1998 P71 Crown Victoria

Ford
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika

Topic author
KARLone
Posty: 3658
Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
Skąd: Górny Śląsk

Re: 1998 P71 Crown Victoria

Post autor: KARLone »

to jest spis z kwietnia 2015, parę rzeczy mogło zostać wykorzystanych głównie uszczelniacze do skrzyni
karton 1:
napinacz paska wielorowkowego
rolka paska wielorowkowego
zawór cyrkulacji oparów paliwa
uszczelniacze zaworów – gromets komplet
nn uszczelka
TPS używany
crankshaft seal timken
shift shaft seal
extension housing seal LO-42
nn national 710447 2 szt
uszczelki pokrywy zaworów
uszczelniacz wału 4764
uszczelniacz wału skf
crankshaft seal 4307V
rear main bearing seal – lip seal
sworznie drzwi
stabilizer bar bushing
shim podkładka pod sprężyny zawieszenia tył

karton 3:
końcówka drążka wewnętrzna
końcówka drążka zewnętrzna 2 szt.
łączniki stabilizatora 2 szt
wspornik układu kierowniczego idler arm 2 szt.
sworzeń dolny wahacza 505-1223 2 szt.
łożysko półosi 2 szt.
przewód hamulcowy elastyczny H381285

karton 4:
różne żarówki
rezystor wentylatora nawiewu plus wtyczka (pigtail)
piasta koła 713202 2 szt.
silnik wycieraczek

karton 5:
klocki hamulcowe tył Wagner tłoczek bakielitowy
klocki hamulcowe przód chyba Pontiac TS bo nie mam opakowania
uszczelka kołnierza wydechu 3 szt.
uszczelka wydechu nn
uszczelki zacisku hamulcowego H16122
uszczelki zacisku hamulcowego H16030 małe
uszczelka kolektora wydechu MS92568 2 x 4 szt.
uszczelka nn dolot
uszczelka EGR

Awatar użytkownika

RadAg!
Sheriff
Posty: 12244
Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Skąd:
Kontakt:

Re: 1998 P71 Crown Victoria

Post autor: RadAg! »

To ja poproszę:
stabilizer bar bushing
shim podkładka pod sprężyny zawieszenia tył
łączniki stabilizatora 2 szt

oczywiście przyjmę także każdą ilość filtrów oleju itp...itd... :D
Wysyłaj, rozliczymy się jak za dużo chcę :)
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<

Awatar użytkownika

Topic author
KARLone
Posty: 3658
Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
Skąd: Górny Śląsk

Re: 1998 P71 Crown Victoria

Post autor: KARLone »

zagadka: co dzisiaj mogło mi się zjebać w Fordzie?

Awatar użytkownika

pecha
Posty: 1426
Rejestracja: 25 wrz 2012, 23:06
Samochód: Azul grande, El Bandito
Skąd: Łódź

Re: 1998 P71 Crown Victoria

Post autor: pecha »

Kolektor

Awatar użytkownika

saint benji
Posty: 655
Rejestracja: 10 lut 2015, 12:39
Samochód: Ford Crown Victoria
Skąd: Warszawa

Re: 1998 P71 Crown Victoria

Post autor: saint benji »

Kolektor już pewnie dawno wymieniony, cewka?

Awatar użytkownika

RadAg!
Sheriff
Posty: 12244
Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Skąd:
Kontakt:

Re: 1998 P71 Crown Victoria

Post autor: RadAg! »

klima?
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<

Awatar użytkownika

Topic author
KARLone
Posty: 3658
Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
Skąd: Górny Śląsk

Re: 1998 P71 Crown Victoria

Post autor: KARLone »

k... Radek zgadł. temteratura na wewnętrznym termometrze w aucie dochodzi do maks, czyli 60 st. na zewnątrz w Gliwicach 37'C to by było ok 98'F. Padła podczas jazdy. Właśnie wróciłem od mechanika. Mówi, że spokojnie da radę naprawić (zregenerować). Najprawdopodobniej łożysko. Do dwóch dni powinno być zrobione o ile wszyscy teraz nie regenerują sprężarek... Gazu było full, więc o tyle dobrze, bo nie nabijałem od jakichś 3 lat.

