 Jeep Cherokee 4.0 Limited-EX
1992 Mercury Grand Marquis
-
Topic author - Posty: 949
- Rejestracja: 16 sie 2013, 22:28
- Samochód: 1992 Mercury Grand Marquis
- Skąd: Ostrowiec Św.
Re: Jeep Grand Cherokee WJ 4.7 Limited
No i pojechał Ale trafił w dobre ręce
1998 Jeep Grand Cherokee 5.2 Limited-EX
2000 Jeep Grand Cherokee 4.7 Limited-EX
2004 Ford Explorer Sport Trac 4.0 XLS-EX
2001 Dodge Durango 5.9 SLT PLus-EX
1995 Jeep Grand Cherokee 4.0 Limited-EX
2003 Chevrolet Avalanche 5.3 4x4-EX
2003 Chrysler 300M 3.5 H.O.-EX
2000 Jeep Grand Cherokee 4.0 Laredo-EX
1992 Buick Park Avenue 3.8-EX
1992 Jeep Cherokee 4.0 Limited-EX
1992 Mercury Grand Marquis
2000 Jeep Grand Cherokee 4.7 Limited-EX
2004 Ford Explorer Sport Trac 4.0 XLS-EX
2001 Dodge Durango 5.9 SLT PLus-EX
1995 Jeep Grand Cherokee 4.0 Limited-EX
2003 Chevrolet Avalanche 5.3 4x4-EX
2003 Chrysler 300M 3.5 H.O.-EX
2000 Jeep Grand Cherokee 4.0 Laredo-EX
1992 Buick Park Avenue 3.8-EX
1992 Jeep Cherokee 4.0 Limited-EX
1992 Mercury Grand Marquis
-
- Posty: 255
- Rejestracja: 28 cze 2013, 22:48
- Samochód: Chevrolet Tahoe 2001 (5,3 V8)
- Skąd: Radzyń Podlaski
Re: Jeep Grand Cherokee WJ 4.7 Limited
Jaki będzie następny?
-
Topic author - Posty: 949
- Rejestracja: 16 sie 2013, 22:28
- Samochód: 1992 Mercury Grand Marquis
- Skąd: Ostrowiec Św.
Re: Jeep Grand Cherokee WJ 4.7 Limited
Jeśli dobrze pójdzie
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
1998 Jeep Grand Cherokee 5.2 Limited-EX
2000 Jeep Grand Cherokee 4.7 Limited-EX
2004 Ford Explorer Sport Trac 4.0 XLS-EX
2001 Dodge Durango 5.9 SLT PLus-EX
1995 Jeep Grand Cherokee 4.0 Limited-EX
2003 Chevrolet Avalanche 5.3 4x4-EX
2003 Chrysler 300M 3.5 H.O.-EX
2000 Jeep Grand Cherokee 4.0 Laredo-EX
1992 Buick Park Avenue 3.8-EX
1992 Jeep Cherokee 4.0 Limited-EX
1992 Mercury Grand Marquis
2000 Jeep Grand Cherokee 4.7 Limited-EX
2004 Ford Explorer Sport Trac 4.0 XLS-EX
2001 Dodge Durango 5.9 SLT PLus-EX
1995 Jeep Grand Cherokee 4.0 Limited-EX
2003 Chevrolet Avalanche 5.3 4x4-EX
2003 Chrysler 300M 3.5 H.O.-EX
2000 Jeep Grand Cherokee 4.0 Laredo-EX
1992 Buick Park Avenue 3.8-EX
1992 Jeep Cherokee 4.0 Limited-EX
1992 Mercury Grand Marquis
-
Topic author - Posty: 949
- Rejestracja: 16 sie 2013, 22:28
- Samochód: 1992 Mercury Grand Marquis
- Skąd: Ostrowiec Św.
Re: Jeep Grand Cherokee WJ 4.7 Limited
Nowy właściciel pojawił się na jeepowskim forum i z tego co pisze jest bardzo zadowolony. Zachęciłem do zapisania się do RoadRunners, zobaczymy co z tego wyniknie
Póki co pozwolę sobie zacytować
Witam wszystkich serdecznie!
