1998 P71 Crown Victoria
-
Topic author - Posty: 3658
- Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
- Skąd: Górny Śląsk
Re: 1998 P71 Crown Victoria
to jest spis z kwietnia 2015, parę rzeczy mogło zostać wykorzystanych głównie uszczelniacze do skrzyni
karton 1:
napinacz paska wielorowkowego
rolka paska wielorowkowego
zawór cyrkulacji oparów paliwa
uszczelniacze zaworów – gromets komplet
nn uszczelka
TPS używany
crankshaft seal timken
shift shaft seal
extension housing seal LO-42
nn national 710447 2 szt
uszczelki pokrywy zaworów
uszczelniacz wału 4764
uszczelniacz wału skf
crankshaft seal 4307V
rear main bearing seal – lip seal
sworznie drzwi
stabilizer bar bushing
shim podkładka pod sprężyny zawieszenia tył
karton 3:
końcówka drążka wewnętrzna
końcówka drążka zewnętrzna 2 szt.
łączniki stabilizatora 2 szt
wspornik układu kierowniczego idler arm 2 szt.
sworzeń dolny wahacza 505-1223 2 szt.
łożysko półosi 2 szt.
przewód hamulcowy elastyczny H381285
karton 4:
różne żarówki
rezystor wentylatora nawiewu plus wtyczka (pigtail)
piasta koła 713202 2 szt.
silnik wycieraczek
karton 5:
klocki hamulcowe tył Wagner tłoczek bakielitowy
klocki hamulcowe przód chyba Pontiac TS bo nie mam opakowania
uszczelka kołnierza wydechu 3 szt.
uszczelka wydechu nn
uszczelki zacisku hamulcowego H16122
uszczelki zacisku hamulcowego H16030 małe
uszczelka kolektora wydechu MS92568 2 x 4 szt.
uszczelka nn dolot
uszczelka EGR
karton 1:
napinacz paska wielorowkowego
rolka paska wielorowkowego
zawór cyrkulacji oparów paliwa
uszczelniacze zaworów – gromets komplet
nn uszczelka
TPS używany
crankshaft seal timken
shift shaft seal
extension housing seal LO-42
nn national 710447 2 szt
uszczelki pokrywy zaworów
uszczelniacz wału 4764
uszczelniacz wału skf
crankshaft seal 4307V
rear main bearing seal – lip seal
sworznie drzwi
stabilizer bar bushing
shim podkładka pod sprężyny zawieszenia tył
karton 3:
końcówka drążka wewnętrzna
końcówka drążka zewnętrzna 2 szt.
łączniki stabilizatora 2 szt
wspornik układu kierowniczego idler arm 2 szt.
sworzeń dolny wahacza 505-1223 2 szt.
łożysko półosi 2 szt.
przewód hamulcowy elastyczny H381285
karton 4:
różne żarówki
rezystor wentylatora nawiewu plus wtyczka (pigtail)
piasta koła 713202 2 szt.
silnik wycieraczek
karton 5:
klocki hamulcowe tył Wagner tłoczek bakielitowy
klocki hamulcowe przód chyba Pontiac TS bo nie mam opakowania
uszczelka kołnierza wydechu 3 szt.
uszczelka wydechu nn
uszczelki zacisku hamulcowego H16122
uszczelki zacisku hamulcowego H16030 małe
uszczelka kolektora wydechu MS92568 2 x 4 szt.
uszczelka nn dolot
uszczelka EGR
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: 1998 P71 Crown Victoria
To ja poproszę:
stabilizer bar bushing
shim podkładka pod sprężyny zawieszenia tył
łączniki stabilizatora 2 szt
oczywiście przyjmę także każdą ilość filtrów oleju itp...itd...
Wysyłaj, rozliczymy się jak za dużo chcę
stabilizer bar bushing
shim podkładka pod sprężyny zawieszenia tył
łączniki stabilizatora 2 szt
oczywiście przyjmę także każdą ilość filtrów oleju itp...itd...