Awatar użytkownika

Topic author
KARLone
Posty: 3658
Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
Skąd: Górny Śląsk

Re: 1998 P71 Crown Victoria

Post autor: KARLone »

jadą, jadą części, hop siup tralala.
Niestety sprężarka szrot. Generalnie od jakiegoś czasu było słychać, że jest głośniejsza ale jakoś nie pokapowałem się, czy też nie miałem doświadczeń ze sprężarkami z klimy. Teraz trzeba po kolei wymieniać: sprężarkę, osuszacz, płukanie układu, a sklep sugeruje, że po takiej awarii trzeba też zmienić chłodnicę klimy. Doszedłem do takiego momentu w życiu auta, że trudno znaleźć nazwę części, która nie została w nim wymieniona. Idąc tym tropem kupiłem też alternator :D Niby można regenerować ale po obejrzeniu turoriala z regeneracji na youtube można śmiało powiedzieć, że wiele rzeczy może pójść nie tak. Przebieg jest nie mały. Te upały wykańczały nie tylko mnie.

Awatar użytkownika

Topic author
KARLone
Posty: 3658
Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
Skąd: Górny Śląsk

Re: 1998 P71 Crown Victoria

Post autor: KARLone »

Alternator nie pasuje :( Jak będziesz kupował taką elektryczną część, zawsze sprawdzaj jak wyglądają wtyczki. Okazuje się, że były dwa różne typy wtyczek do regulatora. Sklep praktycznie nie opisuje różnic i na prawdę trzeba dobrze wiedzieć jak ma wyglądać właściwy alternator. Wrzuciłbym fotki ale nie ogarniam nowego windowsa, albo nie mam cierpliwości ;) Pozmieniali jedynie napinacz i rolkę prowadzącą bo już słabe były.

ale są też dobre wieści :) w końcu auto dobrze się prowadzi :D nie pamiętam ile z tym się już męczyłem, chyba ze dwa lata. Dwa razy przekładnia, dwa razy pitman. auto było u trzech różnych ustawiaczy geometrii i dopiero teraz prowadzi się jak należy. Ci - nie wiem jak ich nazwać - MAGICY - brali za każdy razem 160 zł za ustawienie, potem okazywało się, że obaj ustawiali na luźną gałkę (idler arm - wspornik drążków) i za cholerę nie szło tym normalnie jeździć, kierownica jak z gumy. Ręce opadają jak można spartolić tak prostą robotę. Do tego ta kasa - kazali mi kupić kolejnego pitmana, a to luźny był idler którego miałem dwie sztuki od ręki i tak sobie czekałem od połowowy wakacji. Przez takich straciłem kilka dobrych stów - no tyle mniej, że mam teraz trochę zapasów. Gdyby ktoś potrzebował pitmana, idlera albo którąś z końcówek to piszcie ;) Ogólnie, mimo nie zmienionego alternatora, jestem bardzo zadowolony :) dawno się tak dobrze nim nie jechało.

Awatar użytkownika

RadAg!
Sheriff
Posty: 12244
Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Skąd:
Kontakt:

Re: 1998 P71 Crown Victoria

Post autor: RadAg! »

Biore idler arm :) Jakiej firmy?
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<

Awatar użytkownika

wojtekrobert
Posty: 841
Rejestracja: 09 lis 2014, 17:41
Samochód: Ford Crown Victoria V8
Skąd: Opole

Re: 1998 P71 Crown Victoria

Post autor: wojtekrobert »

Jezeli Karolowi to nie przeszkadza to pozwole sobie zarezerwowac 2x pitman arm :)
A idler jest raybestos prawdopodobnie...
1998 Ford Crown Victoria LX 4.6 V8
Był: 1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8

Awatar użytkownika

Topic author
KARLone
Posty: 3658
Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
Skąd: Górny Śląsk

Re: 1998 P71 Crown Victoria

Post autor: KARLone »

siedzę na szkoleniu do środy i nie mam jak sprawdzić, a dziubać przez 3 godziny w telefon nie zamierzam ;) postaram się sprawdzić jak wrócę.

Awatar użytkownika

pecha
Posty: 1426
Rejestracja: 25 wrz 2012, 23:06
Samochód: Azul grande, El Bandito
Skąd: Łódź

Re: 1998 P71 Crown Victoria

Post autor: pecha »

KARLone pisze:siedzę na szkoleniu do środy i nie mam jak sprawdzić, a dziubać przez 3 godziny w telefon nie zamierzam ;) postaram się sprawdzić jak wrócę.
przecież i tak to robisz bo siedzisz na szkoleniu ;)

Awatar użytkownika

Topic author
KARLone
Posty: 3658
Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
Skąd: Górny Śląsk

Re: 1998 P71 Crown Victoria

Post autor: KARLone »

Hehe masz rację ale nie chce mi sie szukać tej faktury bo to dawno było, a tych faktur troche jest. Gdzieś to mam na mailu

Awatar użytkownika

Topic author
KARLone
Posty: 3658
Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
Skąd: Górny Śląsk

Re: 1998 P71 Crown Victoria

Post autor: KARLone »

a więc mam idler arm prod. RAYBESTOS 4501042B

ODPOWIEDZ