Skrzynia

Lincoln
ODPOWIEDZ

Topic author
Skuliberda
Posty: 6
Rejestracja: 04 maja 2020, 19:48
Samochód: Lincoln continental 96
Skąd: Łask

Skrzynia

Post autor: Skuliberda »

Cześć wszystkim jestem Sławek i zostałem posiadaczem Lincolna continental z 1996 r i mam takie pytanie moja skrzynia jak jest zimna chodzi ładnie po rozgrzaniu gdy ruszam wolno to na dwójce przestaje ciągnąć raz na jakiś czas gdy ruszam tak dynamicznie to jest ok dodam tylko ze oleju w skrzyni jest w hu...j za dużo na bagnecie to pierwsze a druga sprawa to cały czas chodzi wentylator chłodnicy czy zimny czy ciepły czujnik wymieniony termostat korek zbiorniczka wentylator zaskakuje tak po ok 30 sekundach od odpalenia czy może być padnięty moduł wentylatora za wskazówki będę wdzięczny

Awatar użytkownika

KARLone
Posty: 3657
Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
Skąd: Górny Śląsk

Re: Skrzynia

Post autor: KARLone »

A w jakiej pozycji masz ustawione nawiewy? Pytam bo razem klimatyzacją chodzi też wentylator na chłodnicy.

Awatar użytkownika

RadAg!
Sheriff
Posty: 12237
Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Skąd:
Kontakt:

Re: Skrzynia

Post autor: RadAg! »

Wymień olej w skrzyni i zalej do właściwego poziomu, a potem się zastanawiaj czemu źle pracuje ;) (jeśli to nie pomoże).
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<


Topic author
Skuliberda
Posty: 6
Rejestracja: 04 maja 2020, 19:48
Samochód: Lincoln continental 96
Skąd: Łask

Re: Skrzynia

Post autor: Skuliberda »

KARLone pisze: 05 maja 2020, 05:09 A w jakiej pozycji masz ustawione nawiewy? Pytam bo razem klimatyzacją chodzi też wentylator na chłodnicy.
nawet jak wyłącze ogrzewanie to działa cały czas


Topic author
Skuliberda
Posty: 6
Rejestracja: 04 maja 2020, 19:48
Samochód: Lincoln continental 96
Skąd: Łask

Re: Skrzynia

Post autor: Skuliberda »

W sobotę będę zmieniał statycznie chyba tak to się nazywa czekam na olej i filter z uszczelka i moje pytanie na co zwrócić uwagę bo będę to robił sam i pierwszy raz coś tam widziałem na YT ale sam proces nalewania to cieko


MichaŁ
Posty: 3048
Rejestracja: 28 lip 2010, 19:04
Samochód: brak amcara
Skąd: Bierutów, dolnośląskie/opolskie

Re: Skrzynia

Post autor: MichaŁ »

Odkręcasz miskę.
Czekasz az olej ścieknie.
Wymieniasz filtr.
Zakladasz nową uszczelkę miski.
Ja bym ją jeszcze delikatnie liznął z obu stron silikonem Reinzosil.

Dokrecasz miskę mocno ale z wyczuciem.

Poprzez rurkę bagnetu nalewasz dedykowany dla swojej skrzyni olej (postaraj się znaleźć informacje ile wchodzi przy wymianie statycznej - pewnie ok 50% całego układu).

Jeżeli nalałeś, to pal furę.
Przeładuj lewarek na wszystkie przełożenia po kolei na kilka sekund (pompa pracuje różnie, na różnych przełożeniach)

Na odpalonym silniku i ustawieniu P idziesz sprawdzić olej.

Jeżeli masz osobną podziałkę na gorący (HOT) i zimny (COOL/COLD) to w zależności od rozgrzania, tam właśnie powinien być olej.

Pamiętaj, że sprawdzasz zawsze na pracujacym silniku.



