1998 P71 Crown Victoria

Ford
Awatar użytkownika

BartekV8
Posty: 271
Rejestracja: 15 lis 2009, 20:31
Samochód: Dodge Aries LE 89, Jeep ZJ LX 98r.
Skąd: Mińsk Mazowiecki

Re: 1998 P71 Crown Victoria

Post autor: BartekV8 »

Fajnie, że możesz już pojeździć, gratulacje wytrwałości.
1989 Dodge Aries 2,2
1996 Chevrolet Caprice 5,7 LT1
1998 Jeep Grand Cherokee 5,9

Awatar użytkownika

RadAg!
Sheriff
Posty: 12235
Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Skąd:
Kontakt:

Re: 1998 P71 Crown Victoria

Post autor: RadAg! »

Szyba skąd i za ile?
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<


JEDI_V

Re: 1998 P71 Crown Victoria

Post autor: JEDI_V »

Masz nalepke, chyba nordglass


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Awatar użytkownika

RadAg!
Sheriff
Posty: 12235
Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Skąd:
Kontakt:

Re: 1998 P71 Crown Victoria

Post autor: RadAg! »

JEDI_V pisze: 30 lip 2017, 18:26 Masz nalepke, chyba nordglass


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wiesz co, przestań spamować i odpowiadać na każdy post byle co, bo od takiego spamu jest FB.

To że Nord Glass to też widzę, ale chcę wiedzieć od Karola gdzie fizycznie zakupił i ile zapłacił. Ty jesteś Karol?
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<

Awatar użytkownika

Topic author
KARLone
Posty: 3657
Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
Skąd: Górny Śląsk

Re: 1998 P71 Crown Victoria

Post autor: KARLone »

spokojnie :) wyjaśnię, no problem :)
zrobili mi to w lokalnej firmie przedstawiciela nordglass. Do mojego rocznika z katalogu nie było, z resztą już jakiś czas temu gdzieś pisałem, że wg ustaleń telefonicznych nie było takiej szyby ale pani telefonistka była całkiem dociekliwa i znalazła się szyba do rocznika 2003. Facet w lokalnej firmie też nie był zorientowany na tyle by to doradzić. Zawsze jakaś doza niepewności była, tym bardziej, że katalog RA też nie wykazywał zamienności. Zaryzykowałem, bo kiedy sprowadzają szybę, a coś nie pasuje, to klient nie płaci. Plan B już miałem opanowany ale ciężko już nastarczyć tej kasy. Oczywiście wymiarowo wszystko pasowało. Różnice są w nakrapianiu przy brzegach i szerokości paska brzegowego, nad lusterkiem mam też dodatkowe nakrapianie. To w zasadzie żadne różnice. Cieszę się, że wszytko spasowało, że szyba przyszła z uszczelką i że nie musiałem tego targać ze Stanów.

Awatar użytkownika

Topic author
KARLone
Posty: 3657
Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
Skąd: Górny Śląsk

Re: 1998 P71 Crown Victoria

Post autor: KARLone »

JEDI_V pisze: 29 lip 2017, 11:20 W lewe cofania wpierdol mocna czerwona zarowke led i masz p.mgielne, bo te obecne to ohyda Obrazek


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
wg warunków technicznych musi być 10 cm odstępu przeciwmgielnego od stopu inaczej nie przejdzie formalnie przeglądu. U mnie przeciwmgielne jest tak jebitne, że nawet świecić nie musi, każdy widzi że jest i nikt dalej już nie pyta czy reszta też jest dostosowana. :D

Awatar użytkownika

crownvictoriase
Posty: 340
Rejestracja: 01 kwie 2016, 14:00
Samochód: 2004 Ford Crown Victoria P71
Skąd: Sztokholm

Re: 1998 P71 Crown Victoria

Post autor: crownvictoriase »

Karol, viki wyglada jak nowa. Gratuluje wytrwałości
2004 Ford Crown Victoria P71 aktualnie. Nie zamienię na inny samochód

Awatar użytkownika

Topic author
KARLone
Posty: 3657
Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
Skąd: Górny Śląsk

Re: 1998 P71 Crown Victoria

Post autor: KARLone »

Może i wygląda ale...
Wyczaiłem, że szyba przecieka w górnym prawym narożniku. Myślałem, że gdzieś cieknie ze ściany grodziowej ale kropla jechała po słupku A aż do samego dołu. Od tego czasu nie było sensownego deszczu by sprawdzić czy poprawka była skuteczna.
Sezon urlopowy, chyba nigdy mi nie ustawią tych drzwi, masek i błotników. Będę musiał się sam za to wziąć, a to ciężki temat, o ile przy zabezpieczaniu auta trzeba mieć cierpliwość to do ustawiania blacharki trzeba mieć 3 razy większą cierpliwość.
Poza tym chyba sfajczyłem radio, tak cieszyłem się dobrym brzmieniem, że końcówka mocy nie wytrzymała. Chyba trzeba będzie się zainteresować tematem wzmacniacza zewnętrznego by nie zakatować następnego radia.

Awatar użytkownika

RadAg!
Sheriff
Posty: 12235
Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Skąd:
Kontakt:

Re: 1998 P71 Crown Victoria

Post autor: RadAg! »

Karol a robiłeś może coś z tymi wnękami we wnęce bagażnika :D ?
Mam tak już dość mocną korozję. NA razie to wyczyściłem, zastanawiam się czym to zapaćkać, żeby rdza nie szła dalej. Pod ręką mam akurat żywicę albo preparat bolla do konserwacji podwozi.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<

Awatar użytkownika

Topic author
KARLone
Posty: 3657
Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
Skąd: Górny Śląsk

Re: 1998 P71 Crown Victoria

Post autor: KARLone »

to akurat bardzo trudno dostępne miejsca - chyba każdy Vic to ma. Moim zdaniem miejsce bardzo źle rozwiązane pod kątem bryzgającej wody spod kół. Powinno to być osłonięte od spodu jakimś szerokim plastikiem, czymś w rodzaju przedłużenia nadkola. Dodatkowy problem to wlew paliwa przechodzący przez nadkole, na prawdę nie wiem kto to wymyślił ale powinien smażyć się w piekle. Każdy otwór w karoserii lub krawędź blachy jest ogniskiem korozji.

U mnie blacharz tę korozję wyciął i dorobił nowe blachy.
Jeśli chodzi o Twoje auto, można by spróbować wydrapać śrubokrętem luźną korozję, odkurzyć, odtłuścić, app r stop, na to żywica z włóknem. Śrubokręt jest najlepszym diagnostą stanu blach :D Musiałbyś też sprawdzić od strony nadkola miejsce montażu wlewu paliwa, jak tam przegnije metalowy kołnierz przymocowany do plastiku, to będzie do wnętrza wciekać woda rozpryskiwana przez koło. Trudno mi powiedzieć jak bardzo to będzie trwałe, bo nie mam jeszcze takich doświadczeń.

Awatar użytkownika

RadAg!
Sheriff
Posty: 12235
Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Skąd:
Kontakt:

Re: 1998 P71 Crown Victoria

Post autor: RadAg! »

Oczyściłem to szczotką drucianą i starym, wygiętym śrobokrętem. Odtłuściłem alkoholem izopropylowym. Przypomniało mi się, w oparach alkoholu, że mam koleżankę co pracuje w sklepie od niedawna z asortymentem dla lakierników. Poleciła mi coś takiego jak na fotce. Pomalowałem już wszystko. Jak wyschnie puszczę na to farbę antykorozyjną w sprayu bo ciężko dotrzeć do niektórych miejsc.

Jak się z tym uporam będę zdejmował tylny zderzak i zajmę się od zewnątrz tyli miejscami, przy okazji ogarnę też ten wlew paliwa porządnie bo rurka do baku co idzie jest cała pokryta rdzą.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<

Awatar użytkownika

Topic author
KARLone
Posty: 3657
Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
Skąd: Górny Śląsk

Re: 1998 P71 Crown Victoria

Post autor: KARLone »

Po jeździe w deszczu sprawdź czy te miejsca są suche. Jak są suche, to ok, jak nie, to gdzieś jest dziura przez którą dostaje się woda. Te miejsca nie mają odpływu, więc wilgoć zalega tam bardzo długo aż sama nie wyschnie. Do szukania dziur najlepsze jest mocne źródło światła, z jednej strony np. w wewnątrz świecisz a na zewnątrz sprawdzasz czy gdzieś przebija. Ciemne pomieszczenie ułatwia poszukiwania. U mnie tak szukali przecieku przy przedniej szybie.

Awatar użytkownika

Topic author
KARLone
Posty: 3657
Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
Skąd: Górny Śląsk

Re: 1998 P71 Crown Victoria

Post autor: KARLone »

teraz jak tym popsikałeś chyba widać, że woda cieknie od wlewu paliwa. Generalnie przecieków można szukać po brudzie, a raczej stróżkach które zostawia woda. Jest tam też taki cieńszy przewód który odprowadza wodę z kielicha wlewu i ponownie przechodzi przez nadkole - to pierwsze podejrzane miejsca o przecieki. Zdjęcie DSC_0027. Może też być rozwarstwiony zgrzew na łączeniu w nadkolu. To jest to pionowe łączenie blach przechodzące przez środek nadkola, można by napisać, że jest nadkole od strony zewnętrznej i wewnętrznej, tam jest spoina skierowana wzdłuż auta, może konserwacja się wykruszyła i trzeba to oczyścić, i uszczelnić na nowo.

Awatar użytkownika

Topic author
KARLone
Posty: 3657
Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
Skąd: Górny Śląsk

Re: 1998 P71 Crown Victoria

Post autor: KARLone »

łoo jak dawno nic tu nie pisałem ;)
dzisiaj próbowałem uruchomić klimę po awarii sprężarki, niestety lipa. Już mi dzwonił, że można odebrać ale ostatecznie nie pracuje jak trzeba. Załącza się na krótką chwilę słychać cyknięnięcie prestotatu w osuszaczu (ang. acumulator) i wyłącza, za krótką chwilkę znowu włącza i wyłącza. Wymieniona na chwilę obecną sprężarka, osuszacz i skraplacz. System był płukany jak to określił magik 10 razy. Przypomnę, że powodem awari było uszkodzone łożysko sprężarki. Jak by ktoś miał podobny przypadek to bardzo prosiłbym o podpowiedzi...

Awatar użytkownika

cezar62
Posty: 3273
Rejestracja: 19 lut 2008, 15:03
Samochód: 2008 Jeep Compass Sport 2,4L
Skąd: Opole
Kontakt:

Re: 1998 P71 Crown Victoria

Post autor: cezar62 »

Sprężarka nie pracuje prawidłowo. Teraz masz nową, czy regenerowaną/naprawianą? Z tą klimą to u mechanika byłeś? Jedź do warsztatu chłodniczego. (A co to jest - płukanie systemu?????)
Jest:
2008 Jeep Compass Sport 2,4L

Były:
1996 Ford Taurus GL 3.0 V6
1995 Dodge Stratus SE 2.0 R4
2000 Chrysler PT Cruiser Touring Edition 2.0 R4
1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8
2006 Jeep Grand Cherokee Limited WK Series 4.7 V8
2004 Ford Taurus SES 3.0 V6

ODPOWIEDZ