Czyli jednak tak jak piszą na forach, nie jest stworzony do hamowania
Tahoe/Suburban/Yukon/Avalanche/Silverado/Sierra - pytania, odpowiedzi, tricki, lifehacki itp.
-
- Posty: 33
- Rejestracja: 13 maja 2017, 14:14
- Samochód: Chevrolet Tahoe 5.3 V8 '01
- Skąd: Trójmiasto
-
- Posty: 1426
- Rejestracja: 25 wrz 2012, 23:06
- Samochód: Azul grande, El Bandito
- Skąd: Łódź
Re: Tahoe/Suburban/Yukon/Avalanche/Silverado/Sierra - pytania, odpowiedzi, tricki, lifehacki itp.
zależy do czego jest się przyzwyczajonym
-
- Posty: 1426
- Rejestracja: 25 wrz 2012, 23:06
- Samochód: Azul grande, El Bandito
- Skąd: Łódź
Re: Tahoe/Suburban/Yukon/Avalanche/Silverado/Sierra - pytania, odpowiedzi, tricki, lifehacki itp.
Wolałbym się o oponach nie wypowiadać, znane marki zakładam, że produkują dobre opony, natomiast jest tyle rozbieżnych opinii, że trzeba sobie po prostu jakoś to wypośrodkować i dokonać zakupu.Seweryn 1977 pisze: ↑07 wrz 2017, 00:19 pecha jakie opony całoroczne proponujesz? model i producent. Głównie po czarnym. Zastanawiałem się nad
https://www.oponeo.pl/dane-opony/dunlop ... #155150157
Używam Dunlopów od kilku lat, niby letnie....
lub to:
https://www.oponeo.pl/dane-opony/cooper ... #152705999
ostatnie 4 opony kupiłem bo mi się stare skończyły w trasie i na szybko szukałem więc totalny przypadek na czym teraz GMC jeździ
-
- Posty: 3658
- Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
- Skąd: Górny Śląsk
Re: Tahoe/Suburban/Yukon/Avalanche/Silverado/Sierra - pytania, odpowiedzi, tricki, lifehacki itp.
w suvach do jazdy na co dzień najlepiej brać całoroczne - nie trzeba kombinować z takimi dupnymi kołami dwa razy w roku. Lekki teren również dają radę. Te Coopery wyglądają na bardziej asfaltowe ale moim zdaniem to zaleta, lepiej odprowadzają wodę (4 duże rowki na obwodzie) i będą o wiele cichsze (gęstszy klocek na bieżniku). Duża ilość drobnych nacięć będzie dodatkowo wgryzać się śnieg i lekkie błotko czyli takie na głębokość opony.
-
- Posty: 444
- Rejestracja: 22 kwie 2016, 22:40
- Samochód: 2008 Chevy Tahoe LTZ RWD + 2004 Tahoe 5.3 LT 4x4
- Skąd: Ustroń
Re: Tahoe/Suburban/Yukon/Avalanche/Silverado/Sierra - pytania, odpowiedzi, tricki, lifehacki itp.
