Witam wszyskich - MGM 2010

Mercury
Awatar użytkownika

dżordż
Posty: 347
Rejestracja: 29 mar 2010, 18:33
Samochód: 1998 Crown Victoria
Skąd: opolskie
Kontakt:

Re: Witam wszyskich - MGM 2010

Post autor: dżordż »

Ty, no na tym z Gatesa nie piszczy 😀
Te 200- kilka koni to taka moc, że osprzęt nie nadąża 😀

Awatar użytkownika

RadAg!
Sheriff
Posty: 12244
Rejestracja: 13 paź 2006, 13:27
Samochód: 2001 Ford Crown Victoria Police Interceptor
Skąd:
Kontakt:

Re: Witam wszyskich - MGM 2010

Post autor: RadAg! »

dżordż pisze: 25 kwie 2023, 21:41 Ty, no na tym z Gatesa nie piszczy 😀
Te 200- kilka koni to taka moc, że osprzęt nie nadąża 😀
Ten poślizg paska został specjalnie zaprojektowany, tak żeby właściciel Crown Vic/MGM wiedział że auto ma moc :D
Były:
2001 Ford Crown Victoria P71 od 2009
1995 Chevy Lumina APV 3.1
1995 Mercury Sable 3.8
1995 Ford Taurus 3.0
>>>RoadRunners.pl na Facebook'u<<<
>>>Crown Vic na Facebook'u<<<


Topic author
Barth79
Posty: 333
Rejestracja: 03 paź 2020, 08:19
Samochód: Mercury Grand Marqius 10'
Skąd: Elbląg
Kontakt:

Re: Witam wszyskich - MGM 2010

Post autor: Barth79 »

Ja na razie się nie wypowiem o piszczeniu bo założyłem i nawet nie odpaliłem.Walczę w przełącznikiem od sterowania fotelem pasażera.W zeszłym roku wszystko było ok.poza oparciem które nie drgnie.Fotel bez problemu jedzie do przodu ale nie chce się cofnąć.Jakoś wrócił na swoje miejsce,ale trzeba było do tego dużo cierpliwościNa razie przelącznik został rozebrany i czekam na płyn do styków.Bez tego nie zaczne.

Awatar użytkownika

dżordż
Posty: 347
Rejestracja: 29 mar 2010, 18:33
Samochód: 1998 Crown Victoria
Skąd: opolskie
Kontakt:

Re: Witam wszyskich - MGM 2010

Post autor: dżordż »

To ci nie pomogę, bo u mnie w P71 bieda straszna i wszystko manualne 😀

Awatar użytkownika

Wojtek
Posty: 244
Rejestracja: 15 lis 2020, 20:37
Samochód: Cadillac Seville
Skąd: Łęczyca - ELE

Re: Witam wszyskich - MGM 2010

Post autor: Wojtek »

Barth79 pisze: 26 kwie 2023, 20:46 Ja na razie się nie wypowiem o piszczeniu bo założyłem i nawet nie odpaliłem.Walczę w przełącznikiem od sterowania fotelem pasażera.W zeszłym roku wszystko było ok.poza oparciem które nie drgnie.Fotel bez problemu jedzie do przodu ale nie chce się cofnąć.Jakoś wrócił na swoje miejsce,ale trzeba było do tego dużo cierpliwościNa razie przelącznik został rozebrany i czekam na płyn do styków.Bez tego nie zaczne.
Trzeba przelutywać ścieżki najczęściej w przełączniku i obejrzeć silniczki w fotelu i krańcówki. To są zwykle silniczki szczotkowania, więc nowe szczotki, wymyć i wyczyścić komutator i będzie latać. A jak auto było zalane to śniedź płata figle
Cadillac Seville - 1 gen - 350cui v8


Topic author
Barth79
Posty: 333
Rejestracja: 03 paź 2020, 08:19
Samochód: Mercury Grand Marqius 10'
Skąd: Elbląg
Kontakt:

Re: Witam wszyskich - MGM 2010

Post autor: Barth79 »

Samochód na szczęście się "nie kompał" :D .Już ogarnięte.Fotel działa poza oparciem.Konstukcja przełącznika bardzo prosta..Brudne styki były winne.Pomogło czyszczenie filcem na trzpieniu do wiertarki.Bez wiertarki też się obyło.Poszło bardzo sprawnie.Ciekawostka;styki w kostce (10 pinów) w pozycji "zero" przewodzą prąd.Tylko jedna para tego nie robiła .Uznałem że to jest to.W trakcie sprawdzania innych pozycji( a jest wszystkich 8) wyszło że kolejne włączona nie przewodzą prądu.Bardzo mylący sposób działania.Sprawdzałem miernikiem.ustawiionym na test ciśgłości obwodu.Jak będę miał chwilę wrzucę jakieś foty.


Topic author
Barth79
Posty: 333
Rejestracja: 03 paź 2020, 08:19
Samochód: Mercury Grand Marqius 10'
Skąd: Elbląg
Kontakt:

Re: Witam wszyskich - MGM 2010

Post autor: Barth79 »

Miejsca błyszczące to te wyczyszczone.Wszystko wyglądało jak ścieżki.Przy okazji poleci ktoś jakiś dobry klej do ABS?Dwuskładnikowy poległ... :shock: ..Może to?https://allegro.pl/oferta/technicqull-k ... o2EALw_wcB
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika

Wojtek
Posty: 244
Rejestracja: 15 lis 2020, 20:37
Samochód: Cadillac Seville
Skąd: Łęczyca - ELE

Re: Witam wszyskich - MGM 2010

Post autor: Wojtek »

https://allegro.pl/oferta/klej-epoxy-be ... 8748597816

Stosuje od lat, najlepiej jeszcze elementy klejone zmatowienić nawet p100
Cadillac Seville - 1 gen - 350cui v8


Topic author
Barth79
Posty: 333
Rejestracja: 03 paź 2020, 08:19
Samochód: Mercury Grand Marqius 10'
Skąd: Elbląg
Kontakt:

Re: Witam wszyskich - MGM 2010

Post autor: Barth79 »

Zdążyłem już kupić tamten...Przekonało mnie to że nieco "topi" klejone powierzchnie.Strasznie śmierdzi a to mu dobrze wróży.Jesli też polegnie to kupię ten który polecasz.Dzięki


Topic author
Barth79
Posty: 333
Rejestracja: 03 paź 2020, 08:19
Samochód: Mercury Grand Marqius 10'
Skąd: Elbląg
Kontakt:

Re: Witam wszyskich - MGM 2010

Post autor: Barth79 »

Na razie trzyma.Zdążyłem już zamontować.Jeszcze dam znać bo ten dwuskładikowy też trzymał...ale podczas jazdy zmienił zdanie..Nawet nie wiem kiedy.

Awatar użytkownika

Greg 601
Posty: 186
Rejestracja: 11 sie 2017, 15:58
Samochód: Ford Crown Victoria P71
Skąd: Pomorskie

Re: Witam wszyskich - MGM 2010

Post autor: Greg 601 »

Podczas trzaśnięcia drzwiami.😉


Topic author
Barth79
Posty: 333
Rejestracja: 03 paź 2020, 08:19
Samochód: Mercury Grand Marqius 10'
Skąd: Elbląg
Kontakt:

Re: Witam wszyskich - MGM 2010

Post autor: Barth79 »

Po wlaniu pół litra denaturatu do zbiornika ( na ok.55-60 litrów benzyny) silnik zaczął inaczej pracować Czasam zaczyna się trząść do tego mam falowanie obrotów na jałowym biegu.Co może być przyczyną?Wcześniej tego nie nigdy nie było.Nie wiem czy była woda w zbiorniku"Dyktę" wlałem pierwszy raz i to profilaktycznie."Check engine" sie nie pali ani nie "mruga".Samochód jest dwupaliwowy (87okt i E85).

Awatar użytkownika

Wojtek
Posty: 244
Rejestracja: 15 lis 2020, 20:37
Samochód: Cadillac Seville
Skąd: Łęczyca - ELE

Re: Witam wszyskich - MGM 2010

Post autor: Wojtek »

Nie taniej było wlać jakiś środek dedykowany do układów paliwowych, nawet najtańszy STP?

Bez inwazyjne teraz to zatankować do pełna pb95, jakiś środek do czyszczenia układu i wyjeździć. Jeśli wróci do normy to dobrze. Jak nie wtryski na stół i do czyszczenia...
Cadillac Seville - 1 gen - 350cui v8


Topic author
Barth79
Posty: 333
Rejestracja: 03 paź 2020, 08:19
Samochód: Mercury Grand Marqius 10'
Skąd: Elbląg
Kontakt:

Re: Witam wszyskich - MGM 2010

Post autor: Barth79 »

Dziś w trakcie wyrzcania butelki po tym "denaturacie" wyszło co było przyczyną.Kupiłem coś co miało 60% :shock: .Po prostu nalałem wódki do zbiornika :( .W zyciu bym nie pomyślal że coś takiego istnieje.Denaturat to zawsze był denaturat.Obojętnie w jakim kolorze.To co kupiłem to był ten "spozywczy" - obarwiony.Śmierdział jak trzeba a wyszła taka niespodzianka.Wczoraj w trakcie ostatniej jazdy wszystkie objawy ustały.

Awatar użytkownika

KARLone
Posty: 3658
Rejestracja: 29 sty 2010, 12:07
Skąd: Górny Śląsk

Re: Witam wszyskich - MGM 2010

Post autor: KARLone »

jaki przebieg? tzn, czy sprawdzałeś jak leją wtryskiwacze i jakie ciśnienie daje pompa paliwa? Widziałęm ostatnio takiego tiktoka, jak koleś wyciąga listwę z wtryskiwaczami i drugi kręci rozrusznikiem a wtryski rzygają na kartonową podkładkę. Dokładnie widać jak rozpylają i który robi to słabo. Ale u mnie ze względu na duży przebieg wszystko występowało na raz ;)

ODPOWIEDZ