1995 Ford Crown Victoria LX

Ford
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika

wojtekrobert
Posty: 841
Rejestracja: 09 lis 2014, 17:41
Samochód: Ford Crown Victoria V8
Skąd: Opole

Re: 1995 Ford Crown Victoria LX

Post autor: wojtekrobert »

Porob zdjecia. Jak rozumiem wklaadasz flashera w miejsce ale nie ma tam zenskich konektorow i wypada?
1998 Ford Crown Victoria LX 4.6 V8
Był: 1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8


Topic author
hubu
Posty: 162
Rejestracja: 05 lut 2017, 16:44
Samochód: poszukuję
Skąd: L-wo

Re: 1995 Ford Crown Victoria LX

Post autor: hubu »

wojtekrobert pisze: 15 kwie 2017, 17:37 Porob zdjecia. Jak rozumiem wklaadasz flashera w miejsce ale nie ma tam zenskich konektorow i wypada?
Jutro pstryknę zdjęcia. Jeżeli dobrze wyczytuję w internetach to MGM i CV z 1995 mają trochę inne rozwiązania elektryki (dziwne mi się to wydaje).
Ponoć CV ma sterowane migacze przez jakąś jednostlę LCM, które mieści się pod deską rozdzielczą po lewej stronie, nie poprzez przerywacz w skrzynce z bezpiecznikami.


sliwma
Posty: 212
Rejestracja: 02 maja 2015, 19:06
Samochód: brak
Skąd: Poznań/Wrocław

Re: 1995 Ford Crown Victoria LX

Post autor: sliwma »

Taaak, dokładnie, Light Control Module.
Tu więcej o tym:
http://www.idmsvcs.com/2vmod/lcm/
Tam masz napisane który pierdolnik jest od kierunków, najlepiej byłoby poszukać na szrocie jakiegoś LCMa i sprawdzić czy wymiana przerywacza na dostosowany do LEDów nie sprawi że cały LCM / instalacja się zjebią. :D
Jak mnie będzie stać to sprowadzę sobie zza oceanu:
- Ford Crown Victoria P7B (bo tak)
- Lincoln Town Car Cartier Series, '97 (bo mój rocznik)

Awatar użytkownika

RadAg!
Sheriff
Posty: 12235
Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Skąd:
Kontakt:

Re: 1995 Ford Crown Victoria LX

Post autor: RadAg! »

Dlatego lepiej dać rezystory przy żarówkach :P
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<

Awatar użytkownika

wojtekrobert
Posty: 841
Rejestracja: 09 lis 2014, 17:41
Samochód: Ford Crown Victoria V8
Skąd: Opole

Re: 1995 Ford Crown Victoria LX

Post autor: wojtekrobert »

"Note that 1995 and later crown vics & grand marquis do not use a conventional standalone turn signal flasher module. But this does not deter numerous aftermarket parts stores and backyard mechanics from insisting that they do. I find it humorous everytime I hear of an uninformed backyard mechanic purchasing a can flasher for $5.99 and then tearing apart half their vehicle's dashboard looking for the old one, but the vehicle owner is typically very frustrated and mutters many curse words in the process of looking for the nonexistent part. Some have also observed that the fuseblock on 95'-00' crownvics has a properly shaped place where a can flasher will fit, but there are no electrical contacts in the socket. This is because the ATC fuseblock is a common part shared among numerous vehicles and ford saw no need to redesign it until the crown vic went with mini-fuses in the 2001 model year."

Czyli 95+ nie mają sterowanych kierunkowskazów przez zewnętrzny przerywacz. Przepraszam jeśli wprowadziłem Cię w błąd, nie miałem o tym aż tak dogłębnej wiedzy, a nie wpadłem na to, żeby sprawdzić gdyż masz ten sam rocznik co mój poprzedni Mercury. Z tego co pamiętam, to on miał pierwszą rejestrację jakoś w styczniu 95 roku, więc możliwe, że został wyprodukowany w 94 i był wyposażony w instalację z zewnętrznym przerywaczem.
1998 Ford Crown Victoria LX 4.6 V8
Był: 1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8


Topic author
hubu
Posty: 162
Rejestracja: 05 lut 2017, 16:44
Samochód: poszukuję
Skąd: L-wo

Re: 1995 Ford Crown Victoria LX

Post autor: hubu »

Nic się nie stało. Jakoś zdjęć nie mogę wrzucić. Coś mi krzyczy, że za duży rozmiar.


Topic author
hubu
Posty: 162
Rejestracja: 05 lut 2017, 16:44
Samochód: poszukuję
Skąd: L-wo

Re: 1995 Ford Crown Victoria LX

Post autor: hubu »

Przegląd mamy + akcyza opłacona. Zostaje tłumaczenie z języka Wikingów i rejestracja w urzędzie.

