Wycinanie karoserii pod polskie tablice
-
Topic author - Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Wycinanie karoserii pod polskie tablice
Nie mogę obok tego przejść obojętnie. Wrzucam do humoru, bo coś takiego to tylko z przymrużeniem oka można potraktować, żeby nie popaść w depresję. was to też razi czy jestem przewrażliwiony?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
- Posty: 841
- Rejestracja: 09 lis 2014, 17:41
- Samochód: Ford Crown Victoria V8
- Skąd: Opole
Re: Wycinanie karoserii pod polskie tablice
Wedlug mnie masakra. To jak wycinanie dziury w dachu bo choina się nie mieści.
1998 Ford Crown Victoria LX 4.6 V8
Był: 1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8
Był: 1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8
-
Topic author - Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: Wycinanie karoserii pod polskie tablice
Bardzo trafne porównaniewojtekrobert pisze:Wedlug mnie masakra. To jak wycinanie dziury w dachu bo choina się nie mieści.
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
- Posty: 304
- Rejestracja: 29 sie 2016, 15:56
- Samochód: Lincoln Town Car '99 V8 4.6
- Skąd: Łomża
Re: Wycinanie karoserii pod polskie tablice
Ostatnie co by mi do głowy przyszło, skąd sie wziął taki pomysłowy dobromir? Na drugi raz niech sobie palce skróci jak buty bedą za małe heh
1999 Lincoln Town Car Executive Series 4.6 105k mil
-
- Posty: 3056
- Rejestracja: 28 lip 2010, 19:04
- Samochód: brak amcara
- Skąd: Bierutów, dolnośląskie/opolskie
Re: Wycinanie karoserii pod polskie tablice
Dżizas i to w moim powiecie. Z góry przepraszam i zapewniam że tu w większości mieszkają normalni ludzie.
Wysłane z Tapatalk
Wysłane z Tapatalk
Były:
2015 Chrysler Town&Country 3.6 V6
1991 Chevrolet Caprice Classic 5.0 V8
2007 Chevrolet Express CargoVan 4.8 V8
1993 Cadillac Fleetwood 5.7 V8
2005 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1997 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 Chrysler Voyager LE 3.0V6
2000 Chevy Tahoe LT 5.3 V8 Vortec
1986 Mercury Grand Marquis 5.0 V8
1993 Chrysler Le Baron Cabrio 3.0 V6
1996 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 GMC Vandura 5.7 V8 Explorer
2000 Chevrolet Impala 3.4 V6
1998 Chevrolet Blazer LT 4.3 V6
1989 Plymouth Grand Voyager SE 3.0 V6
2000 Chrysler 300M 3.5 V6
1999 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1999 Chrysler Grand Voyager LX 3.3 V6
2015 Chrysler Town&Country 3.6 V6
1991 Chevrolet Caprice Classic 5.0 V8
2007 Chevrolet Express CargoVan 4.8 V8
1993 Cadillac Fleetwood 5.7 V8
2005 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1997 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 Chrysler Voyager LE 3.0V6
2000 Chevy Tahoe LT 5.3 V8 Vortec
1986 Mercury Grand Marquis 5.0 V8
1993 Chrysler Le Baron Cabrio 3.0 V6
1996 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 GMC Vandura 5.7 V8 Explorer
2000 Chevrolet Impala 3.4 V6
1998 Chevrolet Blazer LT 4.3 V6
1989 Plymouth Grand Voyager SE 3.0 V6
2000 Chrysler 300M 3.5 V6
1999 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1999 Chrysler Grand Voyager LX 3.3 V6
-
- Posty: 1079
- Rejestracja: 09 lut 2015, 14:07
- Samochód: nope
- Skąd: Kiełczów k. Oleśnicy
Re: Wycinanie karoserii pod polskie tablice
O kurcze, faktycznie DOL. Michał, kojarzysz to auto? Ja nigdy CV w naszym mieście, gminie i powiecie nie widziałem
był Chevrolet Caprice 1990 r. 5.0 V8
był Lincoln Mark VIII 1993 r. 4.6 V8
był Buick Park Avenue 1992 3.8 V6
był Lincoln Mark VIII 1993 r. 4.6 V8
był Buick Park Avenue 1992 3.8 V6
-
- Posty: 3056
- Rejestracja: 28 lip 2010, 19:04
- Samochód: brak amcara
- Skąd: Bierutów, dolnośląskie/opolskie
Re: Wycinanie karoserii pod polskie tablice
To auto jest w Stradomii czy gdzieś w tamtych rejonach Sycowskich.