Na forum jeepa zachwalali te Coopery. Oczywiście całoroczne chcę kupić, to i tak dość droga impreza
1983 VW Rabbit SOLD
1992 Jeep XJ 4.0 SOLD
1989 Jeep XJ 2,1TD SOLD 1995 Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 SOLD 2002 Jeep WJ SOLD
1999 CHRYSLER TOWN&COUNTRY 3,8 SOLD
2003 Chrysler Town & Country LXi 3,8 SOLD
2003 Chrysler Grand Voyager 3,3 AWD SOLD
2001 Chevrolet Trailblazer 4,2 LTZ SOLD
2005 Chevrolet TRAILBLAZER 4.2 LT SOLD
2003 Chevrolet Suburban 5,3 LT SOLD
2004 Chevrolet Suburban 5,3 Z71 SOLD
2001 Chevrolet Tahoe 5.3 LT 4x4 SOLD
Aktualnie:
2004 Chevrolet Tahoe 5.3 LT 4x4
2008 Chevrolet Tahoe 5.3 LTZ
1992 Jeep XJ 4.0 SOLD
1989 Jeep XJ 2,1TD SOLD 1995 Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 SOLD 2002 Jeep WJ SOLD
1999 CHRYSLER TOWN&COUNTRY 3,8 SOLD
2003 Chrysler Town & Country LXi 3,8 SOLD
2003 Chrysler Grand Voyager 3,3 AWD SOLD
2001 Chevrolet Trailblazer 4,2 LTZ SOLD
2005 Chevrolet TRAILBLAZER 4.2 LT SOLD
2003 Chevrolet Suburban 5,3 LT SOLD
2004 Chevrolet Suburban 5,3 Z71 SOLD
2001 Chevrolet Tahoe 5.3 LT 4x4 SOLD
Aktualnie:
2004 Chevrolet Tahoe 5.3 LT 4x4
2008 Chevrolet Tahoe 5.3 LTZ
-
Topic author - Posty: 3056
- Rejestracja: 28 lip 2010, 19:04
- Samochód: brak amcara
- Skąd: Bierutów, dolnośląskie/opolskie
Re: Tahoe/Suburban/Yukon/Avalanche/Silverado/Sierra - pytania, odpowiedzi, tricki, lifehacki itp.
W przypadku SUVów w oponach tzw. całorocznych musimy ostro oddzielić od siebie opony typowo szosowe całoroczne i tzw. A/T'ki, które też mają oznaczenie opon wielosezonowych (M+S) a niejednokrotnie nawet homologacje zimową.
Ja ze swojego doświadczenia i sprzedażowego i jezdnego mogę powiedzieć tyle, że opona całoroczna nie jest dobra ani na lato ani na zimę ale, że klient ma zawsze racje, a do tego pokutuje podejście, że w autach terenowych opon się nie zmienia ze względu na sezon to nie chcę Was na siłę przekonywać.
Do rzeczy...
Jeżeli jeździsz 90% lub więcej po czarnym to nie ładowałbym się w A/T'ki.
Kup poprostu typowo szosowe opony.
Dobra opona ratuje tyłek w sytuacjach ekstremalnych (oby każdy z nas miał jak najmniej sytuacji w których się o tym przekona) w przypadku jazdy po asfaltach mowię tu o prędkości, mokrych zakrętach, hamowaniu na mokrym itp. A tutaj A/T przegra z szosówką.
Ja miałem A/T'ki w Tahoe -Bridgestone Dueler AT694, które były wiele lat hitem sprzedażowym, mają homologacje zimową i generalnie masę zadowolonych użytkowników - ja tym autem jeździłem w 98% po asfalcie i mnie te opony przeszkadzały.
W Blazerze miałem również ATki GoodYear Wrangler i ta sama sytuacja.
Mój Ojciec miał w WJcie dodatkowy komplet ATków, ale na codzien jeździł autem po autostradach głównie i używał kompletu typowo letnich szosówek i typowo zimowych szosówek w zależności od sezonu.
Takie moje subiektywne zdanie
Jakby ktoś miał jakiekolwiek pytania odnośnie opon (a sezon zimowy nadchodzi) to zachęcam do rozmowy
Wysłane przez Tapatalk
Ja ze swojego doświadczenia i sprzedażowego i jezdnego mogę powiedzieć tyle, że opona całoroczna nie jest dobra ani na lato ani na zimę ale, że klient ma zawsze racje, a do tego pokutuje podejście, że w autach terenowych opon się nie zmienia ze względu na sezon to nie chcę Was na siłę przekonywać.
Do rzeczy...
Jeżeli jeździsz 90% lub więcej po czarnym to nie ładowałbym się w A/T'ki.
Kup poprostu typowo szosowe opony.
Dobra opona ratuje tyłek w sytuacjach ekstremalnych (oby każdy z nas miał jak najmniej sytuacji w których się o tym przekona) w przypadku jazdy po asfaltach mowię tu o prędkości, mokrych zakrętach, hamowaniu na mokrym itp. A tutaj A/T przegra z szosówką.