Wysyłaj, rozliczymy się jak za dużo chcę
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
Topic author - Posty: 3658
- Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
- Skąd: Górny Śląsk
Re: 1998 P71 Crown Victoria
zagadka: co dzisiaj mogło mi się zjebać w Fordzie?
-
- Posty: 1426
- Rejestracja: 25 wrz 2012, 23:06
- Samochód: Azul grande, El Bandito
- Skąd: Łódź
Re: 1998 P71 Crown Victoria
Kolektor
-
- Posty: 655
- Rejestracja: 10 lut 2015, 12:39
- Samochód: Ford Crown Victoria
- Skąd: Warszawa
Re: 1998 P71 Crown Victoria
Kolektor już pewnie dawno wymieniony, cewka?
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: 1998 P71 Crown Victoria
klima?
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
Topic author - Posty: 3658
- Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
- Skąd: Górny Śląsk
Re: 1998 P71 Crown Victoria
k... Radek zgadł. temteratura na wewnętrznym termometrze w aucie dochodzi do maks, czyli 60 st. na zewnątrz w Gliwicach 37'C to by było ok 98'F. Padła podczas jazdy. Właśnie wróciłem od mechanika. Mówi, że spokojnie da radę naprawić (zregenerować). Najprawdopodobniej łożysko. Do dwóch dni powinno być zrobione o ile wszyscy teraz nie regenerują sprężarek... Gazu było full, więc o tyle dobrze, bo nie nabijałem od jakichś 3 lat.
-
Topic author - Posty: 3658
- Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
- Skąd: Górny Śląsk
Re: 1998 P71 Crown Victoria
jadą, jadą części, hop siup tralala.
Niestety sprężarka szrot. Generalnie od jakiegoś czasu było słychać, że jest głośniejsza ale jakoś nie pokapowałem się, czy też nie miałem doświadczeń ze sprężarkami z klimy. Teraz trzeba po kolei wymieniać: sprężarkę, osuszacz, płukanie układu, a sklep sugeruje, że po takiej awarii trzeba też zmienić chłodnicę klimy. Doszedłem do takiego momentu w życiu auta, że trudno znaleźć nazwę części, która nie została w nim wymieniona. Idąc tym tropem kupiłem też alternator Niby można regenerować ale po obejrzeniu turoriala z regeneracji na youtube można śmiało powiedzieć, że wiele rzeczy może pójść nie tak. Przebieg jest nie mały. Te upały wykańczały nie tylko mnie.
Niestety sprężarka szrot. Generalnie od jakiegoś czasu było słychać, że jest głośniejsza ale jakoś nie pokapowałem się, czy też nie miałem doświadczeń ze sprężarkami z klimy. Teraz trzeba po kolei wymieniać: sprężarkę, osuszacz, płukanie układu, a sklep sugeruje, że po takiej awarii trzeba też zmienić chłodnicę klimy. Doszedłem do takiego momentu w życiu auta, że trudno znaleźć nazwę części, która nie została w nim wymieniona. Idąc tym tropem kupiłem też alternator Niby można regenerować ale po obejrzeniu turoriala z regeneracji na youtube można śmiało powiedzieć, że wiele rzeczy może pójść nie tak. Przebieg jest nie mały. Te upały wykańczały nie tylko mnie.
-
Topic author - Posty: 3658
- Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
- Skąd: Górny Śląsk
Re: 1998 P71 Crown Victoria
Alternator nie pasuje Jak będziesz kupował taką elektryczną część, zawsze sprawdzaj jak wyglądają wtyczki. Okazuje się, że były dwa różne typy wtyczek do regulatora. Sklep praktycznie nie opisuje różnic i na prawdę trzeba dobrze wiedzieć jak ma wyglądać właściwy alternator. Wrzuciłbym fotki ale nie ogarniam nowego windowsa, albo nie mam cierpliwości Pozmieniali jedynie napinacz i rolkę prowadzącą bo już słabe były.
ale są też dobre wieści w końcu auto dobrze się prowadzi nie pamiętam ile z tym się już męczyłem, chyba ze dwa lata. Dwa razy przekładnia, dwa razy pitman. auto było u trzech różnych ustawiaczy geometrii i dopiero teraz prowadzi się jak należy. Ci - nie wiem jak ich nazwać - MAGICY - brali za każdy razem 160 zł za ustawienie, potem okazywało się, że obaj ustawiali na luźną gałkę (idler arm - wspornik drążków) i za cholerę nie szło tym normalnie jeździć, kierownica jak z gumy. Ręce opadają jak można spartolić tak prostą robotę. Do tego ta kasa - kazali mi kupić kolejnego pitmana, a to luźny był idler którego miałem dwie sztuki od ręki i tak sobie czekałem od połowowy wakacji. Przez takich straciłem kilka dobrych stów - no tyle mniej, że mam teraz trochę zapasów. Gdyby ktoś potrzebował pitmana, idlera albo którąś z końcówek to piszcie Ogólnie, mimo nie zmienionego alternatora, jestem bardzo zadowolony dawno się tak dobrze nim nie jechało.
ale są też dobre wieści w końcu auto dobrze się prowadzi nie pamiętam ile z tym się już męczyłem, chyba ze dwa lata. Dwa razy przekładnia, dwa razy pitman. auto było u trzech różnych ustawiaczy geometrii i dopiero teraz prowadzi się jak należy. Ci - nie wiem jak ich nazwać - MAGICY - brali za każdy razem 160 zł za ustawienie, potem okazywało się, że obaj ustawiali na luźną gałkę (idler arm - wspornik drążków) i za cholerę nie szło tym normalnie jeździć, kierownica jak z gumy. Ręce opadają jak można spartolić tak prostą robotę. Do tego ta kasa - kazali mi kupić kolejnego pitmana, a to luźny był idler którego miałem dwie sztuki od ręki i tak sobie czekałem od połowowy wakacji. Przez takich straciłem kilka dobrych stów - no tyle mniej, że mam teraz trochę zapasów. Gdyby ktoś potrzebował pitmana, idlera albo którąś z końcówek to piszcie Ogólnie, mimo nie zmienionego alternatora, jestem bardzo zadowolony dawno się tak dobrze nim nie jechało.
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: 1998 P71 Crown Victoria
Biore idler arm Jakiej firmy?
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
- Posty: 841
- Rejestracja: 09 lis 2014, 17:41
- Samochód: Ford Crown Victoria V8
- Skąd: Opole
Re: 1998 P71 Crown Victoria
Jezeli Karolowi to nie przeszkadza to pozwole sobie zarezerwowac 2x pitman arm
A idler jest raybestos prawdopodobnie...
A idler jest raybestos prawdopodobnie...
1998 Ford Crown Victoria LX 4.6 V8
Był: 1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8
Był: 1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8
-
Topic author - Posty: 3658
- Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
- Skąd: Górny Śląsk
Re: 1998 P71 Crown Victoria
siedzę na szkoleniu do środy i nie mam jak sprawdzić, a dziubać przez 3 godziny w telefon nie zamierzam postaram się sprawdzić jak wrócę.
-
- Posty: 1426
- Rejestracja: 25 wrz 2012, 23:06
- Samochód: Azul grande, El Bandito
- Skąd: Łódź
Re: 1998 P71 Crown Victoria
przecież i tak to robisz bo siedzisz na szkoleniuKARLone pisze:siedzę na szkoleniu do środy i nie mam jak sprawdzić, a dziubać przez 3 godziny w telefon nie zamierzam postaram się sprawdzić jak wrócę.
-
Topic author - Posty: 3658
- Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
- Skąd: Górny Śląsk
Re: 1998 P71 Crown Victoria
Hehe masz rację ale nie chce mi sie szukać tej faktury bo to dawno było, a tych faktur troche jest. Gdzieś to mam na mailu
-
Topic author - Posty: 3658
- Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
- Skąd: Górny Śląsk
Re: 1998 P71 Crown Victoria
a więc mam idler arm prod. RAYBESTOS 4501042B