1995 Thunderbird V8
-
- Posty: 655
- Rejestracja: 10 lut 2015, 12:39
- Samochód: Ford Crown Victoria
- Skąd: Warszawa
Re: 1995 Thunderbird V8
Ale to jest chyba sama buda na części. Kiedyś się czaiłem na jednego ładnego bordowego, chciałem już po niego jechać, ale sprzedający zaczął coś kręcić, że w szpitalu jest, że kto inny jedzie po auto i tyle w temacie...
-
Topic author - Posty: 63
- Rejestracja: 15 lis 2016, 08:23
- Samochód: Ford Thunderbird '95 V8
- Skąd: Nowy Sącz
Re: 1995 Thunderbird V8
Niestety to zupelnie inne wnetrzeDucky Ed pisze:https://www.olx.pl/oferta/ford-thunderb ... 95c18d6323 Spójrz może Cię zainteresuje.
-
Topic author - Posty: 63
- Rejestracja: 15 lis 2016, 08:23
- Samochód: Ford Thunderbird '95 V8
- Skąd: Nowy Sącz
Re: 1995 Thunderbird V8
Wybrałem się dziś na niemiecką autostradę
Niestety zapomniałem wyłączyć klimatyzacji przed próbą. Cieszy fakt, że 22 letnie auto ma przyspieszenie zgodne z danymi technicznymi, ale ten speed governor tak nisko to jakaś porażka
Niestety zapomniałem wyłączyć klimatyzacji przed próbą. Cieszy fakt, że 22 letnie auto ma przyspieszenie zgodne z danymi technicznymi, ale ten speed governor tak nisko to jakaś porażka
-
- Posty: 655
- Rejestracja: 10 lut 2015, 12:39
- Samochód: Ford Crown Victoria
- Skąd: Warszawa
Re: 1995 Thunderbird V8
Limiter po to, żeby się w czasie jazdy wał nie rozpadł...
-
- Posty: 1079
- Rejestracja: 09 lut 2015, 14:07
- Samochód: nope
- Skąd: Kiełczów k. Oleśnicy
Re: 1995 Thunderbird V8
a 170 km/h to już całkiem przyzwoita prędkość, nie ma co narzekać
był Chevrolet Caprice 1990 r. 5.0 V8
był Lincoln Mark VIII 1993 r. 4.6 V8
był Buick Park Avenue 1992 3.8 V6
był Lincoln Mark VIII 1993 r. 4.6 V8
był Buick Park Avenue 1992 3.8 V6
-
- Posty: 171
- Rejestracja: 19 kwie 2012, 08:21
- Samochód: 2003 Ford Taurus
- Skąd: Gorlice
Re: 1995 Thunderbird V8
No ale kurw..a BMW też ma wał a jedzie i 230km/h! W usa wału nie potrafią zrobić?
-
Topic author - Posty: 63
- Rejestracja: 15 lis 2016, 08:23
- Samochód: Ford Thunderbird '95 V8
- Skąd: Nowy Sącz
Re: 1995 Thunderbird V8
potrafią, tylko takich nie montują
-
- Posty: 1729
- Rejestracja: 05 maja 2010, 19:22
- Samochód: Merc ML W164 3.5 V6 2008
- Skąd: Barwice - PL ; Peterborough - UK
Re: 1995 Thunderbird V8
No chyba przesadziles wyskakujac tutaj z jakims dresowym bmw i do tego go chwalac , niepoprawnie politycznie
Daniel
ex Chevy Tahoe 5.3 V8 '02
ex Chevy Camaro Z28 LS1 5.7 V8 '99
ex Chevy Caprice 5.0 V8 '91
ex Chevy Tahoe 5.3 V8 '02
ex Chevy Camaro Z28 LS1 5.7 V8 '99
ex Chevy Caprice 5.0 V8 '91
-
- Posty: 655
- Rejestracja: 10 lut 2015, 12:39
- Samochód: Ford Crown Victoria
- Skąd: Warszawa
Re: 1995 Thunderbird V8
To zobacz sobie jakie prędkości rozwijało BMW E31, którego dresowym nazwać nie można.
-
- Posty: 171
- Rejestracja: 19 kwie 2012, 08:21
- Samochód: 2003 Ford Taurus
- Skąd: Gorlice
Re: 1995 Thunderbird V8
Mi sie wydaje, że limiter jest po prostu dla zdrowego rozsądku. W USA po prostu szybciej się nie jeździ. Ja osobiście byłem zaskoczony (pozytywnie) jak oni jeżdżą równo. Autostradą wszyscy praktycznie suną 120km/h jak jeden mąż.
-
- Posty: 1729
- Rejestracja: 05 maja 2010, 19:22
- Samochód: Merc ML W164 3.5 V6 2008
- Skąd: Barwice - PL ; Peterborough - UK
Re: 1995 Thunderbird V8
Ale e31 to topowy model tej marki w latach '90 najdrozszy, najbardziej sporrowy i zarazem luksusowy a ten fordziak to raczej taki dla mas tylko ze z V8 pod maską wiec co to za porównanie z dupy wziete.saint benji pisze: ↑20 cze 2017, 15:59To zobacz sobie jakie prędkości rozwijało BMW E31, którego dresowym nazwać nie można.
Daniel
ex Chevy Tahoe 5.3 V8 '02
ex Chevy Camaro Z28 LS1 5.7 V8 '99
ex Chevy Caprice 5.0 V8 '91
ex Chevy Tahoe 5.3 V8 '02
ex Chevy Camaro Z28 LS1 5.7 V8 '99
ex Chevy Caprice 5.0 V8 '91
-
Topic author - Posty: 63
- Rejestracja: 15 lis 2016, 08:23
- Samochód: Ford Thunderbird '95 V8
- Skąd: Nowy Sącz
Re: 1995 Thunderbird V8
Taaa i z tego samego zdrowego rozsądku wsadzili silnik 4,6. Dla mnie ten limiter to jakieś nieporozumienie. Nie chodzi o to, żeby jeździć cały czas na maksa, ale o to żeby mieć taką możlwość jak mnie najdzie ochota.
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: 1995 Thunderbird V8
Wał jest stalowy w cywilnych wersjach i dlatego limiter jest ustawiony na 170. W wersjach P71 2003+ wał jest aluminiowy i limiter jest ustawiony chyba na 235 km/h. W wersjach 2000-2002 wał był z MMC w wersjach policyjnych. Przy ograniczeniu prędkości maks w limiterze znaczenie ma również ilość biegów skrzyni. Pamiętaj że 4R70W to tylko 4 biegowa skrzynia.
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
Topic author - Posty: 63
- Rejestracja: 15 lis 2016, 08:23
- Samochód: Ford Thunderbird '95 V8
- Skąd: Nowy Sącz
Re: 1995 Thunderbird V8
Przełożenia w skrzyni nie są tu problemem. Przy 170 km/h nie ma nawet 3 tys. obrotów, więc zapas jeszcze jest. Wg danych an automobile-catalog teoretyczna prędkość przy tych przełożeniach to 200 na III biegu i 286 na IV.
-
- Posty: 171
- Rejestracja: 19 kwie 2012, 08:21
- Samochód: 2003 Ford Taurus
- Skąd: Gorlice
Re: 1995 Thunderbird V8
A nie da się jakoś oszukać kompa żeby nie widział prędkości?