Ja miałem A/T'ki w Tahoe -Bridgestone Dueler AT694, które były wiele lat hitem sprzedażowym, mają homologacje zimową i generalnie masę zadowolonych użytkowników - ja tym autem jeździłem w 98% po asfalcie i mnie te opony przeszkadzały.
W Blazerze miałem również ATki GoodYear Wrangler i ta sama sytuacja.
Mój Ojciec miał w WJcie dodatkowy komplet ATków, ale na codzien jeździł autem po autostradach głównie i używał kompletu typowo letnich szosówek i typowo zimowych szosówek w zależności od sezonu.
Takie moje subiektywne zdanie
Jakby ktoś miał jakiekolwiek pytania odnośnie opon (a sezon zimowy nadchodzi) to zachęcam do rozmowy
Wysłane przez Tapatalk
Były:
2015 Chrysler Town&Country 3.6 V6
1991 Chevrolet Caprice Classic 5.0 V8
2007 Chevrolet Express CargoVan 4.8 V8
1993 Cadillac Fleetwood 5.7 V8
2005 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1997 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 Chrysler Voyager LE 3.0V6
2000 Chevy Tahoe LT 5.3 V8 Vortec
1986 Mercury Grand Marquis 5.0 V8
1993 Chrysler Le Baron Cabrio 3.0 V6
1996 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 GMC Vandura 5.7 V8 Explorer
2000 Chevrolet Impala 3.4 V6
1998 Chevrolet Blazer LT 4.3 V6
1989 Plymouth Grand Voyager SE 3.0 V6
2000 Chrysler 300M 3.5 V6
1999 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1999 Chrysler Grand Voyager LX 3.3 V6
2015 Chrysler Town&Country 3.6 V6
1991 Chevrolet Caprice Classic 5.0 V8
2007 Chevrolet Express CargoVan 4.8 V8
1993 Cadillac Fleetwood 5.7 V8
2005 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1997 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 Chrysler Voyager LE 3.0V6
2000 Chevy Tahoe LT 5.3 V8 Vortec
1986 Mercury Grand Marquis 5.0 V8
1993 Chrysler Le Baron Cabrio 3.0 V6
1996 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 GMC Vandura 5.7 V8 Explorer
2000 Chevrolet Impala 3.4 V6
1998 Chevrolet Blazer LT 4.3 V6
1989 Plymouth Grand Voyager SE 3.0 V6
2000 Chrysler 300M 3.5 V6
1999 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1999 Chrysler Grand Voyager LX 3.3 V6
Re: Tahoe/Suburban/Yukon/Avalanche/Silverado/Sierra - pytania, odpowiedzi, tricki, lifehacki itp.
Kiedys byl tylko bieznik D124 i cala Polska na tym jezdzila, teraz marketingowy belkot.
-
Topic author - Posty: 3056
- Rejestracja: 28 lip 2010, 19:04
- Samochód: brak amcara
- Skąd: Bierutów, dolnośląskie/opolskie
Re: Tahoe/Suburban/Yukon/Avalanche/Silverado/Sierra - pytania, odpowiedzi, tricki, lifehacki itp.
I miałeś D124 założone na Kaszlu albo Kredensie którymi jezdzileś 100 km/h po drodze o połowe mniej ruchliwej niż dziś. Miałeś też opony bieżnikowane i nacinane metodami mniej lub bardziej chałupnicznymi i fakt wszyscy jeździli.
Miłośników używki z Niemiec zdejmowanej z wraków, w której konstrukcje nie mamy żadnego wglądu też było i jest mnóstwo.
Rozumiem, że do 300M założyłeś heble z dużego fiata, bo przecież kiedyś wszyscy na tym jeździli i było git.
M.in. dlatego napisałem, że nie mam zamiaru nikogo przekonywać, bo wiem że w Polsce każdy jest budowlańcem, mechanikiem, elektrykiem, konstruktorem i wykładowcą akademickim w jednym.
