Ile płacicie OC za swoje "Pantery"?Ja zeszły rok przejeździłem na któtkotermonowym.Za mc.120zł.W tym roku chciałem już normalnie to za rok w
Warcie wyszło 2000zł.Fakt że była szkoda(nie ja prowadziłem) na jedno z aut które były ubezpieczone na mnie.
Znowu OC krótkoterminowe .Dziwne 2000zł na cały rok,a w tej samej firmie 12 x miesięczne po 120zł wychodzi taniej...W sobotę jadę wymienić płyn hamulcowy i olej do kolegi,Pojeźdźę kilka dni z płukanką do chłodnic, wymienie płyn i wreszcie gdzieś pojadę .
Dzis został zgrany nowy czujnik ciśnienia w kole(TPMS) z autem.Wszystko poszło bez problemu .Komunikat o błędzie już się nie pokazuje.Jeśli ktoś szuka jakiegoś zamiennika to polecam.
Jakiś czas temu(ze 2 tyg.?) byłem u speca od kluczy,zamków, itp. w celu odzyskania kodu do auta i...Facet poległ.Nie wiedział gdzie szukać.Miał w lapku FORscan-a ale nie mógł tego znaleźć.Nie było tyle czasu zeby usiąść do tego we dwóch.Powiedział mi że tam gdzie zwykle jest kod po prostu go nie ma.Próbowałem sam szukać ale program nie widzi auta.Wyskakuje Ford Focus .Nie wiem co jest.Zostaje opcja poszperać po necie jak tego szukać i wtedy podjechać jeszcze raz.Cena usługi hm.. przez rok poszła w górę do 150 złociszy z tym że plaatne na usługę,nie za podłączenie.
Odnośnie kodu, czytałeś i szukałeś tu: https://seventrumpet.com/mercury-grand- ... -location/
W autach grupy Ford z tamtych lat rzadko kod drzwiowy był dostępny programowo. Najczęściej jak pisze pecha jest to nalepka. Lokalizacja jest różna: najczęściej na modułach bezpieczeństwa, poduszek powietrznych, itp Czasem ludzie trafiają z marszu za pierwszym razem, czasem w zależności od samozaparcia szukającego trwa to dłużej i wiąże się z rozbebeszeniem częściowym auta. A czasem jak w moim przypadku EX III kończy się fiaskiem nie znalazłem w żadnym z wskazywanych i pobliskich lokalizacjach. W EX V 2015 r. do tego wystarczą już tylko dwa klucze (jeden Master) i system wyświetla kod fabryczny.
A jak już znajdziesz KOD to żaden specjalista nie jest Ci potrzebny. Zaprogramujesz sobie sam zgodnie z instrukcją obsługi.
Stajnia Ford:
2005 r. EX III - 4,6 V8 ;
2006 r. Mustang GT S197 - 4,6 V8 ;
2015 r. EX V - 3,5 V6 ;
1978 r. Mustang II King Cobra - 302 V8 ;
2012 r. Mustang Shelby GT 500 - 5,4 V8 .
Razem 1652 konie.
Inna droga to napisanie do producenta, w USA customer service jest tak dobrze rozwinięty, że może Ci pomogą podając kod jak przedstawisz swoją historię i udokumentujesz właścicielstwo. Ewentualnie może jakiś dealer, który jest aktywny na forach użytkowników w USA byłby w stanie pomóc.
O tym producencie/delaerze nie pomyślałem.Mam jeszcze 'Certificate of selvage".Przetrzepałem cały samochód jak był świeżo sprowadzony.Wywaliłem ze środka wszystko w trakcie sprzatnia .Do boczka na drzwiach kierowcy też zaglądalem.Na module mam zupełnie inną naklejkę.Kodu tam nie ma.Bagażnik jak widać na zdjęciach z walki z rdzą też był wybebeszony.W schowku na desce była tylko sterta śmieci.Orginalna instrukcja też nie dotarła.Z 3 kluczy które powinny być w komplecie z autem dotarł tylko jeden,bez pilota.