2001 Chrysler LHS 3.5 V6

Chrysler
Awatar użytkownika

Pan Arek
Posty: 813
Rejestracja: 09 lut 2015, 14:07
Samochód: Chevrolet Caprice 1990 5.0
Skąd: Kiełczów k. Oleśnicy

Re: 2001 Chrysler LHS 3.5 V6

Post autor: Pan Arek » 10 mar 2017, 22:29

Jedno pytanie mi się na usta ciśnie: dlaczego akurat ten model? Bardzo polubiliście platformę H ona ma jakieś niezwykłe właściwości czy po prostu reprezentuje odpowiednią jakość za odpowiednią cenę ?
Osobiście wóz jak i jego pokrewne widzą mi się średnio, są na moje oko przeciętne. Poprzednia generacja była świetna, sam bym się o takiego LHSa czy New Yorkera z początku lat 90 pokusił. Nie chcecie pomyśleć o jednym starszym którego zrobicie jak dla siebie i odsprzedacie za bezcen na przykład mnie? :D

Na jedną rzecz nie mogę narzekać - kolor lakieru jest świetny :D
jest Chevrolet Caprice 1990 r. 5.0 V8
był Lincoln Mark VIII 1993 r. 4.6 V8
był Buick Park Avenue 1992 3.8 V6

Awatar użytkownika

Lucas
Posty: 957
Rejestracja: 16 sie 2013, 22:28
Samochód: 1992 Mercury Grand Marquis
Skąd: Ostrowiec Św.

Re: 2001 Chrysler LHS 3.5 V6

Post autor: Lucas » 10 mar 2017, 23:00

Dokładnie Arek, to jest chyba jakaś choroba :P Zgadzam się z Tobą w 100%, jedno auto bym zrozumiał, ale 3... na to nie ma sensownego wytłumaczenia! :D

LH platform w dodatku należy raczej do konstrukcji ''specjalnej troski'' więc jak źle trafisz to możesz nieźle utopić :P Ja przykładowo za każdym razem jak dodaję gazu to uważam żeby nie przesadzić bo konsekwencje mogą być bardzo nieprzyjemne :P A to chyba nie tak powinno wyglądać.

Niemniej jednak, na korzyść na pewno stosunek luksusu do ceny. Za małe pieniądze można kupić fajne auto z konkretnym wyposażeniem i dość świeżym wyglądem.

Taka jest moja opinia :D
1998 Jeep Grand Cherokee 5.2 Limited-EX
2000 Jeep Grand Cherokee 4.7 Limited-EX
2004 Ford Explorer Sport Trac 4.0 XLS-EX
2001 Dodge Durango 5.9 SLT PLus-EX
1995 Jeep Grand Cherokee 4.0 Limited-EX
2003 Chevrolet Avalanche 5.3 4x4-EX
2003 Chrysler 300M 3.5 H.O.-EX
2000 Jeep Grand Cherokee 4.0 Laredo-EX
1992 Buick Park Avenue 3.8-EX
1992 Jeep Cherokee 4.0 Limited-EX
1992 Mercury Grand Marquis


MichaŁ
Posty: 2732
Rejestracja: 28 lip 2010, 19:04
Samochód: '05 T&C Limited
Skąd: Oleśnica

Re: 2001 Chrysler LHS 3.5 V6

Post autor: MichaŁ » 10 mar 2017, 23:20

Gdybym 7 lat temu wiedział o tych autach tyle co wiem teraz, to pewnie też bym dygał, a pamiętam, że jak jeździłem 300M to wyprzedzałem z reguły z pedałem w podłodze, bo te 253 KM w rzeczywistości szału nie robiło.
Nie rozumiem tego zauroczenia LH platform, ale w 100% je szanuje. A te złote rzeczywiście wyglądają fajowo.

Lej olej Mopara. Po to go zrobili, żeby te chryslerowskie upośledzone silniki troche dłużej żyły :) Mówię zupełnie poważnie.
Były:
1997 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 Chrysler Voyager LE 3.0V6
2000 Chevy Tahoe LT 5.3 V8 Vortec
1986 Mercury Grand Marquis 5.0 V8
1993 Chrysler Le Baron Cabrio 3.0 V6
1996 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 GMC Vandura 5.7 V8 Explorer
2000 Chevrolet Impala 3.4 V6
1998 Chevrolet Blazer LT 4.3 V6
1989 Plymouth Grand Voyager SE 3.0 V6
2000 Chrysler 300M 3.5 V6
1999 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1999 Chrysler Grand Voyager LX 3.3 V6

Awatar użytkownika

Lucas
Posty: 957
Rejestracja: 16 sie 2013, 22:28
Samochód: 1992 Mercury Grand Marquis
Skąd: Ostrowiec Św.

Re: 2001 Chrysler LHS 3.5 V6

Post autor: Lucas » 10 mar 2017, 23:43

Michał bo te 253 konia to mierzone przez nie wiem kogo i nie wiem gdzie było. Te auta w US na hamowniach wypluwają od 150 do 170 koni na kołach... I to by się w sumie zgadzało z odczuciami przy jeździe.

Ja wcisnąć do podłogi nie wcisnąłem ani razu ale na tyle na ile się odważyłem to te 170 koni jest jak najbardziej prawdziwe. Więcej raczej tam nie siedzi...

I zauroczenia LH platform też nie rozumiem, mimo tego że sam takiego posiadam.

Ale z Kacprowych wozów z chęcią zrobiłbym fajną kolekcję :D
1998 Jeep Grand Cherokee 5.2 Limited-EX
2000 Jeep Grand Cherokee 4.7 Limited-EX
2004 Ford Explorer Sport Trac 4.0 XLS-EX
2001 Dodge Durango 5.9 SLT PLus-EX
1995 Jeep Grand Cherokee 4.0 Limited-EX
2003 Chevrolet Avalanche 5.3 4x4-EX
2003 Chrysler 300M 3.5 H.O.-EX
2000 Jeep Grand Cherokee 4.0 Laredo-EX
1992 Buick Park Avenue 3.8-EX
1992 Jeep Cherokee 4.0 Limited-EX
1992 Mercury Grand Marquis

Awatar użytkownika

saint benji
Posty: 610
Rejestracja: 10 lut 2015, 12:39
Samochód: Ford Crown Victoria
Skąd: Warszawa/Kalisz

Re: 2001 Chrysler LHS 3.5 V6

Post autor: saint benji » 13 mar 2017, 11:58

lincoln1998 pisze:
10 mar 2017, 21:55
Mam straszny niesmak do poprzedniego właściciela.Nie mogę się nadziwić na sposób serwisowania tego auta i na jego liczne kłamstwa.
Jakie kłamstwa i z jakiej partii jest ten polityk? :D


MichaŁ
Posty: 2732
Rejestracja: 28 lip 2010, 19:04
Samochód: '05 T&C Limited
Skąd: Oleśnica

Re: 2001 Chrysler LHS 3.5 V6

Post autor: MichaŁ » 15 mar 2017, 23:06

Kacper, chwal się Capricem. W końcu jakiś konkretny zakup z jajami i do tego z właściwym znakiem na masce :D

Myślę, że jest to świetna okazja do wielkopolsko-dolnośląsko-opolskiego wiosennego spota :) :) :)
Były:
1997 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 Chrysler Voyager LE 3.0V6
2000 Chevy Tahoe LT 5.3 V8 Vortec
1986 Mercury Grand Marquis 5.0 V8
1993 Chrysler Le Baron Cabrio 3.0 V6
1996 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 GMC Vandura 5.7 V8 Explorer
2000 Chevrolet Impala 3.4 V6
1998 Chevrolet Blazer LT 4.3 V6
1989 Plymouth Grand Voyager SE 3.0 V6
2000 Chrysler 300M 3.5 V6
1999 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1999 Chrysler Grand Voyager LX 3.3 V6

Awatar użytkownika

Topic author
lincoln1998
Posty: 1995
Rejestracja: 18 maja 2010, 15:29
Samochód: 1992 Mercury Grand Marquis 4.6 V8
Skąd: Kalisz

Re: 2001 Chrysler LHS 3.5 V6

Post autor: lincoln1998 » 26 cze 2017, 16:26

Trochę czasu minęło,ale jesteśmy po kolejnym serwisie :)

Nieco ponad tydzień temu został odebrany z naprawy hamulców.

Przód :

- Klocki hamulcowe ,- AD
- Przetoczone tarcze hamulcowe
- Zestaw naprawczy zacisków na obie strony , - stalowe tłoczki + gumki Autofren

- Wymiana w całości płynu hamulcowego ,- Hella DOT4

Tył :

- Nowe szczęki hamulca postojowego ,- ABS
- Przetoczone tarczo-bębny .