Testuje opony różnych marek, na różnego rodzaju samochodach na torach w Polsce i w warunkach drogowych. Jakieś tam pojęcie mam o tym co robię i parę rzeczy widziałem, ale nikomu nie mam się zamiaru narzucać - dlatego powiedzialem, że gdyby ktoś miał jakieś pytania to postaram się pomóc.
Wysłane przez Tapatalk
Miłośników używki z Niemiec zdejmowanej z wraków, w której konstrukcje nie mamy żadnego wglądu też było i jest mnóstwo.
Rozumiem, że do 300M założyłeś heble z dużego fiata, bo przecież kiedyś wszyscy na tym jeździli i było git.
M.in. dlatego napisałem, że nie mam zamiaru nikogo przekonywać, bo wiem że w Polsce każdy jest budowlańcem, mechanikiem, elektrykiem, konstruktorem i wykładowcą akademickim w jednym.
Testuje opony różnych marek, na różnego rodzaju samochodach na torach w Polsce i w warunkach drogowych. Jakieś tam pojęcie mam o tym co robię i parę rzeczy widziałem, ale nikomu nie mam się zamiaru narzucać - dlatego powiedzialem, że gdyby ktoś miał jakieś pytania to postaram się pomóc.
Wysłane przez Tapatalk
Były:
2015 Chrysler Town&Country 3.6 V6
1991 Chevrolet Caprice Classic 5.0 V8
2007 Chevrolet Express CargoVan 4.8 V8
1993 Cadillac Fleetwood 5.7 V8
2005 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1997 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 Chrysler Voyager LE 3.0V6
2000 Chevy Tahoe LT 5.3 V8 Vortec
1986 Mercury Grand Marquis 5.0 V8
1993 Chrysler Le Baron Cabrio 3.0 V6
1996 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 GMC Vandura 5.7 V8 Explorer
2000 Chevrolet Impala 3.4 V6
1998 Chevrolet Blazer LT 4.3 V6
1989 Plymouth Grand Voyager SE 3.0 V6
2000 Chrysler 300M 3.5 V6
1999 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1999 Chrysler Grand Voyager LX 3.3 V6
2015 Chrysler Town&Country 3.6 V6
1991 Chevrolet Caprice Classic 5.0 V8
2007 Chevrolet Express CargoVan 4.8 V8
1993 Cadillac Fleetwood 5.7 V8
2005 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1997 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 Chrysler Voyager LE 3.0V6
2000 Chevy Tahoe LT 5.3 V8 Vortec
1986 Mercury Grand Marquis 5.0 V8
1993 Chrysler Le Baron Cabrio 3.0 V6
1996 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 GMC Vandura 5.7 V8 Explorer
2000 Chevrolet Impala 3.4 V6
1998 Chevrolet Blazer LT 4.3 V6
1989 Plymouth Grand Voyager SE 3.0 V6
2000 Chrysler 300M 3.5 V6
1999 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1999 Chrysler Grand Voyager LX 3.3 V6
-
- Posty: 444
- Rejestracja: 22 kwie 2016, 22:40
- Samochód: 2008 Chevy Tahoe LTZ RWD + 2004 Tahoe 5.3 LT 4x4
- Skąd: Ustroń
Re: Tahoe/Suburban/Yukon/Avalanche/Silverado/Sierra - pytania, odpowiedzi, tricki, lifehacki itp.
Michał te Coopery chyba bardziej szosowe? 99,9% po czarnym latam, przebieg roczny około 20k, przynajmniej na GV tyle wychodzi przez ostatnie 5 lat. Tam mam Dunlopy letnie, najlepsze gumy jakich używałem.
Nie używam nalewek czy tam innych używanych opon, jestem zdania, że gumy muszą być nowe.
Nie używam nalewek czy tam innych używanych opon, jestem zdania, że gumy muszą być nowe.
