Crown Victoria V8
-
- Posty: 841
- Rejestracja: 09 lis 2014, 17:41
- Samochód: Ford Crown Victoria V8
- Skąd: Opole
Re: Crown Victoria V8
Powoli działam nad H-pipe'm, średnica 2", rura już jest czekam na kolanka.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
1998 Ford Crown Victoria LX 4.6 V8
Był: 1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8
Był: 1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8
-
- Posty: 78
- Rejestracja: 28 gru 2016, 15:12
- Samochód: Jeep Grand Wagoneer 5.9 V8
- Skąd: Warszawa
- Kontakt:
Re: Crown Victoria V8
Dobry plan! Ciekawy jestem czy będzie brzmiał tak jak mój TC
P.S. wyciągi z ING na foto?
P.S. wyciągi z ING na foto?
Jeep Grand Wagoneer 5.9 V8 1985
Lincoln Town Car 4.6 V8 2000
Lincoln Town Car 4.6 V8 2000
-
- Posty: 162
- Rejestracja: 05 lut 2017, 16:44
- Samochód: poszukuję
- Skąd: L-wo
-
- Posty: 841
- Rejestracja: 09 lis 2014, 17:41
- Samochód: Ford Crown Victoria V8
- Skąd: Opole
Re: Crown Victoria V8
Plan w skali 1:1, nie wszystkie wymiary podane ale mogę w każdej chwili zmierzyć metrówką. Będzie brzmiał podobnie, tylko ja prawdopodobnie dam w miejsce tłumików strumienice, jeszcze rozmyślam nad tym. Ty masz u siebie same rury za katami?
A na foto raty pożyczki z kiedyś tam
A na foto raty pożyczki z kiedyś tam
1998 Ford Crown Victoria LX 4.6 V8
Był: 1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8
Był: 1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8
-
- Posty: 841
- Rejestracja: 09 lis 2014, 17:41
- Samochód: Ford Crown Victoria V8
- Skąd: Opole
Re: Crown Victoria V8
No prawie trafiłeś To była pożyczka na Mercurego.
1998 Ford Crown Victoria LX 4.6 V8
Był: 1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8
Był: 1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8
-
- Posty: 3658
- Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
- Skąd: Górny Śląsk
Re: Crown Victoria V8
na zlocie w Borkach bylem bez jednego tłumika - super brzmial ale do jazdy na codzień wytrzymałem tylko 2 miesiące. Kiedy nie ma dwóch tłumików to jest czyste zło.
-
- Posty: 841
- Rejestracja: 09 lis 2014, 17:41
- Samochód: Ford Crown Victoria V8
- Skąd: Opole
Re: Crown Victoria V8
Nowe lampy TYC, trochę mocniej popadało i się poddała. Ogólnie uważam, że zakup tych TYC to było wyrzucenie pieniędzy w błoto, ani to nie pasuje, jedna nieszczelna, druga ma na zewnętrznej powierzchni jakąś folię wtopioną, będę już unikał tanich lamp.
Wyciągnąłem felgi aluminiowe, trochę je wymyłem i nasmarowałem opony. Na tegoroczną zimę będzie trzeba je oddać na regeneracje, bo wyglądają fatalnie.
No i umyłem samochód z zewnątrz, założyłem nowe felgi, trochę czasu mi zeszło, we wtorek będę coś rozbierał pewnie w bagażniku, aby blacharz miał mniej roboty.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
1998 Ford Crown Victoria LX 4.6 V8
Był: 1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8
Był: 1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: Crown Victoria V8
Ja moje Tyc też musiałem chyba poprawić. Troszke silikonu i suchutkie są zawsze. Za te kasę wole jednak kupić te tanie i wymienić w razie wu niż ladowac się w cos drogiego. Potem jakas sarenka albo stluczka parkingowa i straty duzo wieksze
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
- Posty: 213
- Rejestracja: 02 maja 2015, 19:06
- Samochód: Toyota Auris
- Skąd: Wrocław
Re: Crown Victoria V8
Hmm, aż dziwne z tymi TYCami, my do modyfikacji w dużej mierze używamy TYCów i nie ma problemów z parowaniem.
-
- Posty: 841
- Rejestracja: 09 lis 2014, 17:41
- Samochód: Ford Crown Victoria V8
- Skąd: Opole
Re: Crown Victoria V8
Tutaj nawet nie chodzi o parowanie, ale tam na dole jest pół-centymetrowa warstwa wody... lampa jest po prostu nieszczelna i przecieka. Na razie sie suszy do końca, sprobuje ją uszczelnić silikonem, w ostatecznosci wywierce otwor na dole lampy, aby woda mogla sciekac. Zaczalem sie tez zastanawiac czy nie sprobowac uratowac starych oryginalnych lamp..
1998 Ford Crown Victoria LX 4.6 V8
Był: 1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8
Był: 1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8
-
- Posty: 655
- Rejestracja: 10 lut 2015, 12:39
- Samochód: Ford Crown Victoria
- Skąd: Warszawa
Re: Crown Victoria V8
To ja oba cornery mam pęknięte i żadna woda mi nie wchodzi...
-
- Posty: 841
- Rejestracja: 09 lis 2014, 17:41
- Samochód: Ford Crown Victoria V8
- Skąd: Opole
Re: Crown Victoria V8
Hamownia zaliczona. Te pomiary pokazywały 160 KM, ale nie mamy pewności czy były w 100% miarodajne.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
1998 Ford Crown Victoria LX 4.6 V8
Był: 1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8
Był: 1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: Crown Victoria V8
Trochę mało. Oryginalnie masz ile? Masz jakieś wykresy?
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
- Posty: 841
- Rejestracja: 09 lis 2014, 17:41
- Samochód: Ford Crown Victoria V8
- Skąd: Opole
Re: Crown Victoria V8
Według dokumentów jest 205 KM. Wykresy były ale nie mam zdjęć ani wydruków, robiłem to z kolegą oraz doktorem na politechnice. Tak jak mówię, nie mamy do końca pewności, czy wszystko było odpowiednio przeprowadzone, więc to 160KM może nie być prawdziwe.
1998 Ford Crown Victoria LX 4.6 V8
Był: 1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8
Był: 1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8
-
- Posty: 3658
- Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
- Skąd: Górny Śląsk
Re: Crown Victoria V8
to co jest na wyjściu z silnika to jedno, a co na kołach to drugie. Silnik wciąż może mieć moc ale np konwerter trochę jej przejada.