1998 Lincoln Town Car - teraz mój :)
-
Topic author - Posty: 171
- Rejestracja: 19 kwie 2012, 08:21
- Samochód: 2003 Ford Taurus
- Skąd: Gorlice
Re: 1998 Lincoln Town Car - teraz mój :)
Własnie, one chyba nie działają tylko trochę. Czyli pod obciążeniem lekkim.
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: 1998 Lincoln Town Car - teraz mój :)
No dokładnie. Na jalowym na postoju pewnie wszystkie będą ok ale sprawdzić możesz.
Wysłane z komóry
Wysłane z komóry
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
Topic author - Posty: 171
- Rejestracja: 19 kwie 2012, 08:21
- Samochód: 2003 Ford Taurus
- Skąd: Gorlice
Re: 1998 Lincoln Town Car - teraz mój :)
A miales takie problemy ze swoim? Po cholere dali 8 cewek zamiast 2 jak wczesniej.
-
- Posty: 841
- Rejestracja: 09 lis 2014, 17:41
- Samochód: Ford Crown Victoria V8
- Skąd: Opole
Re: 1998 Lincoln Town Car - teraz mój :)
Jak jedna albo dwie padna to pojedziesz, a jak padnie polowa cylindrow to nie. Niezawodnosc
1998 Ford Crown Victoria LX 4.6 V8
Był: 1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8
Był: 1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8
-
Topic author - Posty: 171
- Rejestracja: 19 kwie 2012, 08:21
- Samochód: 2003 Ford Taurus
- Skąd: Gorlice
Re: 1998 Lincoln Town Car - teraz mój :)
Wolałbym zeby padła połowa cylindrów. Wiem przynajmniej która połowa I kupuje jedna cewke.
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: 1998 Lincoln Town Car - teraz mój :)
To jest o wiele lepsze rozwiązanie - cewka na świecy bo masz lepsze sterowanie iskrą przez komuter no i oczywista oczywistość nie ma przewodów WN. Po to jest OBD2 żeby bez zbędnych ceregieli było od razu wiadomo gdzie co hula. Najbardziej mnie właśnie dziwi fakt, że ludzie szukają problemów na około, kombinują, główkują a przecie wystarczy zczytać błędy a odpowiednia ich interpretacja pozwala działać o wiele szybciej i efektywniej. Jak chcesz mieć 1 cewke i gaźnik to musisz się przesiąść na coś z GMb182 pisze:Wolałbym zeby padła połowa cylindrów. Wiem przynajmniej która połowa I kupuje jedna cewke.
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
- Posty: 78
- Rejestracja: 28 gru 2016, 15:12
- Samochód: Jeep Grand Wagoneer 5.9 V8
- Skąd: Warszawa
- Kontakt:
Re: 1998 Lincoln Town Car - teraz mój :)
Czy to ten Cartier spod Łodzi? Fajny Lincz - czekam na więcej fotek!
Jeep Grand Wagoneer 5.9 V8 1985
Lincoln Town Car 4.6 V8 2000
Lincoln Town Car 4.6 V8 2000
-
Topic author - Posty: 171
- Rejestracja: 19 kwie 2012, 08:21
- Samochód: 2003 Ford Taurus
- Skąd: Gorlice
Re: 1998 Lincoln Town Car - teraz mój :)
Tak. Cartier z Zgierza dokładnie. Bardzo ładne auto jak za te pieniądze. Rama jak nówka, podłoga również. Nie jeżdżone w zimie przez przynajmniej 11 lat. Niestety feler to cewka. dzisiaj zamawiam.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 78
- Rejestracja: 28 gru 2016, 15:12
- Samochód: Jeep Grand Wagoneer 5.9 V8
- Skąd: Warszawa
- Kontakt:
Re: 1998 Lincoln Town Car - teraz mój :)
Fajny ma kolor I pomyśleć, że mój znajomy zbierał się tyle czasu żeby go obejrzeć...