1983 VW Rabbit SOLD
1992 Jeep XJ 4.0 SOLD
1989 Jeep XJ 2,1TD SOLD 1995 Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 SOLD 2002 Jeep WJ SOLD
1999 CHRYSLER TOWN&COUNTRY 3,8 SOLD
2003 Chrysler Town & Country LXi 3,8 SOLD
2003 Chrysler Grand Voyager 3,3 AWD SOLD
2001 Chevrolet Trailblazer 4,2 LTZ SOLD
2005 Chevrolet TRAILBLAZER 4.2 LT SOLD
2003 Chevrolet Suburban 5,3 LT SOLD
2004 Chevrolet Suburban 5,3 Z71 SOLD
2001 Chevrolet Tahoe 5.3 LT 4x4 SOLD
Aktualnie:
2004 Chevrolet Tahoe 5.3 LT 4x4
2008 Chevrolet Tahoe 5.3 LTZ
1992 Jeep XJ 4.0 SOLD
1989 Jeep XJ 2,1TD SOLD 1995 Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 SOLD 2002 Jeep WJ SOLD
1999 CHRYSLER TOWN&COUNTRY 3,8 SOLD
2003 Chrysler Town & Country LXi 3,8 SOLD
2003 Chrysler Grand Voyager 3,3 AWD SOLD
2001 Chevrolet Trailblazer 4,2 LTZ SOLD
2005 Chevrolet TRAILBLAZER 4.2 LT SOLD
2003 Chevrolet Suburban 5,3 LT SOLD
2004 Chevrolet Suburban 5,3 Z71 SOLD
2001 Chevrolet Tahoe 5.3 LT 4x4 SOLD
Aktualnie:
2004 Chevrolet Tahoe 5.3 LT 4x4
2008 Chevrolet Tahoe 5.3 LTZ
-
Topic author - Posty: 3056
- Rejestracja: 28 lip 2010, 19:04
- Samochód: brak amcara
- Skąd: Bierutów, dolnośląskie/opolskie
Re: Tahoe/Suburban/Yukon/Avalanche/Silverado/Sierra - pytania, odpowiedzi, tricki, lifehacki itp.
Te Coopery które pokazałeś to typowe szosówki.
A z ciekawości... jakiego rozmiaru szukasz?
Wysłane przez Tapatalk
A z ciekawości... jakiego rozmiaru szukasz?
Wysłane przez Tapatalk
Były:
2015 Chrysler Town&Country 3.6 V6
1991 Chevrolet Caprice Classic 5.0 V8
2007 Chevrolet Express CargoVan 4.8 V8
1993 Cadillac Fleetwood 5.7 V8
2005 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1997 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 Chrysler Voyager LE 3.0V6
2000 Chevy Tahoe LT 5.3 V8 Vortec
1986 Mercury Grand Marquis 5.0 V8
1993 Chrysler Le Baron Cabrio 3.0 V6
1996 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 GMC Vandura 5.7 V8 Explorer
2000 Chevrolet Impala 3.4 V6
1998 Chevrolet Blazer LT 4.3 V6
1989 Plymouth Grand Voyager SE 3.0 V6
2000 Chrysler 300M 3.5 V6
1999 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1999 Chrysler Grand Voyager LX 3.3 V6
2015 Chrysler Town&Country 3.6 V6
1991 Chevrolet Caprice Classic 5.0 V8
2007 Chevrolet Express CargoVan 4.8 V8
1993 Cadillac Fleetwood 5.7 V8
2005 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1997 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 Chrysler Voyager LE 3.0V6
2000 Chevy Tahoe LT 5.3 V8 Vortec
1986 Mercury Grand Marquis 5.0 V8
1993 Chrysler Le Baron Cabrio 3.0 V6
1996 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 GMC Vandura 5.7 V8 Explorer
2000 Chevrolet Impala 3.4 V6
1998 Chevrolet Blazer LT 4.3 V6
1989 Plymouth Grand Voyager SE 3.0 V6
2000 Chrysler 300M 3.5 V6
1999 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1999 Chrysler Grand Voyager LX 3.3 V6
-
- Posty: 3658
- Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
- Skąd: Górny Śląsk
Re: Tahoe/Suburban/Yukon/Avalanche/Silverado/Sierra - pytania, odpowiedzi, tricki, lifehacki itp.