Wysłane z Tapatalk
Wysłane z Tapatalk
Były:
2015 Chrysler Town&Country 3.6 V6
1991 Chevrolet Caprice Classic 5.0 V8
2007 Chevrolet Express CargoVan 4.8 V8
1993 Cadillac Fleetwood 5.7 V8
2005 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1997 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 Chrysler Voyager LE 3.0V6
2000 Chevy Tahoe LT 5.3 V8 Vortec
1986 Mercury Grand Marquis 5.0 V8
1993 Chrysler Le Baron Cabrio 3.0 V6
1996 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 GMC Vandura 5.7 V8 Explorer
2000 Chevrolet Impala 3.4 V6
1998 Chevrolet Blazer LT 4.3 V6
1989 Plymouth Grand Voyager SE 3.0 V6
2000 Chrysler 300M 3.5 V6
1999 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1999 Chrysler Grand Voyager LX 3.3 V6
2015 Chrysler Town&Country 3.6 V6
1991 Chevrolet Caprice Classic 5.0 V8
2007 Chevrolet Express CargoVan 4.8 V8
1993 Cadillac Fleetwood 5.7 V8
2005 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1997 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 Chrysler Voyager LE 3.0V6
2000 Chevy Tahoe LT 5.3 V8 Vortec
1986 Mercury Grand Marquis 5.0 V8
1993 Chrysler Le Baron Cabrio 3.0 V6
1996 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 GMC Vandura 5.7 V8 Explorer
2000 Chevrolet Impala 3.4 V6
1998 Chevrolet Blazer LT 4.3 V6
1989 Plymouth Grand Voyager SE 3.0 V6
2000 Chrysler 300M 3.5 V6
1999 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1999 Chrysler Grand Voyager LX 3.3 V6
-
- Posty: 340
- Rejestracja: 01 kwie 2016, 14:00
- Samochód: 2004 Ford Crown Victoria P71
- Skąd: Sztokholm
Re: Wycinanie karoserii pod polskie tablice
Czytałem gdzieś, ze maja zacząć robić mniejsze rozmiary tablic.
2004 Ford Crown Victoria P71 aktualnie. Nie zamienię na inny samochód
Re: Wycinanie karoserii pod polskie tablice
W pierwszym kwartale przyszlego roku ma wyjsc rozporzadzenie odnosnie legalnego zamowienia w urzedach komunikacji tablic w amerykanskim wymiarze.
Mam taka w ogorze dorobiona, bo nic gietego tam nie wejdzie, tym bardziej, ze za tablica mam 2 wlewy.
Mam taka w ogorze dorobiona, bo nic gietego tam nie wejdzie, tym bardziej, ze za tablica mam 2 wlewy.
-
Topic author - Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: Wycinanie karoserii pod polskie tablice
Tablice należą do gościa z Belgii, zresztą reszta auta jest też jego . Wg jego opinii, w Belgii zabronione są tablice w niestandardowym rozmiarze, pogięte czy pocięte też więc jego jedynym wyjściem było cięcie auta. dla mnie logika nie do przyjęcia, jak się komuś chce czytać polecam: https://www.facebook.com/groups/crownvicpl/
Przedstawiłem chłopowi wykładnię prawną Biura spraw dla obywatela przy Komisji Europejskiej, którą napisali w odpowiedzi na moje pytanie, które kiedyś zadałem, zwracam szczególnie uwagę na część ich odpowiedzi, którą podkreśliłem.
Przedstawiłem chłopowi wykładnię prawną Biura spraw dla obywatela przy Komisji Europejskiej, którą napisali w odpowiedzi na moje pytanie, które kiedyś zadałem, zwracam szczególnie uwagę na część ich odpowiedzi, którą podkreśliłem.
Enquiry
74929: Witam!
