2006 Ford Crown Victoria Police Interceptor

Ford

Aw88i
Posty: 82
Rejestracja: 27 sty 2018, 14:46
Samochód: Ford Crown Victoria P71
Skąd: Rzeszów

Re: 2006 Ford Crown Victoria Police Interceptor

Post autor: Aw88i »

W skrócie co mi się udało zrobić w tym roku w aucie (jak widać idzie zima :( i będzie więcej stał niż jeździł ) :
- olej silnik 5w30 filtr motorcraft
- konserwacja podwozia ale nie było się czego czepić (co roku poprawiam w obu autach jeśli jest co)
- wygłoszone wnętrze matą bitumiczną 2mm i pianką 6 mm (różnica kolosalna , jak ktoś nie ma to polecam )
- założona instalacja gazowa (nie sądziłem że będę nim tyle jeździł , jak bym po zakupie odrazu założył to by się już dawno zwróciła )
- nowe gumy letnie kormoran 235 55 r17
- w bagażniku czekają nowe klocki (tył+przód )
Jeszcze tam jakieś pierdoły były robione ale nie będę się rozpisywał.


Atropos
Posty: 192
Rejestracja: 28 kwie 2018, 21:31
Samochód: Grand Marquis 09'
Skąd: Ustroń

Re: 2006 Ford Crown Victoria Police Interceptor

Post autor: Atropos »

Wygłuszenie robi ogromną robotę !!


Aw88i
Posty: 82
Rejestracja: 27 sty 2018, 14:46
Samochód: Ford Crown Victoria P71
Skąd: Rzeszów

Re: 2006 Ford Crown Victoria Police Interceptor

Post autor: Aw88i »

Co myślicie na temat ceramizera do silnika?
Zastanawiam się czy przy następnej wymianie nie spróbować, nie oczekuje jakiś radykalnych zmian w spalaniu itp. tylko zastanawiam się czy naprawdę coś to daje (może to tylko placebo ) i czy nie uszkodze tym silnika.


MichaŁ
Posty: 3048
Rejestracja: 28 lip 2010, 19:04
Samochód: brak amcara
Skąd: Bierutów, dolnośląskie/opolskie

Re: 2006 Ford Crown Victoria Police Interceptor

Post autor: MichaŁ »

Mam znajomego, który zastosował ceramizer w Oplu Zafirze 1.8 w gazie i dla draki nie zmienia oleju, zmienia raz w roku sam filtr.
Trwa to już ok. 4 lat czyli jakieś 100k km.
Auto jeździ i ma się dobrze.

Drugi przyklad od znajomego to BMW F10 550i. Silnik, który naturalnie niemal od nowości bierze olej i podkapca.
Po ceramizerze, zużycie zmalało.

Wysłane z mojego ANE-LX1 przy użyciu Tapatalka

Były:
1991 Chevrolet Caprice Classic 5.0 V8
2007 Chevrolet Express CargoVan 4.8 V8
1993 Cadillac Fleetwood 5.7 V8
2005 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1997 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 Chrysler Voyager LE 3.0V6
2000 Chevy Tahoe LT 5.3 V8 Vortec
1986 Mercury Grand Marquis 5.0 V8
1993 Chrysler Le Baron Cabrio 3.0 V6
1996 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 GMC Vandura 5.7 V8 Explorer
2000 Chevrolet Impala 3.4 V6
1998 Chevrolet Blazer LT 4.3 V6
1989 Plymouth Grand Voyager SE 3.0 V6
2000 Chrysler 300M 3.5 V6
1999 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1999 Chrysler Grand Voyager LX 3.3 V6


Marko
Posty: 97
Rejestracja: 27 lip 2014, 10:56
Samochód: Fordy: Explo III V8; Explo V V6; Mustang S197 V8
Skąd: Kaszuby

Re: 2006 Ford Crown Victoria Police Interceptor

Post autor: Marko »