co dla mnie liczy się w oponie całorocznej? To że wygrzebie się z zaspy. Poza tym potrafię ściągnąć nogę z gazu i teksty o aquaplaningu czy o hamowaniu na lodzie nie robią na mnie wrażenia, mam cierpliwość i lubię jechać choćby wolniej ale do celu . D124 to nawet parkingu nie dało się wyjechać. Jak na malca założyłem pierwsze dwie zimówki z kormorana (chyba rok 98) z kierunkowym bieżnikiem to czułem się jak bóg na najgorszych warunkach
Te nowe całoroczne robią robotę. Jak ktoś normalnie jeździ i nie kozaczy to będą idealne, Vredestein, Khumo, Hankook, Goodyear, Conti, można brać w ciemno, dla odważniejszych StarPerformer, Goodride, Nankang również nie zawiodą.
Te nowe całoroczne robią robotę. Jak ktoś normalnie jeździ i nie kozaczy to będą idealne, Vredestein, Khumo, Hankook, Goodyear, Conti, można brać w ciemno, dla odważniejszych StarPerformer, Goodride, Nankang również nie zawiodą.
-
- Posty: 444
- Rejestracja: 22 kwie 2016, 22:40
- Samochód: 2008 Chevy Tahoe LTZ RWD + 2004 Tahoe 5.3 LT 4x4
- Skąd: Ustroń
Re: Tahoe/Suburban/Yukon/Avalanche/Silverado/Sierra - pytania, odpowiedzi, tricki, lifehacki itp.
245/65/17 takie są fabryczne i takie mam teraz załozone - Continental, ale max rok pojeżdżą. Rozglądam się powoli za nowymi, przed zimą chciałbym kupić. Planuję mieć ten samochód dłużej, na wiosnę sprzedam GV i kupię wymarzone Tahoe, a żona chętnie przygarnie Trailblazera.
Też należę do tego typu kierowców, wolniej do celu.KARLone pisze: ↑12 wrz 2017, 22:27 co dla mnie liczy się w oponie całorocznej? To że wygrzebie się z zaspy. Poza tym potrafię ściągnąć nogę z gazu i teksty o aquaplaningu czy o hamowaniu na lodzie nie robią na mnie wrażenia, mam cierpliwość i lubię jechać choćby wolniej ale do celu . D124 to nawet parkingu nie dało się wyjechać. Jak na malca założyłem pierwsze dwie zimówki z kormorana (chyba rok 98) z kierunkowym bieżnikiem to czułem się jak bóg na najgorszych warunkach
Te nowe całoroczne robią robotę. Jak ktoś normalnie jeździ i nie kozaczy to będą idealne, Vredestein, Khumo, Hankook, Goodyear, Conti, można brać w ciemno, dla odważniejszych StarPerformer, Goodride, Nankang również nie zawiodą.
1983 VW Rabbit SOLD
1992 Jeep XJ 4.0 SOLD
1989 Jeep XJ 2,1TD SOLD 1995 Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 SOLD 2002 Jeep WJ SOLD
1999 CHRYSLER TOWN&COUNTRY 3,8 SOLD
2003 Chrysler Town & Country LXi 3,8 SOLD
2003 Chrysler Grand Voyager 3,3 AWD SOLD
2001 Chevrolet Trailblazer 4,2 LTZ SOLD
2005 Chevrolet TRAILBLAZER 4.2 LT SOLD
2003 Chevrolet Suburban 5,3 LT SOLD
2004 Chevrolet Suburban 5,3 Z71 SOLD
2001 Chevrolet Tahoe 5.3 LT 4x4 SOLD
Aktualnie:
2004 Chevrolet Tahoe 5.3 LT 4x4
2008 Chevrolet Tahoe 5.3 LTZ
1992 Jeep XJ 4.0 SOLD
1989 Jeep XJ 2,1TD SOLD 1995 Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 SOLD 2002 Jeep WJ SOLD
1999 CHRYSLER TOWN&COUNTRY 3,8 SOLD
2003 Chrysler Town & Country LXi 3,8 SOLD
2003 Chrysler Grand Voyager 3,3 AWD SOLD
2001 Chevrolet Trailblazer 4,2 LTZ SOLD
2005 Chevrolet TRAILBLAZER 4.2 LT SOLD
2003 Chevrolet Suburban 5,3 LT SOLD
2004 Chevrolet Suburban 5,3 Z71 SOLD
2001 Chevrolet Tahoe 5.3 LT 4x4 SOLD
Aktualnie:
2004 Chevrolet Tahoe 5.3 LT 4x4
2008 Chevrolet Tahoe 5.3 LTZ
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: Tahoe/Suburban/Yukon/Avalanche/Silverado/Sierra - pytania, odpowiedzi, tricki, lifehacki itp.
