Crown Victoria V8

Ford
Awatar użytkownika

wojtekrobert
Posty: 708
Rejestracja: 09 lis 2014, 17:41
Samochód: Ford Crown Victoria V8
Skąd: Opole

Re: Crown Victoria V8

Post autor: wojtekrobert » 20 kwie 2017, 17:45

Powoli działam nad H-pipe'm, średnica 2", rura już jest czekam na kolanka.
IMG_20170420_173734.jpg
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
1998 Ford Crown Victoria LX 4.6 V8
Był: 1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8

Awatar użytkownika

Prezes_XJ
Posty: 78
Rejestracja: 28 gru 2016, 15:12
Samochód: Jeep Grand Wagoneer 5.9 V8
Skąd: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: Crown Victoria V8

Post autor: Prezes_XJ » 20 kwie 2017, 18:22

Dobry plan! :) Ciekawy jestem czy będzie brzmiał tak jak mój TC :)

P.S. wyciągi z ING na foto? :P
Jeep Grand Wagoneer 5.9 V8 1985
Lincoln Town Car 4.6 V8 2000


hubu
Posty: 124
Rejestracja: 05 lut 2017, 16:44
Samochód: poszukuję
Skąd: L-wo

Re: Crown Victoria V8

Post autor: hubu » 20 kwie 2017, 18:28

Prezes_XJ pisze:
20 kwie 2017, 18:22
P.S. wyciągi z ING na foto? :P
To wygląda na harmonogram spłat kredytu zaciągnietego na CV... :pada:

Awatar użytkownika

wojtekrobert
Posty: 708
Rejestracja: 09 lis 2014, 17:41
Samochód: Ford Crown Victoria V8
Skąd: Opole

Re: Crown Victoria V8

Post autor: wojtekrobert » 20 kwie 2017, 18:29

Plan w skali 1:1, nie wszystkie wymiary podane ale mogę w każdej chwili zmierzyć metrówką. Będzie brzmiał podobnie, tylko ja prawdopodobnie dam w miejsce tłumików strumienice, jeszcze rozmyślam nad tym. Ty masz u siebie same rury za katami?

A na foto raty pożyczki z kiedyś tam ;)
1998 Ford Crown Victoria LX 4.6 V8
Był: 1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8

Awatar użytkownika

wojtekrobert
Posty: 708
Rejestracja: 09 lis 2014, 17:41
Samochód: Ford Crown Victoria V8
Skąd: Opole

Re: Crown Victoria V8

Post autor: wojtekrobert » 20 kwie 2017, 18:30

hubu pisze:
20 kwie 2017, 18:28
Prezes_XJ pisze:
20 kwie 2017, 18:22
P.S. wyciągi z ING na foto? :P
To wygląda na harmonogram spłat kredytu zaciągnietego na CV... :pada:
No prawie trafiłeś :D To była pożyczka na Mercurego.
1998 Ford Crown Victoria LX 4.6 V8
Był: 1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8

Awatar użytkownika

KARLone
Posty: 3304
Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
Skąd: Górny Śląsk

Re: Crown Victoria V8

Post autor: KARLone » 21 kwie 2017, 23:08

na zlocie w Borkach bylem bez jednego tłumika - super brzmial ale do jazdy na codzień wytrzymałem tylko 2 miesiące. Kiedy nie ma dwóch tłumików to jest czyste zło.

Awatar użytkownika

wojtekrobert
Posty: 708
Rejestracja: 09 lis 2014, 17:41
Samochód: Ford Crown Victoria V8
Skąd: Opole

Re: Crown Victoria V8

Post autor: wojtekrobert » 30 kwie 2017, 20:18

Nowe lampy TYC, trochę mocniej popadało i się poddała. Ogólnie uważam, że zakup tych TYC to było wyrzucenie pieniędzy w błoto, ani to nie pasuje, jedna nieszczelna, druga ma na zewnętrznej powierzchni jakąś folię wtopioną, będę już unikał tanich lamp.
IMG_20170430_130155.jpg
Wyciągnąłem felgi aluminiowe, trochę je wymyłem i nasmarowałem opony. Na tegoroczną zimę będzie trzeba je oddać na regeneracje, bo wyglądają fatalnie.
IMG_20170430_131949.jpg
IMG_20170430_154051.jpg
No i umyłem samochód z zewnątrz, założyłem nowe felgi, trochę czasu mi zeszło, we wtorek będę coś rozbierał pewnie w bagażniku, aby blacharz miał mniej roboty.
IMG_20170430_174425.jpg
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
1998 Ford Crown Victoria LX 4.6 V8
Był: 1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8