Aw88i pisze: 10 gru 2019, 22:17 Co myślicie na temat ceramizera do silnika?
Zastanawiam się czy przy następnej wymianie nie spróbować, nie oczekuje jakiś radykalnych zmian w spalaniu itp. tylko zastanawiam się czy naprawdę coś to daje (może to tylko placebo ) i czy nie uszkodze tym silnika.
W temacie dodatków : nie stosuję ceramizera ale MoS2 (https://liquimoly.sklep.pl/pl/p/Dodatek-MoS2-300ml/6 ).
Dodaję 300 ml przy każdorazowej wymianie oleju. Robię to już prawie 20 lat w każdym swoim aucie. Niezależnie czy to europejska , japońska czy amerykańska technologia. Zacząłem dolewać do silnika, który raptem zyskał apetyt na olej. Udało się przedłużyć mu żywotność o jakieś 120 kkm. Zacząłem dolewać do każdego kolejnego auta (nawet wprost z salonu). W chwili obecnej dodaję do wszystkich swoich czterech "amerykanów" i "japończyka" z przebiegami od 15 kkm do 280 kkm. Najdłużej, bo przejechałem nim ok. 200 kkm, stosuję w silniku 4,6 V8 Forda Explorera III gen. Wszędzie ten sam efekt: brak dolewek oleju w okresie między zmianami. Trzymam się dwóch żelaznych zasad: leję olej silnikowy zgodnie z wymaganiem producenta czyli Motorcraft 5W20 lub 5W30, żadnych zamienników ! ; wymiany oleju silnikowego co 10 kkm !
Stajnia Ford:
2005 r. EX III - 4,6 V8 ;
2006 r. Mustang GT S197 - 4,6 V8 ;
2015 r. EX V - 3,5 V6 ;
1978 r. Mustang II King Cobra - 302 V8 ;
2012 r. Mustang Shelby GT 500 - 5,4 V8 .
Razem 1652 konie.

Awatar użytkownika

wojtekrobert
Posty: 841
Rejestracja: 09 lis 2014, 17:41
Samochód: Ford Crown Victoria V8
Skąd: Opole

Re: 2006 Ford Crown Victoria Police Interceptor

Post autor: wojtekrobert »

Zobacz sobie na jutube film m4garage, wpisz w wyszukiwarce "ceramizer". Może nie jest to obiektywne źródło informacji, ale możesz się co nieco dowiedzieć.
1998 Ford Crown Victoria LX 4.6 V8
Był: 1995 Mercury Grand Marquis LS 4.6 V8


simon
Posty: 50
Rejestracja: 07 sty 2019, 19:18
Samochód: Szukam
Skąd: Zgorzelec

Re: 2006 Ford Crown Victoria Police Interceptor

Post autor: simon »

Mogę potwierdzić przykład z 1.8 Opla.
Przy szybkiej jeździe autostradowej potrafił zjeść dwie setki na 1 tkm markowego oleju. Ostatnio wziąłem ori GM olej 5w30 i specyfik z chlorekiem molibdenu. Już dwa razy leciałem autostradami łącznie ponad 2 tkm i może pół setki zjadło lub po prostu błąd pomiaru.
Silnik ciszej zaczął pracować szczególnie na "zimnym".
Nazwy jego nie pamiętam, mało znane, wziąłem to co mieli w hurtowni.
Zdecydowałem się na dolanie po obejrzeniu odcinka "101 napraw" Dudy i nie żałuję.


Aw88i
Posty: 82
Rejestracja: 27 sty 2018, 14:46
Samochód: Ford Crown Victoria P71
Skąd: Rzeszów

Re: 2006 Ford Crown Victoria Police Interceptor

Post autor: Aw88i »

Wiecie gdzie mógłbym dostać szybę czołową do CV ? W mojej okolicy każdy rozkładał ręce, kontaktowałem się również z PILKINGTON ale oni nie mają takiej w swojej ofercie, od NORDGLASS czekam na odpowiedź.

