Mercury Grand Marquis '87 problem z silnikiem
-
Topic author - Posty: 188
- Rejestracja: 23 lut 2015, 14:03
- Samochód: MERCURY GRAND MARQUIS 5.0 V8 1987
- Skąd: Złotów
Mercury Grand Marquis '87 problem z silnikiem
Witam. Mam problem z silnikiem. Czasem -nie zawsze- jak sie rozgrzeje to po wcisnieciu pedalu gazu w podłogę auto jakby gasło a jak gaz ujmuje to zaczyna jechać. Mysle o pompie paliwa w zbiorniku ale pewien nie jestem. Dodam motor to 5.0 v8
-
- Posty: 841
- Rejestracja: 09 lis 2014, 17:41
- Samochód: Ford Crown Victoria V8
- Skąd: Opole
Re: Mercury Grand Marquis '87 problem z silnikiem
Stawiam na zaplon, swiece albo cewki.
1998 Ford Crown Victoria LX 4.6 V8
Był: 1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8
Był: 1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: Mercury Grand Marquis '87 problem z silnikiem
On jest na gaźniku? Jakby się dławił.
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
Re: Mercury Grand Marquis '87 problem z silnikiem
Z opisu tak jak mówi Radek, dławi się, bo murzynek nie ogarnia ilości paliwa do przerobienia. Może być przepływomierz albo czujnik położenia przepustnicy - o ile w tym roczniku to jest. Z drugiej strony w 1990 już było w sable i taurusie.
-
Topic author - Posty: 188
- Rejestracja: 23 lut 2015, 14:03
- Samochód: MERCURY GRAND MARQUIS 5.0 V8 1987
- Skąd: Złotów
Re: Mercury Grand Marquis '87 problem z silnikiem
Silnik jest juz na wtrysku
-
Topic author - Posty: 188
- Rejestracja: 23 lut 2015, 14:03
- Samochód: MERCURY GRAND MARQUIS 5.0 V8 1987
- Skąd: Złotów
Re: Mercury Grand Marquis '87 problem z silnikiem
Swiece przewody cewka nowe sa
-
- Posty: 3658
- Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
- Skąd: Górny Śląsk
Re: Mercury Grand Marquis '87 problem z silnikiem
trzeba by podpiąć manomentr i sprawdzić jakie jest ciśnienie paliwa. Teraz nie pamiętam - chyba padająca pompa ma poniżej dwóch barów ciśnienia, dobra w okolicach 4. Tak było u mnie w Fordzie.
-
Topic author - Posty: 188
- Rejestracja: 23 lut 2015, 14:03
- Samochód: MERCURY GRAND MARQUIS 5.0 V8 1987
- Skąd: Złotów
Re: Mercury Grand Marquis '87 problem z silnikiem
dzieki za info pompe juz znalazłem za 120 nowa wiec poprostu zamówie i zmienie , bo auto stało około 10 lat i bylo tylko sporadycznie odpalane zanim ja je kupiłem wiec noze pompa pada
-
Topic author - Posty: 188
- Rejestracja: 23 lut 2015, 14:03
- Samochód: MERCURY GRAND MARQUIS 5.0 V8 1987
- Skąd: Złotów
Re: Mercury Grand Marquis '87 problem z silnikiem
A jeszcze takie pytanko czasem na wolnych obrotach slabnie mi ładowanie i alternator wtedy popiskuje jak wlaczone sa swiatla i nawiew. Dodam to nie pasek a alternator jest sprawny nowe szczotki i regulator pasek tez nowy .
-
- Posty: 841
- Rejestracja: 09 lis 2014, 17:41
- Samochód: Ford Crown Victoria V8
- Skąd: Opole
Re: Mercury Grand Marquis '87 problem z silnikiem
może być napinacz paska osprzętu silnika, jak nie napina odpowiednio to pasek się ślizgaLUKAS-MARQUIS pisze:A jeszcze takie pytanko czasem na wolnych obrotach slabnie mi ładowanie i alternator wtedy popiskuje jak wlaczone sa swiatla i nawiew. Dodam to nie pasek a alternator jest sprawny nowe szczotki i regulator pasek tez nowy .
1998 Ford Crown Victoria LX 4.6 V8
Był: 1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8
Był: 1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8
-
Topic author - Posty: 188
- Rejestracja: 23 lut 2015, 14:03
- Samochód: MERCURY GRAND MARQUIS 5.0 V8 1987
- Skąd: Złotów
Re: Mercury Grand Marquis '87 problem z silnikiem
tam napina sie alternatorem
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: Mercury Grand Marquis '87 problem z silnikiem
No to może trzeba dociągnąć?LUKAS-MARQUIS pisze:tam napina sie alternatorem
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
- Posty: 3289
- Rejestracja: 19 lut 2008, 15:03
- Samochód: 2008 Jeep Compass Sport 2,4L
- Skąd: Opole
- Kontakt:
Re: Mercury Grand Marquis '87 problem z silnikiem
W jaki sposób określasz, że słabnie? Miernikiem, czy inaczej?LUKAS-MARQUIS pisze:czasem na wolnych obrotach slabnie mi ładowanie i alternator wtedy popiskuje jak wlaczone sa swiatla i nawiew
Popiskuje w trakcie wzmożonej pracy, więc może to łożyska alternatora sypią się?...
Jest:
2008 Dodge Nitro 4.0 V6 R/T 4WD 256 KM
Były:
1996 Ford Taurus GL 3.0 V6
1995 Dodge Stratus SE 2.0 R4
2000 Chrysler PT Cruiser Touring Edition 2.0 R4
1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8
2006 Jeep Grand Cherokee Limited WK Series 4.7 V8
2004 Ford Taurus SES 3.0 V6
2008 Jeep Compass Sport 2,4L
2008 Dodge Nitro 4.0 V6 R/T 4WD 256 KM
Były:
1996 Ford Taurus GL 3.0 V6
1995 Dodge Stratus SE 2.0 R4
2000 Chrysler PT Cruiser Touring Edition 2.0 R4
1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8
2006 Jeep Grand Cherokee Limited WK Series 4.7 V8
2004 Ford Taurus SES 3.0 V6
2008 Jeep Compass Sport 2,4L
-
Topic author - Posty: 188
- Rejestracja: 23 lut 2015, 14:03
- Samochód: MERCURY GRAND MARQUIS 5.0 V8 1987
- Skąd: Złotów
Re: Mercury Grand Marquis '87 problem z silnikiem
sprawdzalem miernikiem i jak piszczy to wtedy laduje tylko 10-11. włożyłem inny alternator i też to samo wiec to raczej nie łozyska a pasek miałem napiety bardzo mocno i dalej to samo , wiem ze to nietypowe i juz pszeszperalem caly internet i nie znalazlem zbyt wiele info na ten temat.
Re: Mercury Grand Marquis '87 problem z silnikiem
"Bardzo mocno" czyli jak? Ile mogłeś go ugiąć? Jeśli naciąganie paska nic nie dało to zmień pasek. Zwłaszcza, jeśli stał 10 lat, a już na pewno jeśli zmiana alternatora nic nie dała.