Na wstępie chciałbym podziękować za dotychczasową pomoc. Kilkakrotnie dowiadywałem się od Państwa naprawdę potrzebnych i praktycznych rzeczy, które bardzo mi pomogły jako właścicielowi i miłośnikowi amerykańskich samochodów.
Moje pytanie jest nastepujące.
Czy w którym kolwiek kraju leżącym na drodze z UK do Polski, czyli wielka Brytania, Francja, Belgia, Holandia, Niemcy i ostatecznie Polska są jakiekolwiek przepisy które zabraniają lub w inny sposób utrudniają poruszanie się samochodem z napisem Sheriff? Samochód jest zarejestrowany, ubezpieczony z aktualnym badaniem technicznym i jest dopuszczony do ruchu na Isle of Man. Jest pozbawiony jakiejkolwiek sygnalizacji zarezerwowanej dla policji, tak mi się wydaje. To znaczy samochód posiada 2 diody sygnalizacyjne swiecące na czerwono i niebiesko umieszczone pod maską za atrapa chłodnicy, niewidoczne z zewnątrz, ale koloru bezbarwnego jeśli wyłączone. Posiada także policyjną syrenę, wszystkie jednak urządzenia zainstalowane w samochodzie są niewidoczne z zewnątrz a ich użycie jest eliminowane poprzez zainstalowany na obwodzie elektrycznym bezpiecznik który jest wyciągnięty. Takie rozwiązanie całkowicie zadowala miejscowych diagnostów którzy wydają decyzję o dopuszczeniu pojazdu do ruchu. (pomysł z zainstalowaniem bezpiecznika wyłączającego wszystkie te urządzenia był właśnie ich. Z zewnątrz i wewnątrz samochód jest prawie normalny ;)Nie posiada żadnych cech widocznych gołym okiem, poza napisem Sheriff, różniących go od samochodów cywilnych. Zdjęcie samochodu można zobaczyć tutaj:
http://www.roadrunners.pl/galeria/categ ... radka.html
Pierwszy raz będę tym samochodem wyjeżdzał do Europy. Samochód był wcześniej zarejestrowany w UK więc podejrzewam, że także tam nie ma problemu z poruszaniem się nim. Moim zdaniem napis "Szeryf" w Europie nic nie znaczy więc to jest chyba główny argument za tym, że auto nie może być traktowane jako uprzywilejowane i zarezerwowane do użytku tylko dla specjalnych służb, wolałbym jednak znać Państwa fachową opinię na ten temat.
Poprosiłem o odpowiedź w języku angielskim z racji tego że takiego listu mógłbym użyć dla popracia swoich racji w razie ewentualnego zatrzymania. Byłbym wdzięczny także za odpowiedź w języku polskim.
Dziekuję serdecznie i pozdrawiam!
Radek Kucharczyk
Reply
Szanowny Panie
W odpowiedzi na Pana zapytanie musimy nawiązać do naszej pierwszej wymiany korespondencji dotyczącej możliwości poruszania się amerykańskim samochodem ze specjalnymi cechami technicznymi jednak zarejestrowanym w Polsce podczas podróży na Isle of Man. Rozumiemy, że tym razem mowa o innym pojedzie, z innymi cechami oraz odwrotnym kierunkiem podróży (z Isle of Man do Polski). Zasada pozostaje jednak ta sama. Podróżując po Europie w celach turystycznych pojazdem zarejestrowanym w jednym kraju członkowskim (Wielka Brytania) nie powinien Pan napotka na żadne trudności. Fakt, że pojazd został dopuszczony do ruchu w Wielkiej Brytanii ( co potwierdzają brytyjskie tablice rejestracyjne) oznacza, że organy nadzoru ruchu drogowego innych Państw Członkowskich nie mogą kwestionować cech technicznych pojazdu w czasie podróży tym pojazdem poza granicami Wielkiej Brytanii.
