Elektryka w LTC
-
Topic author - Posty: 304
- Rejestracja: 29 sie 2016, 15:56
- Samochód: Lincoln Town Car '99 V8 4.6
- Skąd: Łomża
Re: Elektryka w LTC
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
1999 Lincoln Town Car Executive Series 4.6 105k mil
-
- Posty: 3658
- Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
- Skąd: Górny Śląsk
Re: Elektryka w LTC
nieszczelny wydech przed sondą da błąd ubogiej/za bogatej mieszanki a nie kata.bluecard88 pisze:I tez Ci swieci kontrolka? Bo mi po wykasowaniu błędu, pojawiła sie na następny dzień.RadAg! pisze:Niekoniecznie. Sonda lambda jest przed katalizatorem. Może być nieszczelny okład wydechowy, najprawdopodobniej przy kolektorze wydmuchana uszczelka. Standard, też to mam od samego początku jak mam Vic i jeździ bez problemuKARLone pisze:kat wypalony i tyle
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: Elektryka w LTC
Wyświetla błąd P430 jeśli dobrze pamiętam czyli system katalityczny poniżej wydajności. Tak,kontrolka po skasowania się ponownie zapala.
wysłane z komøry
wysłane z komøry
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
Re: Elektryka w LTC
Podważasz od przodu (tam, gdzie jest węższy), płaskim śrubokrętem. Podłuż kawałek sklejki, blachy, cokolwiek, żeby nie gnieść gąbki podłokietnika. Jak wyjdzie z zaczepu, to unosisz trochę i ściągasz do przodu, żeby zluzować tylne haczyki. Potem do góry i voila
-
- Posty: 3289
- Rejestracja: 19 lut 2008, 15:03
- Samochód: 2008 Jeep Compass Sport 2,4L
- Skąd: Opole
- Kontakt:
Re: Elektryka w LTC
Napięcie ładowania akumulatora, przy włączonych odbiornikach (światła, wentylator, radio, ogrzewanie tylnej szyby - odbiorniki, które działają podczas jazdy) powinno zawierać się w przedziale 14-14,5V. Jeżeli jest niższe, to pewnie akumulator był eksploatowany w stanie niedoładowania, co mogło prowadzić do jego zasiarczenia. A jeżeli napięcie ładowania jest wyższe, to akumulator może był przeładowany, więc przy dłuższej eksploatacji mogło nastąpić odparowanie elektrolitu, spływ masy w wyniku przeładowania. To wszystko generalnie może prowadzić do wymiany akumulatora. Sprawdź też napięcie spoczynkowe akumulatora i jeżeli jest niższe niż 12,5V należy akumulator doładować do poziomu 12,7 – 12,8V i dalej poszukać przyczyny takiego stanu (sprawdzić regulator napięcia; a może jest luźny, ślizgający się pasek alternatora).bluecard88 pisze:Sprawdzałem dzis ładowanie to ma na obciążeniu lub bez 13.80 , ma odchyły w lewo czy prawo, ale minimalnie. /.../
Jest:
2008 Dodge Nitro 4.0 V6 R/T 4WD 256 KM
Były:
1996 Ford Taurus GL 3.0 V6
1995 Dodge Stratus SE 2.0 R4
2000 Chrysler PT Cruiser Touring Edition 2.0 R4
1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8
2006 Jeep Grand Cherokee Limited WK Series 4.7 V8
2004 Ford Taurus SES 3.0 V6
2008 Jeep Compass Sport 2,4L
2008 Dodge Nitro 4.0 V6 R/T 4WD 256 KM
Były:
1996 Ford Taurus GL 3.0 V6
1995 Dodge Stratus SE 2.0 R4
2000 Chrysler PT Cruiser Touring Edition 2.0 R4
1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8
2006 Jeep Grand Cherokee Limited WK Series 4.7 V8
2004 Ford Taurus SES 3.0 V6