Pozwólcie, że się trochę rozpiszę
Jestem nowym właścicielem Jeepka, bardzo zadowolonym jak narazie:)
Cóż można rzec na razie... Wróciłem po kupnie z prawie 500km trasy bezproblemowo. Przebieg w tym aucie chyba naprawdę jest autentyczny, silnik pracuje idealnie, równo, jest cichy, nie wydaje żadnych innych odgłosów oprócz delikatnego szumu przy otwartej masce i przyjemnej dla ucha osmio cylindrowej muzyki dobiegającej z wydechu 8) Przyśpieszenie wręcz brutalne
Spalanie teraz. Przy 90km/h na równej drodze z tempomatem 8-9l/100km, przy wyprzedzaniu na evic lepiej nie patrzeć:) Zatankowany na miejscu do pełna.
Po przejechaniu 390km weszło 48 litrów co daje średnie 12,3 (szok). Dozwolonych prędkości wczoraj lepiej było nie przekraczać ze względu na niezliczoną ilość patroli. Gdzie można było jechać 120km/h tyle się jechało, gdzie tylko 90 czy mniej tyle jechałem, przynajmniej ekonomicznie wyszło. W korkach też trochę się wczoraj postało zwłaszcza w Starachowicach (postanowiłem zajechać do kolesia z którym giercuję w D3 praktycznie od premiery, wiec i dodatkowa miła przygoda na urozmaicenie dnia przy okazji). Więc przy spokojnej jeździe można ładny wynik osiągnąć co chodzi o spalanie.
Pozostałe sprawy mechaniczne. Układ przeniesienia napędu super, skrzynia ładnie zmienia biegi i redukuje, reduktor i mosty również bez
zarzutu. Z przedniego mostu jedynie lekki odgłos dochodzi ale nie jest to wycie czy jakieś buczenie, po prostu go delikatnie słychać przy ok 80km/h,
powyżej tej prędkości znowu cichnie. Może to tylko łożysko na ataku (wyjący most miałem w Zj, bez porównania). Tak czy inaczej można to na razie
zostawić.
Zawieszenie i układ kierowniczy również nie wymaga żadnego wkładu, jedynie troszkę trzeba skasować luz w przekładni.
O nadwozie trzeba się będzie jednak zatroszczyć, trochę kosmetyki jak wymiana zszarganych listew pod szybami w drzwiach, w lewym lusterku pociekł fotochrom, coś tam połamane bo się nie składają, kilka wgięć na karoserii i rys, tylka klapa do wymiany bo coś tam było robione i zaczyna to wyłazić. Od spodu w wyśmienitym stanie, nic nie trzeba robić oprócz wyczyszczenia i nałożenia nowej konserwacji.
Czeka mnie też naprawa blend doors niestety ale z kumplem to ogarniemy.
Wiadomo, że 15 letni Jeep będzie wymagał trochę uczuć i sam też nie okaże ich za darmo
Ważna rzecz, moja Narzeczona też zaczyna darzyć go uczuciem tak szybko a to dobry znak:D
Jak to mówi Adam Klimek "fajna baza do odbudowy":D, więc postanawiam dokończyć dzieło poprzedniego właściciela i doprowadzić to auto do perfekcyjnego stanu.
Zj był z nami 3 lata, ten chyba zostanie na dłużej.
Co chodzi o sprzedającego, człowiek konkretny i uczciwy. Z ceną też się świetnie dogadaliśmy, więc zostało trochę grosza.
Wesołych świąt, lecę pośmigać:D
Pozdrawiam!
Póki co pozwolę sobie zacytować
Witam wszystkich serdecznie!
Pozwólcie, że się trochę rozpiszę
Jestem nowym właścicielem Jeepka, bardzo zadowolonym jak narazie:)
Cóż można rzec na razie... Wróciłem po kupnie z prawie 500km trasy bezproblemowo. Przebieg w tym aucie chyba naprawdę jest autentyczny, silnik pracuje idealnie, równo, jest cichy, nie wydaje żadnych innych odgłosów oprócz delikatnego szumu przy otwartej masce i przyjemnej dla ucha osmio cylindrowej muzyki dobiegającej z wydechu 8) Przyśpieszenie wręcz brutalne
Spalanie teraz. Przy 90km/h na równej drodze z tempomatem 8-9l/100km, przy wyprzedzaniu na evic lepiej nie patrzeć:) Zatankowany na miejscu do pełna.
