Aurora 1995 4.0
-
- Posty: 17
- Rejestracja: 20 kwie 2016, 09:24
- Samochód: OLDSMOBILE AURORA
- Skąd: Kalisz
Re: Aurora 1995 4.0
Mnie chyba by było żal tej drugiej na części i zaraz bym przy niej grzebał żeby też sobie biedna jeździła. Chyba się starzeję
OLDSMOBILE AURORA 1995 4.0 KALISZ
-
Topic author - Posty: 204
- Rejestracja: 05 lis 2013, 19:07
- Samochód: Aurora 4.0 V8 '95 Jeep GC 5.7 HEMI '05
- Skąd: Legionowo
- Kontakt:
Re: Aurora 1995 4.0
Druga była wyrejestrowana i z zapartym silnikiem. I dzieki niej ma u siebie:
Skrzynie, chłodnicę, kompresor klimy, serwo hamulcy, antenę, i wiele plastikow.
I zostało troche zamiennych czesci
Skrzynie, chłodnicę, kompresor klimy, serwo hamulcy, antenę, i wiele plastikow.
I zostało troche zamiennych czesci
Zachorowałam na amcary, ale dobrze mi z tym
Aurora 4.0 V8 '95
Jeep GC 5.7 HEMI '05
Aurora 4.0 V8 '95
Jeep GC 5.7 HEMI '05
-
- Posty: 17
- Rejestracja: 20 kwie 2016, 09:24
- Samochód: OLDSMOBILE AURORA
- Skąd: Kalisz
Re: Aurora 1995 4.0
A może odsprzedałbyś parę rzeczy, które u Ciebie się nie zepsują, a te barany od audio nieodwracalnie pozmieniało. Brakuje mi panelu z kratka nawiewu z tyłu i przy konsoli centralnej z przodu) tam gdzie to chore radio LCD. Może pohandlujemy takimi drobiazgami?
OLDSMOBILE AURORA 1995 4.0 KALISZ
-
- Posty: 1423
- Rejestracja: 10 paź 2010, 19:43
- Samochód: Obecnie Volvo 850 :D
- Skąd: Kanie
Re: Aurora 1995 4.0
Hejo, Salvadora już przywitałem, więc teraz chciałbym tylko sprostować kilka drobnych kwestii wspomnianych powyżej
1. Metalowe gniazda pasów były jeszcze w '96
2. Wszystkie Aurory wyprodukowane w '94 to roczniki modelowe '95, więc wszystko się zgadza
3. To czy ogranicznik jest przy 176 czy 220 nie zależy od tego czy wersja US czy Kanada, tylko od tego czy ma pakiet Autobahn - i w sumie moja powyżej tych 200 jechała nawet żwawo, jak raz sprawdzałem Znacznie lepiej od Cadillaca, który dopiero wtedy wrzuca czwórkę i ma strasznie niskie obroty.
1. Metalowe gniazda pasów były jeszcze w '96
2. Wszystkie Aurory wyprodukowane w '94 to roczniki modelowe '95, więc wszystko się zgadza
3. To czy ogranicznik jest przy 176 czy 220 nie zależy od tego czy wersja US czy Kanada, tylko od tego czy ma pakiet Autobahn - i w sumie moja powyżej tych 200 jechała nawet żwawo, jak raz sprawdzałem Znacznie lepiej od Cadillaca, który dopiero wtedy wrzuca czwórkę i ma strasznie niskie obroty.
Sprzedane:
'99 Cadillac Seville SLS (L37 swap)
'98 Oldsmobile Aurora Autobahn
'93 Pontiac Trans Sport SE 3.8
'99 Cadillac Seville SLS (L37 swap)
'98 Oldsmobile Aurora Autobahn
'93 Pontiac Trans Sport SE 3.8
-
Topic author - Posty: 204
- Rejestracja: 05 lis 2013, 19:07
- Samochód: Aurora 4.0 V8 '95 Jeep GC 5.7 HEMI '05
- Skąd: Legionowo
- Kontakt:
Re: Aurora 1995 4.0
Na ostatniej wycieczce do Kalisza wyszedł problem... Aurora nie potrafi dynamicznie przyspieszyć, jedynie muskanie gazu pozwala przyspieszyć, przy mocnym dociskaniu szarpie i podskakuje cały samochod. Pompa paliwa daje duzo (jest zamontowana inna od jakiegoś czasu i daje ponad 5 barów) regulator cisnienia jest nowy, dodam ze na N wchodzi na obroty bez problemu.
Zastanawiam mnie jednak jedna rzecz bo na listwie jest juz tylko troche ponad 2 bary... I tu pytanie czy tyle powinno byc? Jak nie to co (przewody, wtryski, cewki?)
Cos komuś do głowy przychodzi?
Jestem tez w stanie wstawic ja gdzies do warsztatu, tylko pytanie gdzie....
Zastanawiam mnie jednak jedna rzecz bo na listwie jest juz tylko troche ponad 2 bary... I tu pytanie czy tyle powinno byc? Jak nie to co (przewody, wtryski, cewki?)