2008 Jeep Compass Sport 2,4L
-
Topic author - Posty: 304
- Rejestracja: 29 sie 2016, 15:56
- Samochód: Lincoln Town Car '99 V8 4.6
- Skąd: Łomża
Re: Elektryka w LTC
Cezary ,rozumiem ze regulator napięcia standardowo w alternatorze sie znajduje? Żeby doładować aku do 12,7-12,8 muszę mieć jakiś specjalny prostownik?cezar62 pisze:Napięcie ładowania akumulatora, przy włączonych odbiornikach (światła, wentylator, radio, ogrzewanie tylnej szyby - odbiorniki, które działają podczas jazdy) powinno zawierać się w przedziale 14-14,5V. Jeżeli jest niższe, to pewnie akumulator był eksploatowany w stanie niedoładowania, co mogło prowadzić do jego zasiarczenia. A jeżeli napięcie ładowania jest wyższe, to akumulator może był przeładowany, więc przy dłuższej eksploatacji mogło nastąpić odparowanie elektrolitu, spływ masy w wyniku przeładowania. To wszystko generalnie może prowadzić do wymiany akumulatora. Sprawdź też napięcie spoczynkowe akumulatora i jeżeli jest niższe niż 12,5V należy akumulator doładować do poziomu 12,7 – 12,8V i dalej poszukać przyczyny takiego stanu (sprawdzić regulator napięcia; a może jest luźny, ślizgający się pasek alternatora).bluecard88 pisze:Sprawdzałem dzis ładowanie to ma na obciążeniu lub bez 13.80 , ma odchyły w lewo czy prawo, ale minimalnie. /.../
1999 Lincoln Town Car Executive Series 4.6 105k mil
-
- Posty: 3289
- Rejestracja: 19 lut 2008, 15:03
- Samochód: 2008 Jeep Compass Sport 2,4L
- Skąd: Opole
- Kontakt:
Re: Elektryka w LTC
Regulator napięcia w alternatorze, tak.
Specjalny prostownik niepotrzebny. Normalnym ładuj i sprawdź te napięcia. Jak będzie za mało voltów, to nie znaczy, że masz kupować od razu nowy akumulator, ale po prostu mieć świadomość, że te drobne uciążliwości w elektryce, to z jego powodu
Specjalny prostownik niepotrzebny. Normalnym ładuj i sprawdź te napięcia. Jak będzie za mało voltów, to nie znaczy, że masz kupować od razu nowy akumulator, ale po prostu mieć świadomość, że te drobne uciążliwości w elektryce, to z jego powodu
Jest:
2008 Dodge Nitro 4.0 V6 R/T 4WD 256 KM
Były:
1996 Ford Taurus GL 3.0 V6
1995 Dodge Stratus SE 2.0 R4
2000 Chrysler PT Cruiser Touring Edition 2.0 R4
1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8
2006 Jeep Grand Cherokee Limited WK Series 4.7 V8
2004 Ford Taurus SES 3.0 V6
2008 Jeep Compass Sport 2,4L
2008 Dodge Nitro 4.0 V6 R/T 4WD 256 KM
Były:
1996 Ford Taurus GL 3.0 V6
1995 Dodge Stratus SE 2.0 R4
2000 Chrysler PT Cruiser Touring Edition 2.0 R4
1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8
2006 Jeep Grand Cherokee Limited WK Series 4.7 V8
2004 Ford Taurus SES 3.0 V6
2008 Jeep Compass Sport 2,4L
-
Topic author - Posty: 304
- Rejestracja: 29 sie 2016, 15:56
- Samochód: Lincoln Town Car '99 V8 4.6
- Skąd: Łomża
Re: Elektryka w LTC
W środę będę przy czasie to zobaczę co sie święci z tym aku
1999 Lincoln Town Car Executive Series 4.6 105k mil
Re: Elektryka w LTC
Miałem problem z alternatorem w chryslerze, skończyły się szczotki i bywało, że łaskawie zaczynał ładować dopiero po rozgrzaniu. Rozebrałem dziada, założyłem szczotki z jakiejś wiertarki i wszystkie bóle ustąpiły.