Wysłane z mojego JSN-L21 przy użyciu Tapatalka

Były:
1991 Chevrolet Caprice Classic 5.0 V8
2007 Chevrolet Express CargoVan 4.8 V8
1993 Cadillac Fleetwood 5.7 V8
2005 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1997 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 Chrysler Voyager LE 3.0V6
2000 Chevy Tahoe LT 5.3 V8 Vortec
1986 Mercury Grand Marquis 5.0 V8
1993 Chrysler Le Baron Cabrio 3.0 V6
1996 Chrysler Voyager LE 3.3 V6
1990 GMC Vandura 5.7 V8 Explorer
2000 Chevrolet Impala 3.4 V6
1998 Chevrolet Blazer LT 4.3 V6
1989 Plymouth Grand Voyager SE 3.0 V6
2000 Chrysler 300M 3.5 V6
1999 Chrysler Town&Country Limited 3.8 V6
1999 Chrysler Grand Voyager LX 3.3 V6

Awatar użytkownika

pecha
Posty: 1423
Rejestracja: 25 wrz 2012, 23:06
Samochód: Azul grande, El Bandito
Skąd: Łódź

Re: Skrzynia

Post autor: pecha »

Skuliberda pisze: 06 maja 2020, 06:13
KARLone pisze: 05 maja 2020, 05:09 A w jakiej pozycji masz ustawione nawiewy? Pytam bo razem klimatyzacją chodzi też wentylator na chłodnicy.
nawet jak wyłącze ogrzewanie to działa cały czas
w niektórych autach jak są jakieś błędy, pali się SES to wentylator chodzi cały czas, może tutaj tak samo?

Awatar użytkownika

RadAg!
Sheriff
Posty: 12237
Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Skąd:
Kontakt:

Re: Skrzynia

Post autor: RadAg! »

Skuliberda pisze: 06 maja 2020, 06:13
KARLone pisze: 05 maja 2020, 05:09 A w jakiej pozycji masz ustawione nawiewy? Pytam bo razem klimatyzacją chodzi też wentylator na chłodnicy.
nawet jak wyłącze ogrzewanie to działa cały czas
Czyli masz wszystko na OFF a chodzi ci wentylator?
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<


Topic author
Skuliberda
Posty: 6
Rejestracja: 04 maja 2020, 19:48
Samochód: Lincoln continental 96
Skąd: Łask

Re: Skrzynia

Post autor: Skuliberda »

pecha pisze: 06 maja 2020, 09:30
Skuliberda pisze: 06 maja 2020, 06:13
KARLone pisze: 05 maja 2020, 05:09 A w jakiej pozycji masz ustawione nawiewy? Pytam bo razem klimatyzacją chodzi też wentylator na chłodnicy.
nawet jak wyłącze ogrzewanie to działa cały czas
w niektórych autach jak są jakieś błędy, pali się SES to wentylator chodzi cały czas, może tutaj tak samo?
Nie tylko po zgaszeniu auta miga mi zielony napis anti costam ale podejrzewam kostkę stacyjki


Topic author
Skuliberda
Posty: 6
Rejestracja: 04 maja 2020, 19:48
Samochód: Lincoln continental 96
Skąd: Łask

Re: Skrzynia

Post autor: Skuliberda »

MichaŁ pisze: 06 maja 2020, 06:57 Odkręcasz miskę.
Czekasz az olej ścieknie.
Wymieniasz filtr.
Zakladasz nową uszczelkę miski.
Ja bym ją jeszcze delikatnie liznął z obu stron silikonem Reinzosil.

Dokrecasz miskę mocno ale z wyczuciem.

Poprzez rurkę bagnetu nalewasz dedykowany dla swojej skrzyni olej (postaraj się znaleźć informacje ile wchodzi przy wymianie statycznej - pewnie ok 50% całego układu).

Jeżeli nalałeś, to pal furę.
Przeładuj lewarek na wszystkie przełożenia po kolei na kilka sekund (pompa pracuje różnie, na różnych przełożeniach)

Na odpalonym silniku i ustawieniu P idziesz sprawdzić olej.

Jeżeli masz osobną podziałkę na gorący (HOT) i zimny (COOL/COLD) to w zależności od rozgrzania, tam właśnie powinien być olej.

Pamiętaj, że sprawdzasz zawsze na pracujacym silniku.



Wysłane z mojego JSN-L21 przy użyciu Tapatalka
Dzięki kolego za podpowiedz chętnie skorzystam dzam znać jak mi poszło Dzisjaj zmieniłem olej w skrzyni pomogło pięknie zmienia biegi a olej to syf jak cholera pewnie po 30 tys znowu zrobię wymianę jeszcze raz dzięki za wskazówki

ODPOWIEDZ