A dzisiaj :

- Nowy olej silnikowy ,- 10w30 Mopar ( silnik zdecydowanie ciszej pracuje niż na PC )
- Filtr oleju Mopar
- Filtr powietrza WIX
- Zmiana wszystkich opon


Samochód pięknie się spisuje( odpukać ) więc oby tak dalej :) . W najbliższym czasie mamy plan odstawić wóz na pranie wnętrza i polerkę lakieru . Na dniach zostanie także w końcu przerejestrowany ;)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Obecnie:

2001 Lincoln Town Car 4.6 V8
1992 Mercury Grand Marquis 4.6 V8
1976 Lincoln Continental Mark IV 7.5 V8
2002 Chevrolet Avalanche Z71 5.3 V8
2001 Chrysler LHS 3.5 V6


Ex:

1991 Lincoln Town Car 5.0L V8
1993 Chevrolet G20 5.7L V8
1999 Chrysler Town & Country LXi 3.8 V6
2000 Chrysler Sebring Conv. JXi 2.5 V6
1997 Jeep Grand Cherokee Limited 5.2 V8
1998 Chrysler Concorde LXi 3.2 V6
1995 Chevrolet C1500 Pickup 4.3 V6
1998 Chrysler LHS 3.5 V6
1991 Chevrolet Caprice Classic 5.0 V8
1998 Lincoln Town Car Signature Series 4.6 V8
2005 Chrysler Town&Country 3.8 V6
2005 Chrysler Sebring Conv. 2.4 R4
1999 Chrysler LHS 3.5 V6


JEDI_V

Re: 2001 Chrysler LHS 3.5 V6

Post autor: JEDI_V » 28 cze 2017, 08:48

Panowie dotarlem do artykulu(jak znajde linka to zapodam) polskiego warsztatu zajmujacego sie amerykancami, ktory za sprawe honoru wzial sobie ustalenie dlaczego padaja panewki w moparowskich 3.5/3.2 i to glownie w Europie. Po dlugich bojach na hamowni samych silnikow okazalo sie, ze powyzej 3tys.obr. a wiec glownie jazda i styl europejski, pompa oleju wyciaga caly olej z miski i tloczy go w uklad smarowania, co skutkuje zaciaganiem powietrza na panewki i ich uszkodzeniem. Prawidlowy stan oleju w tych silnikach to 1cm ponad stan maksymalny na bagnecie, a wiec 1 litr wiecej.
Podobny fabryczny babol w instrukcji dotyczy moparowskich skrzyn biegow, gdzie jakis idiota napisal, ze w razie W mozna zastosowac olej rodzaju Dextron, co oczywiscie powodowalo ich uszkodzenia. Chrysler i s-ka tylko i wylacznie ATF+4(obecnie).

Awatar użytkownika

Topic author
lincoln1998
Posty: 1995
Rejestracja: 18 maja 2010, 15:29
Samochód: 1992 Mercury Grand Marquis 4.6 V8
Skąd: Kalisz

Re: 2001 Chrysler LHS 3.5 V6

Post autor: lincoln1998 » 03 lip 2017, 15:20

Wymieniam i sprawdzam regularnie olej silnikowy i nic się nie dzieje ( odpukać ) :) . Ja jeżdżę bez szaleństw,ale Ojciec już trochę bardziej i też póki co bez problemów . To są wbrew pozorom wdzięczne silniki,ale trzeba o nie odpowiednio dbać a potrafią się odwdzięczyć .
Wadą którą też warto sprawdzić to króćce od ciśnienia oleju. Jest to umieszczone obok filtra oleju i wykonane z gównolitu . Wystarczy lekko dotknąć i lubi tamtędy spierdzielać olej .
Jeśli chodzi o skrzynię to używam tylko i wyłącznie ATF+4 Mopara .

Skoro już tutaj piszę, to pochwalę się,że Ojciec w końcu przerejestrował wóz i wrzucam fotkę z nowym umiejscowieniem przedniej blachy :)


( zdjęcie wykonane podczas parady ACM 2017 )
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Obecnie:

2001 Lincoln Town Car 4.6 V8
1992 Mercury Grand Marquis 4.6 V8
1976 Lincoln Continental Mark IV 7.5 V8
2002 Chevrolet Avalanche Z71 5.3 V8
2001 Chrysler LHS 3.5 V6


Ex:

1991 Lincoln Town Car 5.0L V8
1993 Chevrolet G20 5.7L V8
1999 Chrysler Town & Country LXi 3.8 V6
2000 Chrysler Sebring Conv. JXi 2.5 V6
1997 Jeep Grand Cherokee Limited 5.2 V8
1998 Chrysler Concorde LXi 3.2 V6
1995 Chevrolet C1500 Pickup 4.3 V6
1998 Chrysler LHS 3.5 V6
1991 Chevrolet Caprice Classic 5.0 V8
1998 Lincoln Town Car Signature Series 4.6 V8
2005 Chrysler Town&Country 3.8 V6
2005 Chrysler Sebring Conv. 2.4 R4
1999 Chrysler LHS 3.5 V6

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika