OCC '91
-
Topic author - Posty: 152
- Rejestracja: 27 wrz 2016, 12:07
- Samochód: OCC '91
- Skąd:
-
Topic author - Posty: 152
- Rejestracja: 27 wrz 2016, 12:07
- Samochód: OCC '91
- Skąd:
Re: OCC '91
Miałem trochę czasu... zacząłem rozbierać ramę. Pełna rozbiórka to dwa dni spokojnej roboty w pojedynkę, można rozebrać ramę w kilka godzin gdyby się paliło... . Dodatkowo zważyłem silnik ze skrzynia biegów: 349.2kg i ramę na której zostały łapy pod silnik i pod skrzynię biegów : 164,6 kg minus niebieska linka holownicza
Jutro oddam ramę do piaskowania i jak się uda do końca tygodnia bedzie wyspawana, odrdzewiona , zabezpieczona i pomalowana.
Jutro oddam ramę do piaskowania i jak się uda do końca tygodnia bedzie wyspawana, odrdzewiona , zabezpieczona i pomalowana.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 1729
- Rejestracja: 05 maja 2010, 19:22
- Samochód: Merc ML W164 3.5 V6 2008
- Skąd: Barwice - PL ; Peterborough - UK
Re: OCC '91
extra
Daniel
ex Chevy Tahoe 5.3 V8 '02
ex Chevy Camaro Z28 LS1 5.7 V8 '99
ex Chevy Caprice 5.0 V8 '91
ex Chevy Tahoe 5.3 V8 '02
ex Chevy Camaro Z28 LS1 5.7 V8 '99
ex Chevy Caprice 5.0 V8 '91
-
- Posty: 271
- Rejestracja: 15 lis 2009, 20:31
- Samochód: Dodge Aries LE 89, Jeep ZJ LX 98r.
- Skąd: Mińsk Mazowiecki
Re: OCC '91
Mógłbyś napisać więcej informacji w temacie zdejmowania budy z ramy? Dużo z tym roboty? W jakich miejscach podnosiłeś budę do góry?
1989 Dodge Aries 2,2
1996 Chevrolet Caprice 5,7 LT1
1998 Jeep Grand Cherokee 5,9
1996 Chevrolet Caprice 5,7 LT1
1998 Jeep Grand Cherokee 5,9
-
Topic author - Posty: 152
- Rejestracja: 27 wrz 2016, 12:07
- Samochód: OCC '91
- Skąd:
Re: OCC '91
Zacząłem od odkręcenia zderzaków, z przodu i z tyłu, czyli zderzaki + belki które są w nich można odkręci + plastikowe przyległości. Przy okazji reflektory z przodu i w przypadku kombi powinno się zdemontować tylne lampy zeby miec dostep do listew ozdobnych... ale ja tego nie zrobiłem listwy "wyszły" bez większych problemów tak było w przypadku oldsa, w caprice było prościej. ok ... teraz może napiszę o silniku i okolicach. Z silnika zdjąłem całą wiązkę ale można też odkręcić główną wtyczkę po stronie pasażera od strony silnika - dość słaby dostęp. Nastepnie odpiąc przewody ABS, i inne przewody które ewidentnie będa przeszkadzać w rozdzieleniu ramy. Trzeba odpąć sterowanie skrzynia biegów co jest banalnie proste - wystarczy wyciągnąć jedna ze spinek. Odkręcić kable masowe, odkręcić pompę hamulcową, zdemontować chłodnicę, rozpiąć linkę hamulca ręcznego zanim wjedziesz na podnośnik!
Następnie podeprzeć auto na łapach podnośnika narazie o ramę ( w moim przypadku dalsza część odpinania wiązki elektrycznej która biegnie po lewej stronie samochodu aż do samego tyłu ) ,
Należy zdjąć bak paliwa i rozpiąć wiązkę i do tego 2 przewody z paliwem i wlew, z tyłu trzeba rozpiąć też przewody od ABS i do tego łapę - zabezpieczenie wału od nadwozia. Następnie odkręcamy 16 ( w moim przypadku ) poduszek które łączą nadwozie z ramą. Jak już wszystko jest zdemontowane i odkręcone, opuszczamy samochód i podstawiamy łapy podnośnika pod ranty progów z przodu i z tyłu nadwozia i.... w górę !
Roboty jest na jeden dzień kręcąc ręcznie bez pneumatyki. Będa zapieczone śruby, i niekiedy będzie mało miejsca na manewry ale można to zrobić w dzień przy użyciu podnośnika. Na pierwszej stronie powinien być link do filmików i galerii zdjęć.