Awatar użytkownika

wojtekrobert
Posty: 841
Rejestracja: 09 lis 2014, 17:41
Samochód: Ford Crown Victoria V8
Skąd: Opole

Re: 1995 Ford Crown Victoria LX

Post autor: wojtekrobert »

Czyli kierunkowskazy ostatecznie ogarnięte?
1998 Ford Crown Victoria LX 4.6 V8
Był: 1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8


Topic author
hubu
Posty: 162
Rejestracja: 05 lut 2017, 16:44
Samochód: poszukuję
Skąd: L-wo

Re: 1995 Ford Crown Victoria LX

Post autor: hubu »

wojtekrobert pisze: 19 kwie 2017, 22:09 Czyli kierunkowskazy ostatecznie ogarnięte?
Nie ;) Nie mam na to jeszcze pomysłu szczerze mówiąc, a zdejmowanie deski do mnie nie przemawia.

Awatar użytkownika

wojtekrobert
Posty: 841
Rejestracja: 09 lis 2014, 17:41
Samochód: Ford Crown Victoria V8
Skąd: Opole

Re: 1995 Ford Crown Victoria LX

Post autor: wojtekrobert »

hubu pisze: 19 kwie 2017, 22:11
wojtekrobert pisze: 19 kwie 2017, 22:09 Czyli kierunkowskazy ostatecznie ogarnięte?
Nie ;) Nie mam na to jeszcze pomysłu szczerze mówiąc, a zdejmowanie deski do mnie nie przemawia.
To zrób na osobnych rezystorach gdzieś w okolicy żarówek tak jak mówił Radek czy Jedi, też jest taka opcja, ja jej nie wybrałem, bo miałem inną :D
1998 Ford Crown Victoria LX 4.6 V8
Był: 1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8

Awatar użytkownika

RadAg!
Sheriff
Posty: 12235
Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Skąd:
Kontakt:

Re: 1995 Ford Crown Victoria LX

Post autor: RadAg! »

Jak nie wiesz jak zadzwoń do mnie to dokladnie powiem. 690944nineoneone
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<


Topic author
hubu
Posty: 162
Rejestracja: 05 lut 2017, 16:44
Samochód: poszukuję
Skąd: L-wo

Re: 1995 Ford Crown Victoria LX

Post autor: hubu »

wojtekrobert pisze: 19 kwie 2017, 22:13
hubu pisze: 19 kwie 2017, 22:11
wojtekrobert pisze: 19 kwie 2017, 22:09 Czyli kierunkowskazy ostatecznie ogarnięte?
Nie ;) Nie mam na to jeszcze pomysłu szczerze mówiąc, a zdejmowanie deski do mnie nie przemawia.
To zrób na osobnych rezystorach gdzieś w okolicy żarówek tak jak mówił Radek czy Jedi, też jest taka opcja, ja jej nie wybrałem, bo miałem inną :D
Tak jest! Zrobi się.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


Topic author
hubu
Posty: 162
Rejestracja: 05 lut 2017, 16:44
Samochód: poszukuję
Skąd: L-wo

Re: 1995 Ford Crown Victoria LX

Post autor: hubu »

RadAg! pisze: 19 kwie 2017, 22:17 Jak nie wiesz jak zadzwoń do mnie to dokladnie powiem. 690944nineoneone
Oki doki. Jak dojdą żarówki to się odezwę!

Awatar użytkownika

wojtekrobert
Posty: 841
Rejestracja: 09 lis 2014, 17:41
Samochód: Ford Crown Victoria V8
Skąd: Opole

Re: 1995 Ford Crown Victoria LX

Post autor: wojtekrobert »

hubu pisze: 19 kwie 2017, 22:21
RadAg! pisze: 19 kwie 2017, 22:17 Jak nie wiesz jak zadzwoń do mnie to dokladnie powiem. 690944nineoneone
Oki doki. Jak dojdą żarówki to się odezwę!
Holy shit! Skąd one idą, że tak długo? :D
1998 Ford Crown Victoria LX 4.6 V8
Był: 1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8


Topic author
hubu
Posty: 162
Rejestracja: 05 lut 2017, 16:44
Samochód: poszukuję
Skąd: L-wo

Re: 1995 Ford Crown Victoria LX

Post autor: hubu »

wojtekrobert pisze: 19 kwie 2017, 22:36
hubu pisze: 19 kwie 2017, 22:21
RadAg! pisze: 19 kwie 2017, 22:17 Jak nie wiesz jak zadzwoń do mnie to dokladnie powiem. 690944nineoneone
Oki doki. Jak dojdą żarówki to się odezwę!
Holy shit! Skąd one idą, że tak długo? :D
Import bezpośredni C.H.I.N.A. :evil:

ODPOWIEDZ