Szukam info o Chevrolet Trailblazer
-
Topic author - Posty: 20
- Rejestracja: 31 paź 2016, 06:55
- Skąd:
Szukam info o Chevrolet Trailblazer
Szukam info o Traiblazer 4.2 4x4 roczniki 2005-2008 . Wiem ze to nie do końca właściwe forum, ale różne auta się tu amerykańskie przewijają,
Jeśli ktoś zna , miał takiego , lub miał coś pokrewnego proszę o info.
Interesują mnie opinie o silniku , współpracy z LPG
Skrzyni
Reduktorze , napędach
Ogólnej Awaryjności , serwisowaniu , częściach
Jeśli ktoś zna , miał takiego , lub miał coś pokrewnego proszę o info.
Interesują mnie opinie o silniku , współpracy z LPG
Skrzyni
Reduktorze , napędach
Ogólnej Awaryjności , serwisowaniu , częściach
-
Topic author - Posty: 20
- Rejestracja: 31 paź 2016, 06:55
- Skąd:
Re: Szukam info o Chevrolet Trailblazer
Chyba w złym dziale , przepraszam
Proszę o przeniesienie do właściwego
Proszę o przeniesienie do właściwego
-
- Posty: 3056
- Rejestracja: 28 lip 2010, 19:04
- Samochód: brak amcara
- Skąd: Bierutów, dolnośląskie/opolskie
Re: Szukam info o Chevrolet Trailblazer
To bardzo dobre forum na takie pytanie, nie wiem czemu pomyślałeś inaczej.
Nasz kolega "pecha" ma taki samochód, na pewno coś Ci podpowie.
Wysłane z Tapatalk
Nasz kolega "pecha" ma taki samochód, na pewno coś Ci podpowie.
Wysłane z Tapatalk
Były:
2015 Chrysler Town&Country 3.6 V6
1991 Chevrolet Caprice Classic 5.0 V8
2007 Chevrolet Express CargoVan 4.8 V8
1993 Cadillac Fleetwood 5.7 V8
2005 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1997 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 Chrysler Voyager LE 3.0V6
2000 Chevy Tahoe LT 5.3 V8 Vortec
1986 Mercury Grand Marquis 5.0 V8
1993 Chrysler Le Baron Cabrio 3.0 V6
1996 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 GMC Vandura 5.7 V8 Explorer
2000 Chevrolet Impala 3.4 V6
1998 Chevrolet Blazer LT 4.3 V6
1989 Plymouth Grand Voyager SE 3.0 V6
2000 Chrysler 300M 3.5 V6
1999 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1999 Chrysler Grand Voyager LX 3.3 V6
2015 Chrysler Town&Country 3.6 V6
1991 Chevrolet Caprice Classic 5.0 V8
2007 Chevrolet Express CargoVan 4.8 V8
1993 Cadillac Fleetwood 5.7 V8
2005 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1997 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 Chrysler Voyager LE 3.0V6
2000 Chevy Tahoe LT 5.3 V8 Vortec
1986 Mercury Grand Marquis 5.0 V8
1993 Chrysler Le Baron Cabrio 3.0 V6
1996 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 GMC Vandura 5.7 V8 Explorer
2000 Chevrolet Impala 3.4 V6
1998 Chevrolet Blazer LT 4.3 V6
1989 Plymouth Grand Voyager SE 3.0 V6
2000 Chrysler 300M 3.5 V6
1999 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1999 Chrysler Grand Voyager LX 3.3 V6
-
- Posty: 841
- Rejestracja: 09 lis 2014, 17:41
- Samochód: Ford Crown Victoria V8
- Skąd: Opole
Re: Szukam info o Chevrolet Trailblazer
Przeciez ostatnio ktos napisal tu na forum caly referat o tych samochodach tylko nie pamietam w ktorym temacie, moze ktos wklei koledze?
1998 Ford Crown Victoria LX 4.6 V8
Był: 1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8
Był: 1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8
-
- Posty: 841
- Rejestracja: 09 lis 2014, 17:41
- Samochód: Ford Crown Victoria V8
- Skąd: Opole
Re: Szukam info o Chevrolet Trailblazer
Może nie dotyczy dokładnie tego rocznika, ale być może będzie pomocne
przed ostatni post na pierwszej stronie tematu.
http://forum.roadrunners.pl/viewtopic.php?f=37&t=3881
przed ostatni post na pierwszej stronie tematu.
http://forum.roadrunners.pl/viewtopic.php?f=37&t=3881
1998 Ford Crown Victoria LX 4.6 V8
Był: 1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8
Był: 1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8
-
Topic author - Posty: 20
- Rejestracja: 31 paź 2016, 06:55
- Skąd:
Re: Szukam info o Chevrolet Trailblazer
Dzięki czytałem . Technologia i rozwiązania techniczne są takie same w Blazerze i Traiblazerze ?
