2000 Lincoln Town Car
-
Topic author - Posty: 201
- Rejestracja: 03 sty 2014, 13:05
- Samochód: Ford Taurus LX 1996
- Skąd: Mińsk Mazowiecki
2000 Lincoln Town Car
Cześć!
No i kupiłem Linka dla siebie. Oglądałem kilka egzemplarzy i stwierdziłem, że prawie wszystkie są takie same więc wybrałem tego
Komfort jazdy bardzo fajny. Zmartwiłem się tylko bo po przyjechaniu do domu (ok 250km) zapaliła mi się kontrola air suspension i już się zmartwiłem troche:/
Czy ktoś może mi opisać w skrócie opis działania pneumatyki w Linku? Po jakim czasie opadnie, co ile powinien włączyć się powinien kompresor itd? (Linki mojej dziewczyny ma wstawione sprężyny i nie mam porównania)
No i kupiłem Linka dla siebie. Oglądałem kilka egzemplarzy i stwierdziłem, że prawie wszystkie są takie same więc wybrałem tego
Komfort jazdy bardzo fajny. Zmartwiłem się tylko bo po przyjechaniu do domu (ok 250km) zapaliła mi się kontrola air suspension i już się zmartwiłem troche:/
Czy ktoś może mi opisać w skrócie opis działania pneumatyki w Linku? Po jakim czasie opadnie, co ile powinien włączyć się powinien kompresor itd? (Linki mojej dziewczyny ma wstawione sprężyny i nie mam porównania)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 655
- Rejestracja: 10 lut 2015, 12:39
- Samochód: Ford Crown Victoria
- Skąd: Warszawa
Re: 2000 Lincoln Town Car
Pompuje się jak ma ciężko albo jak mu się opadnie np. po opuszczeniu z podnośnika. Niedawno w czasie rozmowy oparłem się o bagażnik i czułem, jak mi się podnosi szorując o spodnie, a kompresor się nie włączył. Kontrolka zaświeciła mi się raz i zaraz zgasła, więc nie wiem od czego to zależy.
-
Topic author - Posty: 201
- Rejestracja: 03 sty 2014, 13:05
- Samochód: Ford Taurus LX 1996
- Skąd: Mińsk Mazowiecki
Re: 2000 Lincoln Town Car
No kontrolka dziś rano zgasła i już się nie zapaliła. Słysze co jakiś czas, że włącza się kompresor i poziomuje auto ale może tak ma być.
Zamawiam na razie Linkiemu filtry i olej zgodny z fabrycznymi parametrami, żeby mu się miło pracowało:)
Zamawiam na razie Linkiemu filtry i olej zgodny z fabrycznymi parametrami, żeby mu się miło pracowało:)
-
- Posty: 3658
- Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
- Skąd: Górny Śląsk
Re: 2000 Lincoln Town Car
myślę, że tak ma być. W mnie w Pontiacu też jest pompowane zawieszenie. Zazwyczaj po starcie dopompuje troszkę i potem już go nie słychać, chyba że wsiądą pasażerowie na tył albo załaduję coś, no ale to wtedy wydaje się normalne, że wyrównuje. Jak częściej się załącza to trzeba by pewnie zrobić przegląd. Ja wymieniłem wszystkie przewody.
-
Topic author - Posty: 201
- Rejestracja: 03 sty 2014, 13:05
- Samochód: Ford Taurus LX 1996
- Skąd: Mińsk Mazowiecki
Re: 2000 Lincoln Town Car
Odebrałem dziś rozrusznik i właśnie go zamontowałem. Linki pali jak należy. Zobaczymy ile wytrzyma po tej akcji
Dzięki za pomocne info w tejże sprawie!
Dzięki za pomocne info w tejże sprawie!