Oczywiście, jeśli planuje Pan dłuższy pobyt w którymkolwiek ze wspomnianych państw, koniecznym może okazać się przerejestrowanie pojazdu na tablice rejestracyjne Pana nowego kraju zamieszkania. Jeśli tak, nadzór ruchu drogowego sprawdzi sprawności pojazdu i możliwość jego rejestracji stosując własne przepisy narodowe. Rejestracji powinien Pan dokonać niezwłocznie i nigdy później niż w przeciągu 6 miesięcy od daty wjazdu. Jeśli planuje Pan jednak jedynie podróż w celach turystyczny czy wypoczynkowych, nie powinien Pan napotkać na żadne problemy.
Ogólne informacje na temat przepisów ruchu drogowego w poszczególnych krajach, przez które będzie Pan przejeżdżał znajdzie Pan na stronie internetowej Ministerstwa Spraw Zagranicznych: http://www.msz.gov.pl/Polak,za,granica,2009,25696.html.
Dziękujemy z ponowny kontakt z naszym serwisem!
English version:
Dear Sir
When answering to your new enquiry reference must be made to your first question directed to our service, when you were asking about the possibilities of using an American car with special technical features registered in Poland on the Isle of Man. We appreciate that this time you are enquiring about a different car with quite different technical features. The direction of your travel is also opposite (i.e. from the Isle of Man to Poland). Nevertheless, the principle remains the same. You are free to travel in Europe with a vehicle registered in one of the EU Member States (AM) and you should come across no problems. The fact the car is registered in the UK (which is evidenced by UK number plates) prevents the authorities of other EU MS from questioning the technical features of the car during your travel through territories of other EU MS.
Obviously as before, if your intention is to relocate to any of the countries listed in your enquiry, it may be necessary that you re-register the vehicle to the number place of the country concerned. If so, the vehicle’s technical features will be assessed against the nationals law provisions of the individual country. Re-registration (if required) needs to be completed as soon as possible and never later than within 6 months of the date of arrival. Nevertheless, if you intend to travel only as a visitor, re-registration will not be necessary and you should come across no problems.
General information about the road codes and rules in the countries you will be passing by may be obtained on the website of the Polish Ministry of Foreign Affairs:
http://www.msz.gov.pl/Polak,za,granica,2009,25696.html.
Thank you for contacting our service.
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
- Posty: 2419
- Rejestracja: 16 paź 2006, 13:05
- Samochód: FORD kurwa!
- Skąd:
Re: Wycinanie karoserii pod polskie tablice
jakoś mnie sie w belgii nikt nie czepiał a kilka lat tam byłem, te ich małe tablice nie pasują w us dziure?
-
- Posty: 841
- Rejestracja: 09 lis 2014, 17:41
- Samochód: Ford Crown Victoria V8
- Skąd: Opole
Re: Wycinanie karoserii pod polskie tablice
Ale on ma samochód zarejestrowany w PL
1998 Ford Crown Victoria LX 4.6 V8
Był: 1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8
Był: 1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8
-
- Posty: 2419
- Rejestracja: 16 paź 2006, 13:05
- Samochód: FORD kurwa!
- Skąd:
Re: Wycinanie karoserii pod polskie tablice
no ja też miałem pl i jakoś se jeździłem tak samo jak po polsce
policmajster w belgii ma takie samo pojęcie o tablicach z innych krajów jak milicjant w polsce
policmajster w belgii ma takie samo pojęcie o tablicach z innych krajów jak milicjant w polsce
-
- Posty: 841
- Rejestracja: 09 lis 2014, 17:41
- Samochód: Ford Crown Victoria V8
- Skąd: Opole
Re: Wycinanie karoserii pod polskie tablice
Tak ale jak ma w pl zarejestrowany samochod to nie moze miec belgijskiej blachy. Pytales czy belgijskie male blachy nie pasuja wsię dziure us, odnoszę się do tego
1998 Ford Crown Victoria LX 4.6 V8
Był: 1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8
Był: 1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8
-
- Posty: 2419
- Rejestracja: 16 paź 2006, 13:05
- Samochód: FORD kurwa!
- Skąd:
Re: Wycinanie karoserii pod polskie tablice
no ja wiem że ma w polsce bo widze, myślałem że tam chce rejestrować jak jest z belgii
a jak nie rejestruje to nadal nei wiem w czym problem, przecie ma tablice wpasowane...
a jak nie rejestruje to nadal nei wiem w czym problem, przecie ma tablice wpasowane...