-
- Posty: 103
- Rejestracja: 09 sie 2015, 17:47
- Samochód: Chevrolet Tahoe Z71
- Skąd: Katowice
Re: Szukam info o Chevrolet Trailblazer
Wydaje mi się że Trailblazer to jednak dużo nowsza konstrukcja niż blazer,a napewno silnik 4200 vortec jest epoke dalej niż 4.3 v6
-
Topic author - Posty: 20
- Rejestracja: 31 paź 2016, 06:55
- Skąd:
Re: Szukam info o Chevrolet Trailblazer
4.2 jest rzędowy, 4,3 to układ V , no i fakt 4.2 sporo nowszy . To sam ustaliłemAdriano357 pisze:Wydaje mi się że Trailblazer to jednak dużo nowsza konstrukcja niż blazer,a napewno silnik 4200 vortec jest epoke dalej niż 4.3 v6
A rozwiązania napędów i skrzynie ? To mnie interesuje
-
Topic author - Posty: 20
- Rejestracja: 31 paź 2016, 06:55
- Skąd:
Re: Szukam info o Chevrolet Trailblazer
Podpowie ktoś jak się przełącza napędy poprawnie w tych samochodach ?
Z 2h na 4h możną podczas jazdy ? Do jakiej prędkości ?
I dalej 4ho kiedy można?
Czy w Tahoe sa te same napędy itd?
PS . Dużo czytam o tych autach fajna stronkę znalazłem może się komuś przyda : http://www.offroadtb.com/articles/tech- ... operation/
Szkoda że mój angielski słaby , dlatego będę dopytywał się tutaj w języku ojczystym
Z 2h na 4h możną podczas jazdy ? Do jakiej prędkości ?
I dalej 4ho kiedy można?
Czy w Tahoe sa te same napędy itd?
PS . Dużo czytam o tych autach fajna stronkę znalazłem może się komuś przyda : http://www.offroadtb.com/articles/tech- ... operation/
Szkoda że mój angielski słaby , dlatego będę dopytywał się tutaj w języku ojczystym
-
- Posty: 19
- Rejestracja: 05 mar 2016, 11:43
- Samochód: Chevy Blazer 4,3 '99 LT 4x4
- Skąd:
Re: Szukam info o Chevrolet Trailblazer
Witam, na stronie którą podałeś wszystko jest fajnie opisane.
To napisałem "referat"o Blazerze, a z tego co widzę zasada zmiany napędów jest niemalże identyczna, trochę inaczej wyglądają komponenty wchodzące w skład całego ukłądu do zamiany napędów: przełącznik, komputer, silniczek z pozycjonerem, kilka czujników, zawory podciśnienia itp.
4 tryby napędu:
2HI - tylna oś, do codziennej jazdy, po twardym, miękkim wedle uznania.
Auto 4WD: dołączany automatycznie przód (podciśnieniowo półośki, oraz elektrycznie w reduktorze) przy wykryciu uślizgu jednego z tylnych kół, można jeździć po asfalcie i miękkim, ale że nie jest na sztywno tak naprawdę mamy napęd na 3 koła. Zmienić można przy "any speed" wg instrukcji, ale zalecane max 50mph.
4HI - napęd na 4 sztywny, do jazdy po miękkim, zmiana zalecana do max 35mph.
4LO - to 4hi + reduktor biegów, zmiana jest ściśle określona i zgodna w instrukcjach dla obu aut. Zatrzymane auto, bieg Neutral i dopiero przełączasz, jeśli nie przełączy się w 10 sekund możesz spróbować jadąc max 3mph. Tak po prawdzie to tryb jak już utkniesz, ale na śnieg starczy 4HI.
I WAŻNE. Jak się zakopiesz i zmienisz napęd na 4 kola nieważne jaki, używaj tylko 1 biegu i powoli. Zapytasz czemu?, Dajmy na to wrzucasz D i dajesz po garach chcąc wyjechać, skrzynia zmieni bieg np do 3 i nagle łąpiesz przyczepność i koła stają, albo raczej to słabsze w skrzyni lub reduktorze ( to tak na przyszłość abyś ustrzegł się przed niespodziankami ).
tyle co do napędów. Z reguły jeśli któryś z elementów układu 4x4 zawiedzie, wywali błąd, albo nie będziesz mógł zmienić napędu. Już to pisałem, ale poczciwe wajchy w podłodze już nie wystarczały, widać taki mamy trend w motoryzacji.
To napisałem "referat"o Blazerze, a z tego co widzę zasada zmiany napędów jest niemalże identyczna, trochę inaczej wyglądają komponenty wchodzące w skład całego ukłądu do zamiany napędów: przełącznik, komputer, silniczek z pozycjonerem, kilka czujników, zawory podciśnienia itp.
4 tryby napędu:
2HI - tylna oś, do codziennej jazdy, po twardym, miękkim wedle uznania.
Auto 4WD: dołączany automatycznie przód (podciśnieniowo półośki, oraz elektrycznie w reduktorze) przy wykryciu uślizgu jednego z tylnych kół, można jeździć po asfalcie i miękkim, ale że nie jest na sztywno tak naprawdę mamy napęd na 3 koła. Zmienić można przy "any speed" wg instrukcji, ale zalecane max 50mph.