Cos komuś do głowy przychodzi?
Jestem tez w stanie wstawic ja gdzies do warsztatu, tylko pytanie gdzie....
Zachorowałam na amcary, ale dobrze mi z tym
Aurora 4.0 V8 '95
Jeep GC 5.7 HEMI '05
Aurora 4.0 V8 '95
Jeep GC 5.7 HEMI '05
-
Topic author - Posty: 204
- Rejestracja: 05 lis 2013, 19:07
- Samochód: Aurora 4.0 V8 '95 Jeep GC 5.7 HEMI '05
- Skąd: Legionowo
- Kontakt:
Re: Aurora 1995 4.0
Chyba wiem gdzie zacząć... Dzis jak podjezdzalem na parking wielopoziomowy (mocny podjazd) Aurora zgasła ewidentnie brak paliwa, czyli cos z bakiem/pompą, chyba ze macie inne sugestie. To czekam bo chciałbym aby silnik dawał tyle z siebie ile potrafi, a nie elastyczność poloneza
Zachorowałam na amcary, ale dobrze mi z tym
Aurora 4.0 V8 '95
Jeep GC 5.7 HEMI '05
Aurora 4.0 V8 '95
Jeep GC 5.7 HEMI '05
Re: Aurora 1995 4.0
Na początek zmieniłbym świece i przewody WN, o ile są stare. Jeśli nie to, to może czujnik położenia przepustnicy.
Da się w tej aurorze zczytać kody błędów? To, że zgasła pod obciążeniem niekoniecznie oznacza brak paliwa. Slaba iskra lub wypadanie zapłonu też może dawać takie efekty.
Da się w tej aurorze zczytać kody błędów? To, że zgasła pod obciążeniem niekoniecznie oznacza brak paliwa. Slaba iskra lub wypadanie zapłonu też może dawać takie efekty.
-
Topic author - Posty: 204
- Rejestracja: 05 lis 2013, 19:07
- Samochód: Aurora 4.0 V8 '95 Jeep GC 5.7 HEMI '05
- Skąd: Legionowo
- Kontakt:
Re: Aurora 1995 4.0
Świece maja około pół roku przewody dwa lata, czujnik przepustnicy wymieniony.
Choć jestem juz na 90% pewien ze bak/pompa w baku.
Bo na zakrętach 90 stopni tez brakuje paliwa (takie odczucie jest) baku mam pół. Jeżdzę na pb.
A komp nie bardzo bo ty jest jakas masakra bo złącze jest cos jak obd1 ale kody jak obd2 ....
Macie w Warszawie lub okolicach kogos kto by mogl sie tym zająć?
Choć jestem juz na 90% pewien ze bak/pompa w baku.
Bo na zakrętach 90 stopni tez brakuje paliwa (takie odczucie jest) baku mam pół. Jeżdzę na pb.
A komp nie bardzo bo ty jest jakas masakra bo złącze jest cos jak obd1 ale kody jak obd2 ....
Macie w Warszawie lub okolicach kogos kto by mogl sie tym zająć?
Zachorowałam na amcary, ale dobrze mi z tym
Aurora 4.0 V8 '95
Jeep GC 5.7 HEMI '05
Aurora 4.0 V8 '95
Jeep GC 5.7 HEMI '05
Re: Aurora 1995 4.0
Tak się zastanawiam, chociaż czuję, że to głupi pomysł, ale to co napisałeś o brakach paliwa na zakrętach - sprawdzałeś olej w skrzyni? Co prawda przy niskim poziomie oleju powinien rozpinać skrzynię, ale może w aurorze jest inaczej. Bo przy połowie baku nic nie powinno się dziać. Nawet jeśli gdzieś masz nieszczelność w układzie, przewody paliwowe idą poza bakiem, a przelewa Ci się tylko olej w silniku i w skrzyni.
W Wawie możesz spróbować na Mlądzkiej 17, warsztat Fogla. W pierwszym warsztacie po lewej spytaj o Maniego, powiedz że od Piotrka co jeździ thunderbirdem.
W Wawie możesz spróbować na Mlądzkiej 17, warsztat Fogla. W pierwszym warsztacie po lewej spytaj o Maniego, powiedz że od Piotrka co jeździ thunderbirdem.
-
Topic author - Posty: 204
- Rejestracja: 05 lis 2013, 19:07
- Samochód: Aurora 4.0 V8 '95 Jeep GC 5.7 HEMI '05
- Skąd: Legionowo
- Kontakt:
Re: Aurora 1995 4.0
Olej sprawdzałem jakiś czas temu wszystko ok, w weekend zrobię kilka kilometrów aby olej rozgrzać i sprawdze.
Ale raczej nic nie gubie, bo parkuje w jednym miejscu.
U mnie jest od zawsze problem z pompa w baku, dlatego ostatnio dodałem druga po za bakiem i było wszystko idealnie, dobra w weekend ha posprawdzam, i jak nic nie wymyślę to gdzies ja wstawie.
Ale raczej nic nie gubie, bo parkuje w jednym miejscu.