Może warto by było wydzielić ten wątek oponiarski?
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
- Posty: 1426
- Rejestracja: 25 wrz 2012, 23:06
- Samochód: Azul grande, El Bandito
- Skąd: Łódź
Re: Tahoe/Suburban/Yukon/Avalanche/Silverado/Sierra - pytania, odpowiedzi, tricki, lifehacki itp.
Seweryn - jeżeli jeździsz tak jak napisałeś to idź w A/T
Tak to wyglądało u mnie - opony Hankook
Tak to wyglądało u mnie - opony Hankook
-
- Posty: 255
- Rejestracja: 28 cze 2013, 22:48
- Samochód: Chevrolet Tahoe 2001 (5,3 V8)
- Skąd: Radzyń Podlaski
Re: Tahoe/Suburban/Yukon/Avalanche/Silverado/Sierra - pytania, odpowiedzi, tricki, lifehacki itp.
Witam Panów.
Mam mały problem z hamowaniem w moim Tahoe.
Opis: Przy małej prędkości, np przy dojechaniu do skrzyżowania, gdy wciskam hamulec to chwilę przed zatrzymaniem ABS się włącza i odbija pedał, tak jakby wyczuł zablokowane koła. Jest to bardzo irytujące, bo kiedyś wjadę komuś w d...pę... Podejrzewałem uszkodzony czujnik ABS-u, ale nie potrafiłem zdiagnozować który (wymiana 4 sztuk, które są zintegrowane z piastą to wydatek ponad 2000 zł.)
Ostatnio, podczas serwisu, mechanik podpiął komputer i pokazało dwa błędy:
C0281 - uszkodzony czujnik hamowania
C0269 - czas zrzutu.
Moje pytanie brzmi: czy ten czujnik może powodować takie objawy, czy są to dwie, niezwiązane ze sobą awarie?
Czujnik zamówiłem i wkrótce wymienię, ale nie wiem czy rozwiąże to mój problem czy ABS nadal będzie żył własnym życiem...
Ktoś miał coś podobnego lub ma jakiś pomysł?
Z góry dziękuję za odpowiedź
Mam mały problem z hamowaniem w moim Tahoe.
Opis: Przy małej prędkości, np przy dojechaniu do skrzyżowania, gdy wciskam hamulec to chwilę przed zatrzymaniem ABS się włącza i odbija pedał, tak jakby wyczuł zablokowane koła. Jest to bardzo irytujące, bo kiedyś wjadę komuś w d...pę... Podejrzewałem uszkodzony czujnik ABS-u, ale nie potrafiłem zdiagnozować który (wymiana 4 sztuk, które są zintegrowane z piastą to wydatek ponad 2000 zł.)
Ostatnio, podczas serwisu, mechanik podpiął komputer i pokazało dwa błędy:
C0281 - uszkodzony czujnik hamowania
C0269 - czas zrzutu.
Moje pytanie brzmi: czy ten czujnik może powodować takie objawy, czy są to dwie, niezwiązane ze sobą awarie?
Czujnik zamówiłem i wkrótce wymienię, ale nie wiem czy rozwiąże to mój problem czy ABS nadal będzie żył własnym życiem...
Ktoś miał coś podobnego lub ma jakiś pomysł?
Z góry dziękuję za odpowiedź