4HI - napęd na 4 sztywny, do jazdy po miękkim, zmiana zalecana do max 35mph.
4LO - to 4hi + reduktor biegów, zmiana jest ściśle określona i zgodna w instrukcjach dla obu aut. Zatrzymane auto, bieg Neutral i dopiero przełączasz, jeśli nie przełączy się w 10 sekund możesz spróbować jadąc max 3mph. Tak po prawdzie to tryb jak już utkniesz, ale na śnieg starczy 4HI.
I WAŻNE. Jak się zakopiesz i zmienisz napęd na 4 kola nieważne jaki, używaj tylko 1 biegu i powoli. Zapytasz czemu?, Dajmy na to wrzucasz D i dajesz po garach chcąc wyjechać, skrzynia zmieni bieg np do 3 i nagle łąpiesz przyczepność i koła stają, albo raczej to słabsze w skrzyni lub reduktorze ( to tak na przyszłość abyś ustrzegł się przed niespodziankami ).
tyle co do napędów. Z reguły jeśli któryś z elementów układu 4x4 zawiedzie, wywali błąd, albo nie będziesz mógł zmienić napędu. Już to pisałem, ale poczciwe wajchy w podłodze już nie wystarczały, widać taki mamy trend w motoryzacji.
-
Topic author - Posty: 20
- Rejestracja: 31 paź 2016, 06:55
- Skąd:
Re: Szukam info o Chevrolet Trailblazer
Dzieki starywariat Bardo pomocne co napisałeś. Amerykańską stronkę czytam , ale nie wszystko ogarniam , a tłumacz gogle nie tłumaczy za dokładnie .
Możesz mi jeszcze napisać jak sprawdzić napęd. Jak kontrolki się zapalają po zapięciu trybów ? Święcą na stałe , mrugają ?
Wnioskuje ze napęd 4wd auto sprawdzę na sypkim , śliskim - zobaczę czy przód sie dopina i koła buksują
Możesz mi jeszcze napisać jak sprawdzić napęd. Jak kontrolki się zapalają po zapięciu trybów ? Święcą na stałe , mrugają ?
Wnioskuje ze napęd 4wd auto sprawdzę na sypkim , śliskim - zobaczę czy przód sie dopina i koła buksują
-
- Posty: 19
- Rejestracja: 05 mar 2016, 11:43
- Samochód: Chevy Blazer 4,3 '99 LT 4x4
- Skąd:
Re: Szukam info o Chevrolet Trailblazer
U mnie są kontrolki przy oznaczeniu napędów 2HI, 4HI itd. i świecą się na stałe po wybraniu napędu, a u Ciebie to nie wiem jak wygląda przełącznik.
Auto 4WD sprawdzisz tak jak piszesz, raczej poczujesz jak się dołącza.
Auto 4WD sprawdzisz tak jak piszesz, raczej poczujesz jak się dołącza.
-
Topic author - Posty: 20
- Rejestracja: 31 paź 2016, 06:55
- Skąd:
Re: Szukam info o Chevrolet Trailblazer
U mnie jeszcze nic nie ma , przygotowuje się do zakupu takiego auta .
Dlatego pytam jak wszystko wygląda, żeby mnie sprzedający nie zbajerował
Dlatego pytam jak wszystko wygląda, żeby mnie sprzedający nie zbajerował
-
- Posty: 207
- Rejestracja: 27 maja 2015, 17:05
- Samochód: 2002 Chevy Tahoe
- Skąd: Poznań
Re: Szukam info o Chevrolet Trailblazer
W Tahoe wygląda to tak, że jeśli jest sroga ulewa, po drodze leje się woda, a chcesz ostro ruszyć ze świateł, to po prostu musisz włączyć Auto 4WD. Przód dołącza się wówczas w mgnieniu oka i moment uślizgu samego tyłu jest praktycznie niewyczuwalny. Bez tego koła się kręcą, ale auto raczej nigdzie się nie wybieraag1968 pisze:Wnioskuje ze napęd 4wd auto sprawdzę na sypkim , śliskim - zobaczę czy przód sie dopina i koła buksują
-
Topic author - Posty: 20
- Rejestracja: 31 paź 2016, 06:55
- Skąd:
Re: Szukam info o Chevrolet Trailblazer
iwanbezdomny pisze:W Tahoe wygląda to tak, że jeśli jest sroga ulewa, po drodze leje się woda, a chcesz ostro ruszyć ze świateł, to po prostu musisz włączyć Auto 4WD. Przód dołącza się wówczas w mgnieniu oka i moment uślizgu samego tyłu jest praktycznie niewyczuwalny. Bez tego koła się kręcą, ale auto raczej nigdzie się nie wybieraag1968 pisze:Wnioskuje ze napęd 4wd auto sprawdzę na sypkim , śliskim - zobaczę czy przód sie dopina i koła buksują
I to mi się podoba w tych autkach