Awatar użytkownika

RadAg!
Sheriff
Posty: 11263
Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Skąd:
Kontaktowanie:

Re: Crown Victoria V8

Post autor: RadAg! » 30 kwie 2017, 21:25

Ja moje Tyc też musiałem chyba poprawić. Troszke silikonu i suchutkie są zawsze. Za te kasę wole jednak kupić te tanie i wymienić w razie wu niż ladowac się w cos drogiego. Potem jakas sarenka albo stluczka parkingowa i straty duzo wieksze
Jest:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
Były:
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<


sliwma
Posty: 156
Rejestracja: 02 maja 2015, 19:06
Samochód: jak na razie brak
Skąd: Poznań
Kontaktowanie:

Re: Crown Victoria V8

Post autor: sliwma » 01 maja 2017, 11:38

Hmm, aż dziwne z tymi TYCami, my do modyfikacji w dużej mierze używamy TYCów i nie ma problemów z parowaniem.
Jak mnie będzie stać to sprowadzę sobie zza oceanu:
- Ford Crown Victoria P7B (bo tak)
- Lincoln Town Car Cartier Series, '97 (bo mój rocznik)

Awatar użytkownika

wojtekrobert
Posty: 708
Rejestracja: 09 lis 2014, 17:41
Samochód: Ford Crown Victoria V8
Skąd: Opole

Re: Crown Victoria V8

Post autor: wojtekrobert » 01 maja 2017, 11:42

sliwma pisze:
01 maja 2017, 11:38
Hmm, aż dziwne z tymi TYCami, my do modyfikacji w dużej mierze używamy TYCów i nie ma problemów z parowaniem.
Tutaj nawet nie chodzi o parowanie, ale tam na dole jest pół-centymetrowa warstwa wody... lampa jest po prostu nieszczelna i przecieka. Na razie sie suszy do końca, sprobuje ją uszczelnić silikonem, w ostatecznosci wywierce otwor na dole lampy, aby woda mogla sciekac. Zaczalem sie tez zastanawiac czy nie sprobowac uratowac starych oryginalnych lamp..
1998 Ford Crown Victoria LX 4.6 V8
Był: 1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8

Awatar użytkownika

saint benji
Posty: 572
Rejestracja: 10 lut 2015, 12:39
Samochód: Ford Crown Victoria
Skąd: Warszawa/Kalisz

Re: Crown Victoria V8

Post autor: saint benji » 01 maja 2017, 20:46

To ja oba cornery mam pęknięte i żadna woda mi nie wchodzi...

Awatar użytkownika

wojtekrobert
Posty: 708
Rejestracja: 09 lis 2014, 17:41
Samochód: Ford Crown Victoria V8
Skąd: Opole

Re: Crown Victoria V8

Post autor: wojtekrobert » 20 maja 2017, 19:26

Hamownia zaliczona. Te pomiary pokazywały 160 KM, ale nie mamy pewności czy były w 100% miarodajne.
IMG_20170520_165925.jpg
IMG_20170520_180444.jpg
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
1998 Ford Crown Victoria LX 4.6 V8
Był: 1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8

Awatar użytkownika

RadAg!
Sheriff
Posty: 11263
Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Skąd:
Kontaktowanie:

Re: Crown Victoria V8

Post autor: RadAg! » 20 maja 2017, 20:52

Trochę mało. Oryginalnie masz ile? Masz jakieś wykresy?
Jest:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
Były:
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<

Awatar użytkownika

wojtekrobert
Posty: 708
Rejestracja: 09 lis 2014, 17:41
Samochód: Ford Crown Victoria V8
Skąd: Opole

Re: Crown Victoria V8

Post autor: wojtekrobert » 20 maja 2017, 20:55

RadAg! pisze:
20 maja 2017, 20:52
Trochę mało. Oryginalnie masz ile? Masz jakieś wykresy?
Według dokumentów jest 205 KM. Wykresy były ale nie mam zdjęć ani wydruków, robiłem to z kolegą oraz doktorem na politechnice. Tak jak mówię, nie mamy do końca pewności, czy wszystko było odpowiednio przeprowadzone, więc to 160KM może nie być prawdziwe.
1998 Ford Crown Victoria LX 4.6 V8
Był: 1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8

Awatar użytkownika

KARLone
Posty: 3304
Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
Skąd: Górny Śląsk

Re: Crown Victoria V8

Post autor: KARLone » 20 maja 2017, 21:20

to co jest na wyjściu z silnika to jedno, a co na kołach to drugie. Silnik wciąż może mieć moc ale np konwerter trochę jej przejada.

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika