różnice są takie:
LINCOLN
Coil Spring
Notes: # of Coils--9
End Types--"1 Tangential End, 1 Square End"
Free Height--16.56
ID--4.07
Load Height--11.5
Load--2034
Rate Load Height--422
Wire Diameter--0.703
MERCURY
Bar Diameter - Inches 0.78
End Type 1 Square
End Type 2 Tangential
Feature Designed to lower stresses for longer service life.
Feature All coil springs are 100% load tested.
Free Height - Inches 14.38
ID - Inches 4.04
Installation Height - Inches 11.75
Load - lbs 2034.00
Spring Rate - lbs per inch 710.00
Spring Type Constant Rate
warto ryzykować i zakładać na przód od Lincolna ? Mogę dostać nówki lokalnie za 500 stówek dwie (Raybestos 585-1195)
AC Delco do Mercurego ma z kolei tak:
Professional; Sold In Pairs
Inside Diameter Wire Diameter Load Height Free Height
4.040 " 0.690 " 11.50 " 16.25 "
Alternate/OEM Part Number(s): 88913463
czyli wysokości identyczne niemal jak do Lincolna
Mercury VS Lincoln Town Car sprężyny przód
-
Topic author - Posty: 75
- Rejestracja: 16 gru 2014, 17:42
- Samochód: Mercury Grand Marquis 2000r, Subaru Legacy
- Skąd: Chełm
-
- Posty: 695
- Rejestracja: 13 paź 2006, 18:55
- Samochód: Astro, Camaro, Firebird, Sable
- Skąd: Lublin
Re: Mercury VS Lincoln Town Car sprężyny przód
Podałeś nie do końca porównywalne dane - ale wstępnie to oceniając sprężyny od Lincolna powinny pasować, ale wygląda na to, że są bardziej miękkie - o czym świadczy wysokość po obciążeniu (zamontowaniu na aucie) w stosunku do sprężyny "luzem" - czyli w sumie autem będzie bardziej "bujało". Zaznaczam jednak, że nie jestem specem w tej dziedzinie - tylko zwracam uwagę na to co spostrzegłem. Poza tym Lincoln w stosunku do Mercurego jest marką Premium - więc należy spodziewać się bardziej "miękko" zestrojonego zawieszenia.