-
Topic author - Posty: 201
- Rejestracja: 03 sty 2014, 13:05
- Samochód: Ford Taurus LX 1996
- Skąd: Mińsk Mazowiecki
-
Topic author - Posty: 201
- Rejestracja: 03 sty 2014, 13:05
- Samochód: Ford Taurus LX 1996
- Skąd: Mińsk Mazowiecki
-
Topic author - Posty: 201
- Rejestracja: 03 sty 2014, 13:05
- Samochód: Ford Taurus LX 1996
- Skąd: Mińsk Mazowiecki
-
Topic author - Posty: 201
- Rejestracja: 03 sty 2014, 13:05
- Samochód: Ford Taurus LX 1996
- Skąd: Mińsk Mazowiecki
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: 2000 Lincoln Town Car
Very nice. Każdy taki samodzielnie rozwiązany temat cieszy
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
Topic author - Posty: 201
- Rejestracja: 03 sty 2014, 13:05
- Samochód: Ford Taurus LX 1996
- Skąd: Mińsk Mazowiecki
Re: 2000 Lincoln Town Car
Mogę się pochwalić Linki odebrany z polerki ostatnio i wczoraj od tłumikarza. Analizując wszystkie wasze sugestie wydech został przerobiony ale w sumie w formie budżetowej tylko ale efekt mi się podoba i o dziwo nie jest za głośno (ciszej jak flowmaster w jeepie) i fajnie zdmuchuje piach dwiema rurami Dołożona jest rura z kwasówki z drugiej strony i w miejsce tłumika seryjnego wstawiona sama rura. Czyli auto jest tłumione tylko przez dwa katalizatory przy wyjściu z silnika. Nie śmiać się ale zaobserwowałem odmulenie auta i jest żwawsze i z tym wydechem zrobił się niezły kocur
I jeszcze zdjęta została folia chromowana z boczków drzwi i zastąpiona czarna matową, moim zdaniem lepiej to wygląda
I jeszcze zdjęta została folia chromowana z boczków drzwi i zastąpiona czarna matową, moim zdaniem lepiej to wygląda
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 01 lip 2015, 22:57 przez lincoln1998, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: Proszę o dodawanie zdjęć oraz dalszego opisu w tym samym ( jednym ) poście.
Powód: Proszę o dodawanie zdjęć oraz dalszego opisu w tym samym ( jednym ) poście.
-
Topic author - Posty: 201
- Rejestracja: 03 sty 2014, 13:05
- Samochód: Ford Taurus LX 1996
- Skąd: Mińsk Mazowiecki
Re: 2000 Lincoln Town Car
Ha! no i wreszcie jestem w pełni zadowolony z dźwięku Linka.
Auto ma teraz oryginalnego H-pipe (kupiłem z innego na części żeby zachować wszystkie fabryczne pomiary co do rozstawu itd) wstawionego za katami a do końca poprowadzone dwie rury z kwasówki polerowanej (celowo wszystko o średnicy fabrycznej) i subtelnie zakończone w kierunku ziemi
Powiem tak: auto przybrało na mocy (mój portfel tylko stracił )ale co najważniejsze jest bulgot typowy amerykański (nawet Jeep 5.9 z Flowmasterem tak stylowo nie grał) i moim zdaniem nie jest za głośno jeszcze. Wstawię może film niedługo a kto nie wierzy że Modular 4.6 może tak grać pięknie zapraszam do siebie na przejażdżkę
Auto ma teraz oryginalnego H-pipe (kupiłem z innego na części żeby zachować wszystkie fabryczne pomiary co do rozstawu itd) wstawionego za katami a do końca poprowadzone dwie rury z kwasówki polerowanej (celowo wszystko o średnicy fabrycznej) i subtelnie zakończone w kierunku ziemi
Powiem tak: auto przybrało na mocy (mój portfel tylko stracił )ale co najważniejsze jest bulgot typowy amerykański (nawet Jeep 5.9 z Flowmasterem tak stylowo nie grał) i moim zdaniem nie jest za głośno jeszcze. Wstawię może film niedługo a kto nie wierzy że Modular 4.6 może tak grać pięknie zapraszam do siebie na przejażdżkę
-
- Posty: 271
- Rejestracja: 15 lis 2009, 20:31
- Samochód: Dodge Aries LE 89, Jeep ZJ LX 98r.
- Skąd: Mińsk Mazowiecki
Re: 2000 Lincoln Town Car
Gra super ale z Jeepem 5.9 na Magnaflow bym polemizowal, nie mowiac juz o Caprice na dualu:p
1989 Dodge Aries 2,2
1996 Chevrolet Caprice 5,7 LT1
1998 Jeep Grand Cherokee 5,9
1996 Chevrolet Caprice 5,7 LT1
1998 Jeep Grand Cherokee 5,9
-
- Posty: 655
- Rejestracja: 10 lut 2015, 12:39
- Samochód: Ford Crown Victoria
- Skąd: Warszawa
Re: 2000 Lincoln Town Car
Czyli nie masz tłumików teraz?
-
Topic author - Posty: 201
- Rejestracja: 03 sty 2014, 13:05
- Samochód: Ford Taurus LX 1996
- Skąd: Mińsk Mazowiecki
Re: 2000 Lincoln Town Car
Nie mam tłumików i nie mam rezonatorów żadnych. Ale cała zmiana polega na tym ze układ y pipe który był wczesniej i mało bulgotał został przerobiony na prawdziwy bulgoczący dual z h pipem i zostały od h pipea poprowadzone z obu stron takie same rury z kwasowki polerowanej i teraz to jest to zostały tylko katy bo tam są sondy a poza tym by pierdział bez nich i by było za głośno....