Nowy dział SERWISY

Jeżeli macie jakieś pytania lub propozycje związane z forum i stroną piszcie tutaj. Miejsce zgłaszania problemów z funkcjonowaniem forum i strony www.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika

Topic author
bluecard88
Posty: 304
Rejestracja: 29 sie 2016, 15:56
Samochód: Lincoln Town Car '99 V8 4.6
Skąd: Łomża

Nowy dział SERWISY

Post autor: bluecard88 »

Szukam ostatnio dobrego warsztatu na zagazowanie mojego Lincolna i warsztatu na wymianę oleju w ASB. Pomyślałem , ze dobrze by było utworzyć dział SERWISY/ WARSZTATY z podziałem na województwa ( podejrzane na innych forach) i każdy by polecał dobre warsztaty w danym regionie. Wiem , ze jest coś o warsztatach w dziale linkownia, ale trzeba pogrzebać przez strony itp, a i tak większość jest z południa i zachodu Polski. W takim dziale można by zapytać o dany serwis w danym regionie czy ktoś korzystał itp. W końcu jest prawie 700 użytkowników na forum. Jeśli uważacie, ze to zły pomysł to proszę o usunięcie tematu:)
1999 Lincoln Town Car Executive Series 4.6 105k mil

Awatar użytkownika

jadaniel
Posty: 1727
Rejestracja: 05 maja 2010, 19:22
Samochód: Merc ML W164 3.5 V6 2008
Skąd: Barwice - PL ; Peterborough - UK

Re: Nowy dział SERWISY

Post autor: jadaniel »

good idea
Daniel
ex Chevy Tahoe 5.3 V8 '02
ex Chevy Camaro Z28 LS1 5.7 V8 '99
ex Chevy Caprice 5.0 V8 '91

Awatar użytkownika

cezar62
Posty: 3273
Rejestracja: 19 lut 2008, 15:03
Samochód: 2008 Jeep Compass Sport 2,4L
Skąd: Opole
Kontakt:

Re: Nowy dział SERWISY

Post autor: cezar62 »

Pomysł nie jest zły, tylko z realizacją pewnie będzie gorzej :)
Każdy z nas ma swoje doświadczenia i ocenia po swojemu. Ile ludzi, tyle opinii. Każdy wskazany warsztat, może po jakimś czasie dostać negatywną opinię od kogoś i będziemy tylko przelewać słowa, udowadniając swoje racje. Nie będzie w końcu wiadomo, czy dany warsztat jest dobry, czy zły. Po za tym, minie trochę czasu od jakiejś opinii i kto będzie później weryfikował, czy dany warsztat jest dobry, czy już może nie? A nawet, czy dany warsztat w ogóle istnieje jeszcze.

Piszesz też:
bluecard88 pisze:i tak większość jest z południa i zachodu Polski
więc pewnie to nie bardzo się zmieni i dalej nie będzie warsztatów z Twojej okolicy, dopóki sam coś nie podasz :)

Myślę, że najprościej w konkretnej potrzebie zadać pytanie o warsztat i jeżeli ktoś ma wiedzę, to odpowie.

Proszę o wypowiedzi w tym temacie, zobaczymy co się urodzi :)
Jest:
2008 Jeep Compass Sport 2,4L

Były:
1996 Ford Taurus GL 3.0 V6
1995 Dodge Stratus SE 2.0 R4
2000 Chrysler PT Cruiser Touring Edition 2.0 R4
1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8
2006 Jeep Grand Cherokee Limited WK Series 4.7 V8
2004 Ford Taurus SES 3.0 V6

Awatar użytkownika

RadAg!
Sheriff
Posty: 12235
Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Skąd:
Kontakt:

Re: Nowy dział SERWISY

Post autor: RadAg! »

Taki wątek w sumie był i leży w administracyjnym aktualnie bo się w nim zrobiła gównoburza...
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<

Awatar użytkownika

Topic author
bluecard88
Posty: 304
Rejestracja: 29 sie 2016, 15:56
Samochód: Lincoln Town Car '99 V8 4.6
Skąd: Łomża

Re: Nowy dział SERWISY

Post autor: bluecard88 »

może i macie racje, ze to będzie więcej kłótni niż pożytku. Jaki ma nick kolega co jeździ chevrolet avalanche? Bo widziałem ( ale nie mogę odszukać teraz) ze był zarejestrowany na BGR to moje okolice, może by coś mi podpowiedział na temat warsztatów.
1999 Lincoln Town Car Executive Series 4.6 105k mil

Awatar użytkownika

RadAg!
Sheriff
Posty: 12235
Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Skąd:
Kontakt:

Re: Nowy dział SERWISY

Post autor: RadAg! »

bluecard88 pisze:może i macie racje, ze to będzie więcej kłótni niż pożytku. Jaki ma nick kolega co jeździ chevrolet avalanche? Bo widziałem ( ale nie mogę odszukać teraz) ze był zarejestrowany na BGR to moje okolice, może by coś mi podpowiedział na temat warsztatów.
Lucas
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<

Awatar użytkownika

lincoln1998
Posty: 2057
Rejestracja: 18 maja 2010, 15:29
Samochód: 1996 Lincoln Town Car 4.6 V8 spełnione marzenie :)
Skąd: Kalisz

Re: Nowy dział SERWISY

Post autor: lincoln1998 »

Lucas,ale on stamtąd go kupił więc raczej nic nie doradzi.
Obecnie:

2005 Cadillac SRX 3.6 V6
2003 Lincoln Town Car "L" 4.6 V8
2007 Chrysler 300C 5.7 V8 HEMI
1996 Lincoln Town Car 4.6 V8
1976 Lincoln Continental Mark IV 7.5 V8

Ex:

1991 Lincoln Town Car 5.0 V8
1993 Chevrolet G20 5.7 V8
1999 Chrysler Town & Country 3.8 V6
2000 Chrysler Sebring Conv. 2.5 V6
1997 Jeep Grand Cherokee 5.2 V8
1998 Chrysler Concorde 3.2 V6
1995 Chevrolet C1500 Pickup 4.3 V6
1998 Chrysler LHS 3.5 V6
1991 Chevrolet Caprice Classic 5.0 V8
1998 Lincoln Town Car 4.6 V8
2005 Chrysler Town&Country 3.8 V6
2005 Chrysler Sebring Conv. 2.4 R4
1999 Chrysler LHS 3.5 V6
2005 Chrysler Town&Country 3.8 V6
1992 Mercury Grand Marquis 4.6 V8
2001 Lincoln Town Car 4.6 V8
2002 Chevrolet Avalanche Z71 5.3 V8
2005 Chrysler 300C 3.5 V6
2001 Chrysler Town&Country 3.8 V6
2001 Chrysler LHS 3.5 V6
2002 Chrysler Grand Voyager 3.3 V6
2005 Cadillac SRX 3.6 V6
1999 Lincoln Town Car 4.6 V8
2003 Lincoln Town Car 4.6 V8
2005 Ford Crown Victoria 4.6 V8 - P71

Awatar użytkownika

KARLone
Posty: 3657
Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
Skąd: Górny Śląsk

Re: Nowy dział SERWISY

Post autor: KARLone »

Przerabiane na innych forach. Tak jak pisze Radek, tylko gównoburza była. Przykład: rybnicki warsztat pięknie założył mi gaz do Forda. Lata bezawaryjnej eksploatacji i niskie żużycie paliwa. Po paru latach zawiozłem im Pontiaca, bo taki byłem zadowolony z gazu Fordzie. Tak to skopali, że wielokrotnie musiałem tam jeździć, na regulacje, przeróbki, a ostatecznie musieli zdemontować to co zrobili. A gaz założył mi prawidłowo mechanik, który nie miał uprawnień. Warsztat tylko zalegalizował instalację. I jak tu polecać? Ogólnie ok ale w każdym warsztacie zdarzają się wpadki. Szkoda czytać takich opinii. Raczej trzeba samemu trochę mieć jeśli nie wiedzy to instynktu i wyczuć, czy gość ma pojęcie o tym co robi już podstawie rozmowy z nim. Moje spostrzeżenia są takie, że tak na prawdę pokłócił bym się z każdym mechanikiem i w ogóle nie miał bym gdzie jeździć. Wiem, że macherzy też mogą być zmęczeni, klient wkurwiający i nie czai w tym dniu bazy, teraz staram się raczej delikatnie dowiedzieć i zasugerować jakieś pomysły niż zostawiać ich samych sobie z autem i niech się męczą. Teraz drugi raz w ciągu tygodnia oddałem Chryslera na warsztat, bo ewidentnie hałasuje coś paska wieloklinowego. Raz sprawdzali - wszystko ok, zadnych luzów. Zmienili tylko pasek bo już się kwalifikował. OK. Jakby ciszej chodził ale tylko początkowo. Na drugi dzień znowu coś chrobocze z paska... Pozaglądałem, posłuchałem, ok już wiadomo, delikatnie im powiedziałem o swoich podejrzeniach ;)


piotrekzet

Re: Nowy dział SERWISY

Post autor: piotrekzet »

Jeśli już to może warsztaty, których zdecydowanie NIE polecamy. Oczywiście może być tak, że jakiś warsztat był kiepski i się poprawił, niemniej jednak informacja o negatywnym doświadczeniu mogłaby być pomocna. Ale prawdę mówiąc też uważam, że skończyłoby się gównoburzą :)

ODPOWIEDZ