Pozdrawiam
Następnie podeprzeć auto na łapach podnośnika narazie o ramę ( w moim przypadku dalsza część odpinania wiązki elektrycznej która biegnie po lewej stronie samochodu aż do samego tyłu ) ,
Należy zdjąć bak paliwa i rozpiąć wiązkę i do tego 2 przewody z paliwem i wlew, z tyłu trzeba rozpiąć też przewody od ABS i do tego łapę - zabezpieczenie wału od nadwozia. Następnie odkręcamy 16 ( w moim przypadku ) poduszek które łączą nadwozie z ramą. Jak już wszystko jest zdemontowane i odkręcone, opuszczamy samochód i podstawiamy łapy podnośnika pod ranty progów z przodu i z tyłu nadwozia i.... w górę !
Roboty jest na jeden dzień kręcąc ręcznie bez pneumatyki. Będa zapieczone śruby, i niekiedy będzie mało miejsca na manewry ale można to zrobić w dzień przy użyciu podnośnika. Na pierwszej stronie powinien być link do filmików i galerii zdjęć.
Pozdrawiam
-
Topic author - Posty: 152
- Rejestracja: 27 wrz 2016, 12:07
- Samochód: OCC '91
- Skąd:
Re: OCC '91
Rama pojechała do piaskowania, nie byli w stanie powiedzieć na kiedy skończą... ale liczę, że w tym tygodniu.
Jakiś czas temu kupiłem komplet nowych felg American Racing VN105 Torq Thrust D 15x7 5x127/5x5" -6mm wrzucam małe porównanie.
Jakiś czas temu kupiłem komplet nowych felg American Racing VN105 Torq Thrust D 15x7 5x127/5x5" -6mm wrzucam małe porównanie.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 841
- Rejestracja: 09 lis 2014, 17:41
- Samochód: Ford Crown Victoria V8
- Skąd: Opole
Re: OCC '91
Grubo jedziesz z tematem. Obyś miał jak najmniej przeciwności i szybko skończył.
1998 Ford Crown Victoria LX 4.6 V8
Był: 1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8
Był: 1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8
-
Topic author - Posty: 152
- Rejestracja: 27 wrz 2016, 12:07
- Samochód: OCC '91
- Skąd:
Re: OCC '91
Dzieki!! ale już mam pod górkę, rama była gotowa na godzinę 14tą ! jutro znów organizuję lawetę i przywoże ten złom.wojtekrobert pisze: ↑20 gru 2017, 12:07 Grubo jedziesz z tematem. Obyś miał jak najmniej przeciwności i szybko skończył.
Dziś kupiłem też kompresor i będę sam to ogarniał, w sumie zawsze brakowało mi kompresora właśnie, więc chyba przyszedł na niego czas..
-
- Posty: 1729
- Rejestracja: 05 maja 2010, 19:22
- Samochód: Merc ML W164 3.5 V6 2008
- Skąd: Barwice - PL ; Peterborough - UK
Re: OCC '91
Zapowiada sie grubo , czekam na relacje z postpow prac . Gratsy.
Daniel
ex Chevy Tahoe 5.3 V8 '02
ex Chevy Camaro Z28 LS1 5.7 V8 '99
ex Chevy Caprice 5.0 V8 '91
ex Chevy Tahoe 5.3 V8 '02
ex Chevy Camaro Z28 LS1 5.7 V8 '99
ex Chevy Caprice 5.0 V8 '91
-
Topic author - Posty: 152
- Rejestracja: 27 wrz 2016, 12:07
- Samochód: OCC '91
- Skąd:
Re: OCC '91
Rama odebrana. Koszt piaskowania 300zl + laweta. Znalazł się jakiś numer nawet. Kompresor też dziś dostarczyli. Teraz do sklepu po odrdzewiacz i podkład epoksydowy i jeżeli uda się skompletować graty do kompresora... to może jutro pomaluję... a jak nie to chyba pomaluję pędzlem
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Sheriff
- Posty: 12244
- Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
- Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
- Skąd:
- Kontakt:
Re: OCC '91
Ja też tak chcę
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<
-
Topic author - Posty: 152
- Rejestracja: 27 wrz 2016, 12:07
- Samochód: OCC '91
- Skąd:
-
Topic author - Posty: 152
- Rejestracja: 27 wrz 2016, 12:07
- Samochód: OCC '91
- Skąd:
Re: OCC '91
Wczoraj kurier przywiózł podkład antykorozyjny ...z małym prezentem Krówki!. Dziś pomalowałem spód ramy więc jutro obrót i malowanie góry. Przyszły tydzień to poprawienie kilku spawów, może malowanie i napewno konserwacja profili. Postępów nie widać bo farba ma srebrny kolor.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 1729
- Rejestracja: 05 maja 2010, 19:22
- Samochód: Merc ML W164 3.5 V6 2008
- Skąd: Barwice - PL ; Peterborough - UK
Re: OCC '91
super
Daniel
ex Chevy Tahoe 5.3 V8 '02
ex Chevy Camaro Z28 LS1 5.7 V8 '99
ex Chevy Caprice 5.0 V8 '91
ex Chevy Tahoe 5.3 V8 '02
ex Chevy Camaro Z28 LS1 5.7 V8 '99
ex Chevy Caprice 5.0 V8 '91