Awatar użytkownika

RadAg!
Sheriff
Posty: 12237
Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Skąd:
Kontakt:

Re: 2006 Ford Crown Victoria Police Interceptor

Post autor: RadAg! »

Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<


Aw88i
Posty: 82
Rejestracja: 27 sty 2018, 14:46
Samochód: Ford Crown Victoria P71
Skąd: Rzeszów

Re: 2006 Ford Crown Victoria Police Interceptor

Post autor: Aw88i »

Potrzebuje schemat modułu sterowaniem pompy paliwa, chodzi mi o rozpiskę kostki żeby podpiąć wyłącznik pompy (przekaźnik czasowy ) po przełączeniu się auta na instalacje lpg .
Viki jest z 2006r , na necie nic nie mogę znaleźć.

Awatar użytkownika

RadAg!
Sheriff
Posty: 12237
Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Skąd:
Kontakt:

Re: 2006 Ford Crown Victoria Police Interceptor

Post autor: RadAg! »

Schemat układu i przekaźnika w 2001:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<

Awatar użytkownika

KARLone
Posty: 3657
Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
Skąd: Górny Śląsk

Re: 2006 Ford Crown Victoria Police Interceptor

Post autor: KARLone »

Aw88i pisze: 27 gru 2019, 22:14 Wiecie gdzie mógłbym dostać szybę czołową do CV ? W mojej okolicy każdy rozkładał ręce, kontaktowałem się również z PILKINGTON ale oni nie mają takiej w swojej ofercie, od NORDGLASS czekam na odpowiedź.
ze dwa lata temu brałem w nordglasie i bez problemu mi sprowadzili. Wtedy było 8 szt. na magazynie. Nie chce mi się wierzyć, że to taki chodliwy towar. 700 zł z wymianą, czyli praktycznie połowa tego co płaciłem ściągając taką szybę zza oceanu ;) dodatkowo mam magiczne E w kółeczku :D


Aw88i
Posty: 82
Rejestracja: 27 sty 2018, 14:46
Samochód: Ford Crown Victoria P71
Skąd: Rzeszów

Re: 2006 Ford Crown Victoria Police Interceptor

Post autor: Aw88i »

Tylko w nordglasie Pani po sprawdzeniu jest w stanie zamówić mi taką szybę (każdy inny rozkładał ręce ) . Szyba ma być firmy ABC kosz z montażem 697 zł, czas oczekiwania dwa miesiące.

Awatar użytkownika

KARLone
Posty: 3657
Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
Skąd: Górny Śląsk

Re: 2006 Ford Crown Victoria Police Interceptor

Post autor: KARLone »

ja czekałem 3 dni ale to było dwa lata temu, może rzeczywiście tyle tego jeździ.


Aw88i
Posty: 82
Rejestracja: 27 sty 2018, 14:46
Samochód: Ford Crown Victoria P71
Skąd: Rzeszów

Re: 2006 Ford Crown Victoria Police Interceptor

Post autor: Aw88i »

Mały serwis wykonany :
- nowe świece motorcraft
- przednie klocki wymieniłem (tylne jeszcze mają sporo okładziny )
- olej silnika 5w30 (nie będę pisał jaki żeby nie robić reklamy )
- filtr oleju (oczywiście tylko motorcraft )
- filtr powietrza motorcraft
- wymieniona uszczelka miski olejowej i podstawy filtra oleju (tu podziękowania dla kolegów z forum za załatwienie odpowiednich uszczelek )
- płyn chłodniczy
- założone oryginalne spotlight (szperacze ) , na obie strony
- już trzeci komplet żarówek LED kierunki /postojowe

Do wymiany uszczelki miski olejowej roboty jest że masakra, jakby ktoś chciał kiedyś robić to niech się przygotuje na dzień roboty . Przedni zawias trzeba opuścić.

ODPOWIEDZ