Przód się lekko odcina na fotkach. Sprawdzałeś jego przeszłość wypadkową?
Przód się lekko odcina na fotkach. Sprawdzałeś jego przeszłość wypadkową?
Jeep Grand Wagoneer 5.9 V8 1985
Lincoln Town Car 4.6 V8 2000
Lincoln Town Car 4.6 V8 2000
-
- Posty: 340
- Rejestracja: 01 kwie 2016, 14:00
- Samochód: 2004 Ford Crown Victoria P71
- Skąd: Sztokholm
Re: 1998 Lincoln Town Car - teraz mój :)
Piękna sztuka
2004 Ford Crown Victoria P71 aktualnie. Nie zamienię na inny samochód
-
Topic author - Posty: 171
- Rejestracja: 19 kwie 2012, 08:21
- Samochód: 2003 Ford Taurus
- Skąd: Gorlice
Re: 1998 Lincoln Town Car - teraz mój :)
Pocałowane przodem. Leciutko. Tak, że tylko zderzak był pęknięty atrapa itp. Stąd wymiana błotnika- troszkę nie siadł kolor.
-
- Posty: 78
- Rejestracja: 28 gru 2016, 15:12
- Samochód: Jeep Grand Wagoneer 5.9 V8
- Skąd: Warszawa
- Kontakt:
Re: 1998 Lincoln Town Car - teraz mój :)
No to świetnie Najlepsze możliwe wyposażenie Przygarnąłbym zegarek i felgi do siebie
Jeep Grand Wagoneer 5.9 V8 1985
Lincoln Town Car 4.6 V8 2000
Lincoln Town Car 4.6 V8 2000
-
- Posty: 1079
- Rejestracja: 09 lut 2015, 14:07
- Samochód: nope
- Skąd: Kiełczów k. Oleśnicy
Re: 1998 Lincoln Town Car - teraz mój :)
To on jest biały, ale w świetle zachodzącego słońca wygląda na "niebiały" czy to jest jakiś kremowy kolor ?
był Chevrolet Caprice 1990 r. 5.0 V8
był Lincoln Mark VIII 1993 r. 4.6 V8
był Buick Park Avenue 1992 3.8 V6
był Lincoln Mark VIII 1993 r. 4.6 V8
był Buick Park Avenue 1992 3.8 V6
-
Topic author - Posty: 171
- Rejestracja: 19 kwie 2012, 08:21
- Samochód: 2003 Ford Taurus
- Skąd: Gorlice
Re: 1998 Lincoln Town Car - teraz mój :)
To jakaś kremowa perła. HGW . Ciekawe jak z malowanie takiego. Czy lakiernik podoła.
W końcu uporałem się z cewkami. Teraz ODPUKAĆ chodzi ślicznie i jedzie leciutko. Kupiłem 2 nowe cewki. Jedną starą która była całkiem padnięta podmieniłem na nowa i było już lepiej ale dalej przy przyspieszaniu poszarpywał. Potem na pałę podmieniłem na nową jedna z cewek w drugim rzędzie cylindrów i auto chodzi jak powinno. Przyznam że logika mnie tu zawodzi. Podmieniłem losowa cewkę i przestało szarpać. Jak to możliwe.
W końcu uporałem się z cewkami. Teraz ODPUKAĆ chodzi ślicznie i jedzie leciutko. Kupiłem 2 nowe cewki. Jedną starą która była całkiem padnięta podmieniłem na nowa i było już lepiej ale dalej przy przyspieszaniu poszarpywał. Potem na pałę podmieniłem na nową jedna z cewek w drugim rzędzie cylindrów i auto chodzi jak powinno. Przyznam że logika mnie tu zawodzi. Podmieniłem losowa cewkę i przestało szarpać. Jak to możliwe.
-
- Posty: 162
- Rejestracja: 05 lut 2017, 16:44
- Samochód: poszukuję
- Skąd: L-wo