Po przejechaniu 390km weszło 48 litrów co daje średnie 12,3 (szok). Dozwolonych prędkości wczoraj lepiej było nie przekraczać ze względu na niezliczoną ilość patroli. Gdzie można było jechać 120km/h tyle się jechało, gdzie tylko 90 czy mniej tyle jechałem, przynajmniej ekonomicznie wyszło. W korkach też trochę się wczoraj postało zwłaszcza w Starachowicach (postanowiłem zajechać do kolesia z którym giercuję w D3 praktycznie od premiery, wiec i dodatkowa miła przygoda na urozmaicenie dnia przy okazji). Więc przy spokojnej jeździe można ładny wynik osiągnąć co chodzi o spalanie.
Pozostałe sprawy mechaniczne. Układ przeniesienia napędu super, skrzynia ładnie zmienia biegi i redukuje, reduktor i mosty również bez
zarzutu. Z przedniego mostu jedynie lekki odgłos dochodzi ale nie jest to wycie czy jakieś buczenie, po prostu go delikatnie słychać przy ok 80km/h,
powyżej tej prędkości znowu cichnie. Może to tylko łożysko na ataku (wyjący most miałem w Zj, bez porównania). Tak czy inaczej można to na razie
zostawić.
Zawieszenie i układ kierowniczy również nie wymaga żadnego wkładu, jedynie troszkę trzeba skasować luz w przekładni.
O nadwozie trzeba się będzie jednak zatroszczyć, trochę kosmetyki jak wymiana zszarganych listew pod szybami w drzwiach, w lewym lusterku pociekł fotochrom, coś tam połamane bo się nie składają, kilka wgięć na karoserii i rys, tylka klapa do wymiany bo coś tam było robione i zaczyna to wyłazić. Od spodu w wyśmienitym stanie, nic nie trzeba robić oprócz wyczyszczenia i nałożenia nowej konserwacji.
Czeka mnie też naprawa blend doors niestety ale z kumplem to ogarniemy.
Wiadomo, że 15 letni Jeep będzie wymagał trochę uczuć i sam też nie okaże ich za darmo
Ważna rzecz, moja Narzeczona też zaczyna darzyć go uczuciem tak szybko a to dobry znak:D
Jak to mówi Adam Klimek "fajna baza do odbudowy":D, więc postanawiam dokończyć dzieło poprzedniego właściciela i doprowadzić to auto do perfekcyjnego stanu.
Zj był z nami 3 lata, ten chyba zostanie na dłużej.
Co chodzi o sprzedającego, człowiek konkretny i uczciwy. Z ceną też się świetnie dogadaliśmy, więc zostało trochę grosza.
Wesołych świąt, lecę pośmigać:D
Pozdrawiam!
1998 Jeep Grand Cherokee 5.2 Limited-EX
2000 Jeep Grand Cherokee 4.7 Limited-EX
2004 Ford Explorer Sport Trac 4.0 XLS-EX
2001 Dodge Durango 5.9 SLT PLus-EX
1995 Jeep Grand Cherokee 4.0 Limited-EX
2003 Chevrolet Avalanche 5.3 4x4-EX
2003 Chrysler 300M 3.5 H.O.-EX
2000 Jeep Grand Cherokee 4.0 Laredo-EX
1992 Buick Park Avenue 3.8-EX
1992 Jeep Cherokee 4.0 Limited-EX
1992 Mercury Grand Marquis
2000 Jeep Grand Cherokee 4.7 Limited-EX
2004 Ford Explorer Sport Trac 4.0 XLS-EX
2001 Dodge Durango 5.9 SLT PLus-EX
1995 Jeep Grand Cherokee 4.0 Limited-EX
2003 Chevrolet Avalanche 5.3 4x4-EX
2003 Chrysler 300M 3.5 H.O.-EX
2000 Jeep Grand Cherokee 4.0 Laredo-EX
1992 Buick Park Avenue 3.8-EX
1992 Jeep Cherokee 4.0 Limited-EX
1992 Mercury Grand Marquis
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: Jeep Grand Cherokee WJ 4.7 Limited
Kurde, następne auto kupuję od ciebie lukas
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<