U mnie jest od zawsze problem z pompa w baku, dlatego ostatnio dodałem druga po za bakiem i było wszystko idealnie, dobra w weekend ha posprawdzam, i jak nic nie wymyślę to gdzies ja wstawie.
Zachorowałam na amcary, ale dobrze mi z tym
Aurora 4.0 V8 '95
Jeep GC 5.7 HEMI '05
Aurora 4.0 V8 '95
Jeep GC 5.7 HEMI '05
Re: Aurora 1995 4.0
Myślałem, że zmieniłeś pompę paliwa. A ta druga jest wstawiona szeregowo w układ paliwowy, czy równolegle, z rurką do baku i dołączyłeś do układu? W zasadzie żadne rozwiązanie nie jest dobre, jeśli ta w baku się blokuje to druga musi dużo ciężej pracować, a jeśli jest równolegle i z tą w baku jest problem, to część paliwa wraca.
Moim zdaniem powinieneś zmienić pompę w baku, a nie dokładać drugą. Ale rozumiem Twoje stanowisko, zdjęcie baku to przerąbana operacja...
Moim zdaniem powinieneś zmienić pompę w baku, a nie dokładać drugą. Ale rozumiem Twoje stanowisko, zdjęcie baku to przerąbana operacja...
-
Topic author - Posty: 204
- Rejestracja: 05 lis 2013, 19:07
- Samochód: Aurora 4.0 V8 '95 Jeep GC 5.7 HEMI '05
- Skąd: Legionowo
- Kontakt:
Re: Aurora 1995 4.0
Chodziło na 2 i zrobiłem tak jakies 3 tys.
Pompa jest w baku a druga dodatkowa poza bakiem (duzo mocniejsza)
Dostep nie jest zły bo musze wyjąc dywanik z bagażnika, osłona i juz jestem, ale juz ta pompę w baku 3 razy wymieniałem i miałem dość.
W tygodniu wstawiam do warsztatu, bede informował co wyszło.
Pompa jest w baku a druga dodatkowa poza bakiem (duzo mocniejsza)
Dostep nie jest zły bo musze wyjąc dywanik z bagażnika, osłona i juz jestem, ale juz ta pompę w baku 3 razy wymieniałem i miałem dość.
W tygodniu wstawiam do warsztatu, bede informował co wyszło.
Zachorowałam na amcary, ale dobrze mi z tym
Aurora 4.0 V8 '95
Jeep GC 5.7 HEMI '05
Aurora 4.0 V8 '95
Jeep GC 5.7 HEMI '05
Re: Aurora 1995 4.0
To może lepiej tą mocniejszą do baku? Albo zrezygnować z pompy w baku w ogóle, a ciągnąć tylko na tej drugiej? Tylko w baku w miejsce pompy długi wężyk, żeby sięgał do dna. Najlepiej z filtrem na końcu, żeby nie ciągnęło syfu. A filtr paliwa wymieniałeś?
-
Topic author - Posty: 204
- Rejestracja: 05 lis 2013, 19:07
- Samochód: Aurora 4.0 V8 '95 Jeep GC 5.7 HEMI '05
- Skąd: Legionowo
- Kontakt:
Re: Aurora 1995 4.0
Tak wszystkie wymiany filtry olej robię co około 8tys km. Ostatni był robiony jakieś 4.5kk temu bak był czyszczony 2 lata temu.
Teraz jeszcze mam odczucie że nie chodzi zawsze na 8 cylindrach... Dlatego wstawiam go do warsztatu, bo tam chociaż maja sprzęt aby go zdiagnozować.
Bo ja tracę już siły... A chce aby było wszystko jak należy bo lubię tą moja Aurore
P.s. Zaczynam poszukiwania samochodu, ale coś z SUV ale chyba bardziej w kierunku Jeep-a, a ze ma być do jazdy na codzień to najlepiej nie starszy jak 10 lat.
Teraz jeszcze mam odczucie że nie chodzi zawsze na 8 cylindrach... Dlatego wstawiam go do warsztatu, bo tam chociaż maja sprzęt aby go zdiagnozować.
Bo ja tracę już siły... A chce aby było wszystko jak należy bo lubię tą moja Aurore
P.s. Zaczynam poszukiwania samochodu, ale coś z SUV ale chyba bardziej w kierunku Jeep-a, a ze ma być do jazdy na codzień to najlepiej nie starszy jak 10 lat.
Zachorowałam na amcary, ale dobrze mi z tym
Aurora 4.0 V8 '95
Jeep GC 5.7 HEMI '05
Aurora 4.0 V8 '95
Jeep GC 5.7 HEMI '05
-
- Posty: 22
- Rejestracja: 26 kwie 2016, 21:42
- Samochód: Pontiac Trans sport 3.8 V6 USA 1992
- Skąd: Legionowo
Re: Aurora 1995 4.0
Witam, jeśli szukasz dobrego warsztatu od amerykańców to mogę polecić Quality Cars na Krakowiaków - ja tam robiłem oba swoje Pontony. Skaner na obd1 mają też w MarkAuto na 17ego stycznia.
PTS 3.8 '92 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .PTS 3.8 '95